SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Nou ben benieuwd!quote:
Ja, er schijnen problemen te zijn. De password-mail werkte ook niet onlangs.quote:
Dat was al langer zoquote:Op zondag 30 augustus 2020 21:24 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ok.. Hoe kon Fred_B door het slotje posten?
Ik vind het verdachtquote:Op zondag 30 augustus 2020 21:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat was al langer zoIs zodat hij ook zijn landentopics aan kan passen
Lijkt veel op mijn nickname op 2 letters na.quote:
Misschien is hij de modquote:
S5gamerquote:Op zondag 30 augustus 2020 21:25 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Lijkt veel op mijn nickname op 2 letters na.
Hij heeft iig speciale krachten.quote:
Zo opent hij nieuwe topicsquote:Op zondag 30 augustus 2020 21:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hij heeft iig speciale krachten.
Volgens mij hoorde ik "Alohomora" net voor hij dat deed.
quote:
ESFgamerquote:Op zondag 30 augustus 2020 21:25 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Lijkt veel op mijn nickname op 2 letters na.
OH nee dat zijn er 3. SCgamer danquote:
Volgend jaar Davina Michelle voor het volkslied op zandvoortquote:Op zondag 30 augustus 2020 21:31 schreef TheFreshPrince het volgende:
IndyNascarESF1gamer.
Indy begint nu trouwens bijna op Ziggo Sport (tenminste, volkslied wordt gekrijst)
Dat duurt nog te lang.quote:Op zondag 30 augustus 2020 21:33 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Volgend jaar Davina Michelle voor het volkslied op zandvoort
Sufhoofdquote:Op zondag 30 augustus 2020 21:33 schreef F1gamer het volgende:
Ik heb F1Gamer als huidige nick gemaild
Ik ben toe aan vakantiequote:
Alt+F4gamer is ook wel leuk voor als je niet tegen je verlies kan.quote:Op zondag 30 augustus 2020 21:33 schreef F1gamer het volgende:
Als Danny het aar snapt.
We gaan nu vreemd met het SPT subforumquote:Op zondag 30 augustus 2020 21:38 schreef TheFreshPrince het volgende:
Indycar race start bijna
Hopen dat Rinus van Kalmthout weer wat vooraan kan komen
Ik las het bovenste en dacht even dat het haar nieuwe nick wasquote:Op zondag 30 augustus 2020 21:31 schreef TheFreshPrince het volgende:
IndyNascarESF1gamer.
Indy begint nu trouwens bijna op Ziggo Sport (tenminste, volkslied wordt gekrijst)
Hopen dat die afgelopen week flink geoefend heeft op de pitstopsquote:Op zondag 30 augustus 2020 21:38 schreef TheFreshPrince het volgende:
Indycar race start bijna
Hopen dat Rinus van Kalmthout weer wat vooraan kan komen
Dat is toch gewoon hetzelfde maar dan met een hoofdletter?quote:Op zondag 30 augustus 2020 21:33 schreef F1gamer het volgende:
Als Danny het maar snapt.
Hehe, ja.quote:Op zondag 30 augustus 2020 21:42 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Hopen dat die afgelopen flink geoefend heeft op de pitstops
Gisteren ging het primaquote:Op zondag 30 augustus 2020 21:42 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Hopen dat die afgelopen flink geoefend heeft op de pitstops
quote:Op zondag 30 augustus 2020 21:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon hetzelfde maar dan met een hoofdletter?
Ze zullen het daar wel snappen.quote:Op zondag 30 augustus 2020 21:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon hetzelfde maar dan met een hoofdletter?
Huh? Wat? Waar? Hoe? Zit de stekker er wel in? Help?quote:Op zondag 30 augustus 2020 21:45 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Jobi snapt het iig niet meer
quote:Op zondag 30 augustus 2020 21:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Huh? Wat? Waar? Hoe? Zit de stekker er wel in? Help?
quote:Op zondag 30 augustus 2020 21:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Job kijkt toe hoe Jobi uit d'r stekker gaat...
Dat was ook cringe...quote:Op zondag 30 augustus 2020 21:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 augustus 2020 21:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
IJsbeer zei dat de mod onverwachts zou zijnquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar Meke zou toch helemaal niet onverwachts zijn?
2 mollen eh... modsquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:10 schreef Meke het volgende:
Misschien is de verrassing wel dat het niet één is.. Hebben we dat al overwogen?![]()
quote:
Oh zou ook wel kunnen. Maar hij zei niet dat het een verrassing was, maar dat het een onverwachte naam zou zijn.quote:Op zondag 30 augustus 2020 22:10 schreef Meke het volgende:
Misschien is de verrassing wel dat het niet één is.. Hebben we dat al overwogen?![]()
quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:33 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Oh vast welIs de app er al?
Hopelijk gaat het wat beter dan vorig jaar![]()
quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Waarom heb ik nog geen uitnodiging?
https://wieisdemol.page.link/cvYjGKZ1ryeZ93xp9quote:
Ja maar niet drie babymodjes nuquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
3 modden
In feite zijn het er straks ook 3 natuurlijk
Ja maar als je één naam verwacht is twee per definitie een onverwachte naamquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh zou ook wel kunnen. Maar hij zei niet dat het een verrassing was, maar dat het een onverwachte naam zou zijn.
Aan de andere kant zegt IJsbeer zoveelquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh zou ook wel kunnen. Maar hij zei niet dat het een verrassing was, maar dat het een onverwachte naam zou zijn.
Oh die hadden jullie alquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:14 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
[..]
https://wieisdemol.page.link/cvYjGKZ1ryeZ93xp9
Spuit 11quote:Op zondag 30 augustus 2020 22:14 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
[..]
https://wieisdemol.page.link/cvYjGKZ1ryeZ93xp9
Luctor & Emergo gaan moddenquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:10 schreef Meke het volgende:
Oké, goede theoriequote:Op zondag 30 augustus 2020 22:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar als je één naam verwacht is twee per definitie een onverwachte naam
Dat gooien we bij widm ook altijd al in.quote:Op zondag 30 augustus 2020 22:10 schreef Meke het volgende:
Roger & Epialesquote:
Art is de Mol.quote:Op zondag 30 augustus 2020 22:15 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat gooien we bij widm ook altijd al in.
De Kreviewer als ESF modquote:
Wat was het? Ik heb dit gemist geloof ikquote:
Zonder @Cyan9 zou ik in elk geval nooit moddenquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oké, goede theorie![]()
Nou, wie is naast jou de andere?
Ja ik weet waar ik m'n inspiratie vandaan haalquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:15 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat gooien we bij widm ook altijd al in.
En bij WIDM gaat dat 'm ook nooit wordenquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik weet waar ik m'n inspiratie vandaan haal
Ohhhh daarom is dat team ontstaanquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Zonder @:Cyan9 zou ik in elk geval nooit modden
#TeamMean
Nou ze gaan wat nieuwe dingen uitproberen dit bonusseizoenquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En bij WIDM gaat dat 'm ook nooit worden
quote:Op zondag 30 augustus 2020 22:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ohhhh daarom is dat team ontstaan![]()
Er valt heel veel op zijn plek nu
Ik dacht oprecht even in seizoen 10 dat Pieter-Jan het wasquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou ze gaan wat nieuwe dingen uitproberen dit bonusseizoen
Als ze dat soort rare fratsen gaan doen zou ik overwegen om af te hakenquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou ze gaan wat nieuwe dingen uitproberen dit bonusseizoen
Ik had het ook al niks voor jou gevonden om geen hints te droppen in de SC als je het wasquote:
quote:Op zondag 30 augustus 2020 22:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik dacht oprecht even in seizoen 10 dat Pieter-Jan het was![]()
Ik gooi het op jong en onbezonnen en dat het pas het 2e seizoen was dat ik volgde
En omdat het aangekondigd werd als een seizoen dat "anders dan de andere" was
Samequote:Op zondag 30 augustus 2020 22:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Als ze dat soort rare fratsen gaan doen zou ik overwegen om af te haken
Dat laatste slaat helemaal nergens op, seizoen 10 was gewoon in de lijn van de seizoenen ervoorquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik dacht oprecht even in seizoen 10 dat Pieter-Jan het was![]()
Ik gooi het op jong en onbezonnen en dat het pas het 2e seizoen was dat ik volgde
En omdat het aangekondigd werd als een seizoen dat "anders dan de andere" was
quote:Op zondag 30 augustus 2020 22:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had het ook al niks voor jou gevonden om geen hints te droppen in de SC als je het was
Zonder @:Cyan9 zou ik in elk geval nooit moddenquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oké, goede theorie![]()
Nou, wie is naast jou de andere?
Ik kan moeilijk meer in het hoofd van de Jobi van tien jaar geleden kijken, maar het zal vast met allemaal moeilijke kronkelgedachtes en rare aantekeningen zijn geweestquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:25 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoe zou dat precies werken in je hoofd dan?
quote:Op zondag 30 augustus 2020 22:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Wat was het? Ik heb dit gemist geloof ik
quote:Op zondag 30 augustus 2020 22:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk meer in het hoofd van de Jobi van tien jaar geleden kijken, maar het zal vast met allemaal moeilijke kronkelgedachtes en rare aantekeningen zijn geweest
Ja ik snapte dat toen ook echt niet. Ik had vorige week nog Seizoen 9 teruggekeken. Aan het eind werd Seizoen 10 ook vooraf aangekondigd als "een héle speciale".quote:Op zondag 30 augustus 2020 22:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat laatste slaat helemaal nergens op, seizoen 10 was gewoon in de lijn van de seizoenen ervoor
Nou, dan komt het er niet van.quote:Op zondag 30 augustus 2020 22:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Zonder @:Cyan9 zou ik in elk geval nooit modden
#TeamMean
Op Jitsi klonk je wel overtuigend dat je het niet wasquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:26 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Ik kan heel goed geheimen bewaren hoor
quote:
Nog even en je weet het..quote:Op zondag 30 augustus 2020 22:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Op Jitsi klonk je wel overtuigend dat je het niet was![]()
Dus als je het wel bent, dan moet je ook maar eens een acteercarriere overwegen
Oké je bent het dusquote:
Ja, seizoen 10 is matig. Paar leuke opdrachtjes maar dat was het ook wel. Holland Village was wel geinig, de karaoke ook, en Frits aan een ketting vind ik denk ik het hoogtepunt van die serie (desalniettemin nog steeds matig)quote:Op zondag 30 augustus 2020 22:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik snapte dat toen ook echt niet. Ik had vorige week nog Seizoen 9 teruggekeken. Aan het eind werd Seizoen 10 ook vooraf aangekondigd als "een héle speciale".
Uiteindelijk was dat gewoon een regulier seizoen waar helemaal niks bijzonders aan was ofzo.En i.m.o. een vrij matig seizoen ook nog eens, hoewel daar natuurlijk de meningen over kunnen verschillen
Of nietquote:
En Angela en Karel dan?quote:Op zondag 30 augustus 2020 22:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, seizoen 10 is matig. Paar leuke opdrachtjes maar dat was het ook wel. Holland Village was wel geinig, de karaoke ook, en Frits aan een ketting vind ik denk ik het hoogtepunt van die serie (desalniettemin nog steeds matig)
Oh jaquote:
Ja Holland Village was wel echt een toffe opdrachtquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, seizoen 10 is matig. Paar leuke opdrachtjes maar dat was het ook wel. Holland Village was wel geinig, de karaoke ook, en Frits aan een ketting vind ik denk ik het hoogtepunt van die serie (desalniettemin nog steeds matig)
Niets is wat het lijktquote:
Wel tof dat die terugkeerden, maar had toch een wat grotere rol van ze gehoopt ergens. Dit was voor 1 opdracht die toch niet heel veel uitmaakte.quote:
Zou alsnog wel tof zijn om de oud-presentatoren alsnog weer een rol te gevenquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh jaDie heb ik echt eergisteren nog even teruggekeken omdat ik me bedacht dat het nu wel leuk was om dan een diner met Pieter-Jan en Art te doen
Ja zou echt tof zijnquote:Op zondag 30 augustus 2020 22:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh jaDie heb ik echt eergisteren nog even teruggekeken omdat ik me bedacht dat het nu wel leuk was om dan een diner met Pieter-Jan en Art te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |