Justin_Case, Schakeltopia & Dotteke tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezierEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
301 ... kan het ook niet helpen dat jij door blijft postenquote:
Allebei op hetzelfde moment.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:57 schreef engine het volgende:
[..]
301 ... kan het ook niet helpen dat jij door blijft posten
Heb ik ook een keer gehadquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Was geen kaapje! Engine had 301 en Sbe postte op hetzelfde moment.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 18:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Allebei op hetzelfde moment.
Nee man, veel meer dan 3000.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
3000 mensen aan wezig is het dus in duitsland nu op journaal
Ik heb het al een paar keer met FF gehad dat we op hetzelfde moment postten.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:01 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Gebeurd zo af en toe. Was de eerste keer wel heel verbaasd dat het kon.
oke maar op journaal zeiden ze 3000quote:
Misschien in een andere stad.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
oke maar op journaal zeiden ze 3000
Ze zeggen wel meer, maar staan veel meer.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
oke maar op journaal zeiden ze 3000
dat zou kunnenquote:
dat geef ik toch via journaalquote:
Dat vind ik een tof nummer.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:05 schreef maily het volgende:
[..]
You're myyyyyyyyyyyyyyy, baby you're my favourite waste of time tralala
soo hee dat is een beste bultquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:15 schreef ToT het volgende:
Menneke met z'n zielige koppie.
[ afbeelding ]
En volgens mij ben ik er al achter wie er achter de aanvallen op FOK! zit!
Hij zit nu iemand te SMSsen met mama's telefoon!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:15 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
soo hee dat is een beste bult
Mini-ToT
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja daar hangt een foto van ons. Ff weggephotoshopt.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:15 schreef ToT het volgende:
Menneke met z'n zielige koppie.
[ afbeelding ]
En volgens mij ben ik er al achter wie er achter de aanvallen op FOK! zit!
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Had hij zijn speen in de router gedouwd?
Ik zag op tv een reportage over een gezin wat een drieling had. De hond werd ineens ziek en er bleken bijna 30 spenen in zijn maag te zitten.quote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zag op tv een reportage over een gezin wat een drieling had. De hond werd ineens ziek en er bleken bijna 30 spenen in zijn maag te zitten.
[..]
Ik zag op tv een reportage over een gezin wat een drieling had. De hond werd ineens ziek en er bleken bijna 30 spenen in zijn maag te zitten.
[..]
welke foto danquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, die foto is op houten planken afgedrukt.
Was een aanbieding bij iBood.
Ze misten de spenen soms wel maar ze hadden er zoveel dat het niet echt opviel.quote:
Die ik heb weg-geëdit.quote:
Rijk gezin dan, speentjes kunnen al gauw een eurootje of 5 kosten.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze misten de spenen soms wel maar ze hadden er zoveel dat het niet echt opviel.
Raar gezin zijn jullie welquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Die ik heb weg-geëdit.
Foto waarop mevrouw ToT en ik Mini-ToT lessen aerodynamica geven aan hem terwijl hij een pilotenpakje draagt.
Ze kregen heel veel aan donaties.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Rijk gezin dan, speentjes kunnen al gauw een eurootje of 5 kosten.
Ik vond het wel grappig dat die hele familie maar door 3 personen gespeeld werd.quote:
Laatst zag ik wat posts van mensen hier op FOK! die juist een tering hekel aan die serie hadden, maar ik vond het ook leuk!quote:
Ach, ouwe ssssssémelaar!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
vond weinig aan familie knots
yeppquote:
De poppenkraam was stom.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Laatst zag ik wat posts van mensen hier op FOK! die juist een tering hekel aan die serie hadden, maar ik vond het ook leuk!
net als barbara papa ook zo stomquote:
Nu vind ik jou ook stom.quote:
Toen ik nog heel klein was, vond ik dat nog wel leuk.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
net als barbara papa ook zo stom
Vreselijk hequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Toen ik nog heel klein was, vond ik dat nog wel leuk.
Nu is het soms ook op tv, en ik snap echt niet wat ik er vroeger aan vond.
Sowieso de stemmen.
😳quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:39 schreef ToT het volgende:
Youtube heeft onlangs een aflevering van de Poppenkraam verwijderd.
Kwam een wel HEEL erg geile Zwarte Piet met een extreem laag iq in voor met een overdreven zwaar Afrikaans accent.
Dat was volgens mij in die tijd wel vaker zo, dat er een ouwe kerel met een snor achter een microfoon van een tientje al die typetjes zat in te spreken.quote:
Precquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat was volgens mij in die tijd wel vaker zo, dat er een ouwe kerel met een snor achter een microfoon van een tientje al die typetjes zat in te spreken.
Ja die zat te geilen op dat vriendinnetje van Hugo.quote:
Ik kan me er helemaal niets meer van herinneren behalve dat ik het idd ook eng vond.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
De zevensprong vond ik griezelig als kind keek laatst mee op werk dacht wtf
ja en nu denk je wat fakequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kan me er helemaal niets meer van herinneren behalve dat ik het idd ook eng vond.
Ik heb hem thuis op DVD, ooit nog eens gebruikt als zomerkampthema.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kan me er helemaal niets meer van herinneren behalve dat ik het idd ook eng vond.
Sowieso met heel veel van die ouwe meuk, hoewel je je soms ook afvraagt hoe ze dat toentertijd in godesnaam gedaan hebben zonder computers.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja en nu denk je wat fake
'bassie adriaan en plaaggeestquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Sowieso met heel veel van die ouwe meuk, hoewel je je soms ook afvraagt hoe ze dat toentertijd in godesnaam gedaan hebben zonder computers.
Maar niet met kinderseries!Toentertijd was het zoiets van: "Boeiuh, die kleintjes kijken toch wel, en aan hen kunnen we toch niks verdienen."
Tot men er achter kwam dat je ook speelgoed kon maken van kinderseries.
Jaaaaaa, doodeng!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
'bassie adriaan en plaaggeest![]()
![]()
moet je nu kijken huhquote:
heel de familie blijft thuisquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:48 schreef ToT het volgende:
Sow, zit er hier een gekrulde miniatuurversie van me naast me te niezen als een malle.
Ach veel dingen moet je niet meer naar terug kijken.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
moet je nu kijken huh
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
heel de familie blijft thuis
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
heel de familie blijft thuis
ja en baas kan er weinig van zeggenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:50 schreef ToT het volgende:
Ja gaat waarschijnlijk wel ff een dingetje worden deze herfst en winter; driekwart van Nederland blijft om de paar weken een week of 2 thuis tot de snotterigheid verdwenen is.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:52 schreef Paul het volgende:
BREKEND!
https://frontpage.fok.nl/(...)s-aanval-op-fok.html
BREKEND!
ja en veel ontslagen vallen . bedrijven winkels ondernemers omvallen. geen stage plaatsen.. ieder mens heeft hiermee van doen in het nadeel. zou niet weten wie hier profijt van heeftquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:52 schreef Superbadeendje het volgende:
Dat er door het gedoe al mijn sollicitaties in het water vallen vind ik erger.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 @ 19:55 schreef KlapMongeaul het volgende:
Selfie van Paul? Aan zijn niveau te zien kan het niet missen!
Iig goed kut dus.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja en veel ontslagen vallen . bedrijven winkels ondernemers omvallen. geen stage plaatsen.. ieder mens heeft hiermee van doen in het nadeel. zou niet weten wie hier profijt van heeft
ipad zekerquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
mij pi blijft vaststaan
nee laptopquote:
Dat is een klacht of een mededeling?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
mij pi blijft vaststaan
hulpvraagquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is een klacht of een mededeling?
Zolang het maar niet tussen de rits is.quote:
Is verwijderd krijg ikquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:52 schreef Paul het volgende:
BREKEND!
BREKEND!
Welke stream kijk jij dan?quote:
Misschien als standaard ingesteld.quote:
Hey Rob 🥰quote:
Rob.quote:
ja en krijg het niet meer weg help sbequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Misschien als standaard ingesteld.
O oepsquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:02 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja beetje mini-tot op de frontpage knallen
ik kon er pas om lachen toen tot erom kon lachen zelf dacht is in overlegquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:02 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja beetje mini-tot op de frontpage knallen
Snap ik. Wist niet dat mini ToTje gebruikt wasquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja is in overleg met mij verwijderd.Ik kreeg via Facebook vragen er over.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja en krijg het niet meer weg help sbe
Je kan niet een ander aanklikken en dan gebruiken als standaard?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja en krijg het niet meer weg help sbe
quote:
ja nu maar gister ook al gedaan stond er uit zich zelf ineens weerquote:
Ja ik kon er wel om lachen, maar had wel mijn bedenkingen er over.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik kon er pas om lachen toen tot erom kon lachen zelf dacht is in overleg
moet je wel zeggen dat je hem als standaard wultquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja nu maar gister ook al gedaan stond er uit zich zelf ineens weer
Ja die foto die ik hier postte, met dat masterplan om FOK! te DDoSsen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik. Wist niet dat mini ToTje gebruikt was
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die foto die ik hier postte, met dat masterplan om FOK! te DDoSsen.
Ik had het wel zo netjes van Paul gevonden als hij het even met jou overlegd had.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:05 schreef ToT het volgende:
[..]
ik dacht dat dat gebeurt was omdat tot erom lachttequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had het wel zo netjes van Paul gevonden als hij het even met jou overlegd had.
O jee, frontpage is wat anders he. Maar zo zie je hoe makkelijk een foto gebruikt kan worden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Sowieso, maar ik ken zijn spontaniteit wel, dan doet hij soms lollige dingen zonder er net ff genoeg over na te denken.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had het wel zo netjes van Paul gevonden als hij het even met jou overlegd had.
Klopt ja!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee, frontpage is wat anders he. Maar zo zie je hoe makkelijk een foto gebruikt kan worden.
Was ook vast niet kwaad bedoeldquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Sowieso, maar ik ken zijn spontaniteit wel, dan doet hij soms lollige dingen zonder er net ff genoeg over na te denken.
Hij wilde mij/ons gewoon ff verrassen!
Hey moemoequote:
Nee had hem alleen maar gedeeld omdat hij hier al stond. Maarja prima zo, jammer danquote:
Ook op twitter of zo. Hoe vaak zie je bij weblog geen foto,s vsn andere van twitter staan.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt ja!Dat is nu wel duidelijk idd.
Dat zeer zeker niet. Foutje is gemaakt en weer opgelost.quote:
weer zonder mij hequote:
Te spontaan. Kan gebeuren. Denk niet dat ToT boos is.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:09 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee had hem alleen maar gedeeld omdat hij hier al stond. Maarja prima zo, jammer dan
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
weer zonder mij he
askim seni seviyorumquote:
Je had het gewoonweg even met TOT moeten overleggen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:10 schreef Paul het volgende:
Ik had het slim moeten! balkje moet geven!!!!!!!! Kan alsnog @:tot
Bericht is weg!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:52 schreef Paul het volgende:
BREKEND!
BREKEND!
Dat is wel een gied idee, ja!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:10 schreef Paul het volgende:
Eigenlijk had mini-ToT ook even geblurd moeten wordenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:02 schreef ToT het volgende:
Ja was sowieso wel geinig dat zo op de Frontpage, maar zomaar foto's van andermans kinderen ongevraagd op de Frontpage tyfen is natuurlijk wel ff een dingetje.En daar kun je HEEL andere reacties verwachten als hier.
En hier vraagt men zich soms ook al af of het verstandig is om die foto's te posten. De Frontpage is dan wel een HELE stap verder.
Maar ik kon er serieus wel om lachen hoor!
Boefje Paul had een foto van mini ToT op de fp gebruikt. Daarom is het bericht weggehaald.quote:
Nee, hij is veel te lief voor een balkjequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:10 schreef Paul het volgende:
Echt wel.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:16 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee, hij is veel te lief voor een balkje
quote:
Whehe!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:16 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee, hij is veel te lief voor een balkje
Zo kan wel toch.quote:
Zag een flits op Twitter voorbijkomen, was net even bezig met bericht.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Boefje Paul had een foto van mini ToT op de fp gebruikt. Daarom is het bericht weggehaald.
Dit vraagt om een paintshop topic.quote:
Ja kweenie. Hij is nog ietsjes herkenbaar, maar ook weer niet zo erg.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
maar tot helemaal niet op fp dan toch?
Sen benim herseymsin.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
askim seni seviyorum
Zelfs een balkje kan hij hebben 😍, maar de FP kent erg harde commentaren dus misschien beter niet plaatsen ToT.quote:
Het is wel een geniale fotoquote:
Ik geniet ook wel vd verhalen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:23 schreef Jippie het volgende:
[..]
Het is wel een geniale foto, wij weten natuurlijk ook hoe die kleine schat er in het echt uitziet 😍
Tot nu toe waren de commentaren verder wel leuk.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:22 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zelfs een balkje kan hij hebben 😍, maar de FP kent erg harde commentaren dus misschien beter niet plaatsen ToT.
heb geen idee Aloaquote:
Het is wel een geniale fotoquote:
Echt, ik word daar heel vrolijk vanquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik geniet ook wel vd verhalen.
ja maar niet op de front page is beter ideequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:25 schreef FreshFruit het volgende:
Wie aan Mini Tot komt ,komt ook aan mij jonguh.![]()
![]()
Ik wil net gaan checken.quote:
quote:
mag ik ook de link aubquote:
Ze staan met aanstekers te zwaaien.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
[..]
mag ik ook de link aub
Ik haal gewoon alle stomme comments wegquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:25 schreef FreshFruit het volgende:
Wie aan Mini Tot komt ,komt ook aan mij jonguh.![]()
![]()
Hou maar lekker voor een select gezelschap 💜quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:26 schreef ToT het volgende:
Ja nee om gezeik te voorkomen misschien toch maar niet doen dan.
Oh kan je dat ook al.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:27 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik haal gewoon alle stomme comments weg
Geen idee heb het al lang uitstaan.quote:
Ja, je ziet ook dat hij bezig is met een 'actie' met de PC daarom snap ik wel dat Paul die foto pakte, geniale fotoquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:27 schreef ToT het volgende:
[..]Hij was op dat moment als een malle op de beeldschermen aan het meppen en er hard aan te schudden.
![]()
![]()
Ja is idd wel beter.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:29 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hou maar lekker voor een select gezelschap 💜
Zeker wetenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja is idd wel beter.
Maar was wel een leuk geintje!
Is die q-dance stage gewoon een replay van 2019? Wat een teleurstellingquote:
thankssquote:
Ik heb deze opstaan.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:32 schreef engine het volgende:
[..]
Is die q-dance stage gewoon een replay van 2019? Wat een teleurstelling
Ik dacht dat je alleen berichten aandroeg maar als Redactie Frontpage kan je dat idd.quote:
link aubquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:33 schreef ToT het volgende:
Okee het staat er dus weer!En zowel Danny als Yvonne kunnen er om lachen.
Laat dan ook maar ff zo.
Paul, je bent veel te snel met dit soort dingen!
Ik doe dat eigenlijk bijna nooit. Ik laat dat altijd over aan de mensen van de frontpage die daar verstand van hebbenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:27 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik haal gewoon alle stomme comments weg
Schitterend Stoorquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:35 schreef Stoorzendert het volgende:
Dit gaat 'm worden!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met deze kleurstelling. Mozaïek op de achterwand van de nisjes.
[ afbeelding ]
sjiek hoorquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:35 schreef Stoorzendert het volgende:
Dit gaat 'm worden!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja maar in dit geval vind ik het wel ff een dingetje.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:36 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik doe dat eigenlijk bijna nooit. Ik laat dat altijd over aan de mensen van de frontpage die daar verstand van hebben
Echt supermooi.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:35 schreef Stoorzendert het volgende:
Dit gaat 'm worden!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gedaanquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:36 schreef Paul het volgende:
Oh oh hasselbaink gaat nu haar mening geven
krijg ik ook een bad?quote:
Ok is goed @Jippie en ik zullen het topic moderatenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar in dit geval vind ik het wel ff een dingetje.
Ja ziet er zo gaaf uit. Jammer dat ik die muziek echt niet trek.quote:
Ik wilde net vragen of je met me in bad wil.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
krijg ik ook een bad?
altijd zelfde gedachten he ja natuurlijkquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen of je met me in bad wil.
Mooie kleurencombinatie!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:35 schreef Stoorzendert het volgende:
Dit gaat 'm worden!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ramen (10 stuks) zijn gemaakt. Glas is besteld. Komt over 3 weken. Schoorsteen wordt over 2 weken verwijderd. De badkamerboer had het behoorlijk druk. We krijgen volgende week de offerte (Richtprijs ¤20kquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:36 schreef Jippie het volgende:
[..]
He, hoe is het met de verbouwing?
Even afwachten wie nu komt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ziet er zo gaaf uit. Jammer dat ik die muziek echt niet trek.
Hij mag ons allemaal blij verrassen door iedereen hier een bitcoin te sturenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Sowieso, maar ik ken zijn spontaniteit wel, dan doet hij soms lollige dingen zonder er net ff genoeg over na te denken.
Hij wilde mij/ons gewoon ff verrassen!
100% mee eens!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:39 schreef Rob het volgende:
* Rob zit in hotel in Heerenveenmorgen weer naar huus
Op telefoon FOK!ken is zwaar kudt.
Dus tot morgen
Kanjer topper echt klassequote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij mag ons allemaal blij verrassen door iedereen hier een bitcoin te sturen
Ik bemoei mij daar ook niet mee, maar voor mini - ToT ga ik door roeien en ruitenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:36 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik doe dat eigenlijk bijna nooit. Ik laat dat altijd over aan de mensen van de frontpage die daar verstand van hebben
Heerenveen woont mijn broertje.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:39 schreef Rob het volgende:
* Rob zit in hotel in Heerenveenmorgen weer naar huus
Op telefoon FOK!ken is zwaar kudt.
Dus tot morgen
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:38 schreef Paul het volgende:
[..]
Ok is goed @:jippie en ik zullen het topic moderaten
We mogen alleen reacties weghalen die tegen het beleid zijn zeg maar. Daarom laat ik het altijd maar doen, want weet het beleid nooit zo goedquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:41 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik bemoei mij daar ook niet mee, maar voor mini - ToT ga ik door roeien en ruiten
Ze hebben er wel de tijd voor genomen. We hebben vandaag gewoon weer 2,5 uur over de tegels zitten discussiëren.quote:
Wat ben je ook een mietje soms.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:42 schreef Paul het volgende:
[..]
We mogen alleen reacties weghalen die tegen het beleid zijn zeg maar. Daarom laat ik het altijd maar doen, want weet het beleid nooit zo goed
Vooral dat turquoise in het mazaiek breekt mooi denk ik. Je hebt gelukkig niet alleen donkere kleuren gebruikt zoals je eerst aangaf.quote:
Ik was aangenaam verrast toen ik laatste op mijn Coinbase account keekquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:40 schreef devzero het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat ben je ook een mietje soms.
Whehe, goed idee idd!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Bij mini-ToT aangepast beleid, alles wat niet lief of complimenteus is wordt verwijderd en voorgedragen voor een permbanquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:42 schreef Paul het volgende:
[..]
We mogen alleen reacties weghalen die tegen het beleid zijn zeg maar. Daarom laat ik het altijd maar doen, want weet het beleid nooit zo goed
Het bad vind ik wel aan de grote kant. Maar ik wilde dit design. En daar hadden ze alleen keuze in 170cm en 190cm... Ik wilde eigenlijk 180cm. Dus hopelijk zak ik niet onderuit tijdens het badderenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Kanjer topper echt klasse
nee hoor ik denk dat jij straks heerlijk geniet na dag kei hard werken en zo gegundquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:45 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Het bad vind ik wel aan de grote kant. Maar ik wilde dit design. En daar hadden ze alleen keuze in 170cm en 190cm... Ik wilde eigenlijk 180cm. Dus hopelijk zak ik niet onderuit tijdens het badderenBad is 190 x 95 x 60 (lxbxh) (diepte is 45cm)
Als ik hem zie zal ik zwaaienquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heerenveen woont mijn broertje.
Als je verkoper hebt met liefde voor zijn vak is hij zelf niet te stoppenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:42 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ze hebben er wel de tijd voor genomen. We hebben vandaag gewoon weer 2,5 uur over de tegels zitten discussiëren.Totaal iets van 12 uur zitten praten daar. Zal vast wel ergens in de offerte verwerkt zitten verwacht ik.
De coins van Mevrouw ToT en mij zijn echt gedecimeerd in waarde.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:43 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik was aangenaam verrast toen ik laatste op mijn Coinbase account keek
Zit je in Haje?quote:
Gewoon een Superbadeendje erbij in badquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:45 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Het bad vind ik wel aan de grote kant. Maar ik wilde dit design. En daar hadden ze alleen keuze in 170cm en 190cm... Ik wilde eigenlijk 180cm. Dus hopelijk zak ik niet onderuit tijdens het badderenBad is 190 x 95 x 60 (lxbxh) (diepte is 45cm)
We hebben een hele drukke tegel in de douche gekozen, en toen werd ons geadviseerd om een hele rustige en lichte (i.v.m. licht) tegel te kiezen voor de vloer.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:43 schreef Jippie het volgende:
[..]
Vooral dat turquoise in het mazaiek breekt mooi denk ik. Je hebt gelukkig niet alleen donkere kleuren gebruikt zoals je eerst aangaf.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:46 schreef Jippie het volgende:
[..]
Gewoon een Superbadeendje erbij in bad
ha ha herken baar ook zo vaak last van eerst kiezen dan kijken naar de prijs ja hoor duurstequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:47 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
We hebben een hele drukke tegel in de douche gekozen, en toen werd ons geadviseerd om een hele rustige en lichte (i.v.m. licht) tegel te kiezen voor de vloer.
En wat we uitgekozen hebben was uiteraard weer de duurste tegel uit het assortimentDe naam alleen al 'Belvedère'
quote:
Hij en zijn vrouw zijn zelf kunstenaars. Dus hij had wel verstand van kleurstellingen en waar en hoeveel 'eye catchers' je neer moet zetten.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:46 schreef Jippie het volgende:
[..]
Als je verkoper hebt met liefde voor zijn vak is hij zelf niet te stoppen
Die zijn vaak ook bet mooiste afgewerkt , mooiste kleuren, mooi dessin en glazuurlaag.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:47 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
We hebben een hele drukke tegel in de douche gekozen, en toen werd ons geadviseerd om een hele rustige en lichte (i.v.m. licht) tegel te kiezen voor de vloer.
En wat we uitgekozen hebben was uiteraard weer de duurste tegel uit het assortimentDe naam alleen al 'Belvedère'
huh? Bitcoin en Ethereum zijn bijna 200% gestegen sinds Maart 2020. Of heb je in de hoogtijdagen gekocht toen het nog ¤20k waard was?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:46 schreef ToT het volgende:
[..]
De coins van Mevrouw ToT en mij zijn echt gedecimeerd in waarde.
Ja echt PRECIES voor de crash ingestapt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:49 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
huh? Bitcoin en Ethereum zijn bijna 200% gestegen sinds Maart 2020. Of heb je in de hoogtijdagen gekocht toen het nog ¤20k waard was?
Daar heb je echt mazzel aan. Soms versterken kleuren elkaar en dan heb je in je badkamer een heel ander effect dan je bedoeldequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:48 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hij en zijn vrouw zijn zelf kunstenaars. Dus hij had wel verstand van kleurstellingen en waar en hoeveel 'eye catchers' je neer moet zetten.
Ga eerst maar verhuizen ToT, geld wat je er nu in stopt zal je nooit 100% terugkrijgen bij verkoop.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:49 schreef ToT het volgende:
Wij willen ook een andere badkamer, maar eerst een andere keuken, en als we die kosten bij elkaar optellen, bedenken we ons ook steeds dat dit echt wel een leuk huisje is maar toch net niet wat we precies willen.
We willen het liefst een mooi vrijstaand huisje met een tuintje er omheen, grasveldje, bomen, wit hekje, zwanger schaap en een ezel op het gras of whatever; dat soort dingen!
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:52 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ga eerst maar verhuizen ToT, geld wat je er nu in stopt zal je nooit 100% terugkrijgen bij verkoop.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:52 schreef ToT het volgende:
Loopt-ie godverdomme weer met de blender naar me toe.
Ik ben opgegroeid in een huis uit 1793. De verbouwingen deed mijn vader allemaal zelf. Soms met behulp van 2 vrienden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:50 schreef Jippie het volgende:
[..]
Daar heb je echt mazzel aan. Soms versterken kleuren elkaar en dan heb je in je badkamer een heel ander effect dan je bedoelde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |