Ik zag op tv een reportage over een gezin wat een drieling had. De hond werd ineens ziek en er bleken bijna 30 spenen in zijn maag te zitten.quote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zag op tv een reportage over een gezin wat een drieling had. De hond werd ineens ziek en er bleken bijna 30 spenen in zijn maag te zitten.
[..]
Ik zag op tv een reportage over een gezin wat een drieling had. De hond werd ineens ziek en er bleken bijna 30 spenen in zijn maag te zitten.
[..]
welke foto danquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, die foto is op houten planken afgedrukt.
Was een aanbieding bij iBood.
Ze misten de spenen soms wel maar ze hadden er zoveel dat het niet echt opviel.quote:
Die ik heb weg-geëdit.quote:
Rijk gezin dan, speentjes kunnen al gauw een eurootje of 5 kosten.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze misten de spenen soms wel maar ze hadden er zoveel dat het niet echt opviel.
Raar gezin zijn jullie welquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Die ik heb weg-geëdit.
Foto waarop mevrouw ToT en ik Mini-ToT lessen aerodynamica geven aan hem terwijl hij een pilotenpakje draagt.
Ze kregen heel veel aan donaties.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Rijk gezin dan, speentjes kunnen al gauw een eurootje of 5 kosten.
Ik vond het wel grappig dat die hele familie maar door 3 personen gespeeld werd.quote:
Laatst zag ik wat posts van mensen hier op FOK! die juist een tering hekel aan die serie hadden, maar ik vond het ook leuk!quote:
Ach, ouwe ssssssémelaar!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
vond weinig aan familie knots
yeppquote:
De poppenkraam was stom.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Laatst zag ik wat posts van mensen hier op FOK! die juist een tering hekel aan die serie hadden, maar ik vond het ook leuk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |