quote:
Of niet. Dat zijn de optiesquote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:19 schreef Mexicanobakker het volgende: En dan gaat ie nu natuurlijk mis.
Die honkballer is een nog grote calimero dan Mark van Bommel en dat zegt heel veel .quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik had liever gezien dat ze vandaag wonnen en een EL-ticket veilig stelden, maar ik vind dit ook wel vermakelijk. Die kreten, het gehuil en die zinnetjes dat ze niet meer de lieverdjes willen zijn. En dan een drol van een wedstrijd spelen tegen de bakker en hovenier van Tsjechië.
Het is 50/50.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Of niet. Dat zijn de opties
Daar weet ik echt niks meer vanquote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Net als vorig jaar in Europa.
Of ze winnen of verliezen hedenavond; ze slaan een modderfiguur van heb ik jou daar.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die honkballer is een nog grote calimero dan Mark van Bommel en dat zegt heel veel .
We vragen de mening van Arno:quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met koopmeinders achter de bal liggen de verhoudingen anders. Toch zeker 51/48%
Tegen Antwerp in de laatste minuut de gelijkmaker tegen 10 man, en tegen Partizan ook in de laatste minuut de gelijkmaker waardoor ze overwinterden.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:21 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Daar weet ik echt niks meer van
Plzen heeft de competitie afgemaakt en spelen zelfs alweer daar waar AZ al maanden stilstaat en de sterspelers zelfs hun eerste minuten maken.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Of ze winnen of verliezen hedenavond; ze slaan een modderfiguur van heb ik jou daar.
Het geeft vooral een beeld van de Nederlandse competitie . Kan me voorstellen dat Suarez bijv hier geen zin in heeft .quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Of ze winnen of verliezen hedenavond; ze slaan een modderfiguur van heb ik jou daar.
Pilzen is normaal toch helemaal niet zo slecht Europees ?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ze trainen alweer iets meer dan een maandje. Dan mag je wel wat meer niveau verwachten. Blijft een club die het afgelopen seizoen veel indruk heeft gemaakt en niet omdat er per se 11 godenkinderen op het veld staan.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Plzen heeft de competitie afgemaakt en spelen zelfs alweer daar waar AZ al maanden stilstaat en de sterspelers zelfs hun eerste minuten maken.
Al met al is het zo slecht als je had kunnen verwachten
Neger die aan de hekken hangt krijgt twee keer geel. Daarna wint AZ nog. Bij Antwerp.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:21 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Daar weet ik echt niks meer van
Dat laatste is juist het probleem. Ze moeten er als een team staan en dat moet weer groeien.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ze trainen alweer iets meer dan een maandje. Dan mag je wel wat meer niveau verwachten. Blijft een club die het afgelopen seizoen veel indruk heeft gemaakt en niet omdat er per se 11 godenkinderen op het veld staan.
https://i.gyazo.com/d1304e4dd28ee22e2685a44af780ef52.pngquote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:24 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Pilzen is normaal toch helemaal niet zo slecht Europees ?
Vorige twee jaar in de voorrondes eruit gevlogen (EL)quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:24 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Pilzen is normaal toch helemaal niet zo slecht Europees ?
Ze komen vanzelf een keer Sporting tegen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:25 schreef Durmada het volgende:
AZ in Europa met laatste minuten.. niet goed voor mijn hart.
De enige die technisch iets kan is de trainerquote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Daar gaat de enige goede speler van het veld.
Ahhh 2017/2018 waren de gouden jaren.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://i.gyazo.com/d1304e4dd28ee22e2685a44af780ef52.png
Blijft wel fascinerend dat ze met een gehandicapte versie van De Badmeester en een AZ-afdankertje voorin spelen.
Ik herinner mij nog de gloriedagen van AZ met Nick van der Velden.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Daar gaat de enige goede speler van het veld.
Osijek en Rosenborg, altijd lastig. Dan heb je ineens alleen Feyenoord en Vitesse in de poulefasequote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:28 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ahhh 2017/2018 waren de gouden jaren.
Ohja die act was er ook nog.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik herinner mij nog de gloriedagen van AZ met Nick van der Velden.
Toen het broekje nog weleens uitkon tijdens een voetbalwedstrijdquote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Man man man, wat hebben wij een kutkeeper.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zouden ze op fok.cz nu ook kankeren dat het alleen Tsjechen overkomt om zo dom in de laatste minuut een pingel weg te geven
En Vitesse maakte op voorhand al geen kans door het complot tegen ze.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Osijek en Rosenborg, altijd lastig. Dan heb je ineens alleen Feyenoord en Vitesse in de poulefase
Mu¸ mu¸ mu¸ co máme kočička mámequote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:31 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Man man man, wat hebben wij een kutkeeper.
Maar dan in het Tsjechisch.
De gloriedagen waren in de Alkmaarderhout. Louis in een bescheiden noodlokaal, langs de lijn op een plastic flutstoel.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ohja die act was er ook nog.
Opschrijfboekje bij de handquote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De gloriedagen waren in de Alkmaarderhout. Louis in een bescheiden noodlokaal, langs de lijn op een plastic flutstoel.
Geen mening over de pass van Midtsjo?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Die schiet hij dan wel weer sterk binnen . Hij had dan ook wel een kwartier de tijd maar toch
Hopelijk doet Ronald Koeman nog een bod op hem uitbrengen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toen het broekje nog weleens uitkon tijdens een voetbalwedstrijd
Ik was afgeleid en keek pas op toen ik de commentator hoorde brullen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Geen mening over de pass van Midtsjo?
Dit heb je nu al twee keer gezegdquote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was afgeleid en keek pas op toen ik de commentator hoorde brullen.
Fok is erg traag via de telefoon en tevens ben je veelte laat met quoten.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dit heb je nu al twee keer gezegd
Kan gebeuren.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was afgeleid en keek pas op toen ik de commentator hoorde brullen.
Als dat zou kunnen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:37 schreef Tarado het volgende:
volgende ronde Benfica uitschakelen, komt ons allemaal goed uit
Die halen leuke spelersquote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:37 schreef Tarado het volgende:
Dat vind ik persoonlijk wel meevallen, ze wonnen immers de KNVB Beker en daar zitten de Nederlandse scheidsrechters ook in het complot tegen Vitesse, het kan dus wel.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Vitesse maakte op voorhand al geen kans door het complot tegen ze.
Heb gemist dat die weer Jorge Jesus als coach hebben.quote:
Sowieso EL groepsfase is al fijn.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:37 schreef Tarado het volgende:
Bij Felix moet ik altijd denken aan die kat.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hebben ook nog wel lekker wat geld liggen na de verkoop van Felix.
die had weer genoeg van Rio, deed het wel goed daar schijntquote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb gemist dat die weer Jorge Jesus als coach hebben.
Zijn eigenlijk gewoon faillietquote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hebben ook nog wel lekker wat geld liggen na de verkoop van Felix.
En de helft van het CL geld opstrijken, ik ben voorquote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:37 schreef Tarado het volgende:
Ben ook via telefoonquote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fok is erg traag via de telefoon en tevens ben je veelte laat met quoten.
Fok>jij qua snelheid dus.
Slechter dan Friday?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:41 schreef Saekerhett het volgende:
Boadu gvd wat speelt die vent slecht.
Dit hele forum is een act.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dit ook een act? De betekenis van het woord is soms vrij verwarrend hier.
Lijkt alleen goed omdat hij in Nederland tegen rolstoelende verdedigers speelt.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:41 schreef Saekerhett het volgende:
Boadu gvd wat speelt die vent slecht.
dat werkt niet meer zo, is maar een klein potje wat ze moeten delen, met liefde hoor als Ajax daardoor in pot2 komtquote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
En de helft van het CL geld opstrijken, ik ben voor
Door een nieuwe regeling boeit dat niet meer zo.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
En de helft van het CL geld opstrijken, ik ben voor
Die werd toch verbaal afgemaakt door de Benfica-fans toen hij naar Sporting ging?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
die had weer genoeg van Rio, deed het wel goed daar schijnt
Als Benfica wordt uitgeschakeld zit Ajax ook in pot 2, dat zou dubbel voordeel zijn.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Sowieso EL groepsfase is al fijn.
Stomme regel.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat werkt niet meer zo, is maar een klein potje wat ze moeten delen, met liefde hoor als Ajax daardoor in pot2 komt
De speedboot van Overmars is zelfs nog duurder.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Door een nieuwe regeling boeit dat niet meer zo.
Gaat om 3 miljoen ofzo, heb je nog niet eens iemand als Victor Jensen voor.
En als we nog een paar plaatsjes stijgen op de ranglijst maak je een kans om in pot 1 te komen als de kampioen (bij gunstige CL en EL winnaars)quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als Benfica wordt uitgeschakeld zit Ajax ook in pot 2, dat zou dubbel voordeel zijn.
Zelfs de miskoopjes en uitgeleende spelers die het 1e niet halen gaan voor goud geld weg. Nettogod.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:44 schreef El-Stinho het volgende:
Alsof Ajax er ook in die oude regeling van wakker zou liggen. Hoeven alleen een vergeten verdediger te kopen en ze hebben alweer de hele begroting van vrouwe Fortuna op de bankrekening.
zo goed ken ik hem ook weer niet maar zou best kunnen, nu allemaal weer vergeten en vergeven, zo zijn supportersquote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die werd toch verbaal afgemaakt door de Benfica-fans toen hij naar Sporting ging?
Danilo gaat Twente komend seizoen kampioen maken lees ik net.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zelfs de miskoopjes en uitgeleende spelers die het 1e niet halen gaan voor goud geld weg. Nettogod.
Hele overschatte speler.quote:
Dan moeten ze eerst nog een bult stevige kerels halen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Danilo gaat Twente komend seizoen kampioen maken lees ik net.
Wisselvallig ookquote:
Gelukkig kunnen we vrijdag Muhren weer zien voetballen.quote:
Ach dat soort clubs gaan toch nooit failliet joh.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
https://simplywall.st/sto(...)ky-investment-2/amp/
Nee kunnen tegen heel veel ploegen. Zitten best tussen die te doen zijn zoals aa Gent.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:47 schreef Tjacka het volgende:
Speelt AZ sowieso al tegen Benfica dan?
bij winst zou het kunnenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:47 schreef Tjacka het volgende:
Speelt AZ sowieso al tegen Benfica dan?
Denk dat dat niet gauw gaat gebeuren, dan moet je echt minimaal plek 7 staan om daar kans op te maken.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En als we nog een paar plaatsjes stijgen op de ranglijst maak je een kans om in pot 1 te komen als de kampioen (bij gunstige CL en EL winnaars)
DouglasGod.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan moeten ze eerst nog een bult stevige kerels halen.
Benfica, Dinamo Kiev of AA Gent. Heel veel ploegen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:48 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nee kunnen tegen heel veel ploegen. Zitten best tussen die te doen zijn zoals aa Gent.
Dat kan wel hoor, we zitten vlak achter België en Rusland gaat ook veel verliezen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk dat dat niet gauw gaat gebeuren, dan moet je echt minimaal plek 7 staan om daar kans op te maken.
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Benfica, Dinamo Kiev of AA Gent. Heel veel ploegen.
Ajax mag welquote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mag toch hopen dat geen club gaat beiden op Boadu.
Maar dat ze rijk zijn is ook onzin. Niemand heeft enig idee waar het geld van Benfica vandaan komt.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach dat soort clubs gaan toch nooit failliet joh.
Ik zie wel dat het verschil met Rusland vrij klein is. Wat echter helemaal voordelig zou zijn is als we niet teveel plekken hebben in die achterlijke Conference League.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk dat dat niet gauw gaat gebeuren, dan moet je echt minimaal plek 7 staan om daar kans op te maken.
Ik zal eens op jou beiden.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mag toch hopen dat geen club gaat beiden op Boadu.
Zogenaamd Valencia, maar die kunnen momenteel hun spelers nog niet eens salaris garanderen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Bizot vertrekt niet naar Atletico Madrid (of wie had zogenaamd interesse in hem?)
Daar kan je juist punten scoren, gaan er volgens mij ook al twee heen. Alleen bekerwinnaar en eventuele afvaller in de vCL gaan dan naar de EL.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zie wel dat het verschil met Rusland vrij klein is. Wat echter helemaal voordelig zou zijn is als we niet teveel plekken hebben in die achterlijke Conference League.
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Bizot vertrekt niet naar Atletico Madrid (of wie had zogenaamd interesse in hem?)
Commentator noemde er een stuk of 7+ op.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Benfica, Dinamo Kiev of AA Gent. Heel veel ploegen.
Ja ik zie het nu. Maar eigenlijk gaat het pas vanaf plek zes echt nuttig worden om te stijgen, plek 7, 8 en 9 krijgen dezelfde tickets.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan wel hoor, we zitten vlak achter België en Rusland gaat ook veel verliezen.
Valencia gaat degraderen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zogenaamd Valencia, maar die kunnen momenteel hun spelers nog niet eens salaris garanderen.
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:51 schreef RipCity het volgende:
[..]
Commentator noemde er een stuk of 7+ op.
Ja maar plek 7 heb je dus meer kans om eventueel in pot 1 te komen in de CL, kan toch net weer schelen in het vergaren van punten.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja ik zie het nu. Maar eigenlijk gaat het pas vanaf plek zes echt nuttig worden om te stijgen, plek 7, 8 en 9 krijgen dezelfde tickets.
Daar is het nog te vroeg voor.quote:
https://kassiesa.net/uefa/seedcl2020.htmlquote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:53 schreef RipCity het volgende:
[..]
Merci! Duidelijker dan t fox mannetje!
Ze houden geen spelers meer over in dit tempo.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Daar is het nog te vroeg voor.
Wat moet je ermee.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax zal hem wel halen als Onana vertrekt.
Op wat baseer je dit? Ik zou echt niet weten wat de kwaliteiten van het huidige Kiev zijn.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kiev en Gent zullen ook niet veel bijzonders zijn, Benfica is kansloos voor AZ.
Ik kijk daar naar uitquote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Echt niemand zit te wachten op de conference league.
Het fenomeen Gerson Rodriguez loopt er rond. Verder die Tsygankov en Garmash van twee jaar terug.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kiev en Gent zullen ook niet veel bijzonders zijn, Benfica is kansloos voor AZ.
Op hun laatste prestaties in Europa, was twee jaar geleden tegen Ajax ook niet veel bijzonders. Al zal AZ er wel van verliezen hoor, maar geen ploeg van het niveau Benfica.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op wat baseer je dit? Ik zou echt niet weten wat de kwaliteiten van het huidige Kiev zijn.
Het is vooral een beetje kansloos dat het op dezelfde dag wordt gespeeld als de Europa League.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is vooral prettig als PSV, AZ of Feyenoord kampioen worden natuurlijk, anders maakt pot 1 of pot 2 niet per se enorm veel uit.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar plek 7 heb je dus meer kans om eventueel in pot 1 te komen in de CL, kan toch net weer schelen in het vergaren van punten.
En je hebt ook voordeel als je #2 later mag instromen zodat groepsfase EL sowieso zeker is, maar volgens mij is dat al bij plek 9 het geval.
Voor Ajax maakt dat ook wel uit hoor, kijk even naar de pretpoules die vooral Porto vaak had toen ze in pot 1 zaten.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is vooral prettig als PSV, AZ of Feyenoord kampioen worden natuurlijk, anders maakt pot 1 of pot 2 niet per se enorm veel uit.
Is vooral een sneaky manier om meer clubs uit toplanden in de EL te krijgen en alle oostbloktroep in een eigen competitie te droppen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog genoeg vraagtekenclubs. Eibar, Elche, Alaves schrijf ik alleen al op om te degraderen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze houden geen spelers meer over in dit tempo.
lammersquote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die druijff is net Luuk de jong
Porto is een bizarre uitzondering op allesquote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor Ajax maakt dat ook wel uit hoor, kijk even naar de pretpoules die vooral Porto vaak had toen ze in pot 1 zaten.
Je verwacht geen wonderen van Maradona als trainer?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nog genoeg vraagtekenclubs. Eibar, Elche, Alaves schrijf ik alleen al op om te degraderen.
Oh jij zit beter in die materie, maar Valencia heeft in elk geval een groot probleem.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nog genoeg vraagtekenclubs. Eibar, Elche, Alaves schrijf ik alleen al op om te degraderen.
John de jong for president.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:57 schreef PSVCL het volgende:
gudmonson voor een paar ton verkopen en dan doan kopen voor een paar miljoen
Ik vind die Oostbloktroep in de EL juist xn charme hebbenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is vooral een sneaky manier om meer clubs uit toplanden in de EL te krijgen en alle oostbloktroep in een eigen competitie te droppen.
Ze hebben inmiddels een wappie aangesteld die vooral in Zuid-Amerika en Saudi-Arabië heeft getraind. Het zal me benieuwen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je verwacht geen wonderen van Maradona als trainer?
Porto is ook niet meer wat het geweest is, vorig jaar net aan door in een gehandicaptenpoule.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Porto is een bizarre uitzondering op alles. Die hebben echt warme balletjes.
Zonder corona zekerquote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind die Oostbloktroep in de EL juist xn charme hebben
Na de interlandbreak.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 19:01 schreef mabo11 het volgende:
Wanneer is de volgende voorronde? En wanneer EL voorronde?
Ik vind het ook nooit zo’n probleem.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind die Oostbloktroep in de EL juist xn charme hebben
Bedankt!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 19:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Na de interlandbreak.
https://kassiesa.net/uefa/calendar2020.html
Eens.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 19:03 schreef El-Stinho het volgende:
Blijft ongelofelijk stom dat er eerst een hele voorbereiding is, dan interlands en dan pas de competitiestart.
Heel de Nations League had afgeschaft kunnen worden man. Begrijp dat het een groot succes was en ik ben zelf ook positief over het concept, maar nu is het gewoon een beetje nutteloos.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 19:03 schreef El-Stinho het volgende:
Blijft ongelofelijk stom dat er eerst een hele voorbereiding is, dan interlands en dan pas de competitiestart.
Kom je vanavond meekijken naar uitmelkdarts? Het is niet alsof er iets beters is, en de Zwaan speeltquote:
1,5 m afstand aubquote:Op woensdag 26 augustus 2020 19:17 schreef Vriezzer het volgende:
Blij voor het Nederlands voetbal dat AZ gewonnen heeft. Nieuwe leven voor de COËFFICIËNTENPOLONAISE!
[ afbeelding ]
Jan-Joost is zo verschrikkelijk eng.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 19:20 schreef PowerLoungen het volgende:
Formule 1 cafe niveautje .
Nee dit kan niet
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 19:20 schreef PowerLoungen het volgende:
Formule 1 cafe niveautje .
Nee dit kan niet
Zou me niks verbazen als die buiten de studio gewoon een psychopaat is met borderline.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 19:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jan-Joost is zo verschrikkelijk eng.
Niet onmogelijk.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 19:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kom je vanavond meekijken naar uitmelkdarts? Het is niet alsof er iets beters is, en de Zwaan speelt
Tijdens de EL zat hij te jammeren dat hij het NEDERLANDSE voetbal miste.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 19:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als die buiten de studio gewoon een psychopaat is met borderline.
Ahaquote:Op woensdag 26 augustus 2020 19:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als die buiten de studio gewoon een psychopaat is met borderline.
Ik kan begrijpen dat het moet van FOX , een beetje dat NL voetbal ophemelen . Jan Jood gaat echter een miljoen keer verder . Zelfs een klootzak als Maijer kan niet aan die gek tippen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 19:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tijdens de EL zat hij te jammeren dat hij het NEDERLANDSE voetbal miste.
Hang ergens een Hollandse vlag op en hij klapt de hele avond door.
Schei eens uit met dat badinerende Jan Jood, Joop Klepzeiker.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 19:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik kan begrijpen dat het moet van FOX , een beetje dat NL voetbal ophemelen . Jan Jood gaat echter een miljoen keer verder . Zelfs een klootzak als Maijer kan niet aan die gek tippen.
Heerlijkquote:Op woensdag 26 augustus 2020 19:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
https://speld.nl/2020/08/(...)mpioen-van-tsjechie/
SpeldGoden
Gelezen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 19:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
SpeldGoden
Oneens.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:13 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Gelezen.
Niet gelachen, want de Speld is niet leuk.
Leuk.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 19:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
SpeldGoden
Vormdipjequote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:51 schreef Tjacka het volgende:
Beste keeper van de eredivisie @:durmada
http://livetv.sx/enx/eventinfo/967006_young_boys_klaksvik/quote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:40 schreef Tlaloc het volgende:
Iemand een link naar Young Boys - Klaskvik? Kampioen van de Faeröer eilanden, hebben de vorige ronde reglementair 3-0 gewonnen omdat de tegenstander in quarantaine moest.
5-4-1 opstelling, genieten.
lekker veel malware bedanktquote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:04 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
http://livetv.sx/enx/eventinfo/967006_young_boys_klaksvik/
Hier een gare stream. Je moet op dat pijltje naast het vlaggetje klikken. Wel effe adblock aanzetten want anders krijgt je computer AIDS.
Over die Odsonne Edouard in de spits en Kristoffer Ajer wordt wel hoog opgegeven.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Celtic thuis verloren van Ferencvaros
Dat wordt ook nooit meer wat daar.
https://streamja.com/B4Jelquote:Op woensdag 26 augustus 2020 23:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Over die Odsonne Edouard in de spits en Kristoffer Ajer wordt wel hoog opgegeven.
Maar dit is nog pijnlijker dan verliezen van Pilsener.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 23:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Over die Odsonne Edouard in de spits en Kristoffer Ajer wordt wel hoog opgegeven.
Insert hier uw Celtic - Barcelona plaatje.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 23:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
Schotverhouding 18 - 3 bij Celtic - Ferencvaros
Uitslag 1-2 (lol)
Weet niet zo goed welke je bedoelt maar ik denk het niet. Daarom een Ted Hankey voor je.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 19:26 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heb je ook de VI_feyenoord_kampioen.gif?
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 01:18 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Weet niet zo goed welke je bedoelt maar ik denk het niet. Daarom een Ted Hankey voor je.
[ afbeelding ]
Wat een ellendige ploegen allemaal.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 23:21 schreef El-Stinho het volgende:
Buiten Salzburg, Olympiakos, Benfica zitten er eigenlijk ook weinig denderende ploegen in de play-offs meer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als AZ tegen Gent speelt in 3e voorronde kunnen ze Benfica wel treffen.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
Als AZ Benfica ontloopt in de 3e voorronde, dan ontlopen ze Benfica ook in de eventuele play-offs. Tegen Gent of Kiev liggen er best kansen.
Benfica speelt sowieso tegen Krasnodar in de play-offs, als ze dat halen uiteraard. Dus de winnaar van Kiev - tegenstander speelt dan automatisch tegen de winnaar van Gent - tegenstander.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als AZ tegen Gent speelt in 3e voorronde kunnen ze Benfica wel treffen.
Dan zou je idealiter nu tegen Kiev moeten loten en dan in play-off round tegen Gent of Krasnodar.
Vanwaar dat eigenlijk?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Benfica speelt sowieso tegen Krasnodar in de play-offs, als ze dat halen uiteraard. Dus de winnaar van Kiev - tegenstander speelt dan automatisch tegen de winnaar van Gent - tegenstander.
Ja.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vanwaar dat eigenlijk?
Nog steeds dat Oekraine - Rusland gedoe?
We weten dus wat AZ krijgt.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja.
Dus in principe heb je liever eerst Gent en daarna Kiev dan eerst Benfica en daarna Krasnodar, is toch een makkelijkere route.
Hoezo niet? AZ heeft denk ik de betere selectie. Kiev is weinig indrukwekkend nog.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:01 schreef Teunnis het volgende:
Nog gunstiger zou zijn eerst Kiev over één wedstrijd thuis. Ik zie AZ niet in staat om over twee wedstrijden van Kiev te winnen.
Maandagquote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:38 schreef de_boswachter het volgende:
wanneer zijn lotingen volgende rondes CL en EL?
Omdat een wedstrijd in Oekraïne altijd flink kut is. Geef mij maar eerst Kiev en daarna Gent. Dan hebben we nog een serieuze kans op CL voetbal ook. Had eerlijk gezegd toch een lastigere route verwacht.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoezo niet? AZ heeft denk ik de betere selectie. Kiev is weinig indrukwekkend nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |