Dat kan wel hoor, we zitten vlak achter België en Rusland gaat ook veel verliezen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk dat dat niet gauw gaat gebeuren, dan moet je echt minimaal plek 7 staan om daar kans op te maken.
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Benfica, Dinamo Kiev of AA Gent. Heel veel ploegen.
Ajax mag welquote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mag toch hopen dat geen club gaat beiden op Boadu.
Maar dat ze rijk zijn is ook onzin. Niemand heeft enig idee waar het geld van Benfica vandaan komt.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach dat soort clubs gaan toch nooit failliet joh.
Ik zie wel dat het verschil met Rusland vrij klein is. Wat echter helemaal voordelig zou zijn is als we niet teveel plekken hebben in die achterlijke Conference League.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk dat dat niet gauw gaat gebeuren, dan moet je echt minimaal plek 7 staan om daar kans op te maken.
Ik zal eens op jou beiden.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mag toch hopen dat geen club gaat beiden op Boadu.
Zogenaamd Valencia, maar die kunnen momenteel hun spelers nog niet eens salaris garanderen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Bizot vertrekt niet naar Atletico Madrid (of wie had zogenaamd interesse in hem?)
Daar kan je juist punten scoren, gaan er volgens mij ook al twee heen. Alleen bekerwinnaar en eventuele afvaller in de vCL gaan dan naar de EL.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zie wel dat het verschil met Rusland vrij klein is. Wat echter helemaal voordelig zou zijn is als we niet teveel plekken hebben in die achterlijke Conference League.
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Bizot vertrekt niet naar Atletico Madrid (of wie had zogenaamd interesse in hem?)
Commentator noemde er een stuk of 7+ op.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Benfica, Dinamo Kiev of AA Gent. Heel veel ploegen.
Ja ik zie het nu. Maar eigenlijk gaat het pas vanaf plek zes echt nuttig worden om te stijgen, plek 7, 8 en 9 krijgen dezelfde tickets.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan wel hoor, we zitten vlak achter België en Rusland gaat ook veel verliezen.
Valencia gaat degraderen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zogenaamd Valencia, maar die kunnen momenteel hun spelers nog niet eens salaris garanderen.
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:51 schreef RipCity het volgende:
[..]
Commentator noemde er een stuk of 7+ op.
Ja maar plek 7 heb je dus meer kans om eventueel in pot 1 te komen in de CL, kan toch net weer schelen in het vergaren van punten.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja ik zie het nu. Maar eigenlijk gaat het pas vanaf plek zes echt nuttig worden om te stijgen, plek 7, 8 en 9 krijgen dezelfde tickets.
Daar is het nog te vroeg voor.quote:
https://kassiesa.net/uefa/seedcl2020.htmlquote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:53 schreef RipCity het volgende:
[..]
Merci! Duidelijker dan t fox mannetje!
Ze houden geen spelers meer over in dit tempo.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Daar is het nog te vroeg voor.
Wat moet je ermee.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax zal hem wel halen als Onana vertrekt.
Op wat baseer je dit? Ik zou echt niet weten wat de kwaliteiten van het huidige Kiev zijn.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kiev en Gent zullen ook niet veel bijzonders zijn, Benfica is kansloos voor AZ.
Ik kijk daar naar uitquote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Echt niemand zit te wachten op de conference league.
Het fenomeen Gerson Rodriguez loopt er rond. Verder die Tsygankov en Garmash van twee jaar terug.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kiev en Gent zullen ook niet veel bijzonders zijn, Benfica is kansloos voor AZ.
Op hun laatste prestaties in Europa, was twee jaar geleden tegen Ajax ook niet veel bijzonders. Al zal AZ er wel van verliezen hoor, maar geen ploeg van het niveau Benfica.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op wat baseer je dit? Ik zou echt niet weten wat de kwaliteiten van het huidige Kiev zijn.
Het is vooral een beetje kansloos dat het op dezelfde dag wordt gespeeld als de Europa League.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Echt niemand zit te wachten op de conference league.
Is vooral prettig als PSV, AZ of Feyenoord kampioen worden natuurlijk, anders maakt pot 1 of pot 2 niet per se enorm veel uit.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar plek 7 heb je dus meer kans om eventueel in pot 1 te komen in de CL, kan toch net weer schelen in het vergaren van punten.
En je hebt ook voordeel als je #2 later mag instromen zodat groepsfase EL sowieso zeker is, maar volgens mij is dat al bij plek 9 het geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |