Dat vind ik persoonlijk wel meevallen, ze wonnen immers de KNVB Beker en daar zitten de Nederlandse scheidsrechters ook in het complot tegen Vitesse, het kan dus wel.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Vitesse maakte op voorhand al geen kans door het complot tegen ze.
Heb gemist dat die weer Jorge Jesus als coach hebben.quote:
Sowieso EL groepsfase is al fijn.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:37 schreef Tarado het volgende:
volgende ronde Benfica uitschakelen, komt ons allemaal goed uit
Bij Felix moet ik altijd denken aan die kat.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hebben ook nog wel lekker wat geld liggen na de verkoop van Felix.
die had weer genoeg van Rio, deed het wel goed daar schijntquote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb gemist dat die weer Jorge Jesus als coach hebben.
Zijn eigenlijk gewoon faillietquote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hebben ook nog wel lekker wat geld liggen na de verkoop van Felix.
En de helft van het CL geld opstrijken, ik ben voorquote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:37 schreef Tarado het volgende:
volgende ronde Benfica uitschakelen, komt ons allemaal goed uit
Ben ook via telefoonquote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fok is erg traag via de telefoon en tevens ben je veelte laat met quoten.
Fok>jij qua snelheid dus.
Slechter dan Friday?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:41 schreef Saekerhett het volgende:
Boadu gvd wat speelt die vent slecht.
Dit hele forum is een act.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dit ook een act? De betekenis van het woord is soms vrij verwarrend hier.
Lijkt alleen goed omdat hij in Nederland tegen rolstoelende verdedigers speelt.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:41 schreef Saekerhett het volgende:
Boadu gvd wat speelt die vent slecht.
dat werkt niet meer zo, is maar een klein potje wat ze moeten delen, met liefde hoor als Ajax daardoor in pot2 komtquote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
En de helft van het CL geld opstrijken, ik ben voor
Door een nieuwe regeling boeit dat niet meer zo.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
En de helft van het CL geld opstrijken, ik ben voor
Die werd toch verbaal afgemaakt door de Benfica-fans toen hij naar Sporting ging?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
die had weer genoeg van Rio, deed het wel goed daar schijnt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |