Opschrijfboekje bij de handquote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De gloriedagen waren in de Alkmaarderhout. Louis in een bescheiden noodlokaal, langs de lijn op een plastic flutstoel.
Geen mening over de pass van Midtsjo?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Die schiet hij dan wel weer sterk binnen . Hij had dan ook wel een kwartier de tijd maar toch
Hopelijk doet Ronald Koeman nog een bod op hem uitbrengen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toen het broekje nog weleens uitkon tijdens een voetbalwedstrijd
Ik was afgeleid en keek pas op toen ik de commentator hoorde brullen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Geen mening over de pass van Midtsjo?
Dit heb je nu al twee keer gezegdquote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was afgeleid en keek pas op toen ik de commentator hoorde brullen.
Fok is erg traag via de telefoon en tevens ben je veelte laat met quoten.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dit heb je nu al twee keer gezegd
Kan gebeuren.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was afgeleid en keek pas op toen ik de commentator hoorde brullen.
Als dat zou kunnen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:37 schreef Tarado het volgende:
volgende ronde Benfica uitschakelen, komt ons allemaal goed uit
Die halen leuke spelersquote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:37 schreef Tarado het volgende:
volgende ronde Benfica uitschakelen, komt ons allemaal goed uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |