Als Benfica wordt uitgeschakeld zit Ajax ook in pot 2, dat zou dubbel voordeel zijn.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Sowieso EL groepsfase is al fijn.
Stomme regel.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat werkt niet meer zo, is maar een klein potje wat ze moeten delen, met liefde hoor als Ajax daardoor in pot2 komt
De speedboot van Overmars is zelfs nog duurder.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Door een nieuwe regeling boeit dat niet meer zo.
Gaat om 3 miljoen ofzo, heb je nog niet eens iemand als Victor Jensen voor.
En als we nog een paar plaatsjes stijgen op de ranglijst maak je een kans om in pot 1 te komen als de kampioen (bij gunstige CL en EL winnaars)quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als Benfica wordt uitgeschakeld zit Ajax ook in pot 2, dat zou dubbel voordeel zijn.
Zelfs de miskoopjes en uitgeleende spelers die het 1e niet halen gaan voor goud geld weg. Nettogod.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:44 schreef El-Stinho het volgende:
Alsof Ajax er ook in die oude regeling van wakker zou liggen. Hoeven alleen een vergeten verdediger te kopen en ze hebben alweer de hele begroting van vrouwe Fortuna op de bankrekening.
zo goed ken ik hem ook weer niet maar zou best kunnen, nu allemaal weer vergeten en vergeven, zo zijn supportersquote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die werd toch verbaal afgemaakt door de Benfica-fans toen hij naar Sporting ging?
Danilo gaat Twente komend seizoen kampioen maken lees ik net.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zelfs de miskoopjes en uitgeleende spelers die het 1e niet halen gaan voor goud geld weg. Nettogod.
Hele overschatte speler.quote:
Dan moeten ze eerst nog een bult stevige kerels halen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Danilo gaat Twente komend seizoen kampioen maken lees ik net.
Wisselvallig ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |