Porto is ook niet meer wat het geweest is, vorig jaar net aan door in een gehandicaptenpoule.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Porto is een bizarre uitzondering op alles. Die hebben echt warme balletjes.
Zonder corona zekerquote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind die Oostbloktroep in de EL juist xn charme hebben
Na de interlandbreak.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 19:01 schreef mabo11 het volgende:
Wanneer is de volgende voorronde? En wanneer EL voorronde?
Ik vind het ook nooit zo’n probleem.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind die Oostbloktroep in de EL juist xn charme hebben
Bedankt!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 19:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Na de interlandbreak.
https://kassiesa.net/uefa/calendar2020.html
Eens.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 19:03 schreef El-Stinho het volgende:
Blijft ongelofelijk stom dat er eerst een hele voorbereiding is, dan interlands en dan pas de competitiestart.
Heel de Nations League had afgeschaft kunnen worden man. Begrijp dat het een groot succes was en ik ben zelf ook positief over het concept, maar nu is het gewoon een beetje nutteloos.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 19:03 schreef El-Stinho het volgende:
Blijft ongelofelijk stom dat er eerst een hele voorbereiding is, dan interlands en dan pas de competitiestart.
Kom je vanavond meekijken naar uitmelkdarts? Het is niet alsof er iets beters is, en de Zwaan speeltquote:
1,5 m afstand aubquote:Op woensdag 26 augustus 2020 19:17 schreef Vriezzer het volgende:
Blij voor het Nederlands voetbal dat AZ gewonnen heeft. Nieuwe leven voor de COËFFICIËNTENPOLONAISE!
[ afbeelding ]
Jan-Joost is zo verschrikkelijk eng.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 19:20 schreef PowerLoungen het volgende:
Formule 1 cafe niveautje .
Nee dit kan niet
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 19:20 schreef PowerLoungen het volgende:
Formule 1 cafe niveautje .
Nee dit kan niet
Zou me niks verbazen als die buiten de studio gewoon een psychopaat is met borderline.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 19:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jan-Joost is zo verschrikkelijk eng.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |