quote:
Of niet. Dat zijn de optiesquote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:19 schreef Mexicanobakker het volgende: En dan gaat ie nu natuurlijk mis.
Die honkballer is een nog grote calimero dan Mark van Bommel en dat zegt heel veel .quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik had liever gezien dat ze vandaag wonnen en een EL-ticket veilig stelden, maar ik vind dit ook wel vermakelijk. Die kreten, het gehuil en die zinnetjes dat ze niet meer de lieverdjes willen zijn. En dan een drol van een wedstrijd spelen tegen de bakker en hovenier van Tsjechië.
Het is 50/50.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Of niet. Dat zijn de opties
Daar weet ik echt niks meer vanquote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Net als vorig jaar in Europa.
Of ze winnen of verliezen hedenavond; ze slaan een modderfiguur van heb ik jou daar.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die honkballer is een nog grote calimero dan Mark van Bommel en dat zegt heel veel .
We vragen de mening van Arno:quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met koopmeinders achter de bal liggen de verhoudingen anders. Toch zeker 51/48%
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |