quote:
Of niet. Dat zijn de optiesquote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:19 schreef Mexicanobakker het volgende: En dan gaat ie nu natuurlijk mis.
Die honkballer is een nog grote calimero dan Mark van Bommel en dat zegt heel veel .quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik had liever gezien dat ze vandaag wonnen en een EL-ticket veilig stelden, maar ik vind dit ook wel vermakelijk. Die kreten, het gehuil en die zinnetjes dat ze niet meer de lieverdjes willen zijn. En dan een drol van een wedstrijd spelen tegen de bakker en hovenier van Tsjechië.
Het is 50/50.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Of niet. Dat zijn de opties
Daar weet ik echt niks meer vanquote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Net als vorig jaar in Europa.
Of ze winnen of verliezen hedenavond; ze slaan een modderfiguur van heb ik jou daar.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die honkballer is een nog grote calimero dan Mark van Bommel en dat zegt heel veel .
We vragen de mening van Arno:quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met koopmeinders achter de bal liggen de verhoudingen anders. Toch zeker 51/48%
Tegen Antwerp in de laatste minuut de gelijkmaker tegen 10 man, en tegen Partizan ook in de laatste minuut de gelijkmaker waardoor ze overwinterden.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:21 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Daar weet ik echt niks meer van
Plzen heeft de competitie afgemaakt en spelen zelfs alweer daar waar AZ al maanden stilstaat en de sterspelers zelfs hun eerste minuten maken.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Of ze winnen of verliezen hedenavond; ze slaan een modderfiguur van heb ik jou daar.
Het geeft vooral een beeld van de Nederlandse competitie . Kan me voorstellen dat Suarez bijv hier geen zin in heeft .quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Of ze winnen of verliezen hedenavond; ze slaan een modderfiguur van heb ik jou daar.
Pilzen is normaal toch helemaal niet zo slecht Europees ?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ze trainen alweer iets meer dan een maandje. Dan mag je wel wat meer niveau verwachten. Blijft een club die het afgelopen seizoen veel indruk heeft gemaakt en niet omdat er per se 11 godenkinderen op het veld staan.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Plzen heeft de competitie afgemaakt en spelen zelfs alweer daar waar AZ al maanden stilstaat en de sterspelers zelfs hun eerste minuten maken.
Al met al is het zo slecht als je had kunnen verwachten
Neger die aan de hekken hangt krijgt twee keer geel. Daarna wint AZ nog. Bij Antwerp.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:21 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Daar weet ik echt niks meer van
Dat laatste is juist het probleem. Ze moeten er als een team staan en dat moet weer groeien.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ze trainen alweer iets meer dan een maandje. Dan mag je wel wat meer niveau verwachten. Blijft een club die het afgelopen seizoen veel indruk heeft gemaakt en niet omdat er per se 11 godenkinderen op het veld staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |