https://streamja.com/B4Jelquote:Op woensdag 26 augustus 2020 23:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Over die Odsonne Edouard in de spits en Kristoffer Ajer wordt wel hoog opgegeven.
Maar dit is nog pijnlijker dan verliezen van Pilsener.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 23:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Over die Odsonne Edouard in de spits en Kristoffer Ajer wordt wel hoog opgegeven.
Insert hier uw Celtic - Barcelona plaatje.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 23:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
Schotverhouding 18 - 3 bij Celtic - Ferencvaros
Uitslag 1-2 (lol)
Weet niet zo goed welke je bedoelt maar ik denk het niet. Daarom een Ted Hankey voor je.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 19:26 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heb je ook de VI_feyenoord_kampioen.gif?
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 01:18 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Weet niet zo goed welke je bedoelt maar ik denk het niet. Daarom een Ted Hankey voor je.
[ afbeelding ]
Wat een ellendige ploegen allemaal.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 23:21 schreef El-Stinho het volgende:
Buiten Salzburg, Olympiakos, Benfica zitten er eigenlijk ook weinig denderende ploegen in de play-offs meer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als AZ tegen Gent speelt in 3e voorronde kunnen ze Benfica wel treffen.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
Als AZ Benfica ontloopt in de 3e voorronde, dan ontlopen ze Benfica ook in de eventuele play-offs. Tegen Gent of Kiev liggen er best kansen.
Benfica speelt sowieso tegen Krasnodar in de play-offs, als ze dat halen uiteraard. Dus de winnaar van Kiev - tegenstander speelt dan automatisch tegen de winnaar van Gent - tegenstander.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als AZ tegen Gent speelt in 3e voorronde kunnen ze Benfica wel treffen.
Dan zou je idealiter nu tegen Kiev moeten loten en dan in play-off round tegen Gent of Krasnodar.
Vanwaar dat eigenlijk?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Benfica speelt sowieso tegen Krasnodar in de play-offs, als ze dat halen uiteraard. Dus de winnaar van Kiev - tegenstander speelt dan automatisch tegen de winnaar van Gent - tegenstander.
Ja.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vanwaar dat eigenlijk?
Nog steeds dat Oekraine - Rusland gedoe?
We weten dus wat AZ krijgt.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja.
Dus in principe heb je liever eerst Gent en daarna Kiev dan eerst Benfica en daarna Krasnodar, is toch een makkelijkere route.
Hoezo niet? AZ heeft denk ik de betere selectie. Kiev is weinig indrukwekkend nog.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:01 schreef Teunnis het volgende:
Nog gunstiger zou zijn eerst Kiev over één wedstrijd thuis. Ik zie AZ niet in staat om over twee wedstrijden van Kiev te winnen.
Maandagquote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:38 schreef de_boswachter het volgende:
wanneer zijn lotingen volgende rondes CL en EL?
Omdat een wedstrijd in Oekraïne altijd flink kut is. Geef mij maar eerst Kiev en daarna Gent. Dan hebben we nog een serieuze kans op CL voetbal ook. Had eerlijk gezegd toch een lastigere route verwacht.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 13:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoezo niet? AZ heeft denk ik de betere selectie. Kiev is weinig indrukwekkend nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |