Ja dat vertelde je!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Typisch he, ook na een verandering, tussen die twee van mij is het mis gegaan na de penisamputatie van de rooie. Na een tijdje begon de ellende, geruzie, terroriseren, toen is die rooie naar mijn dochter verhuisd, dat is een goede beslissing geweest.
quote:
Trusten GD..quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:41 schreef Gooddeal het volgende:
maar dag mensen. Ben op.
Vond het wel fijn om te ventileren hier.
Dat is fok !quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:41 schreef Gooddeal het volgende:
maar dag mensen. Ben op.
NP daar is Fok zeker ook voorquote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:41 schreef Gooddeal het volgende:
maar dag mensen. Ben op.
kan me voorstellen dat dat lastig geweest moet zijn Sjoef!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:35 schreef chufi het volgende:
Ik was dus redelijk op de hoogte .. Ook best een lastig iets om je daar niet over uit te laten .... Maar ook dat is voorbij.
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:26 schreef drakin het volgende:
Ben ik een paar dagen niet op Fok is Koen ineens hier![]()
Maar Fuck, Mo weg
Oei da's heavy inderdaadquote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:35 schreef chufi het volgende:
Ik was dus redelijk op de hoogte .. Ook best een lastig iets om je daar niet over uit te laten .... Maar ook dat is voorbij.
#metoo, zit in Oostenrijk maar ben er de hele dag door van slag geweestquote:
Welke dag is Mo overleden? Of hoorde je het vandaag?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
#metoo, zit in Oostenrijk maar ben er de hele dag door van slag geweest
40+ / Mo_Muffin is overledenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Welke dag is Mo overleden? Of hoorde je het vandaag?
Nou dan valt er wel een last van je schouders zeg, en dat meer dan twee en een halve maand....quote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:35 schreef chufi het volgende:
Maar hij postte allang niet meer in 40+, meer in de KFC. Al héél lang toch?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
#metoo, zit in Oostenrijk maar ben er de hele dag door van slag geweest
Das niet de goeie dagquote:
KSC bedoel ik ...quote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou dan valt er wel een last van je schouders zeg, en dat meer dan twee en een halve maand....
[..]
Maar hij postte allang niet meer in 40+, meer in de KFC. Al héél lang toch?
Ik dacht al Koen zal er wel zittenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik was er laatst nog, lekkere kippenboutjes
Gadverdammequote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik was er laatst nog, lekkere kippenboutjes
Ik heb wel ooit 1 stukje kip gekregen van iemand in de trein, paar jaar terug, maar dat zag er niet zo uit?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
wees maar blij![]()
[ afbeelding ]
Meestal lijkt het niet op het plaatje, net als bij mac donald...quote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb wel ooit 1 stukje kip gekregen van iemand in de trein, paar jaar terug, maar dat zag er niet zo uit?
Hij kreeg een 40+ perm-ban iets minder dan een jaar geleden, dus daarom kwam ie hier nooit meer. Achterde schermen zijn we altijd in contact gebleven .quote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou dan valt er wel een last van je schouders zeg, en dat meer dan twee en een halve maand....
[..]
Maar hij postte allang niet meer in 40+, meer in de KFC. Al héél lang toch?
Dikke sappige burger op het plaatje, plat smakeloos geval irlquote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Meestal lijkt het niet op het plaatje, net als bij mac donald...
Mac is sowieso goor.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Meestal lijkt het niet op het plaatje, net als bij mac donald...
KSC kwam ie zo nu en dan nog aanwaaienquote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij kreeg een 40+ perm-ban iets minder dan een jaar geleden, dus daarom kwam ie hier nooit meer. Achterde schermen zijn we altijd in contact gebleven .
ah... zo lang geleden alweer... ja dus die postte alleen nog maar in de KSC...quote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij kreeg een 40+ perm-ban iets minder dan een jaar geleden, dus daarom kwam ie hier nooit meer. Achterde schermen zijn we altijd in contact gebleven .
Die staat ook nog steeds in mijn actieve topics, maar post er nooit meerquote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
KSC kwam ie zo nu en dan nog aanwaaien
Ja , maar hij klaagde de laatste tijd dat het wel leek of ie helemaal niet meer op Fok kon komenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
KSC kwam ie zo nu en dan nog aanwaaien
kippeboutjes van KFC?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Mac is sowieso goor.
Maar heb nog wel kippenboutjes in de vriezer, misschien morgen of vrijdag lekker opknabbelen
dan haal je hem er uit en als je weer behoefte hebt zoek je het weer op ..quote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Die staat ook nog steeds in mijn actieve topics, maar post er nooit meer
KFC is van de Chickiesquote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
kippeboutjes van KFC?
Nee want daar ben ik nog nooit geweest zeg ik netquote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
kippeboutjes van KFC?
ja doe ik ook altijd...quote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:40 schreef chufi het volgende:
[..]
dan haal je hem er uit en als je weer behoefte hebt zoek je het weer op ..Zo doe ik het meestal
Neh geen zin in, maar denk niet dat de behoefte terugkomtquote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:40 schreef chufi het volgende:
[..]
dan haal je hem er uit en als je weer behoefte hebt zoek je het weer op ..Zo doe ik het meestal
Ohquote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee want daar ben ik nog nooit geweest zeg ik net
Deze zijn zeer dieronvriendelijk, maar heb wel van aardiger kippedijfilet in de vriezer. En nog wat lam van een Fokster die ook lief voor haar diertjes is en er ligt nog wat biologisch hertquote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oh
Ik hoop dan maar dat het een beetje diervriendelijk kippeboutjes zijn
en heel Lam?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Deze zijn zeer dieronvriendelijk, maar heb wel van aardiger kippedijfilet in de vriezer. En nog wat lam van een Fokster die ook lief voor haar diertjes is en er ligt nog wat biologisch hert
nee paar stukjes.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en heel Lam?![]()
Grote vriezer moet je hebben dan
Nee schat ik ben niet achterlijkquote:
Slappe hap die katquote:
Nog even niet voor mijquote:
Blikjes heinekenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Nog even niet voor mij
Het gaat hier zo storten geloof ik, in ieder geval erg donker aan het worden
Hulloquote:
Hertog Janquote:
Regenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Nog even niet voor mij
Vooruit dan maarquote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ja, niet erg toch, verschil moet er wezen.
Terechtquote:
Dan ben ik net op tijd wakker .... Er is nog niets gebeurt zie ik...quote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Nog even niet voor mij
Nee het waait steeds overquote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan ben ik net op tijd wakker .... Er is nog niets gebeurt zie ik...
hahaha .. balen dusquote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee het waait steeds over![]()
Heb mijn fietsrondje nu al 2 x onterecht uitgesteld
Ik heb een bazen fiets daar heb ik weleens pics van getoond in de uto scquote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee het waait steeds over![]()
Heb mijn fietsrondje nu al 2 x onterecht uitgesteld
Dat is een anderequote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Die herken ik niet uit het Fok-stok filmpje..
niet bijvoeren !!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Altijd even de Eendjes hallon zeggen
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Nee die hebben flippers en de snavel werkt anders
Rondje alsnog gemachtquote:
Ja die is coolquote:
quote:
Oh dear....quote:
Waarom vliegen die eenden niet gewoon?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
A woman in China has charmed social media users with video of her morning walk to breakfast with a flock of 6,000 ducklings.
Long Shangyan said she leads the baby ducks for 10km (6 miles) or more to find a field where they can feed on grass and seeds.
Long says that if grass is thick enough, a 2 hectares (5 acre) field of grass will be just enough for her ducks a day.
Eend kippenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Waarom vliegen die eenden niet gewoon?
Ik zou een selfie kunnen maken als ik in de stoel lig.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik vind van niet en weerleg en neem afstand van deze post
ik denk dat ze dat niet meer kunnen, meestal wordt er wel iets gedaan met de vleugels....quote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Slechts een controle, je mag tegenwoordig niet te lang in de wachtkamer wachten, dan maar in de auto.quote:
Doe eensquote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou een selfie kunnen maken als ik in de stoel lig.
Dat wisten we toch al...quote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan iedereen mijn grote bek zien.
Is veel snellerquote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar nog nooit gezienquote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat wisten we toch al...
En gansen zeggen gak.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:08 schreef BoonDockSaint het volgende:
Eenden zeggen kwak en kippen pok
Ze heten niet voor niets Chinese loopeendenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:01 schreef pullup het volgende:
[..]
loop eendquote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze heten niet voor niets Chinese loopeenden
Dat vrouwen eenden zijn?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ah... mijn vader had gelijk...
Neem maar even waar.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Helemaal niet je moet de boel modderen hier !
Ahja. Ik had gisteren een afspraak op het stadhuis. Dat moest ook nauwkeurig op de 5 minuten gebeurenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Slechts een controle, je mag tegenwoordig niet te lang in de wachtkamer wachten, dan maar in de auto.
Ja sterktequote:
We kijken wel mee of je gaatjes hebtquote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan iedereen mijn grote bek zien.
Rellen!!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Helemaal niet je moet de boel modderen hier !
Ohquote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee ze lopen als een eenddat zei mijn vader ook bij mij... JE MOET RECHTEN LOPEN!
Ik mag hier gelukkig wel weer plassen, vorige keer niet. Niet dat ik moet plassen, maar je weet maar nooit.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Ahja. Ik had gisteren een afspraak op het stadhuis. Dat moest ook nauwkeurig op de 5 minuten gebeuren
lolquote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze heten niet voor niets Chinese loopeenden
waggelquote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee ze lopen als een eenddat zei mijn vader ook bij mij... JE MOET RECHTEN LOPEN!
omdat ik loop als een eend... met mijn voeten naar buiten bedoel ikquote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee ze lopen als een eenddat zei mijn vader ook bij mij... JE MOET RECHT LOPEN!
Misleidende thumbnailquote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ah... mijn vader had gelijk...
Je deed het er om hequote:
Dat is heerlijkquote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
Eend is volgens mij niet echt lekker om te eten
Superlekkerquote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
Eend is volgens mij niet echt lekker om te eten
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:20 schreef Ghostbuster het volgende:
En dan nog 4KM wandelen dat is eigenlijk 8KM dan
Ikheb me dan maar vermaakt met dat zotte accent van die gastquote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee dat doe ik niet
Oh.... daar heb ik dan weer niet geletquote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Ikheb me dan maar vermaakt met dat zotte accent van die gast
Over wie gaat dit dan?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Na al die jaren.... ik dacht dat hij maar steeds grappig wilde zijnis toch wel raaaaaaaaaaaaaar .....
Over mij en mijn vaderquote:
godsammequote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah je vader, nog even teruggelezen
quote:
geeft nietquote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:33 schreef pullup het volgende:
[..]ik zat ook lekker zelf te kletsen dus was je draadje even kwijt
Dat is wel waar... ik wilde eigenlijk alleen reageren op de post an die eendjes....quote:
Ach ja, ken beurenquote:
nog gefietst?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Ach ja, ken beuren
Ik ben weer helemaal alert nu
quote:
Wel opletten hequote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Rondje alsnog gemachtEn zowaar droog gebleven
Nou vertel jij dan eens iets? Wat heb je aan je hoofd?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:50 schreef chufi het volgende:
Ah lekker .. Sorry ik had iets anders aan mn hoofd
Ok hoop niets ernstigsquote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:50 schreef chufi het volgende:
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:50 schreef chufi het volgende:
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou vertel jij dan eens iets? Wat heb je aan je hoofd?
Zorgen over je dochter? Of iets anders?
Nou dat schiet niet op pullupquote:
Hoest het jou Ghost?quote:
Ja goed hoor zn gangetje welquote:Op donderdag 20 augustus 2020 15:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nou dat schiet niet op pullup
[..]
Hoest het jou Ghost?
Oké.... je hebt in ieder geval die hittegolf overleefdquote:Op donderdag 20 augustus 2020 15:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja goed hoor zn gangetje wel
Jaquote:Op donderdag 20 augustus 2020 15:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oké.... je hebt in ieder geval die hittegolf overleefd
Dan moet je een afvoer hebben (zegt die Griek) dus kan niet hier.... geen zin om door te vragen nuquote:Op donderdag 20 augustus 2020 15:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Javolgend jaar echt wel een airco hier, echt niet normaal met die zon op de hoek de hele dag
Maar als het bij jou kan... DOEN!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 15:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Javolgend jaar echt wel een airco hier, echt niet normaal met die zon op de hoek de hele dag
Zo'n grote slang uit het raamquote:Op donderdag 20 augustus 2020 15:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan moet je een afvoer hebben (zegt die Griek) dus kan niet hier.... geen zin om door te vragen nu
waarom?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 15:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja en dan heb je dus meteen ruzie met je buren...
zucht.....quote:
Zit je met gedachten bij Mo denk ik, of nietquote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:50 schreef chufi het volgende:
Neem een ander raam danquote:Op donderdag 20 augustus 2020 15:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
zucht.....
als ik een slang uit het raam hang, hebben de buren daar last van die kunnen meteen hun raam niet
meer openlaten, of dichtlaten...
begrijpt u?
Nee ik verwachtte een telefoontje .. maar moest er via een bericht in mn werkmap achterkomen dat het verzet was ...quote:Op donderdag 20 augustus 2020 15:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Zit je met gedachten bij Mo denk ik, of niet
ah... als je dat nou meteen zegt........quote:Op donderdag 20 augustus 2020 15:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ik verwachtte een telefoontje .. maar moest er via een bericht in mn werkmap achterkomen dat het verzet was ...
geloof je het zelf?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 15:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dat zal je hier ook niet zien.... dat heeft niemand hier
ohhh dat valt mee dan. Ik dacht dat je misschien nog met je gedachten daarbij zat.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 15:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ik verwachtte een telefoontje .. maar moest er via een bericht in mn werkmap achterkomen dat het verzet was ...
Ik zat maandag wel te wachten op het verlossende bericht ..quote:Op donderdag 20 augustus 2020 15:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
ohhh dat valt mee dan. Ik dacht dat je misschien nog met je gedachten daarbij zat.
Ik moet steeds aan GD denken. Ik weet het, that's life, deal with it bladibladibla de wereld draait door...maar het blijft gewoon kut.
Dat kan toch of niet dat die ramen dicht bij mekaar zitten of zoquote:
Ja dat, het liet me de hele maandag niet los...quote:Op donderdag 20 augustus 2020 15:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zat maandag wel te wachten op het verlossende bericht ..
Dit is hier vanaf buiten. Om dat witte plankje wordt nog een houten plank gemaakt zodat de spleet tot bovenaan dicht is.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:00 schreef chufi het volgende:
Kijk zo'n split-unit mag idd niet zomaar, daar heb je volgens mij toestemming voor nodig .. van de gemeente, de woningbouw of de VvE. De mobiele uitlaatslang vallen niet of nauwelijks op.. Zag laatst pas dat mn buren er 1 in de raamopening hebben hangen..
Neequote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is hier vanaf buiten. Om dat witte plankje wordt nog een houten plank gemaakt zodat de spleet tot bovenaan dicht is.
[ afbeelding ]
En zo vanaf binnen
[ afbeelding ]
Bevalt ie? Je hebt ook speciale raam-afdichtings sets daarvoorquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is hier vanaf buiten. Om dat witte plankje wordt nog een houten plank gemaakt zodat de spleet tot bovenaan dicht is.
[ afbeelding ]
En zo vanaf binnen
[ afbeelding ]
Nietquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Bevalt ie? Je hebt ook speciale raam-afdichtings sets daarvoor
Maar niet voor een lengte van 2.70 m, dus dan maar zelf maken en mooi in kleur schilderen en ja het is heerlijk koel hier binnen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Bevalt ie? Je hebt ook speciale raam-afdichtings sets daarvoor
Daar heb ik geen behoefte aan en ik lees toch nooit dmquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dm je zo de foto van bij de tandarts.
Nou dan gooi ik hem wel in het topic.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Daar heb ik geen behoefte aan en ik lees toch nooit dm
Ni !!!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou dan gooi ik hem wel in het topic.
Ja koolquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou dan gooi ik hem wel in het topic.
Ik heb toch niet zo'n sjiek huis.......quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En zo vanaf binnen
[ afbeelding ]
GADVERDAMMEquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:30 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb ineens zo'n trek in boerenkool
Maar het wordt shoarma, lekker stinken.
ook dat...quote:Op donderdag 20 augustus 2020 15:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat kan toch of niet dat die ramen dicht bij mekaar zitten of zo
I know, jij zal wel blij zijn dat de dagen alweer korter worden.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb toch niet zo'n sjiek huis.......![]()
Deze huizen zijn 1985 ofzo.... dat raam kan je openschuiven dat wel... maar de gordijnen moeten dicht
blijven bij mij, remember?
Is het telefoontje al geweest?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 15:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Met dit weer?quote:
Het was verzet, zegt iequote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is het telefoontje al geweest?
zékerquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
I know, jij zal wel blij zijn dat de dagen alweer korter worden.
Ik heb eigenlijk niet zo het idee dat het erg warm is, want airco op mijn werk, bij de tandarts en thuis, maar het is inderdaad 28 graden buiten.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Met dit weer?
nee.. kan ik nou niet eten zulke dingen, zelf als het Vega is.. misschien vanavond iets warms...
kweet nog niet.
hier is het een saunaquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niet zo het idee dat het erg warm is, want airco op mijn werk, bij de tandarts en thuis, maar het is inderdaad 28 graden buiten.
Vorige week heb ik heel de week soep op, niet elke dag dezelfde hoor, maar ik wel eten, niet slurpen
Snap ik in jouw geval wel, zelf vind ik het altijd een beetje jammer, vind ook dat het 's ochtends al goed te merken is dat het later licht wordt.quote:
Lopen in de ochtendquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Snap ik in jouw geval wel, zelf vind ik het altijd een beetje jammer, vind ook dat het 's ochtends al goed te merken is dat het later licht wordt.
Ik mag geen brood, maar lekker, helemaal met een beetje honing eroverquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
hier is het een sauna![]()
Neh.. geen soep... broodje gsmolten Brie denk ik
Oh ja... geen brood.... mis je het niet?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik mag geen brood, maar lekker, helemaal met een beetje honing erover
nee dinsdag doen ze een nieuwe pogingquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is het telefoontje al geweest?
En daar niet om 4 uur je bed voor uit te hoeven. Al maakt dat voor jou niets uit met je verrotte dag- en nachtritme.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Lopen in de ochtend
Jeetjequote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En zo vanaf binnen
[ afbeelding ]
Ik zie u in de rechtbank.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
Onjuist en ik ga in hoger beroep over wat voedsel betreft
In beroep nog welquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
Onjuist en ik ga in hoger beroep over wat voedsel betreft
Ja daarom.........quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En daar niet om 4 uur je bed voor uit te hoeven. Al maakt dat voor jou niets uit met je verrotte dag- en nachtritme.
Ja wel en koekjes ook, maar ik ga binnenkort eens glutenvrij brood bakken, daar was het de afgelopen weken te warm voor. Lekker een boterham met pindakaasquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oh ja... geen brood.... mis je het niet?
Oh...... oké .......quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:49 schreef chufi het volgende:
Voor de weet:
ONZ / Haags heeft zijn naam veranderd
Ik las het ja, ik denk niet dat het ooit wentquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:49 schreef chufi het volgende:
Voor de weet:
ONZ / Haags heeft zijn naam veranderd
Ben benieuwd........ ik heb het een tijdje geprobeerd... maar dat brood is écht niet te hachelenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja wel en koekjes ook, maar ik ga binnenkort eens glutenvrij brood bakken, daar was het de afgelopen weken te warm voor. Lekker een boterham met pindakaas
Verrek ja, daar sta je niet bij stilquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja daarom.........![]()
verrotte dag- en nachtritmemoet je dan nacht of dagcreme opdoen? vraag ik me wel eens af
cbd cremequote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verrek ja, daar sta je niet bij stil
Ben je er al uit of doe je gewoon om en om?
Ga er 1 bellen danquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:49 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Een forum Admin moet naar deze casus komen kijken
Ow dat is hoopgevendquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ben benieuwd........ ik heb het een tijdje geprobeerd... maar dat brood is écht niet te hachelen
Nee... niks meer.... alleen als het moet ga ik naar buiten en soms als het héél donker weer is ook wel....quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:52 schreef Laysa het volgende:
Kan je niet meer tegen zonlicht Fann?
Ow hendig, net als die all in one vaatwastabletten, ben je met 1 product meteen klaar.quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee... niks meer.... alleen als het moet ga ik naar buiten en soms als het héél donker weer is ook wel....
Misschien als je het zelf bakt wél.... dat kan... misschien iets toevoegen ofzo... rozijnen? of mag dat ook niet?quote:
Het went..quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:54 schreef Laysa het volgende:
[..]![]()
Wat sippig...Ik zit ook niet mee vol in de zon, maar niet meer overdag op pad is wel heel zuur.
''huh?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow hendig, net als die all in one vaatwastabletten, ben je met 1 product meteen klaar.
Ik kan een niet op de naam van het meel komen, maar ik sprak iemand die daar ook brood mee had gebakken en dat was prima te eten. Rozijnen is dan weer niet lekker met pindakaas, wel met gewone kaas.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Misschien als je het zelf bakt wél.... dat kan... misschien iets toevoegen ofzo... rozijnen? of mag dat ook niet?
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan een niet op de naam van het meel komen, maar ik sprak iemand die daar ook brood mee had gebakken en dat was prima te eten. Rozijnen is dan weer niet lekker met pindakaas, wel met gewone kaas.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb geen vaatwasser ......
ik ook nietquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb geen vaatwasser ......
Ik kan er ook pindakaas opsmerenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat je maar één potje creme nodig hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |