Ahja. Ik had gisteren een afspraak op het stadhuis. Dat moest ook nauwkeurig op de 5 minuten gebeurenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Slechts een controle, je mag tegenwoordig niet te lang in de wachtkamer wachten, dan maar in de auto.
Ja sterktequote:
We kijken wel mee of je gaatjes hebtquote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan iedereen mijn grote bek zien.
Rellen!!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Helemaal niet je moet de boel modderen hier !
Ohquote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee ze lopen als een eenddat zei mijn vader ook bij mij... JE MOET RECHTEN LOPEN!
Ik mag hier gelukkig wel weer plassen, vorige keer niet. Niet dat ik moet plassen, maar je weet maar nooit.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Ahja. Ik had gisteren een afspraak op het stadhuis. Dat moest ook nauwkeurig op de 5 minuten gebeuren
lolquote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze heten niet voor niets Chinese loopeenden
waggelquote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee ze lopen als een eenddat zei mijn vader ook bij mij... JE MOET RECHTEN LOPEN!
omdat ik loop als een eend... met mijn voeten naar buiten bedoel ikquote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee ze lopen als een eenddat zei mijn vader ook bij mij... JE MOET RECHT LOPEN!
Misleidende thumbnailquote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ah... mijn vader had gelijk...
Je deed het er om hequote:
Dat is heerlijkquote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
Eend is volgens mij niet echt lekker om te eten
Superlekkerquote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
Eend is volgens mij niet echt lekker om te eten
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:20 schreef Ghostbuster het volgende:
En dan nog 4KM wandelen dat is eigenlijk 8KM dan
Ikheb me dan maar vermaakt met dat zotte accent van die gastquote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee dat doe ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |