quote:Op donderdag 20 augustus 2020 11:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Nee die hebben flippers en de snavel werkt anders
Rondje alsnog gemachtquote:
Ja die is coolquote:
quote:
Oh dear....quote:
Waarom vliegen die eenden niet gewoon?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
A woman in China has charmed social media users with video of her morning walk to breakfast with a flock of 6,000 ducklings.
Long Shangyan said she leads the baby ducks for 10km (6 miles) or more to find a field where they can feed on grass and seeds.
Long says that if grass is thick enough, a 2 hectares (5 acre) field of grass will be just enough for her ducks a day.
Eend kippenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Waarom vliegen die eenden niet gewoon?
Ik zou een selfie kunnen maken als ik in de stoel lig.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik vind van niet en weerleg en neem afstand van deze post
ik denk dat ze dat niet meer kunnen, meestal wordt er wel iets gedaan met de vleugels....quote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Slechts een controle, je mag tegenwoordig niet te lang in de wachtkamer wachten, dan maar in de auto.quote:
Doe eensquote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou een selfie kunnen maken als ik in de stoel lig.
Dat wisten we toch al...quote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan iedereen mijn grote bek zien.
Is veel snellerquote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar nog nooit gezienquote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat wisten we toch al...
En gansen zeggen gak.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:08 schreef BoonDockSaint het volgende:
Eenden zeggen kwak en kippen pok
Ze heten niet voor niets Chinese loopeendenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:01 schreef pullup het volgende:
[..]
loop eendquote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze heten niet voor niets Chinese loopeenden
Dat vrouwen eenden zijn?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ah... mijn vader had gelijk...
Neem maar even waar.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Helemaal niet je moet de boel modderen hier !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |