Ahja. Ik had gisteren een afspraak op het stadhuis. Dat moest ook nauwkeurig op de 5 minuten gebeurenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Slechts een controle, je mag tegenwoordig niet te lang in de wachtkamer wachten, dan maar in de auto.

Ja sterktequote:

We kijken wel mee of je gaatjes hebtquote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan iedereen mijn grote bek zien.

Rellen!!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Helemaal niet je moet de boel modderen hier !

Ohquote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee ze lopen als een eenddat zei mijn vader ook bij mij... JE MOET RECHTEN LOPEN!

Ik mag hier gelukkig wel weer plassen, vorige keer niet. Niet dat ik moet plassen, maar je weet maar nooit.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Ahja. Ik had gisteren een afspraak op het stadhuis. Dat moest ook nauwkeurig op de 5 minuten gebeuren

lolquote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze heten niet voor niets Chinese loopeenden

waggelquote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee ze lopen als een eenddat zei mijn vader ook bij mij... JE MOET RECHTEN LOPEN!

omdat ik loop als een eend... met mijn voeten naar buiten bedoel ikquote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee ze lopen als een eenddat zei mijn vader ook bij mij... JE MOET RECHT LOPEN!

Misleidende thumbnailquote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ah... mijn vader had gelijk...

Je deed het er om hequote:

Dat is heerlijkquote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
Eend is volgens mij niet echt lekker om te eten

Superlekkerquote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
Eend is volgens mij niet echt lekker om te eten

quote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:20 schreef Ghostbuster het volgende:
En dan nog 4KM wandelen dat is eigenlijk 8KM dan

Ikheb me dan maar vermaakt met dat zotte accent van die gastquote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee dat doe ik niet

Oh.... daar heb ik dan weer niet geletquote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Ikheb me dan maar vermaakt met dat zotte accent van die gast

Over wie gaat dit dan?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Na al die jaren.... ik dacht dat hij maar steeds grappig wilde zijnis toch wel raaaaaaaaaaaaaar .....

Over mij en mijn vaderquote:

godsammequote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah je vader, nog even teruggelezen

quote:

geeft nietquote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:33 schreef pullup het volgende:
[..]ik zat ook lekker zelf te kletsen dus was je draadje even kwijt

Dat is wel waar... ik wilde eigenlijk alleen reageren op de post an die eendjes....quote:

Ach ja, ken beurenquote:

nog gefietst?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Ach ja, ken beuren
Ik ben weer helemaal alert nu

quote:
Wel opletten hequote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Rondje alsnog gemachtEn zowaar droog gebleven

Nou vertel jij dan eens iets? Wat heb je aan je hoofd?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:50 schreef chufi het volgende:
Ah lekker .. Sorry ik had iets anders aan mn hoofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |