Ik dacht al Koen zal er wel zittenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik was er laatst nog, lekkere kippenboutjes
Gadverdammequote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik was er laatst nog, lekkere kippenboutjes
Ik heb wel ooit 1 stukje kip gekregen van iemand in de trein, paar jaar terug, maar dat zag er niet zo uit?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
wees maar blij![]()
[ afbeelding ]
Meestal lijkt het niet op het plaatje, net als bij mac donald...quote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb wel ooit 1 stukje kip gekregen van iemand in de trein, paar jaar terug, maar dat zag er niet zo uit?
Hij kreeg een 40+ perm-ban iets minder dan een jaar geleden, dus daarom kwam ie hier nooit meer. Achterde schermen zijn we altijd in contact gebleven .quote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou dan valt er wel een last van je schouders zeg, en dat meer dan twee en een halve maand....
[..]
Maar hij postte allang niet meer in 40+, meer in de KFC. Al héél lang toch?
Dikke sappige burger op het plaatje, plat smakeloos geval irlquote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Meestal lijkt het niet op het plaatje, net als bij mac donald...
Mac is sowieso goor.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Meestal lijkt het niet op het plaatje, net als bij mac donald...
KSC kwam ie zo nu en dan nog aanwaaienquote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij kreeg een 40+ perm-ban iets minder dan een jaar geleden, dus daarom kwam ie hier nooit meer. Achterde schermen zijn we altijd in contact gebleven .
ah... zo lang geleden alweer... ja dus die postte alleen nog maar in de KSC...quote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij kreeg een 40+ perm-ban iets minder dan een jaar geleden, dus daarom kwam ie hier nooit meer. Achterde schermen zijn we altijd in contact gebleven .
Die staat ook nog steeds in mijn actieve topics, maar post er nooit meerquote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
KSC kwam ie zo nu en dan nog aanwaaien
Ja , maar hij klaagde de laatste tijd dat het wel leek of ie helemaal niet meer op Fok kon komenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
KSC kwam ie zo nu en dan nog aanwaaien
kippeboutjes van KFC?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Mac is sowieso goor.
Maar heb nog wel kippenboutjes in de vriezer, misschien morgen of vrijdag lekker opknabbelen
dan haal je hem er uit en als je weer behoefte hebt zoek je het weer op ..quote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Die staat ook nog steeds in mijn actieve topics, maar post er nooit meer
KFC is van de Chickiesquote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
kippeboutjes van KFC?
Nee want daar ben ik nog nooit geweest zeg ik netquote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
kippeboutjes van KFC?
ja doe ik ook altijd...quote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:40 schreef chufi het volgende:
[..]
dan haal je hem er uit en als je weer behoefte hebt zoek je het weer op ..Zo doe ik het meestal
Neh geen zin in, maar denk niet dat de behoefte terugkomtquote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:40 schreef chufi het volgende:
[..]
dan haal je hem er uit en als je weer behoefte hebt zoek je het weer op ..Zo doe ik het meestal
Ohquote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee want daar ben ik nog nooit geweest zeg ik net
Deze zijn zeer dieronvriendelijk, maar heb wel van aardiger kippedijfilet in de vriezer. En nog wat lam van een Fokster die ook lief voor haar diertjes is en er ligt nog wat biologisch hertquote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oh
Ik hoop dan maar dat het een beetje diervriendelijk kippeboutjes zijn
en heel Lam?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Deze zijn zeer dieronvriendelijk, maar heb wel van aardiger kippedijfilet in de vriezer. En nog wat lam van een Fokster die ook lief voor haar diertjes is en er ligt nog wat biologisch hert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |