Ja dat vertelde je!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Typisch he, ook na een verandering, tussen die twee van mij is het mis gegaan na de penisamputatie van de rooie. Na een tijdje begon de ellende, geruzie, terroriseren, toen is die rooie naar mijn dochter verhuisd, dat is een goede beslissing geweest.
quote:
Trusten GD..quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:41 schreef Gooddeal het volgende:
maar dag mensen. Ben op.
Vond het wel fijn om te ventileren hier.
Dat is fok !quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:41 schreef Gooddeal het volgende:
maar dag mensen. Ben op.
NP daar is Fok zeker ook voorquote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:41 schreef Gooddeal het volgende:
maar dag mensen. Ben op.
kan me voorstellen dat dat lastig geweest moet zijn Sjoef!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:35 schreef chufi het volgende:
Ik was dus redelijk op de hoogte .. Ook best een lastig iets om je daar niet over uit te laten .... Maar ook dat is voorbij.
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:26 schreef drakin het volgende:
Ben ik een paar dagen niet op Fok is Koen ineens hier![]()
Maar Fuck, Mo weg
Oei da's heavy inderdaadquote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:35 schreef chufi het volgende:
Ik was dus redelijk op de hoogte .. Ook best een lastig iets om je daar niet over uit te laten .... Maar ook dat is voorbij.
#metoo, zit in Oostenrijk maar ben er de hele dag door van slag geweestquote:
Welke dag is Mo overleden? Of hoorde je het vandaag?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
#metoo, zit in Oostenrijk maar ben er de hele dag door van slag geweest
40+ / Mo_Muffin is overledenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Welke dag is Mo overleden? Of hoorde je het vandaag?
Nou dan valt er wel een last van je schouders zeg, en dat meer dan twee en een halve maand....quote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:35 schreef chufi het volgende:
Maar hij postte allang niet meer in 40+, meer in de KFC. Al héél lang toch?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
#metoo, zit in Oostenrijk maar ben er de hele dag door van slag geweest
Das niet de goeie dagquote:
KSC bedoel ik ...quote:Op donderdag 20 augustus 2020 00:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou dan valt er wel een last van je schouders zeg, en dat meer dan twee en een halve maand....
[..]
Maar hij postte allang niet meer in 40+, meer in de KFC. Al héél lang toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |