cbd cremequote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verrek ja, daar sta je niet bij stil
Ben je er al uit of doe je gewoon om en om?
Ga er 1 bellen danquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:49 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Een forum Admin moet naar deze casus komen kijken
Ow dat is hoopgevendquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ben benieuwd........ ik heb het een tijdje geprobeerd... maar dat brood is écht niet te hachelen
Nee... niks meer.... alleen als het moet ga ik naar buiten en soms als het héél donker weer is ook wel....quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:52 schreef Laysa het volgende:
Kan je niet meer tegen zonlicht Fann?
Ow hendig, net als die all in one vaatwastabletten, ben je met 1 product meteen klaar.quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee... niks meer.... alleen als het moet ga ik naar buiten en soms als het héél donker weer is ook wel....
Misschien als je het zelf bakt wél.... dat kan... misschien iets toevoegen ofzo... rozijnen? of mag dat ook niet?quote:
Het went..quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:54 schreef Laysa het volgende:
[..]![]()
Wat sippig...Ik zit ook niet mee vol in de zon, maar niet meer overdag op pad is wel heel zuur.
''huh?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow hendig, net als die all in one vaatwastabletten, ben je met 1 product meteen klaar.
Ik kan een niet op de naam van het meel komen, maar ik sprak iemand die daar ook brood mee had gebakken en dat was prima te eten. Rozijnen is dan weer niet lekker met pindakaas, wel met gewone kaas.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Misschien als je het zelf bakt wél.... dat kan... misschien iets toevoegen ofzo... rozijnen? of mag dat ook niet?
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan een niet op de naam van het meel komen, maar ik sprak iemand die daar ook brood mee had gebakken en dat was prima te eten. Rozijnen is dan weer niet lekker met pindakaas, wel met gewone kaas.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb geen vaatwasser ......
ik ook nietquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb geen vaatwasser ......
Ik kan er ook pindakaas opsmerenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat je maar één potje creme nodig hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |