Met dit weer?quote:
Het was verzet, zegt iequote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is het telefoontje al geweest?
zékerquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
I know, jij zal wel blij zijn dat de dagen alweer korter worden.
Ik heb eigenlijk niet zo het idee dat het erg warm is, want airco op mijn werk, bij de tandarts en thuis, maar het is inderdaad 28 graden buiten.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Met dit weer?
nee.. kan ik nou niet eten zulke dingen, zelf als het Vega is.. misschien vanavond iets warms...
kweet nog niet.
hier is het een saunaquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niet zo het idee dat het erg warm is, want airco op mijn werk, bij de tandarts en thuis, maar het is inderdaad 28 graden buiten.
Vorige week heb ik heel de week soep op, niet elke dag dezelfde hoor, maar ik wel eten, niet slurpen
Snap ik in jouw geval wel, zelf vind ik het altijd een beetje jammer, vind ook dat het 's ochtends al goed te merken is dat het later licht wordt.quote:
Lopen in de ochtendquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Snap ik in jouw geval wel, zelf vind ik het altijd een beetje jammer, vind ook dat het 's ochtends al goed te merken is dat het later licht wordt.
Ik mag geen brood, maar lekker, helemaal met een beetje honing eroverquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
hier is het een sauna![]()
Neh.. geen soep... broodje gsmolten Brie denk ik
Oh ja... geen brood.... mis je het niet?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik mag geen brood, maar lekker, helemaal met een beetje honing erover
nee dinsdag doen ze een nieuwe pogingquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is het telefoontje al geweest?
En daar niet om 4 uur je bed voor uit te hoeven. Al maakt dat voor jou niets uit met je verrotte dag- en nachtritme.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Lopen in de ochtend
Jeetjequote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is hier vanaf buiten. Om dat witte plankje wordt nog een houten plank gemaakt zodat de spleet tot bovenaan dicht is.
[ afbeelding ]
En zo vanaf binnen
[ afbeelding ]
Ik zie u in de rechtbank.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
Onjuist en ik ga in hoger beroep over wat voedsel betreft
In beroep nog welquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
Onjuist en ik ga in hoger beroep over wat voedsel betreft
Ja daarom.........quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En daar niet om 4 uur je bed voor uit te hoeven. Al maakt dat voor jou niets uit met je verrotte dag- en nachtritme.
Ja wel en koekjes ook, maar ik ga binnenkort eens glutenvrij brood bakken, daar was het de afgelopen weken te warm voor. Lekker een boterham met pindakaasquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oh ja... geen brood.... mis je het niet?
Oh...... oké .......quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:49 schreef chufi het volgende:
Voor de weet:
ONZ / Haags heeft zijn naam veranderd
Ik las het ja, ik denk niet dat het ooit wentquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:49 schreef chufi het volgende:
Voor de weet:
ONZ / Haags heeft zijn naam veranderd
Ben benieuwd........ ik heb het een tijdje geprobeerd... maar dat brood is écht niet te hachelenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja wel en koekjes ook, maar ik ga binnenkort eens glutenvrij brood bakken, daar was het de afgelopen weken te warm voor. Lekker een boterham met pindakaas
Verrek ja, daar sta je niet bij stilquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja daarom.........![]()
verrotte dag- en nachtritmemoet je dan nacht of dagcreme opdoen? vraag ik me wel eens af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |