Dat kan toch of niet dat die ramen dicht bij mekaar zitten of zoquote:
Ja dat, het liet me de hele maandag niet los...quote:Op donderdag 20 augustus 2020 15:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zat maandag wel te wachten op het verlossende bericht ..
Dit is hier vanaf buiten. Om dat witte plankje wordt nog een houten plank gemaakt zodat de spleet tot bovenaan dicht is.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:00 schreef chufi het volgende:
Kijk zo'n split-unit mag idd niet zomaar, daar heb je volgens mij toestemming voor nodig .. van de gemeente, de woningbouw of de VvE. De mobiele uitlaatslang vallen niet of nauwelijks op.. Zag laatst pas dat mn buren er 1 in de raamopening hebben hangen..
Neequote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is hier vanaf buiten. Om dat witte plankje wordt nog een houten plank gemaakt zodat de spleet tot bovenaan dicht is.
[ afbeelding ]
En zo vanaf binnen
[ afbeelding ]
Bevalt ie? Je hebt ook speciale raam-afdichtings sets daarvoorquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is hier vanaf buiten. Om dat witte plankje wordt nog een houten plank gemaakt zodat de spleet tot bovenaan dicht is.
[ afbeelding ]
En zo vanaf binnen
[ afbeelding ]
Nietquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Bevalt ie? Je hebt ook speciale raam-afdichtings sets daarvoor
Maar niet voor een lengte van 2.70 m, dus dan maar zelf maken en mooi in kleur schilderen en ja het is heerlijk koel hier binnen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Bevalt ie? Je hebt ook speciale raam-afdichtings sets daarvoor
Daar heb ik geen behoefte aan en ik lees toch nooit dmquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dm je zo de foto van bij de tandarts.
Nou dan gooi ik hem wel in het topic.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Daar heb ik geen behoefte aan en ik lees toch nooit dm
Ni !!!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou dan gooi ik hem wel in het topic.
Ja koolquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou dan gooi ik hem wel in het topic.
Ik heb toch niet zo'n sjiek huis.......quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En zo vanaf binnen
[ afbeelding ]
GADVERDAMMEquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:30 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb ineens zo'n trek in boerenkool
Maar het wordt shoarma, lekker stinken.
ook dat...quote:Op donderdag 20 augustus 2020 15:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat kan toch of niet dat die ramen dicht bij mekaar zitten of zo
I know, jij zal wel blij zijn dat de dagen alweer korter worden.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb toch niet zo'n sjiek huis.......![]()
Deze huizen zijn 1985 ofzo.... dat raam kan je openschuiven dat wel... maar de gordijnen moeten dicht
blijven bij mij, remember?
Is het telefoontje al geweest?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 15:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ik verwachtte een telefoontje .. maar moest er via een bericht in mn werkmap achterkomen dat het verzet was ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |