Ok hoop niets ernstigsquote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:50 schreef chufi het volgende:
Ah lekker .. Sorry ik had iets anders aan mn hoofd
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:50 schreef chufi het volgende:
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou vertel jij dan eens iets? Wat heb je aan je hoofd?
Zorgen over je dochter? Of iets anders?
Nou dat schiet niet op pullupquote:
Hoest het jou Ghost?quote:
Ja goed hoor zn gangetje welquote:Op donderdag 20 augustus 2020 15:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nou dat schiet niet op pullup
[..]
Hoest het jou Ghost?
Oké.... je hebt in ieder geval die hittegolf overleefdquote:Op donderdag 20 augustus 2020 15:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja goed hoor zn gangetje wel
Jaquote:Op donderdag 20 augustus 2020 15:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oké.... je hebt in ieder geval die hittegolf overleefd
Dan moet je een afvoer hebben (zegt die Griek) dus kan niet hier.... geen zin om door te vragen nuquote:Op donderdag 20 augustus 2020 15:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Javolgend jaar echt wel een airco hier, echt niet normaal met die zon op de hoek de hele dag
Maar als het bij jou kan... DOEN!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 15:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Javolgend jaar echt wel een airco hier, echt niet normaal met die zon op de hoek de hele dag
Zo'n grote slang uit het raamquote:Op donderdag 20 augustus 2020 15:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan moet je een afvoer hebben (zegt die Griek) dus kan niet hier.... geen zin om door te vragen nu
waarom?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 15:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja en dan heb je dus meteen ruzie met je buren...
zucht.....quote:
Zit je met gedachten bij Mo denk ik, of nietquote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:50 schreef chufi het volgende:
Neem een ander raam danquote:Op donderdag 20 augustus 2020 15:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
zucht.....
als ik een slang uit het raam hang, hebben de buren daar last van die kunnen meteen hun raam niet
meer openlaten, of dichtlaten...
begrijpt u?
Nee ik verwachtte een telefoontje .. maar moest er via een bericht in mn werkmap achterkomen dat het verzet was ...quote:Op donderdag 20 augustus 2020 15:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Zit je met gedachten bij Mo denk ik, of niet
ah... als je dat nou meteen zegt........quote:Op donderdag 20 augustus 2020 15:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ik verwachtte een telefoontje .. maar moest er via een bericht in mn werkmap achterkomen dat het verzet was ...
geloof je het zelf?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 15:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dat zal je hier ook niet zien.... dat heeft niemand hier
ohhh dat valt mee dan. Ik dacht dat je misschien nog met je gedachten daarbij zat.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 15:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ik verwachtte een telefoontje .. maar moest er via een bericht in mn werkmap achterkomen dat het verzet was ...
Ik zat maandag wel te wachten op het verlossende bericht ..quote:Op donderdag 20 augustus 2020 15:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
ohhh dat valt mee dan. Ik dacht dat je misschien nog met je gedachten daarbij zat.
Ik moet steeds aan GD denken. Ik weet het, that's life, deal with it bladibladibla de wereld draait door...maar het blijft gewoon kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |