Niet gelezen en niet gestemdquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 10:50 schreef GGMM het volgende:
Stelling: mensen die witbrood eten zijn het leven niet waard.
[poll=271]
*witbroodquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 10:50 schreef GGMM het volgende:
[poll=271]
Mensen dit witquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 10:50 schreef GGMM het volgende:
[poll=271]
Jullie probleemquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 10:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zul je nooit weten wat de uitslag is
dit wit broodquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 10:50 schreef GGMM het volgende:
[poll=271]
dit witquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 10:50 schreef GGMM het volgende:
[poll=271]
Een zwembad aan prima users.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 10:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
dit wit![]()
@:Caland
@:Lenny_Leonard
@:Zipportal
@Calandquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:00 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Hij heet nu Abu met nieuwe vlaggetjes.
Ja.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 10:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:De_Kraam staat nog niet in de OP. Kan de sympathieke Lenny dat even fixen?
Dat bleek al toen je zo heel sneaky de UI van @Wereldgozer verwijderde!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:03 schreef GGMM het volgende:
UI's in een OP vind ik altijd zo kansloos.
Gelukkig maakt Toeterjan een hoop goed.
Ik dacht misschien als hij zijn UI niet in de OP ziet staan dan stopt hij misschien wel met posten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:07 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dat bleek al toen je zo heel sneaky de UI van @:Wereldgozer verwijderde!
Onlo is m'n billenmaat.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is onlogisch-humor
Jammer dat je je verlaagt naar dat niveau.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik dacht misschien als hij zijn UI niet in de OP ziet staan dan stopt hij misschien wel met posten.
Mes, steek, pijn.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik dacht misschien als hij zijn UI niet in de OP ziet staan dan stopt hij misschien wel met posten.
Dat snap ik, als je er al om 11:40 uit bent.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tyfusslecht geslapen, man man man.
Leukquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat snap ik, als je er al om 11:40 uit bent.
Dat zijn geen tijden
Vandaar dat je zo vroeg bent.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tyfusslecht geslapen, man man man.
Gvd klootzak. (toch een like gegeven)quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zijn geen tijden
Ik heb 'm erop staan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:55 schreef onlogisch het volgende:
Trouwens boys ; Downloaden jullie de corona app????
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zijn geen tijden
quote:
erquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]Nee, lag er rond 1u in, lag tot 7u wakker en viel toen pas eindelijk in slaap. Er karig.
Wat is dit nou voor een idioot domme reactie.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:03 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je bent toch niet bang voor een boomergriepje
Dat zou het wel verklaren ja.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Robert Jensen zal wel iets negatiefs hebben gezegd over de app.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Trekt zo je telefoon batterij leeg via de bluetooth
Ik ben net wakker joh.quote:
Dan zou je juist scherp moeten zijn met al die hernieuwde energie!quote:
Of Lange Frans.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Robert Jensen zal wel iets negatiefs hebben gezegd over de app.
Tuurlijk. Heb niks te verbergen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:55 schreef onlogisch het volgende:
Trouwens boys ; Downloaden jullie de corona app????
Niet gelezen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:12 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik kan echt geen technisch nadeel bedenken aan die app verder. Geen GPS, geen centrale opslag, en het enige wat je er voor moet doen is dat ding installeren. Daarna kijk je er nooit meer naar om tenzij je een melding krijgt van een besmetting waarna je alsnog de keuze hebt om daar iets mee te doen of juist niet.
Als dat helpt tegen nieuwe maatregelen zie ik geen redenen om het niet te installeren.
Je bent optimistisch over het klimaat?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:15 schreef GGMM het volgende:
Ik ga die app niet downloaden overigens.De regering brengt die app alleen maar uit om mensen te volgen.
Mijn nieuwe shirt is binnen!
[ afbeelding ]
En tegen racismequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:19 schreef Leonos het volgende:
[..]
Je bent optimistisch over het klimaat?
Oke, het is ook wel lekker weer vandaag ja.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
En tegen racisme
Dit itt bijvoorbeeld @:maxi-mus
Veel te lekker om racistisch te zijn inderdaadquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:21 schreef Leonos het volgende:
[..]
Oke, het is ook wel lekker weer vandaag ja.
Eens. Daarnaast komt dat boomergriepje ook door 5G. Laten we het bij de bron aanpakken!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:15 schreef GGMM het volgende:
Ik ga die app niet downloaden overigens.De regering brengt die app alleen maar uit om mensen te volgen.
[ afbeelding ]
Net de laatste aflevering weer gekekenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:15 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik overweeg een 5g abonnement te nemen. Maar heeft dat nu al zin? Ik hoor dat de snelste frequenties nog niet zijn vrijgegeven.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens. Daarnaast komt dat boomergriepje ook door 5G. Laten we het bij de bron aanpakken!
Moet je voor 5g daadwerkelijk een ander abonnement nemen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik overweeg een 5g abonnement te nemen. Maar heeft dat nu al zin? Ik hoor dat de snelste frequenties nog niet zijn vrijgegeven.
Hamvraag ; Is het huidige 5G significant beter dan 4G?
Volgens mij biedt mijn provider nog geen 5G. Even kieken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Moet je voor 5g daadwerkelijk een ander abonnement nemen?
Je kon het de eerste keer niet volgen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Net de laatste aflevering weer gekeken
en die privacy betreffende Apple en Google?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:12 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik kan echt geen technisch nadeel bedenken aan die app verder. Geen GPS, geen centrale opslag, en het enige wat je er voor moet doen is dat ding installeren. Daarna kijk je er nooit meer naar om tenzij je een melding krijgt van een besmetting waarna je alsnog de keuze hebt om daar iets mee te doen of juist niet.
Als dat helpt tegen nieuwe maatregelen zie ik geen redenen om het niet te installeren.
Waar heb je in godsnaam 5G voor nodig?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik overweeg een 5g abonnement te nemen. Maar heeft dat nu al zin? Ik hoor dat de snelste frequenties nog niet zijn vrijgegeven.
Wat bedoel je precies?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
en die privacy betreffende Apple en Google?
Mijn mondhoeken gingen iets omhoogquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kon het de eerste keer niet volgen?
Om die hoge resolutie foto's van die vadsige moeder van je snel binnen te hengelen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Waar heb je in godsnaam 5G voor nodig?
Je moeder streamt in 8k anders past ze niet op het scherm.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Waar heb je in godsnaam 5G voor nodig?
Ondersteunt jouw telefoon al 5G? Zijn toch nog maar beperkt aantal telefoons die daar op ingesteld zijn?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dank voor de reactie. Dat ik het leven niet snap is evident, alleen in welke verhouding?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
En tegen racisme
Dit itt bijvoorbeeld @:maxi-mus
Hij zoekt ook een nieuwe telefoon.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Ondersteunt jouw telefoon al 5G? Zijn toch nog maar beperkt aantal telefoons die daar op ingesteld zijn?
Niet gelezen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dank voor de reactie. Dat ik het leven niet snap is evident, alleen in welke verhouding?
Dat mijn insteek een beetje aan de scherpere kant is moet meer uitgelegd worden als prikkelend. Waarom? Daar naar mijn overtuiging een vele malen diepere oorzaak ter grondslag ligt.. zie next
De reden dat ik ‘the white man’s’ burden erbij haal, wat geen tokkie gedrag is. Dat is geen rechtvaardiging, wel van belang om het in te passen in deze context. Je ziet wederom de verschuivingen zoals we dat ook zelf meemaken, vandaar deze inbreng.
Niet gelezen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dank voor de reactie. Dat ik het leven niet snap is evident, alleen in welke verhouding?
Dat mijn insteek een beetje aan de scherpere kant is moet meer uitgelegd worden als prikkelend. Waarom? Daar naar mijn overtuiging een vele malen diepere oorzaak ter grondslag ligt.. zie next
De reden dat ik ‘the white man’s’ burden erbij haal, wat geen tokkie gedrag is. Dat is geen rechtvaardiging, wel van belang om het in te passen in deze context. Je ziet wederom de verschuivingen zoals we dat ook zelf meemaken, vandaar deze inbreng.
Die heb ik alquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hij zoekt ook een nieuwe telefoon.
Jazekerquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Ondersteunt jouw telefoon al 5G? Zijn toch nog maar beperkt aantal telefoons die daar op ingesteld zijn?
niet gelezenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Aha, dit doet mij deugtquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb jouw genuanceerde verhaal wel gelezen en ben het er volledig mee eens.
lolquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kon het de eerste keer niet volgen?
5 keer gelezen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Leek mij iemand die aan de medicatie zit. Je had ook al zo'n goed gesprek met Peter.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
5 keer gelezen.
Ik snap hier oprecht geen hol van. Ik vermoed dat die persoon erg zijn best heeft gedaan om bijzonder slim uit de hoek te komen door allemaal woorden te gebruiken die hij overduidelijk niet begrijpt.
Je hebt met deze leuke verwijzing overigens wel een like te pakken!
Welke heb jij?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Papendrechtse pauper met dito tokkietelefoon gespot.
Welke provider heb je?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mij biedt mijn provider nog geen 5G. Even kieken.
Ik kon laatst kiezen tussen 4g en 4g+, scheelde een euro.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Moet je voor 5g daadwerkelijk een ander abonnement nemen?
Ik zag @Littlerabbit vandaag weer posten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:35 schreef onlogisch het volgende:
@:Saind en @:Littlerabbit kunnen dit waarderen
Stel deze vraag anders even in WLR-SCquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:38 schreef onlogisch het volgende:
Maar de vraag boys ; Is 5G nu, een significante verbetering t.o.v. het huidige 4G? In 2023 komen pas 'de snelle' 5G frequenties vrij las ik. Is het huidige 5G dan een soort opgepoetste 4G?
Wat een flauwekul is dat toch ook.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kon laatst kiezen tussen 4g en 4g+, scheelde een euro.
Bij 'normaal' gebruik merk je er vrij weinig van.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:38 schreef onlogisch het volgende:
Maar de vraag boys ; Is 5G nu, een significante verbetering t.o.v. het huidige 4G? In 2023 komen pas 'de snelle' 5G frequenties vrij las ik. Is het huidige 5G dan een soort opgepoetste 4G?
Hm. Wat telefoons betreft ben je in elk geval een topgozer!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:38 schreef Elan het volgende:
[..]
iPhone 11 Pro
Met een nieuw scherm inmiddels
Ik heb gelezen dat 5G (voorlopig) nog steeds via het 4G netwerk gaat en dat daarom de verschillen de komende tijd nog minimaal zijn.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:38 schreef onlogisch het volgende:
Dat lijkt me verstandig ja. Users als @Mani89 hebben een wat hoger IQ dan jij en zullen wél in staat zijn mijn vraag te beantwoorden. Hoewel ik users als @Scrummie2.1 , @fetX , @maxi-mus én @Elan ook hoger heb zitten op dit onderwerp.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stel deze vraag anders even in WLR-SC
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat 5G (voorlopig) nog steeds via het 4G netwerk gaat en dat daarom de verschillen de komende tijd nog minimaal zijn.
Dank jullie wel vriendenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij 'normaal' gebruik merk je er vrij weinig van.
We krijgen niet allemaal alles cadeau van de overheid.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:42 schreef Elan het volgende:
Zelfs @:Itsthebradgehere heeft gewoon een Samsung Galaxy S10
Gisteren al gepost.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:42 schreef Elan het volgende:
Zelfs @:Itsthebradgehere heeft gewoon een Samsung Galaxy S10
Niet geklikt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:44 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/dordrec(...)sCn7hc8IawIiLCrfybGM
Tering![]()
![]()
Dit kan echt niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:44 schreef onlogisch het volgende:
Tering![]()
![]()
Dit heb ik vorige week al gelezen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:44 schreef onlogisch het volgende:
Tering![]()
![]()
Ik ben sinds een maand overgestapt op een poco F2. Geeneens reviews gelezen maar puur impulsief gehandeld uit loyaliteit aan onze Chinese helden.quote:
Ja, maar dat is niet veel aan tot nu toe. Paar aardige series maar zelf niet gekeken. Alleen See gezien en dat vond ik aardig maar niet meer dan dat.quote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben sinds een maand overgestapt op een poco F2. Geeneens reviews gelezen maar puur impulsief gehandeld uit loyaliteit aan onze Chinese helden.
Uitstekend. Heb zelf ook een poco.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben sinds een maand overgestapt op een poco F2. Geeneens reviews gelezen maar puur impulsief gehandeld uit loyaliteit aan onze Chinese helden.
Toen de telefoon binnenkwam schrok ik wel even van de schermgrootte want zelfs daar had ik niet naar gekekenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Uitstekend. Heb zelf ook een poco.
un poco loco, een beetje gekquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Uitstekend. Heb zelf ook een poco.
Eens is nog niet veel. Greyhound heb ik van de week gezien dat was op zich wel een aardig filmpjequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:51 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet veel aan tot nu toe. Paar aardige series maar zelf niet gekeken. Alleen See gezien en dat vond ik aardig maar niet meer dan dat.
Al komen er komende tijd wel goede films aan, en hebben ze wat exclusieve deals gesloten voor de toekomst. Hoop nog steeds dat ze hun gehele film bibliotheek ooit gaan toevoegen.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
LRgodquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, die wil ik ook nog zien. Tom Hanks god.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Eens is nog niet veel. Greyhound heb ik van de week gezien dat was op zich wel een aardig filmpje.
WW2 era dus wellicht vinden users @:Caland en @:maxi-mus dit ook wel vermakelijk.
In werkelijkheid werd ik dusdanig dronken op een bedrijfsbbq dat mijn mi6 stuk viel op stelconplaten maar dat doet er verder niet toe.quote:
Beetje op elkaar schieten en torpedo's ontwijkenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Eens is nog niet veel. Greyhound heb ik van de week gezien dat was op zich wel een aardig filmpje.
WW2 era dus wellicht vinden users @:Caland en @:maxi-mus dit ook wel vermakelijk.
AQ al op farm?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In werkelijkheid werd ik dusdanig dronken op een bedrijfsbbq dat mijn mi6 stuk viel op stelconplaten maar dat doet er verder niet toe.
Hey kerel!!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In werkelijkheid werd ik dusdanig dronken op een bedrijfsbbq dat mijn mi6 stuk viel op stelconplaten maar dat doet er verder niet toe.
Gore klootzakquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vrij vlot na jou gestopt met dat kutvolk waarmee je mij opscheepte
Heb je altijd gezegd dat ik kon inloggen wanneer jij wilde maar je vroeg het nooit.quote:
Nee, ik ging ook maar andere dingen doen. Zit de laatste dagen te twijfelen om weer verder te gaan met mijn Priest.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je altijd gezegd dat ik kon inloggen wanneer jij wilde maar je vroeg het nooit.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Man man man man man... krijg net twee mailtjes, in de ene staat dat de verzending is uitgesteld tot morgen, en in de ander staat dat het tweede pakket te groot is voor pakketophaalpunten (in Duitsland)Heb even een erg duidelijke mail teruggestuurd dat het een erg irritante manier van doen is en eis een oplossing.
Ik zie links een trofee staan. Een kampioen zal het zonder moeten doen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ twitter ]
Het kan altijd erger.
Is dat zo?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Werkt nog niet in grote delen van NL toch?
Ik ben tegen racisme.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mooi. Ik ga toch niet met asielzoekers om dus ik hoef die app niet
Net wel mijn pakketje ontvangenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ twitter ]
Het kan altijd erger.
Vanaf gisteravond 23.30 uur is de corona-app te downloaden, die op 1 september wordt gelanceerd. De app is in eerste instantie bedoeld voor een grootschalig praktijkonderzoek in regio’s Twente en Drenthe.quote:
Kiezen ze nou net dé boomerprovinciequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vanaf gisteravond 23.30 uur is de corona-app te downloaden, die op 1 september wordt gelanceerd. De app is in eerste instantie bedoeld voor een grootschalig praktijkonderzoek in regio’s Twente en Drenthe.
En blijkbaar niet op oude telefoons, rip boomers.
Oh, weg er mee dan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vanaf gisteravond 23.30 uur is de corona-app te downloaden, die op 1 september wordt gelanceerd. De app is in eerste instantie bedoeld voor een grootschalig praktijkonderzoek in regio’s Twente en Drenthe.
En blijkbaar niet op oude telefoons, rip boomers.
Waarvan?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Net wel mijn pakketje ontvangen
(een shirtje)
HAHAquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
De leverancier
Hahahahaha
@:littlerabbit check deze grap.
Is er geen chatfunctie bij de klantenservice van hullie?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:20 schreef Caland het volgende:
Nee ik had iets in de sale gehaald bij 1608 streetwear.
Prima spul, sluit lekker aan en hebben best wat redelijk basic shirtjes
Ik verwacht als vbl sc influencer nu dat de verkopen daar door het dak gaan
Kan ik uit deze opmerking opmaken dat jij nu pas in de gaten hebt dat @Littlerabbit gestopt was?quote:
JaapGodquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:26 schreef maxi-mus het volgende:
RIVM meldt 4.013 nieuwe besmettingen, vrijwel gelijk aan vorige week:
Oprutte met je nieuwe maatregelen!!! #stemzeweg
In de afgelopen week hebben ruim 102.000 mensen laten testen in de GGD Gemeentelijke Gezondheidsdienst teststraten, 3.500 mensen meer dan de week daarvoor. Het percentage positieve testen op landelijk niveau is deze week 3,5% is ongeveer gelijk gebleven.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:26 schreef maxi-mus het volgende:
RIVM meldt 4.013 nieuwe besmettingen, vrijwel gelijk aan vorige week:
Oprutte met je nieuwe maatregelen!!! #stemzeweg
Heel de randstad in lockdownquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:39 schreef Elan het volgende:
Zal je zien dat hij vanavond met de meest idiote maatregelen komt
Ze doen maarquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:39 schreef Elan het volgende:
Zal je zien dat hij vanavond met de meest idiote maatregelen komt
Gelijk heb je. De tering met ze als het zo moet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ze doen maar
Ik hou me er toch niet aan
Volgens mij inmiddels wel. Ik zit al een hele tijd niet meer op de klantenservice.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is er geen chatfunctie bij de klantenservice van hullie?
Hier ookquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:00 schreef Zipportal het volgende:
14:00 tied voor koffie. @:wereldgozer
Kon hem niet vinden in ieder geval. Bel ik dat nummer is het geblokkeerd. Bel ik vodafone weer, blijkbaar een technische storing. Ik ben woedend.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij inmiddels wel. Ik zit al een hele tijd niet meer op de klantenservice.
Wat wil je weten dan?
Is toch altid gratis als je gewoon zegt dat 'ie kapot is gegaan. Kan volgens mij zelfs via de appquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kon hem niet vinden in ieder geval. Bel ik dat nummer is het geblokkeerd. Bel ik vodafone weer, blijkbaar een technische storing. Ik ben woedend.
Wat ik gister ook vroeg, over die pas.
altidquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Is toch altid gratis als je gewoon zegt dat 'ie kapot is gegaan. Kan volgens mij zelfs via de app
Je vieze dikke hoerenmoeder op een houtvlotquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
altid![]()
![]()
@:maxi-mus
@:Zipportal
@:Lenny_Leonard
@:Buitendam
Crewbash. TR gezet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Je vieze dikke hoerenmoeder op een houtvlot
Ongetwijfeld.quote:
Het koelt bij mij binnen niet zo af. Terwijl het ook niet snel heel warm wordt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beter temperatuurtje zo he
Donderdag wordt het weer 31 gradenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gewoon terugmailen dat ze zich met hun eigen zaken moeten bemoeienquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja.
Al is die airco wel genot.
Kreeg alleen bericht van Essent dat 30% meer stoom verbruikt was de afgelopen week.
Nou, voor je het weet staat er zo'n overijverig teringambtenaartje voor de deur om te controleren of je misschien geen wietplantage hebt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon terugmailen dat ze zich met hun eigen zaken moeten bemoeien
https://www.mediacourant.(...)t-en-zijn-tokkie-tv/quote:
Erg dom maar ik ben die code uit mijn app vergeten (lol) dus die gebruik ik niet. Kon nergens vinden hoe je dat weer op kan vragen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:49 schreef Caland het volgende:
Ik zit inmiddels aan mijn 28e pasje dus ik kan het weten.
Gewoon weer je pas opnieuw registreren aan de app en dan doen alsof je nog geen code hebtquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Erg dom maar ik ben die code uit mijn app vergeten (lol) dus die gebruik ik niet. Kon nergens vinden hoe je dat weer op kan vragen.
Dat werkte vorige keer volgens mij niet, even opnieuw proberen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon weer je pas opnieuw registreren aan de app en dan doen alsof je nog geen code hebt
Mogelijk niet. Mogelijk wel.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:30 schreef Elan het volgende:
https://www.ad.nl/wonen/h(...)ndert-door~aebbe9cc/
@:atypisch
@:onlogisch
Niet geklikt, maar ik geloof wel dat zij prima tieten heeft.quote:
Agv (bloemkool)quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe soep en broodjes.
Ik doe (weer) zalm, doperwten, paprika, rijst.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zij houdt van negerlullen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet geklikt, maar ik geloof wel dat zij prima tieten heeft.
Even experts vragen.
@:rambodirk
@:coco.
@:nober
Je moet betalen bij diefstal of verlies. Altijd gewoon aangeven dat hij kapot gegaan is dus.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik doe (weer) zalm, doperwten, paprika, rijst.
Yesquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je moet betalen bij diefstal of verlies. Altijd gewoon aangeven dat hij kapot gegaan is dus.
Hou hier mee op.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maxi-mus
Persoonlijk ben ik tegen racisme.
Pasta carbonara.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het was een fout grapje.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry
Maar je schokeerde me erg met je rifapen-gedoe. Dat ben ik van jou niet gewend!
Oh nu snap ik hemquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het was een fout grapje.(hoewel het wel bijzonder is hoe de kranten en talkshows om de hete brei heen draaien)
Heb je wel je excuses aangebodenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het was een fout grapje.(hoewel het wel bijzonder is hoe de kranten en talkshows om de hete brei heen draaien)
Dan doe je dat toch nietquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:36 schreef Caland het volgende:
Ik kan echt niet naar Pieter Blacked kijken en/of luisteren
Nasi en rendang.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb het weer eens geprobeerd op aanraden van user @maxi-mus maar ik word er zo ongemakkelijk van dat ik hem na 20 seconden moet afzettenquote:
Het wordt wel beter. Maar hij heeft geen hele fijne stem nee.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:36 schreef Caland het volgende:
Ik kan echt niet naar Pieter Blacked kijken en/of luisteren
Oh dat was meer bedoeld voor mensen die afgaan op inhoud en niet op iemand zijn stemgeluid. Ik zal het er de volgende keer bijzetten!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb het weer eens geprobeerd op aanraden van user @:maxi-mus maar ik word er zo ongemakkelijk van dat ik hem na 20 seconden moet afzetten
Dit ter info
Normaal gesproken lukt me dat wel maar bij hem echt niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh dat was meer bedoeld voor mensen die afgaan op inhoud en niet op iemand zijn stemgeluid. Ik zal het er de volgende keer bijzetten!
Oxy's in huis. Werkt dat als je eens een nachtje lekker wil slapen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Normaal gesproken lukt me dat wel maar bij hem echt niet.
Mjah. Ik gebruik dat eigenlijk alleen op de zondag na een festival/goed drugsgebruik een paar keer per jaar. Dan werkt het altijd wel, nooit regulier gebruikt omdat het volgens mij extreem verslavend is.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oxy's in huis. Werkt dat als je eens een nachtje lekker wil slapen?
hoe is het met je vrouw?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oxy's in huis. Werkt dat als je eens een nachtje lekker wil slapen?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Even experts vragen.
Matig. Lang verhaal, maar vrijdag opgehaald door de ambulance en 3 nachten in het krankenhaus moeten verblijven.quote:
What happened?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Matig. Lang verhaal, maar vrijdag opgehaald door de ambulance en 3 nachten in het krankenhaus moeten verblijven.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Matig. Lang verhaal, maar vrijdag opgehaald door de ambulance en 3 nachten in het krankenhaus moeten verblijven.
Ik heb eens een halfjaar Tramadol geslikt en daar kon ik prima door slapen. Maar dit schijnt wat heftiger te zijn.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Mjah. Ik gebruik dat eigenlijk alleen op de zondag na een festival/goed drugsgebruik een paar keer per jaar. Dan werkt het altijd wel, nooit regulier gebruikt omdat het volgens mij extreem verslavend is.
sterkte ermeequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:43 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ instagram ]
Spontaan ding hoor. Prima lijf voor haar leeftijd. Zou doen. #ToyboyLeef
Nierstenen. Tot drie keer toe flauwgevallen bij de ha. Onmenselijk. Niet om aan te zien en horen. Huisarts heeft de ambulance gebeld en uiteindelijk hele poos op de SEH gezeten en daarna opgenomen.quote:
We roddelen hier niet, lul.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh nu snap ik hem
Ik dacht even dat Wereldgozer je account had gehackt
Dat moet pijnlijk zijn ja. Fijn dat het verder niks ernstigs is.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nierstenen. Tot drie keer toe flauwgevallen bij de ha. Onmenselijk. Niet om aan te zien en horen. Huisarts heeft de ambulance gebeld en uiteindelijk hele poos op de SEH gezeten en daarna opgenomen.
Niets ernstigs gelukkig, maar wel heel erg pijnlijk blijkbaar.
Heeft mijn pa ook gehad ja.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nierstenen. Tot drie keer toe flauwgevallen bij de ha. Onmenselijk. Niet om aan te zien en horen. Huisarts heeft de ambulance gebeld en uiteindelijk hele poos op de SEH gezeten en daarna opgenomen.
Hier is het over 5 minuten klaarquote:
Hopelijk kan dit jou opbeuren.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:51 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heeft mijn pa ook gehad ja.
Hoop dat nooit mee te hoeven maken.![]()
Ok Sjakie.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
We schuiven @:Muskusboktor57 ook aan tafel:
[ afbeelding ]
Doornbossie, instant geklikt.quote:
Goedgekeurde melkers.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Even experts vragen.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb je een gifje van supersjakie?
Ik heb alleen een gewone Sjakie
[ afbeelding ]
010 en 020 ON TOURquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:18 schreef maxi-mus het volgende:
Zitten we al klaar voor de persconferentie?
Hoe laat is die onzinquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:18 schreef maxi-mus het volgende:
Sterkte maat.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen COR-gekkie.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:18 schreef maxi-mus het volgende:
@3rr0r heeft een gifje.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:18 schreef maxi-mus het volgende:
Omdat jij geen afstand houdt gaat mijn oma doodquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:24 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Er ligt niemand op de IC, maar dat kan zo maar weer gebeuren, dus alles moet op slot! (lol)
sorryquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
Omdat jij geen afstand houdt gaat mijn oma dood
Kklijer
Je zou maar boven mensen wonen die een frituurpan hebben voor professioneel gebruik.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:36 schreef GGMM het volgende:
Mensen met een frituurpan neem ik NIET serieus.
Moet wel zo'n dubbele hebbenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
één van mijn beste aankopen geweest.
Makkelijk praten als je boven een snackbar woont.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:36 schreef GGMM het volgende:
Mensen met een frituurpan neem ik NIET serieus.
Like van je eerdere post teruggetrokken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:37 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Je zou maar boven mensen wonen die een frituurpan hebben voor professioneel gebruik.
Woest.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Like van je eerdere post teruggetrokken.
Te gulzig?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |