Heeft mijn pa ook gehad ja.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nierstenen. Tot drie keer toe flauwgevallen bij de ha. Onmenselijk. Niet om aan te zien en horen. Huisarts heeft de ambulance gebeld en uiteindelijk hele poos op de SEH gezeten en daarna opgenomen.
Niets ernstigs gelukkig, maar wel heel erg pijnlijk blijkbaar.
Hier is het over 5 minuten klaarquote:
Hopelijk kan dit jou opbeuren.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:51 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heeft mijn pa ook gehad ja.
Hoop dat nooit mee te hoeven maken.![]()
Ok Sjakie.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
We schuiven @:Muskusboktor57 ook aan tafel:
[ afbeelding ]
Doornbossie, instant geklikt.quote:
Goedgekeurde melkers.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet geklikt, maar ik geloof wel dat zij prima tieten heeft.
Even experts vragen.
@:rambodirk
@:coco.
@:nober
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb je een gifje van supersjakie?
Ik heb alleen een gewone Sjakie
[ afbeelding ]
010 en 020 ON TOURquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:18 schreef maxi-mus het volgende:
Zitten we al klaar voor de persconferentie?
Hoe laat is die onzinquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:18 schreef maxi-mus het volgende:
Sterkte maat.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nierstenen. Tot drie keer toe flauwgevallen bij de ha. Onmenselijk. Niet om aan te zien en horen. Huisarts heeft de ambulance gebeld en uiteindelijk hele poos op de SEH gezeten en daarna opgenomen.
Niets ernstigs gelukkig, maar wel heel erg pijnlijk blijkbaar.
Nee, ik ben geen COR-gekkie.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:18 schreef maxi-mus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |