https://www.mediacourant.(...)t-en-zijn-tokkie-tv/quote:
Erg dom maar ik ben die code uit mijn app vergeten (lol) dus die gebruik ik niet. Kon nergens vinden hoe je dat weer op kan vragen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:49 schreef Caland het volgende:
Ik zit inmiddels aan mijn 28e pasje dus ik kan het weten.
Gewoon weer je pas opnieuw registreren aan de app en dan doen alsof je nog geen code hebtquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Erg dom maar ik ben die code uit mijn app vergeten (lol) dus die gebruik ik niet. Kon nergens vinden hoe je dat weer op kan vragen.
Dat werkte vorige keer volgens mij niet, even opnieuw proberen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon weer je pas opnieuw registreren aan de app en dan doen alsof je nog geen code hebt
Mogelijk niet. Mogelijk wel.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:30 schreef Elan het volgende:
https://www.ad.nl/wonen/h(...)ndert-door~aebbe9cc/
@:atypisch
@:onlogisch
Niet geklikt, maar ik geloof wel dat zij prima tieten heeft.quote:
Agv (bloemkool)quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe soep en broodjes.
Ik doe (weer) zalm, doperwten, paprika, rijst.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zij houdt van negerlullen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet geklikt, maar ik geloof wel dat zij prima tieten heeft.
Even experts vragen.
@:rambodirk
@:coco.
@:nober
Je moet betalen bij diefstal of verlies. Altijd gewoon aangeven dat hij kapot gegaan is dus.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik doe (weer) zalm, doperwten, paprika, rijst.
Yesquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je moet betalen bij diefstal of verlies. Altijd gewoon aangeven dat hij kapot gegaan is dus.
Hou hier mee op.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maxi-mus
Persoonlijk ben ik tegen racisme.
Pasta carbonara.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het was een fout grapje.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry
Maar je schokeerde me erg met je rifapen-gedoe. Dat ben ik van jou niet gewend!
Oh nu snap ik hemquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het was een fout grapje.(hoewel het wel bijzonder is hoe de kranten en talkshows om de hete brei heen draaien)
Heb je wel je excuses aangebodenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het was een fout grapje.(hoewel het wel bijzonder is hoe de kranten en talkshows om de hete brei heen draaien)
Dan doe je dat toch nietquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:36 schreef Caland het volgende:
Ik kan echt niet naar Pieter Blacked kijken en/of luisteren
Nasi en rendang.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb het weer eens geprobeerd op aanraden van user @maxi-mus maar ik word er zo ongemakkelijk van dat ik hem na 20 seconden moet afzettenquote:
Het wordt wel beter. Maar hij heeft geen hele fijne stem nee.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:36 schreef Caland het volgende:
Ik kan echt niet naar Pieter Blacked kijken en/of luisteren
Oh dat was meer bedoeld voor mensen die afgaan op inhoud en niet op iemand zijn stemgeluid. Ik zal het er de volgende keer bijzetten!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb het weer eens geprobeerd op aanraden van user @:maxi-mus maar ik word er zo ongemakkelijk van dat ik hem na 20 seconden moet afzetten
Dit ter info
Normaal gesproken lukt me dat wel maar bij hem echt niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh dat was meer bedoeld voor mensen die afgaan op inhoud en niet op iemand zijn stemgeluid. Ik zal het er de volgende keer bijzetten!
Oxy's in huis. Werkt dat als je eens een nachtje lekker wil slapen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Normaal gesproken lukt me dat wel maar bij hem echt niet.
Mjah. Ik gebruik dat eigenlijk alleen op de zondag na een festival/goed drugsgebruik een paar keer per jaar. Dan werkt het altijd wel, nooit regulier gebruikt omdat het volgens mij extreem verslavend is.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oxy's in huis. Werkt dat als je eens een nachtje lekker wil slapen?
hoe is het met je vrouw?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oxy's in huis. Werkt dat als je eens een nachtje lekker wil slapen?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet geklikt, maar ik geloof wel dat zij prima tieten heeft.
Even experts vragen.
@:rambodirk
@:coco.
@:nober
Matig. Lang verhaal, maar vrijdag opgehaald door de ambulance en 3 nachten in het krankenhaus moeten verblijven.quote:
What happened?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Matig. Lang verhaal, maar vrijdag opgehaald door de ambulance en 3 nachten in het krankenhaus moeten verblijven.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Matig. Lang verhaal, maar vrijdag opgehaald door de ambulance en 3 nachten in het krankenhaus moeten verblijven.
Ik heb eens een halfjaar Tramadol geslikt en daar kon ik prima door slapen. Maar dit schijnt wat heftiger te zijn.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Mjah. Ik gebruik dat eigenlijk alleen op de zondag na een festival/goed drugsgebruik een paar keer per jaar. Dan werkt het altijd wel, nooit regulier gebruikt omdat het volgens mij extreem verslavend is.
sterkte ermeequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:43 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ instagram ]
Spontaan ding hoor. Prima lijf voor haar leeftijd. Zou doen. #ToyboyLeef
Nierstenen. Tot drie keer toe flauwgevallen bij de ha. Onmenselijk. Niet om aan te zien en horen. Huisarts heeft de ambulance gebeld en uiteindelijk hele poos op de SEH gezeten en daarna opgenomen.quote:
We roddelen hier niet, lul.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh nu snap ik hem
Ik dacht even dat Wereldgozer je account had gehackt
Dat moet pijnlijk zijn ja. Fijn dat het verder niks ernstigs is.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nierstenen. Tot drie keer toe flauwgevallen bij de ha. Onmenselijk. Niet om aan te zien en horen. Huisarts heeft de ambulance gebeld en uiteindelijk hele poos op de SEH gezeten en daarna opgenomen.
Niets ernstigs gelukkig, maar wel heel erg pijnlijk blijkbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |