https://www.mediacourant.(...)t-en-zijn-tokkie-tv/quote:
Erg dom maar ik ben die code uit mijn app vergeten (lol) dus die gebruik ik niet. Kon nergens vinden hoe je dat weer op kan vragen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:49 schreef Caland het volgende:
Ik zit inmiddels aan mijn 28e pasje dus ik kan het weten.
Gewoon weer je pas opnieuw registreren aan de app en dan doen alsof je nog geen code hebtquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Erg dom maar ik ben die code uit mijn app vergeten (lol) dus die gebruik ik niet. Kon nergens vinden hoe je dat weer op kan vragen.
Dat werkte vorige keer volgens mij niet, even opnieuw proberen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon weer je pas opnieuw registreren aan de app en dan doen alsof je nog geen code hebt
Mogelijk niet. Mogelijk wel.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:30 schreef Elan het volgende:
https://www.ad.nl/wonen/h(...)ndert-door~aebbe9cc/
@:atypisch
@:onlogisch
Niet geklikt, maar ik geloof wel dat zij prima tieten heeft.quote:
Agv (bloemkool)quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe soep en broodjes.
Ik doe (weer) zalm, doperwten, paprika, rijst.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zij houdt van negerlullen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet geklikt, maar ik geloof wel dat zij prima tieten heeft.
Even experts vragen.
@:rambodirk
@:coco.
@:nober
Je moet betalen bij diefstal of verlies. Altijd gewoon aangeven dat hij kapot gegaan is dus.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik doe (weer) zalm, doperwten, paprika, rijst.
Yesquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je moet betalen bij diefstal of verlies. Altijd gewoon aangeven dat hij kapot gegaan is dus.
Hou hier mee op.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maxi-mus
Persoonlijk ben ik tegen racisme.
Pasta carbonara.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het was een fout grapje.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry
Maar je schokeerde me erg met je rifapen-gedoe. Dat ben ik van jou niet gewend!
Oh nu snap ik hemquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het was een fout grapje.(hoewel het wel bijzonder is hoe de kranten en talkshows om de hete brei heen draaien)
Heb je wel je excuses aangebodenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het was een fout grapje.(hoewel het wel bijzonder is hoe de kranten en talkshows om de hete brei heen draaien)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |