quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Man man man man man... krijg net twee mailtjes, in de ene staat dat de verzending is uitgesteld tot morgen, en in de ander staat dat het tweede pakket te groot is voor pakketophaalpunten (in Duitsland)Heb even een erg duidelijke mail teruggestuurd dat het een erg irritante manier van doen is en eis een oplossing.
Ik zie links een trofee staan. Een kampioen zal het zonder moeten doen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ twitter ]
Het kan altijd erger.
Is dat zo?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Werkt nog niet in grote delen van NL toch?
Ik ben tegen racisme.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mooi. Ik ga toch niet met asielzoekers om dus ik hoef die app niet
Net wel mijn pakketje ontvangenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ twitter ]
Het kan altijd erger.
Vanaf gisteravond 23.30 uur is de corona-app te downloaden, die op 1 september wordt gelanceerd. De app is in eerste instantie bedoeld voor een grootschalig praktijkonderzoek in regio’s Twente en Drenthe.quote:
Kiezen ze nou net dé boomerprovinciequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vanaf gisteravond 23.30 uur is de corona-app te downloaden, die op 1 september wordt gelanceerd. De app is in eerste instantie bedoeld voor een grootschalig praktijkonderzoek in regio’s Twente en Drenthe.
En blijkbaar niet op oude telefoons, rip boomers.
Oh, weg er mee dan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vanaf gisteravond 23.30 uur is de corona-app te downloaden, die op 1 september wordt gelanceerd. De app is in eerste instantie bedoeld voor een grootschalig praktijkonderzoek in regio’s Twente en Drenthe.
En blijkbaar niet op oude telefoons, rip boomers.
Waarvan?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Net wel mijn pakketje ontvangen
(een shirtje)
HAHAquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
De leverancier
Hahahahaha
@:littlerabbit check deze grap.
Is er geen chatfunctie bij de klantenservice van hullie?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:20 schreef Caland het volgende:
Nee ik had iets in de sale gehaald bij 1608 streetwear.
Prima spul, sluit lekker aan en hebben best wat redelijk basic shirtjes
Ik verwacht als vbl sc influencer nu dat de verkopen daar door het dak gaan
Kan ik uit deze opmerking opmaken dat jij nu pas in de gaten hebt dat @Littlerabbit gestopt was?quote:
JaapGodquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:26 schreef maxi-mus het volgende:
RIVM meldt 4.013 nieuwe besmettingen, vrijwel gelijk aan vorige week:
Oprutte met je nieuwe maatregelen!!! #stemzeweg
In de afgelopen week hebben ruim 102.000 mensen laten testen in de GGD Gemeentelijke Gezondheidsdienst teststraten, 3.500 mensen meer dan de week daarvoor. Het percentage positieve testen op landelijk niveau is deze week 3,5% is ongeveer gelijk gebleven.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:26 schreef maxi-mus het volgende:
RIVM meldt 4.013 nieuwe besmettingen, vrijwel gelijk aan vorige week:
Oprutte met je nieuwe maatregelen!!! #stemzeweg
Heel de randstad in lockdownquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:39 schreef Elan het volgende:
Zal je zien dat hij vanavond met de meest idiote maatregelen komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |