Welke heb jij?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Papendrechtse pauper met dito tokkietelefoon gespot.
Welke provider heb je?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mij biedt mijn provider nog geen 5G. Even kieken.
Ik kon laatst kiezen tussen 4g en 4g+, scheelde een euro.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Moet je voor 5g daadwerkelijk een ander abonnement nemen?
Ik zag @Littlerabbit vandaag weer posten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:35 schreef onlogisch het volgende:
@:Saind en @:Littlerabbit kunnen dit waarderen
Stel deze vraag anders even in WLR-SCquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:38 schreef onlogisch het volgende:
Maar de vraag boys ; Is 5G nu, een significante verbetering t.o.v. het huidige 4G? In 2023 komen pas 'de snelle' 5G frequenties vrij las ik. Is het huidige 5G dan een soort opgepoetste 4G?
Wat een flauwekul is dat toch ook.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kon laatst kiezen tussen 4g en 4g+, scheelde een euro.
Bij 'normaal' gebruik merk je er vrij weinig van.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:38 schreef onlogisch het volgende:
Maar de vraag boys ; Is 5G nu, een significante verbetering t.o.v. het huidige 4G? In 2023 komen pas 'de snelle' 5G frequenties vrij las ik. Is het huidige 5G dan een soort opgepoetste 4G?
Hm. Wat telefoons betreft ben je in elk geval een topgozer!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:38 schreef Elan het volgende:
[..]
iPhone 11 Pro
Met een nieuw scherm inmiddels
Ik heb gelezen dat 5G (voorlopig) nog steeds via het 4G netwerk gaat en dat daarom de verschillen de komende tijd nog minimaal zijn.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:38 schreef onlogisch het volgende:
Dat lijkt me verstandig ja. Users als @Mani89 hebben een wat hoger IQ dan jij en zullen wél in staat zijn mijn vraag te beantwoorden. Hoewel ik users als @Scrummie2.1 , @fetX , @maxi-mus én @Elan ook hoger heb zitten op dit onderwerp.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stel deze vraag anders even in WLR-SC
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat 5G (voorlopig) nog steeds via het 4G netwerk gaat en dat daarom de verschillen de komende tijd nog minimaal zijn.
Dank jullie wel vriendenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij 'normaal' gebruik merk je er vrij weinig van.
We krijgen niet allemaal alles cadeau van de overheid.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:42 schreef Elan het volgende:
Zelfs @:Itsthebradgehere heeft gewoon een Samsung Galaxy S10
Gisteren al gepost.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:42 schreef Elan het volgende:
Zelfs @:Itsthebradgehere heeft gewoon een Samsung Galaxy S10
Niet geklikt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:44 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/dordrec(...)sCn7hc8IawIiLCrfybGM
Tering![]()
![]()
Dit kan echt niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:44 schreef onlogisch het volgende:
Tering![]()
![]()
Dit heb ik vorige week al gelezen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:44 schreef onlogisch het volgende:
Tering![]()
![]()
Ik ben sinds een maand overgestapt op een poco F2. Geeneens reviews gelezen maar puur impulsief gehandeld uit loyaliteit aan onze Chinese helden.quote:
Ja, maar dat is niet veel aan tot nu toe. Paar aardige series maar zelf niet gekeken. Alleen See gezien en dat vond ik aardig maar niet meer dan dat.quote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben sinds een maand overgestapt op een poco F2. Geeneens reviews gelezen maar puur impulsief gehandeld uit loyaliteit aan onze Chinese helden.
Uitstekend. Heb zelf ook een poco.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben sinds een maand overgestapt op een poco F2. Geeneens reviews gelezen maar puur impulsief gehandeld uit loyaliteit aan onze Chinese helden.
Toen de telefoon binnenkwam schrok ik wel even van de schermgrootte want zelfs daar had ik niet naar gekekenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Uitstekend. Heb zelf ook een poco.
un poco loco, een beetje gekquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Uitstekend. Heb zelf ook een poco.
Eens is nog niet veel. Greyhound heb ik van de week gezien dat was op zich wel een aardig filmpjequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:51 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet veel aan tot nu toe. Paar aardige series maar zelf niet gekeken. Alleen See gezien en dat vond ik aardig maar niet meer dan dat.
Al komen er komende tijd wel goede films aan, en hebben ze wat exclusieve deals gesloten voor de toekomst. Hoop nog steeds dat ze hun gehele film bibliotheek ooit gaan toevoegen.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
LRgodquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, die wil ik ook nog zien. Tom Hanks god.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Eens is nog niet veel. Greyhound heb ik van de week gezien dat was op zich wel een aardig filmpje.
WW2 era dus wellicht vinden users @:Caland en @:maxi-mus dit ook wel vermakelijk.
In werkelijkheid werd ik dusdanig dronken op een bedrijfsbbq dat mijn mi6 stuk viel op stelconplaten maar dat doet er verder niet toe.quote:
Beetje op elkaar schieten en torpedo's ontwijkenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Eens is nog niet veel. Greyhound heb ik van de week gezien dat was op zich wel een aardig filmpje.
WW2 era dus wellicht vinden users @:Caland en @:maxi-mus dit ook wel vermakelijk.
AQ al op farm?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In werkelijkheid werd ik dusdanig dronken op een bedrijfsbbq dat mijn mi6 stuk viel op stelconplaten maar dat doet er verder niet toe.
Hey kerel!!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In werkelijkheid werd ik dusdanig dronken op een bedrijfsbbq dat mijn mi6 stuk viel op stelconplaten maar dat doet er verder niet toe.
Gore klootzakquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vrij vlot na jou gestopt met dat kutvolk waarmee je mij opscheepte
Heb je altijd gezegd dat ik kon inloggen wanneer jij wilde maar je vroeg het nooit.quote:
Nee, ik ging ook maar andere dingen doen. Zit de laatste dagen te twijfelen om weer verder te gaan met mijn Priest.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je altijd gezegd dat ik kon inloggen wanneer jij wilde maar je vroeg het nooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |