Ik overweeg een 5g abonnement te nemen. Maar heeft dat nu al zin? Ik hoor dat de snelste frequenties nog niet zijn vrijgegeven.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens. Daarnaast komt dat boomergriepje ook door 5G. Laten we het bij de bron aanpakken!
Moet je voor 5g daadwerkelijk een ander abonnement nemen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik overweeg een 5g abonnement te nemen. Maar heeft dat nu al zin? Ik hoor dat de snelste frequenties nog niet zijn vrijgegeven.
Hamvraag ; Is het huidige 5G significant beter dan 4G?
Volgens mij biedt mijn provider nog geen 5G. Even kieken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Moet je voor 5g daadwerkelijk een ander abonnement nemen?
Je kon het de eerste keer niet volgen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Net de laatste aflevering weer gekeken
en die privacy betreffende Apple en Google?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:12 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik kan echt geen technisch nadeel bedenken aan die app verder. Geen GPS, geen centrale opslag, en het enige wat je er voor moet doen is dat ding installeren. Daarna kijk je er nooit meer naar om tenzij je een melding krijgt van een besmetting waarna je alsnog de keuze hebt om daar iets mee te doen of juist niet.
Als dat helpt tegen nieuwe maatregelen zie ik geen redenen om het niet te installeren.
Waar heb je in godsnaam 5G voor nodig?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik overweeg een 5g abonnement te nemen. Maar heeft dat nu al zin? Ik hoor dat de snelste frequenties nog niet zijn vrijgegeven.
Wat bedoel je precies?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
en die privacy betreffende Apple en Google?
Mijn mondhoeken gingen iets omhoogquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kon het de eerste keer niet volgen?
Om die hoge resolutie foto's van die vadsige moeder van je snel binnen te hengelen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Waar heb je in godsnaam 5G voor nodig?
Je moeder streamt in 8k anders past ze niet op het scherm.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Waar heb je in godsnaam 5G voor nodig?
Ondersteunt jouw telefoon al 5G? Zijn toch nog maar beperkt aantal telefoons die daar op ingesteld zijn?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dank voor de reactie. Dat ik het leven niet snap is evident, alleen in welke verhouding?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
En tegen racisme
Dit itt bijvoorbeeld @:maxi-mus
Hij zoekt ook een nieuwe telefoon.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Ondersteunt jouw telefoon al 5G? Zijn toch nog maar beperkt aantal telefoons die daar op ingesteld zijn?
Niet gelezen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dank voor de reactie. Dat ik het leven niet snap is evident, alleen in welke verhouding?
Dat mijn insteek een beetje aan de scherpere kant is moet meer uitgelegd worden als prikkelend. Waarom? Daar naar mijn overtuiging een vele malen diepere oorzaak ter grondslag ligt.. zie next
De reden dat ik ‘the white man’s’ burden erbij haal, wat geen tokkie gedrag is. Dat is geen rechtvaardiging, wel van belang om het in te passen in deze context. Je ziet wederom de verschuivingen zoals we dat ook zelf meemaken, vandaar deze inbreng.
Niet gelezen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dank voor de reactie. Dat ik het leven niet snap is evident, alleen in welke verhouding?
Dat mijn insteek een beetje aan de scherpere kant is moet meer uitgelegd worden als prikkelend. Waarom? Daar naar mijn overtuiging een vele malen diepere oorzaak ter grondslag ligt.. zie next
De reden dat ik ‘the white man’s’ burden erbij haal, wat geen tokkie gedrag is. Dat is geen rechtvaardiging, wel van belang om het in te passen in deze context. Je ziet wederom de verschuivingen zoals we dat ook zelf meemaken, vandaar deze inbreng.
Die heb ik alquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hij zoekt ook een nieuwe telefoon.
Jazekerquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Ondersteunt jouw telefoon al 5G? Zijn toch nog maar beperkt aantal telefoons die daar op ingesteld zijn?
niet gelezenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Aha, dit doet mij deugtquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb jouw genuanceerde verhaal wel gelezen en ben het er volledig mee eens.
lolquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kon het de eerste keer niet volgen?
5 keer gelezen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Leek mij iemand die aan de medicatie zit. Je had ook al zo'n goed gesprek met Peter.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
5 keer gelezen.
Ik snap hier oprecht geen hol van. Ik vermoed dat die persoon erg zijn best heeft gedaan om bijzonder slim uit de hoek te komen door allemaal woorden te gebruiken die hij overduidelijk niet begrijpt.
Je hebt met deze leuke verwijzing overigens wel een like te pakken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |