Wat is dit nou voor een idioot domme reactie.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:03 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je bent toch niet bang voor een boomergriepje
Dat zou het wel verklaren ja.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Robert Jensen zal wel iets negatiefs hebben gezegd over de app.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Trekt zo je telefoon batterij leeg via de bluetooth
Ik ben net wakker joh.quote:
Dan zou je juist scherp moeten zijn met al die hernieuwde energie!quote:
Of Lange Frans.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Robert Jensen zal wel iets negatiefs hebben gezegd over de app.
Tuurlijk. Heb niks te verbergen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:55 schreef onlogisch het volgende:
Trouwens boys ; Downloaden jullie de corona app????
Niet gelezen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:12 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik kan echt geen technisch nadeel bedenken aan die app verder. Geen GPS, geen centrale opslag, en het enige wat je er voor moet doen is dat ding installeren. Daarna kijk je er nooit meer naar om tenzij je een melding krijgt van een besmetting waarna je alsnog de keuze hebt om daar iets mee te doen of juist niet.
Als dat helpt tegen nieuwe maatregelen zie ik geen redenen om het niet te installeren.
Je bent optimistisch over het klimaat?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:15 schreef GGMM het volgende:
Ik ga die app niet downloaden overigens.De regering brengt die app alleen maar uit om mensen te volgen.
Mijn nieuwe shirt is binnen!
[ afbeelding ]
En tegen racismequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:19 schreef Leonos het volgende:
[..]
Je bent optimistisch over het klimaat?
Oke, het is ook wel lekker weer vandaag ja.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
En tegen racisme
Dit itt bijvoorbeeld @:maxi-mus
Veel te lekker om racistisch te zijn inderdaadquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:21 schreef Leonos het volgende:
[..]
Oke, het is ook wel lekker weer vandaag ja.
Eens. Daarnaast komt dat boomergriepje ook door 5G. Laten we het bij de bron aanpakken!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:15 schreef GGMM het volgende:
Ik ga die app niet downloaden overigens.De regering brengt die app alleen maar uit om mensen te volgen.
[ afbeelding ]
Net de laatste aflevering weer gekekenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:15 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |