Ditquote:Op donderdag 13 augustus 2020 13:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wederom dank voor het maken vd OP![]()
Datquote:Op donderdag 13 augustus 2020 13:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wederom dank voor het maken vd OP![]()
Dezequote:Op donderdag 13 augustus 2020 13:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wederom dank voor het maken vd OP![]()
Hier een wat uitgebreider artikel ve paar uur geleden: https://the-race.com/form(...)bW5Uxp2KnixHwF9JgaZkquote:
dank je, ik vraag me ook af of het zin heeft, zonder party mode is Mercedes nog steeds sneller dan Honda zonderquote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hier een wat uitgebreider artikel ve paar uur geleden: https://the-race.com/form(...)bW5Uxp2KnixHwF9JgaZk
Er zijn meer teams met een kwalificatiemodus. Ook Renault bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 15:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
dank je, ik vraag me ook af of het zin heeft, zonder party mode is Mercedes nog steeds sneller dan Honda zonder
ja maar de volgorde verandert nietquote:Op donderdag 13 augustus 2020 15:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er zijn meer teams met een kwalificatiemodus. Ook Renault bijvoorbeeld.
Waarschijnlijk, maar het verschil zal kleiner zijn. En bijvoorbeeld Racing Point en Williams zullen misschien minder ver vooraan staan omdat zij ook geen gebruik meer kunnen maken van de party mode.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 15:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
dank je, ik vraag me ook af of het zin heeft, zonder party mode is Mercedes nog steeds sneller dan Honda zonder
Hier een Nederlandds artikel met de beweegredenen vd FIA: https://racingnews365.nl/(...)l-verbieden-in-de-f1quote:Op donderdag 13 augustus 2020 15:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja maar de volgorde verandert niet
Overtake is vaak de energie van de hybride systemen toch?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 15:20 schreef Tijn het volgende:
Ook geen "overtake" modus dan meer tijdens de race? Ze wisselen toch sowieso de hele tijd van motormodus, afhankelijk van de omstandigheden?
Ik denk niet dat zich dat beperkt tot de elektrische systemen.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 16:40 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Overtake is vaak de energie van de hybride systemen toch?
Dit. Je moet afgelopen weekend eens terug kijken hoe ver ze na 2/3 bochten al van de rest zijn. Dat kan niet zonder speciale engine modus.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 15:20 schreef mikieu het volgende:
En bij merc gebruiken ze dat bij de start van de race. Sowieso lijkt die bij merc enorm sterk. Misschien durven ze het wel aan te zetten maar moet de coureur half gas rijden in de race
Dit ja, waarom is dit? Komt dit ergens vandaan? Klachten geweest? Los van wat er elk seizoen al over gezegd is.....quote:Op donderdag 13 augustus 2020 17:50 schreef Tijn het volgende:
Het is sowieso extreem vreemd om tijdens een seizoen de regels aan te passen.
Zelfde configuratie of zelfde engine mapping?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 18:19 schreef Starflyer het volgende:
Blijkbaar was dit een onderhandelingspunt voor volgend jaar, samen net de tokens en het verbieden van het kopiëren van een auto, en heeft de FIA dit naar voren geschoven onder het mom van dat het lastig tot niet te controleren is dat alle mappings voldoen aan de technische regels (blijkbaar naar aanleiding van het onderzoek naar de Ferrari motor) en mogelijk verboden 'driver aids' kunnen bevatten.
Het is de bedoeling, voor zover ik het begrepen heb, dat de coureurs de kwalificatie en de race moeten rijden met dezelfde engine mapping en dus niet meer mogen switchen.
https://www.racefans.net/(...)-this-weekends-race/
Vooral dat gejammer dat de FIA dat altijd al probeert irriteert me. Niets is minder waar namelijk.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 19:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hamilton vindt dat de FIA probeert Mercedes langzamer te maken, maar is van mening dat het ze niet gaat lukken.
https://racingnews365.nl/(...)s-langzamer-te-maken
https://www.gpblog.com/nl(...)&utm_campaign=OneSig
Dat wil hij helemaal niet graag.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 19:54 schreef aesop het volgende:
Linksom of rechtsom, mocht dit betekenen dat Redbull dichterbij Mercedes komt, dan zou Lewis toch een vreugdedansje moeten doen want dan heeft ie de competitie die hij zo graag zegt te willen...
Dat wil ieder F1-team als ze leidend zijn. Wel graag competitie, maar niet te dichtbij natuurlijk.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat wil hij helemaal niet graag.
Mooi weer spelen voor de bühne noemen ze dat.
Precies.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat wil ieder F1-team als ze leidend zijn. Wel graag competitie, maar niet te dichtbij natuurlijk.
Ik ken geen configuraties. Alleen engine maps, al kan het best zijn dat ze verschillende engine maps inladen voor de vrije training, kwalificatie en de race. Door het onder parc fermé regels te laten vallen mag dat niet meer tussen de kwalificatie en de race.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 18:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zelfde configuratie of zelfde engine mapping?
Ik las elders dat alle F1-motoren 3 configuraties hebben (FP, Q en race) en dat al de configuraties verschillende engine mappings hebben. "Party mode" is een engine mapping in de Q-configuratie.
Zelfde engine mapping zou dan een probleem zijn. Want dat zou je tijdens de race dus ook niets meer mogen wijzigen. Zoals bijv Max regelmatig doet.
Kan geen bronartikel geven, want het was de reactie ve user.
Zie post #28 en #33.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:53 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik vind het vrij ver gaan om tijdens het seizoen out of nowhere opeens een regeltje te introduceren specifiek erop gericht om één team af te remmen. Waarom zou een kwalificatie 'party mode' in godsnaam verboden moeten worden?
In de NBA (prof basketball in de VS) maken de teams die het laagst eindigen de meeste kans om het volgende jaar de talentvolste spelers uit 'college' te mogen kiezen. Is een manier om de boel een beetje leuk te houden.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:53 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik vind het vrij ver gaan om tijdens het seizoen out of nowhere opeens een regeltje te introduceren specifiek erop gericht om één team af te remmen. Waarom zou een kwalificatie 'party mode' in godsnaam verboden moeten worden?
Ik ben een groot autosport liefhebber maar het is nauwelijks nog daadwerkelijk een 'sport' te noemen. Het is eerder een soort circus waarbij alle deelnemers het naar hun zin moeten hebben en als het even kan iedereen moet kunnen winnen. De vechtsportwereld verplicht Rico Verhoeven ook niet om met één arm op zijn rug te vechten omdat hij zo vaak gewonnen heeft. Men accepteert gewoon dat hij de beste is. In de autosportwereld daarentegen lijkt niks te gek. De organisatie van de nr.1 raceklasse in de wereld die met droge ogen 'reverse grid races' voorstelt en negen van de tien teams die ermee akkoord gaan. Dat gaat toch helemaal nergens meer over? Het gewoon vermoeiend om al die onzin over absurde proefballonnetjes te lezen.
En post #28quote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:58 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zie post #33.
en Mercedes heeft hier natuurlijk nauwelijks last van. Racing point en Williams daarentegen wel
Er zit natuurlijk wel een verschil tussen vechtsport en autosport. Namelijk de auto. Alsof Verhoeven (veel) betere handschoenen zou hebben. Bij het zwemmen hebben ze die zwempakken ook verboden en bij het hardlopen zijn ze nu ook niet blij met bepaalde vering in schoenen.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:53 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik vind het vrij ver gaan om tijdens het seizoen out of nowhere opeens een regeltje te introduceren specifiek erop gericht om één team af te remmen. Waarom zou een kwalificatie 'party mode' in godsnaam verboden moeten worden?
Ik ben een groot autosport liefhebber maar het is nauwelijks nog daadwerkelijk een 'sport' te noemen. Het is eerder een soort circus waarbij alle deelnemers het naar hun zin moeten hebben en als het even kan iedereen moet kunnen winnen. De vechtsportwereld verplicht Rico Verhoeven ook niet om met één arm op zijn rug te vechten omdat hij zo vaak gewonnen heeft. Men accepteert gewoon dat hij de beste is. In de autosportwereld daarentegen lijkt niks te gek. De organisatie van de nr.1 raceklasse in de wereld die met droge ogen 'reverse grid races' voorstelt en negen van de tien teams die ermee akkoord gaan. Dat gaat toch helemaal nergens meer over? Het gewoon vermoeiend om al die onzin over absurde proefballonnetjes te lezen.
Het is Formule 1. Het hele spelletje is dat je de beste auto zelf bouwt.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 21:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er zit natuurlijk wel een verschil tussen vechtsport en autosport. Namelijk de auto. Alsof Verhoeven (veel) betere handschoenen zou hebben. Bij het zwemmen hebben ze die zwempakken ook verboden en bij het hardlopen zijn ze nu ook niet blij met bepaalde vering in schoenen.
Eerste deel van het filmpje is wel leuk om te kijken. Sluit hier wel wat op aan.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Precies.
Neemt niet weg dat ik pertinent tegen het halverwege het seizoen aanpassen van de regels ben. Ook als dat in Max zijn voordeel zou werken en hij daardoor de wereldtitel zou winnen.
Hamilton is even vergeten hoe Mercedes geholpen is de afgelopen jaren.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 19:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hamilton vindt dat de FIA probeert Mercedes langzamer te maken, maar is van mening dat het ze niet gaat lukken.
https://racingnews365.nl/(...)s-langzamer-te-maken
https://www.gpblog.com/nl(...)&utm_campaign=OneSig
Ik zeg niet dat ik dat wilquote:Op donderdag 13 augustus 2020 21:17 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Het is Formule 1. Het hele spelletje is dat je de beste auto zelf bouwt.
Wat jij wilt bestaat en heet Formule 2, iedereen dezelfde auto. Moeten de monteurs en coureurs het verschil maken.
Mercedes heeft een high-downforce-concept he?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:58 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zie post #28 en #33.
en Mercedes heeft hier natuurlijk nauwelijks last van. Racing point en Williams daarentegen wel
Dit gaat over de engine mappings, niet de verminderde downforce volgend jaar.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 21:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mercedes heeft een high-downforce-concept he?
Owh. Tijd voor weekendquote:Op donderdag 13 augustus 2020 21:25 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dit gaat over de engine mappings, niet de verminderde downforce volgend jaar.
Sure, het is een commerciële sport, helemaal sinds de Amerikanen de boel hebben gekocht.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 21:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik dat wil
Maar formule 1 is natuurlijk wel bij uitstek een sport die het moet hebben van de commercie, dus dat ze dingen doorvoeren die het leuker maken voor de toeschouwer vind ik niet zo gek.
Voor zover ik het begrijp mag de motorconfiguratie niet meer aangepast worden na de Q (wat nu nog wel mag).quote:Op donderdag 13 augustus 2020 21:32 schreef spectrumanalyser het volgende:
als iemand met interesse voor techniek zou ik meer willen weten over hoe de FIA nieuwe regels wilt bewerkstelen.
"partymode" zegt mij niets. er zitten een hoop knoppen aan het stuur welke middels software vooraf gedefinieerde aanpassingen doen. dan zouden die knop vastgelijmd moeten worden?
Ik ben van mening dat Formule1 niet een autosport moet zijn met standaard materiaal. daar is Formule2, 3 en 4 voor. Ontwikkelingen op autogebied hebben hun oorsprong uit de Formule1. als er geen behoefte meer is aan ontwikkeling dan worden autofabrikanten nog minder gepushed.
Zoals ik het begrijp is dat ze de verschillende engine mappings in de kwalificatie en de race hetzelfde willen houden door deze settings ook onder de parc fermé regels te laten vallen. Je mag dus nog wel de engine mapping tijdens de kwalificatie of race aanpassen, maar het moeten dezelfde mappings zijn.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 21:32 schreef spectrumanalyser het volgende:
als iemand met interesse voor techniek zou ik meer willen weten over hoe de FIA nieuwe regels wilt bewerkstelen.
"partymode" zegt mij niets. er zitten een hoop knoppen aan het stuur welke middels software vooraf gedefinieerde aanpassingen doen. dan zouden die knop vastgelijmd moeten worden?
Ik ben van mening dat Formule1 niet een autosport moet zijn met standaard materiaal. daar is Formule2, 3 en 4 voor. Ontwikkelingen op autogebied hebben hun oorsprong uit de Formule1. als er geen behoefte meer is aan ontwikkeling dan worden autofabrikanten nog minder gepushed.
https://www.racefans.net/(...)ne-settings-in-2021/quote:In the letter, confirmed by several sources, the FIA described its intention to clarify the use of modes for the 2021 F1 season by stipulating that the performance settings used by teams in qualifying must be the same as those used in the race. The requirement could be enforced using the existing parc ferme regulations which restrict set-up changes between the two sessions.
als ICT-er kan ik met een regeltje code bepalen of het kwalificatie-dag is of race-dag.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 21:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Voor zover ik het begrijp mag de motorconfiguratie niet meer aangepast worden na de Q (wat nu nog wel mag).
Dat zou te controleren moeten zijn zeg ik als ICT-leek.
De code is in te zien door de FIA, dus als dat er in staat kunnen ze dat ook zienquote:Op donderdag 13 augustus 2020 21:47 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
als ICT-er kan ik met een regeltje code bepalen of het kwalificatie-dag is of race-dag.
denk dat het een onmogelijke opgave is om iets vaags te verbieden. niemand weet wat partymode doet.
overigens had ik gelezen dat de brandstof die Mercedes gebruikt zorgt voor meer vermogen. en die brandstof is juist door de FIA goedgekeurd.
FIA heeft het recht die codes in te zien.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 21:47 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
als ICT-er kan ik met een regeltje code bepalen of het kwalificatie-dag is of race-dag.
denk dat het een onmogelijke opgave is om iets vaags te verbieden. niemand weet wat partymode doet.
overigens had ik gelezen dat de brandstof die Mercedes gebruikt zorgt voor meer vermogen. en die brandstof is juist door de FIA goedgekeurd.
Moeten ze betere ICTers die tevens technici zijn inhuren of beide die samenwerken zeg ik als leek.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 21:59 schreef Peterselieman het volgende:
het is lastig om een paar regels code te vinden als het er miljoenen zijn en je niet weet waar je moet zoeken.
De Benetton van Schumacher uit 1994 bleek een soort van tractiecontrole te bevatten die je via een serie handelingen kon activeren. In die tijd was tractiecontrole verboden. Pas jaren later hebben ze de verboden code gevonden.
Datzelfde jaar nog, ze konden alleen niet aantonen dat die optie 13 in de race gebruikt werd dus werd Benetton vrijgesproken.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 21:59 schreef Peterselieman het volgende:
het is lastig om een paar regels code te vinden als het er miljoenen zijn en je niet weet waar je moet zoeken.
De Benetton van Schumacher uit 1994 bleek een soort van tractiecontrole te bevatten die je via een serie handelingen kon activeren. In die tijd was tractiecontrole verboden. Pas jaren later hebben ze de verboden code gevonden.
Zeswielers zijn er gewoon geweest in de F1quote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:36 schreef Zorro het volgende:
Mensen die niet willen dat auto's door regels worden beperkt "want daar is Formule 2 voor" hebben het zelf ook niet zo goed begrepen.
Formule 1 is altijd al geweest de beste auto binnen de regels te bouwen. Niet "de beste auto".
Anders reed iedereen 100km/h harder met zeswielers, skirts, actieve vering en wat al niet meer. Levensgevaarlijk. Regels zijn er en zullen er blijven.
Hij zegt nergens dat ze er niet geweest zijn. Sterker: als ze er niet geweest waren had hij ze vast niet als voorbeeld genomenquote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:46 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zeswielers zijn er gewoon geweest in de F1
[ afbeelding ]
net als vroeger als met TC, werd als virus in de software ingebouwd.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 21:32 schreef spectrumanalyser het volgende:
als iemand met interesse voor techniek zou ik meer willen weten over hoe de FIA nieuwe regels wilt bewerkstelen.
"partymode" zegt mij niets. er zitten een hoop knoppen aan het stuur welke middels software vooraf gedefinieerde aanpassingen doen. dan zouden die knop vastgelijmd moeten worden?
Ik ben van mening dat Formule1 niet een autosport moet zijn met standaard materiaal. daar is Formule2, 3 en 4 voor. Ontwikkelingen op autogebied hebben hun oorsprong uit de Formule1. als er geen behoefte meer is aan ontwikkeling dan worden autofabrikanten nog minder gepushed.
Weet ik, daarom zeg ik het ook. Die waren sneller en werden meteen verboden. Tijdens het seizoen dacht ik. En de fan-car werd ook tijdens het seizoen verboden.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:46 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zeswielers zijn er gewoon geweest in de F1
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij zegt nergen dat ze er niet geweest zijn. Sterker: als ze er niet geweest waren had hij ze vast niet als voorbeeld genomen
Maar al lange tijd verboden, door regelgevingquote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:46 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zeswielers zijn er gewoon geweest in de F1
[ afbeelding ]
De zeswieler van Tyrrell is nooit verboden. Pas toen Williams met 4 achterwielen wilde gaan rijden werd de zeswieler verboden.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Weet ik, daarom zeg ik het ook. Die waren sneller en werden meteen verboden. Tijdens het seizoen dacht ik. En de fan-car werd ook tijdens het seizoen verboden.
In mág en kan duiken. Hoe vaak ze het daadwerkelijk doen..quote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:53 schreef spectrumanalyser het volgende:
tja. de genoemde technieken in het artikel zijn bij elke Formule1 auto in gebruik.
ik denk zomaar dat Hamilton gelijk krijgt met zijn bewering dat Mercedes ook na deze regel nog snel zal zijn.
weet je zeker dat de FIA de software van motoren in duikt? elke race rijden teams met nieuwe software.
Enige voordeel is dat iedereen met dezelfde ECU rijdtquote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:53 schreef spectrumanalyser het volgende:
tja. de genoemde technieken in het artikel zijn bij elke Formule1 auto in gebruik.
ik denk zomaar dat Hamilton gelijk krijgt met zijn bewering dat Mercedes ook na deze regel nog snel zal zijn.
weet je zeker dat de FIA de software van motoren in duikt? elke race rijden teams met nieuwe software.
Ik zeg ook niet welke zeswieler werd verboden maar DAT ie werd verboden.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:53 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De zeswieler van Tyrrell is nooit verboden. Pas toen Williams met 4 achterwielen wilde gaan rijden werd de zeswieler verboden.
En de fancar werd al door Bernie teruggetrokken voordat hij officieel verboden werd.
Enorm. Valt het op?quote:
Alhoewel ik het bijzonder waardeer weiger ik mee te doen met de like-cultuur van tegenwoordig. Helaas.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:07 schreef vosss het volgende:
Even een klein beetje half offtopic
We zitten op pagina 2 hier en ik zie dat er maar 4 likes zijn voor de OP.
Mocht iemand het over het hoofd gezien hebben:
FB / Posts liken vanaf nu mogelijk #2
Ik zou zeggen geef @:3rr0r even een like voor zijn werk in/aan de OP. Dat heeft ie wel verdient. Dacht ik zo.
Ik zit op pagina 4. En ik gaf mijn like persoonlijk en als 1equote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:07 schreef vosss het volgende:
Even een klein beetje half offtopic
We zitten op pagina 2 hier en ik zie dat er maar 4 likes zijn voor de OP.
Mocht iemand het over het hoofd gezien hebben:
FB / Posts liken vanaf nu mogelijk #2
Ik zou zeggen geef @:3rr0r even een like voor zijn werk in/aan de OP. Dat heeft ie wel verdient. Dacht ik zo.
Voor de FIA niet. Dit is zeker niet de eerste keer.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 17:50 schreef Tijn het volgende:
Het is sowieso extreem vreemd om tijdens een seizoen de regels aan te passen.
Uhuh. Ken het gevoel ookquote:
Jawel hoor. Zoals je zegt: dit is niet de 1e xquote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Voor de FIA niet. Dit is zeker niet de eerste keer.
Kansloos is het wel. Je kan niet zeggen jongens dit zijn de regeltjes en dan halfweg ineens roepen ok mannen vanaf morgen hebben we nieuwe regeltjes!!!!
Ik normaal ook,. maar ik dacht ik klik er gewoon op. Toch weer mooi dat er een OP is. Iemand doet daar moeite voor. Geen idee of 3rr0r iemand van de likes is of niet overigensquote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Alhoewel ik het bijzonder waardeer weiger ik mee te doen met de like-cultuur van tegenwoordig. Helaas.
Om mijn waardering uit te spreken en toch de like te negeren:quote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik normaal ook,. maar ik dacht ik klik er gewoon op. Toch weer mooi dat er een OP is. Iemand doet daar moeite voor. Geen idee of 3rr0r iemand van de likes is of niet overigens
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Om mijn waardering uit te spreken en toch de like te negeren:
@:3rr0r Bedankt voor weer een fantastische OP
Het is Barcelona dus volgens goede traditie tetsen de Mercedessen eraf en wint Max.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:13 schreef vosss het volgende:
Zo is het wel genoeg geslijm.
Wie gaat er winnen zondag?
Nouja als Lewis maar gewoon een keertje pech heeft. Iedereen heeft pech behalve Lewis en als ie dan pech heeft dan wint ie nog op 3 wielenquote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het is Barcelona dus volgens goede traditie tetsen de Mercedessen eraf en wint Max.
Of heel grote.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
wil in ieder geval geen rookpluimen meer zien bij de Mercedes-motoren.
Olie verbranden mocht toch al lang niet meer?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
wil in ieder geval geen rookpluimen meer zien bij de Mercedes-motoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |