Ditquote:Op donderdag 13 augustus 2020 13:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wederom dank voor het maken vd OP
Datquote:Op donderdag 13 augustus 2020 13:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wederom dank voor het maken vd OP
Dezequote:Op donderdag 13 augustus 2020 13:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wederom dank voor het maken vd OP
Hier een wat uitgebreider artikel ve paar uur geleden: https://the-race.com/form(...)bW5Uxp2KnixHwF9JgaZkquote:
dank je, ik vraag me ook af of het zin heeft, zonder party mode is Mercedes nog steeds sneller dan Honda zonderquote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hier een wat uitgebreider artikel ve paar uur geleden: https://the-race.com/form(...)bW5Uxp2KnixHwF9JgaZk
Er zijn meer teams met een kwalificatiemodus. Ook Renault bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 15:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
dank je, ik vraag me ook af of het zin heeft, zonder party mode is Mercedes nog steeds sneller dan Honda zonder
ja maar de volgorde verandert nietquote:Op donderdag 13 augustus 2020 15:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er zijn meer teams met een kwalificatiemodus. Ook Renault bijvoorbeeld.
Waarschijnlijk, maar het verschil zal kleiner zijn. En bijvoorbeeld Racing Point en Williams zullen misschien minder ver vooraan staan omdat zij ook geen gebruik meer kunnen maken van de party mode.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 15:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
dank je, ik vraag me ook af of het zin heeft, zonder party mode is Mercedes nog steeds sneller dan Honda zonder
Hier een Nederlandds artikel met de beweegredenen vd FIA: https://racingnews365.nl/(...)l-verbieden-in-de-f1quote:Op donderdag 13 augustus 2020 15:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja maar de volgorde verandert niet
Overtake is vaak de energie van de hybride systemen toch?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 15:20 schreef Tijn het volgende:
Ook geen "overtake" modus dan meer tijdens de race? Ze wisselen toch sowieso de hele tijd van motormodus, afhankelijk van de omstandigheden?
Ik denk niet dat zich dat beperkt tot de elektrische systemen.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 16:40 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Overtake is vaak de energie van de hybride systemen toch?
Dit. Je moet afgelopen weekend eens terug kijken hoe ver ze na 2/3 bochten al van de rest zijn. Dat kan niet zonder speciale engine modus.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 15:20 schreef mikieu het volgende:
En bij merc gebruiken ze dat bij de start van de race. Sowieso lijkt die bij merc enorm sterk. Misschien durven ze het wel aan te zetten maar moet de coureur half gas rijden in de race
Dit ja, waarom is dit? Komt dit ergens vandaan? Klachten geweest? Los van wat er elk seizoen al over gezegd is.....quote:Op donderdag 13 augustus 2020 17:50 schreef Tijn het volgende:
Het is sowieso extreem vreemd om tijdens een seizoen de regels aan te passen.
Zelfde configuratie of zelfde engine mapping?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 18:19 schreef Starflyer het volgende:
Blijkbaar was dit een onderhandelingspunt voor volgend jaar, samen net de tokens en het verbieden van het kopiëren van een auto, en heeft de FIA dit naar voren geschoven onder het mom van dat het lastig tot niet te controleren is dat alle mappings voldoen aan de technische regels (blijkbaar naar aanleiding van het onderzoek naar de Ferrari motor) en mogelijk verboden 'driver aids' kunnen bevatten.
Het is de bedoeling, voor zover ik het begrepen heb, dat de coureurs de kwalificatie en de race moeten rijden met dezelfde engine mapping en dus niet meer mogen switchen.
https://www.racefans.net/(...)-this-weekends-race/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |