In mág en kan duiken. Hoe vaak ze het daadwerkelijk doen..quote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:53 schreef spectrumanalyser het volgende:
tja. de genoemde technieken in het artikel zijn bij elke Formule1 auto in gebruik.
ik denk zomaar dat Hamilton gelijk krijgt met zijn bewering dat Mercedes ook na deze regel nog snel zal zijn.
weet je zeker dat de FIA de software van motoren in duikt? elke race rijden teams met nieuwe software.
Enige voordeel is dat iedereen met dezelfde ECU rijdtquote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:53 schreef spectrumanalyser het volgende:
tja. de genoemde technieken in het artikel zijn bij elke Formule1 auto in gebruik.
ik denk zomaar dat Hamilton gelijk krijgt met zijn bewering dat Mercedes ook na deze regel nog snel zal zijn.
weet je zeker dat de FIA de software van motoren in duikt? elke race rijden teams met nieuwe software.
Ik zeg ook niet welke zeswieler werd verboden maar DAT ie werd verboden.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:53 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De zeswieler van Tyrrell is nooit verboden. Pas toen Williams met 4 achterwielen wilde gaan rijden werd de zeswieler verboden.
En de fancar werd al door Bernie teruggetrokken voordat hij officieel verboden werd.
Enorm. Valt het op?quote:
Alhoewel ik het bijzonder waardeer weiger ik mee te doen met de like-cultuur van tegenwoordig. Helaas.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:07 schreef vosss het volgende:
Even een klein beetje half offtopic
We zitten op pagina 2 hier en ik zie dat er maar 4 likes zijn voor de OP.
Mocht iemand het over het hoofd gezien hebben:
FB / Posts liken vanaf nu mogelijk #2
Ik zou zeggen geef @:3rr0r even een like voor zijn werk in/aan de OP. Dat heeft ie wel verdient. Dacht ik zo.
Ik zit op pagina 4. En ik gaf mijn like persoonlijk en als 1equote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:07 schreef vosss het volgende:
Even een klein beetje half offtopic
We zitten op pagina 2 hier en ik zie dat er maar 4 likes zijn voor de OP.
Mocht iemand het over het hoofd gezien hebben:
FB / Posts liken vanaf nu mogelijk #2
Ik zou zeggen geef @:3rr0r even een like voor zijn werk in/aan de OP. Dat heeft ie wel verdient. Dacht ik zo.
Voor de FIA niet. Dit is zeker niet de eerste keer.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 17:50 schreef Tijn het volgende:
Het is sowieso extreem vreemd om tijdens een seizoen de regels aan te passen.
Uhuh. Ken het gevoel ookquote:
Jawel hoor. Zoals je zegt: dit is niet de 1e xquote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Voor de FIA niet. Dit is zeker niet de eerste keer.
Kansloos is het wel. Je kan niet zeggen jongens dit zijn de regeltjes en dan halfweg ineens roepen ok mannen vanaf morgen hebben we nieuwe regeltjes!!!!
Ik normaal ook,. maar ik dacht ik klik er gewoon op. Toch weer mooi dat er een OP is. Iemand doet daar moeite voor. Geen idee of 3rr0r iemand van de likes is of niet overigensquote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Alhoewel ik het bijzonder waardeer weiger ik mee te doen met de like-cultuur van tegenwoordig. Helaas.
Om mijn waardering uit te spreken en toch de like te negeren:quote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik normaal ook,. maar ik dacht ik klik er gewoon op. Toch weer mooi dat er een OP is. Iemand doet daar moeite voor. Geen idee of 3rr0r iemand van de likes is of niet overigens
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Om mijn waardering uit te spreken en toch de like te negeren:
@:3rr0r Bedankt voor weer een fantastische OP
Het is Barcelona dus volgens goede traditie tetsen de Mercedessen eraf en wint Max.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:13 schreef vosss het volgende:
Zo is het wel genoeg geslijm.
Wie gaat er winnen zondag?
Nouja als Lewis maar gewoon een keertje pech heeft. Iedereen heeft pech behalve Lewis en als ie dan pech heeft dan wint ie nog op 3 wielenquote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het is Barcelona dus volgens goede traditie tetsen de Mercedessen eraf en wint Max.
Of heel grote.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
wil in ieder geval geen rookpluimen meer zien bij de Mercedes-motoren.
Olie verbranden mocht toch al lang niet meer?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
wil in ieder geval geen rookpluimen meer zien bij de Mercedes-motoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |