SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKOp donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Was het maar een koude kermis, dan was het gelijk een stuk minder warm.quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:58 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Van de koude kermis thuis?
Nee? Niet? Echt niet?
Als je de fant maar netjes opvouwt als je klaar bentquote:Op maandag 10 augustus 2020 22:58 schreef ijs_beer het volgende:
Ik zal maar niet mij repertoire olifantenmoppen openen, dat is voor niermand leuk.
Dat zou een heavy impact geven?quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:58 schreef ijs_beer het volgende:
Ik zal maar niet mij repertoire olifantenmoppen openen, dat is voor niermand leuk.
quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:00 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat zou een heavy impact geven?
Olifant? Zwaar? Nee?
Afgelopen jaren doen we zeker veel goed ja. Veel kwaliteitsnummers. En i.i.g. geen enorme grote stagingfouten meer (buiten Trijntje dan). Waardoor dat vanzelf ook wel ver komt. Niet dat de staging altijd even briljant is, maar niet meer de rampen zoals in de zeroes.quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het is in ieder geval wel eigenzinnig en vaak ook tegen de Eurovisiestandaarden. Ik denk dat je daar als land ook al wel trots op mag zijn. En toch doen we iets goed met 6 finales in 7 jaar.
Neemt niet weg dat ik van Nederland nog wel bepaalde wensen heb van wat ik wil zien hoor. Maar zo lang Nederland zich kwalificeert weet je dat je het ergens wel gewoon goed doet en dat je een bepaalde doelgroep ergens dient die het dus leuk/goed genoeg vindt voor een plek in de finale.
De temperatuur binnen is net met 1 graad gezakt naar 28!quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Was het maar een koude kermis, dan was het gelijk een stuk minder warm.
Wat zijn die nu aan het doen?quote:
Leidenquote:
Bij mij is het nog steeds 29,5. Al was het in de middag 30 graden. Dus het is wel al een halve graaf afgekoeldquote:Op maandag 10 augustus 2020 23:01 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
De temperatuur binnen is net met 1 graad gezakt naar 28!
Verlenging afgedwongen tegen ManUquote:
Nou jongens, had er iemand nog 23.02 gegokt?quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Leiden
Maar inmiddels elfdejaars dus niet heel actief meer
quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hoe laat zullen we Meke hier weer zien? Ik gok 23:42
Élfdejaars poh.quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Leiden
Ik had er even helemaal overheen gekeken dat er vandaag al Europaleague voetbal wasquote:Op maandag 10 augustus 2020 23:03 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Verlenging afgedwongen tegen ManU
Hoe danquote:Op maandag 10 augustus 2020 23:03 schreef Meke het volgende:
Mijn tenen bevriezen bijna, dus ik kan niet slapen
En nu 1-0 tegen door een penalty.quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:03 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Verlenging afgedwongen tegen ManU
Ik dacht dat je vastberadener zou zijnquote:
Zeg jongedame, het is allang bedtijd geweest. We hebben je zelfs al massaal welterusten gewenst!quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Leiden
check m’n link in het vorige topic, Meek.quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:03 schreef Meke het volgende:
Mijn tenen bevriezen bijna, dus ik kan niet slapen
quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:36 schreef Cee het volgende:
[..]
MEKE MEKE MEKE WACHT NOG EVEN. Ken je deze al:Zo vet!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Zou ze dan schrikken als ze ziet hoe ondergewaardeerd You and Me is?quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:07 schreef Redefine het volgende:
Jobi is waarschijnlijk alle topics nog aan het teruglezen nadat ze binnenkwam?
Ik denk dat het vooral een nummer is wat we snel vergeten. Als liedje niet eens zo slecht (live dan weer wel).quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zou ze dan schrikken als ze ziet hoe ondergewaardeerd You and Me is?
Ja, is ze zo You and Me verzot?quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zou ze dan schrikken als ze ziet hoe ondergewaardeerd You and Me is?
Eens.quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:11 schreef molloot200 het volgende:
Dat was live qua zang gewoon slecht maar ik vond het liedje niet eens zo slecht
Ja ik had @molloot200 beloofd de pot te delenquote:Op maandag 10 augustus 2020 23:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou jongens, had er iemand nog 23.02 gegokt?
Nouuu die van mij was niet zo extreem hoor gelukkigquote:Op maandag 10 augustus 2020 23:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Élfdejaars poh.
Ik zou überhaupt ergens al niet durven over die verhalen die je over ontgroeningen hoort. Al hoor je in de media alleen ook de allerheftigste verhalen hoor. Het lijkt mij gewoon heel naar. Ik zit wel goed bij mijn studievereniging, een ontzettend gezellige trouwens
Ach. Zoals iemand al eerder zei: 'Het geld blijft binnen de SC'quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik had @:molloot200 beloofd de pot te delen
Gratis geldquote:Op maandag 10 augustus 2020 23:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik had @:molloot200 beloofd de pot te delen
Dat jij sarcasme niet oppiktquote:Op maandag 10 augustus 2020 23:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hoe danEn anders kunnen wij allemaal wel wat warmte aan je kwijt. WinWIn
Het was goed genoeg om het twee keer te @Dave n.quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja , dat had ik al gedaan.
Ik ben geboren zonder ruggengraatquote:Op maandag 10 augustus 2020 23:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik dacht dat je vastberadener zou zijn
Ik zit nog steeds op 2.quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ben net ook overgegaan op 1
quote:
Twee keer zelfsquote:Op maandag 10 augustus 2020 23:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zeg jongedame, het is allang bedtijd geweest. We hebben je zelfs al massaal welterusten gewenst!
https://eenvandaag.avrotr(...)manier-fout-gelopen/quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouuu die van mij was niet zo extreem hoor gelukkig
Wat een kwal ben je ook.quote:
cloth-brothersquote:Op maandag 10 augustus 2020 23:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ben net ook overgegaan op 1
Kijk, mijn onderbewustzijn wilde me niet laten slapenquote:Op maandag 10 augustus 2020 23:08 schreef molloot200 het volgende:
nr aantal posts gebruiker
1 1155 Aoibhin
2 599 Strani
2 599 Meke
Deze wordt nog spannend @:Strani @:Meke
quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ach. Zoals iemand al eerder zei: 'Het geld blijft binnen de SC'
Ja je loopt uit nu Meke!quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Kijk, mijn onderbewustzijn wilde me niet laten slapen
Jaaa ik zag hemquote:Op maandag 10 augustus 2020 23:09 schreef Cee het volgende:
[..]
check m’n link in het vorige topic, Meek.
quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ach. Zoals iemand al eerder zei: 'Het geld blijft binnen de SC'
True. En ik zag 'm pas, nadat ik het geplaatst hadquote:Op maandag 10 augustus 2020 23:14 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het was goed genoeg om het twee keer te @:Dave n.
Dit zijn uiteraard wel de excessen. Maar zelfs bij milde ontgroeningen denk ik al, goh wat debiel. Maar ja je moet wat als je zo weinig creativiteit hebt om samenhorigheid te creëren en elkaar te leren kennen...quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
https://eenvandaag.avrotr(...)manier-fout-gelopen/
Ik vond dit ook weer zo'n extreem naar verhaal
Het haalt echt de meest sadistische kant in de mens naar boven soms en dat vind ik een heel naar idee
Dat zalquote:Op maandag 10 augustus 2020 23:15 schreef Redefine het volgende:
[..]Mijn hersenen kunnen dat zeker niet aan vanwege de warmte
Ja heel bizarquote:Op maandag 10 augustus 2020 23:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
https://eenvandaag.avrotr(...)manier-fout-gelopen/
Ik vond dit ook weer zo'n extreem naar verhaal
Het haalt echt de meest sadistische kant in de mens naar boven soms en dat vind ik een heel naar idee
quote:
Wel jammer dat @Dave er zelf niet is met strakke one liners als reactie.quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
True. En ik zag 'm pas, nadat ik het geplaatst had
Ik vind het wel apart dat ik nu al twee keer een overduidelijke grap van jou niet doorhadquote:
Jaquote:Op maandag 10 augustus 2020 23:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Jaaa ik zag hem![]()
![]()
![]()
Heb je wel eens opgezocht hoe oud Renee Elise is?
quote:
quote:
Die ziet al die mentions en heeft van schrik zijn telefoon weer uitgezet.quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:18 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Wel jammer dat @:Dave er zelf niet is met strakke one liners als reactie.
Zij waarschijnlijk niet, maar ik wel. Van de afgelopen 10 inzendingen heb ik het vaakst naar You and Me geluisterdquote:Op maandag 10 augustus 2020 23:11 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, is ze zo You and Me verzot?
Ja, ga gewoon sjoelen.quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar ja je moet wat als je zo weinig creativiteit hebt om samenhorigheid te creëren en elkaar te leren kennen...
Ik ben er nu ook niet meer helemaal voor, maar nog steeds wel heel blij met m'n vriendinnenquote:Op maandag 10 augustus 2020 23:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit zijn uiteraard wel de excessen. Maar zelfs bij milde ontgroeningen denk ik al, goh wat debiel. Maar ja je moet wat als je zo weinig creativiteit hebt om samenhorigheid te creëren en elkaar te leren kennen...
Ja ik vind het ook wel leuk dat jij het was inderdaadquote:Op maandag 10 augustus 2020 23:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind het wel apart dat ik nu al twee keer een overduidelijke grap van jou niet doorhadEn dat terwijl ik het eigenlijk altijd wel doorheb
Mobiel Fok!en...quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die ziet al die mentions en heeft van schrik zijn telefoon weer uitgezet.
Bijvoorbeeld. Zijn genoeg dingen te bedenken.quote:
Lekker blijven mentionen.quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:18 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Wel jammer dat @:Dave er zelf niet is met strakke one liners als reactie.
Dan mag jij niks meer zeggen over je leeftijdquote:
Ben meer een weekenddierquote:
Maar de vraag is, had je geen van hen leren ontkennen als er geen ontgroening was geweest? In principe ben je dan allemaal nieuw, dus is de kans groot dat je juist die mensen toch al zou leren kennen.quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ben er nu ook niet meer helemaal voor, maar nog steeds wel heel blij met m'n vriendinnen
Eensquote:
Tegenwoordig ook een nachtdierquote:
Oh wow hahahaquote:Op maandag 10 augustus 2020 23:08 schreef molloot200 het volgende:
nr aantal posts gebruiker
1 1155 Aoibhin
2 599 Strani
2 599 Meke
Deze wordt nog spannend @:Strani @:Meke
Ik denk het niet hoorquote:Op maandag 10 augustus 2020 23:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar de vraag is, had je geen van hen leren ontkennen als er geen ontgroening was geweest? In principe ben je dan allemaal nieuw, dus is de kans groot dat je juist die mensen toch al zou leren kennen.
Ja dit. Ontgroening gaat altijd onder het mom van "een band scheppen met je mede-sjaars" maar als niemand elkaar nog kent trek je als nieuwelingen toch wel naar elkaar toe denk ik.quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar de vraag is, had je geen van hen leren ontkennen als er geen ontgroening was geweest? In principe ben je dan allemaal nieuw, dus is de kans groot dat je juist die mensen toch al zou leren kennen.
Jaquote:
Niks meer zeggen dan!quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:23 schreef Strani het volgende:
Het lijkt mij ook wel leuk hoor om eens niet top 2 te eindigen
Is dat de hele reden van deze nachtelijke uitbraak?quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:23 schreef Strani het volgende:
Het lijkt mij ook wel leuk hoor om eens niet top 2 te eindigen
Oh ik altijd wel, maar nu geen zinquote:
Het gaat ook om het leren kennen van het dispuut/ de vereniging, alle mores en liedjes etcquote:Op maandag 10 augustus 2020 23:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja dit. Ontgroening gaat altijd onder het mom van "een band scheppen met je mede-sjaars" maar als niemand elkaar nog kent trek je als nieuwelingen toch wel naar elkaar toe denk ik.
Oh daarom kom je op plek 2.quote:
Ik hang hier langer rond dan jijquote:
Lijkt er wel op hèquote:Op maandag 10 augustus 2020 23:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Is dat de hele reden van deze nachtelijke uitbraak?
Ik doel niet op wel of niet bij een studentenvereniging. Ik doel op of het zou uitmaken of er wel of geen ontgroening zou zijn.quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik denk het niet hoorWant allemaal andere leeftijden, andere studies. Ik verhuisde naar de andere kant van het land, de meesten van mijn studie bleven thuiswonen en pakten na college meteen weer de trein
Maar Strani mist dan ook weer heel veel inside informationquote:Op maandag 10 augustus 2020 23:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh daarom kom je op plek 2.
Die tijd die ik verdoe aan teruglezen, besteed jij aan nieuwe posts natuurlijk.
Nouuu ik ga zo wel weer een slaappoging wagen dus dan heb je vrij spelquote:Op maandag 10 augustus 2020 23:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dát heb ik er ook niet voor over hoor, Meke moet maar gewoon doorposten.
Geheim van de smidquote:Op maandag 10 augustus 2020 23:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh daarom kom je op plek 2.
Die tijd die ik verdoe aan teruglezen, besteed jij niet natuurlijk.
Ik schrik me kapotquote:
Haha ik denk niet dat ik daar enórm veel gebruik van ga maken hoorquote:Op maandag 10 augustus 2020 23:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouuu ik ga zo wel weer een slaappoging wagen dus dan heb je vrij spel
Wie ga je ombrengen?quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:25 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb net een zeer scherp mes gepakt zonder het licht in huis aan te doen. Hoe gaat dit nog steeds goed?
Ohh zo. Nouja dan had het vormen van een band wel iets langer geduurd denk ikquote:Op maandag 10 augustus 2020 23:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik doel niet op wel of niet bij een studentenvereniging. Ik doel op of het zou uitmaken of er wel of geen ontgroening zou zijn.
De studentenvereniging zelf vind ik juist goed, ook al heb er zelf niet bij een gezeten. Maar ja ik had dan weer het studieblad van mijn opleiding als alternatief.
Leuk je nog even meegemaakt te hebbenquote:Op maandag 10 augustus 2020 23:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouuu ik ga zo wel weer een slaappoging wagen dus dan heb je vrij spel
quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:25 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb net een zeer scherp mes gepakt zonder het licht in huis aan te doen. Hoe gaat dit nog steeds goed?
Zonder die borrel had het al de helft in posts gescheeld.quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik schrik me kapot![]()
Was netjes aan het toneelspelen en achteraf aan de borrel
Jaag ik jullie nou allemaal weg?quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ik denk niet dat ik daar enórm veel gebruik van ga maken hoor
Nee.quote:
Ja.quote:
Of mis ik iets?quote:
quote:
Slijmballenquote:
Ja maar ik heb ook nog een sociaal levenquote:Op maandag 10 augustus 2020 23:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Zonder die borrel had het al de helft in posts gescheeld.
Toch wel het scherpste mes uit de la he?quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:25 schreef Cyan9 het volgende:
Ja maar ik wil eer bij horenquote:
Dit klinkt echt alsof haar laatste uren geteld zijn, doe niet zo luguberquote:Op maandag 10 augustus 2020 23:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Leuk je nog even meegemaakt te hebben
quote:
Wie van jullie is de Mol?quote:
We geloven er helemaal niets van, daar doelt het gifje op.quote:
Ik weet niet hoe ik dit moet zeggen zonder dat het fout klinkt, dus ik zeg het maar op de meest foute manier: de worst is eindelijk hard genoeg, dus ik neem er een stukje van.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Ja @Cyan9 trekt een mes!quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:27 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dit klinkt echt alsof haar laatste uren geteld zijn, doe niet zo luguber
Ik heb niet gezegd dat ik vanwege haar blijf hequote:
quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:28 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik dit moet zeggen zonder dat het fout klinkt, dus ik zeg het maar op de meest foute manier: de wordt is eindelijk hard genoeg, dus ik neem er een stukje van.@DaveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was er een te weinigOp dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Aan het typgedrag te zien lijkt mij Meke de molquote:
Nou tot over een uurtje danquote:
Ik heb grotere messen, maar dat durf ik zelfs niet aan zonder licht.quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Toch wel het scherpste mes uit de la he?
En als we je de komende tijd niet zien posten, dan weten we dat het niet goed gegaan is
Ja hij zag me ineens staan zonder die vetlaagquote:Op maandag 10 augustus 2020 23:28 schreef Strani het volgende:
@:Redefine is wel echt een slijmbal natuurlijk, zeker nu Jobi een paar kilo kwijt is, is het meteen Jobi dit Jobi dat.
Typisch hè, typisch!quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja hij zag me ineens staan zonder die vetlaag
Je bent Molloot of je bent het niet!quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Aan het typgedrag te zien lijkt mij Meke de mol
Molanalyses zijn m'n ding
(ok niet helemaal maar ook weer wel, maar ik zat er vaak genoeg naast)
Heeft @Cyan9 een paar stukken van haar afgesnedenquote:Op maandag 10 augustus 2020 23:28 schreef Strani het volgende:
@:Redefine is wel echt een slijmbal natuurlijk, zeker nu Jobi een paar kilo kwijt is, is het meteen Jobi dit Jobi dat.
Ook grotere worsten?quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:29 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb grotere messen, maar dat durf ik zelfs niet aan zonder licht.
Tot straks! Uurtje of zeven hoop ikquote:
Dit mes snijdt wel heel makkelijk.quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heeft @:Cyan9 een paar stukken van haar afgesneden
quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Trusten!quote:
Ik weet niet hoe het gedaan is, ik was er niet bij!quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bustedquote:Op maandag 10 augustus 2020 23:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja hij zag me ineens staan zonder die vetlaag
Ja kan niet meer misgaan dit! Ik ga winnen!!!quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je bent Molloot of je bent het niet!
Maar Meke begint met de M, dus dat is alvast een hint!
Dan mag die ook hier wel langskomen, aangezien het zonder bloedvergieten etc gaat.quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
In dat geval mag hij nog wel even doorgaan
@Cyan9 moet ook nog niets van mijn kop afsnijden. Die vond hij bij de meet waar hij bij was te bolquote:
Darkroom?quote:
Dat ligt eraan waar die snijdtquote:
En wat ben je van plan met de pot?quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja kan niet meer misgaan dit! Ik ga winnen!!!
Zo die durft welquote:Op maandag 10 augustus 2020 23:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
@:Cyan9 moet ook nog niets van mijn kop afsnijden. Die vond hij bij de meet waar hij bij was te bol
Nou ik heb wel een rode jurk aan. Na de borrel heb ik geen idee meer of die dat daarvoor ook al wasquote:Op maandag 10 augustus 2020 23:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan mag die ook hier wel langskomen, aangezien het zonder bloedvergieten etc gaat.
quote:
Dat weten we morgen. Als je dan nog post was die al roodquote:Op maandag 10 augustus 2020 23:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou ik heb wel een rode jurk aan. Na de borrel heb ik geen idee meer of die dat daarvoor ook al was
Een reis naar IJslandquote:Op maandag 10 augustus 2020 23:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En wat ben je van plan met de pot?
Neeee nu niet dingen gaan verdraaien, je was zelf kritisch over jezelf!quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
@:Cyan9 moet ook nog niets van mijn kop afsnijden. Die vond hij bij de meet waar hij bij was te bol
Deksel erop draaien en weer terug in de koelkast.quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En wat ben je van plan met de pot?
Ja, spannend!quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat weten we morgen. Als je dan nog post was die al rood
Oh wil ik ook echt heel graag nog eens heenquote:Op maandag 10 augustus 2020 23:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Een reis naar IJsland
Oprecht mijn nummer 1 wens ooit
Later beaamde je het een keer!quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:35 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Neeee nu niet dingen gaan verdraaien, je was zelf kritisch over jezelf!
Matigquote:
Je proeft er niet eens van?quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Deksel erop draaien en weer terug in de koelkast.
Ja met het mes op de keel kon die niks anders zeggen.quote:
Deze was dan ook wel hééééél makkelijkquote:Op maandag 10 augustus 2020 23:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat we hier nog gewoon een @:Dave gemist hebben.
Of nou ja vanaf nu dan ook een @:Jobi.
Allang gedaan natuurlijkquote:
Hij kwam zelf met dat mes aanzetten, ik deed niks!quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja met het mes op de keel kon die niks anders zeggen.
Moeten ze wel Daði nog een keer uitnodigen anders heb ik er niet zo heel veel vertrouwen meer inquote:Op maandag 10 augustus 2020 23:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh wil ik ook echt heel graag nog eens heenZou tof zijn als ze volgend jaar alsnog winnen
Inkoppertje inderdaad.quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Deze was dan ook wel hééééél makkelijk
Oh ik wil dan ook alsnog wel naar IJsland hoorquote:Op maandag 10 augustus 2020 23:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Moeten ze wel Daði nog een keer uitnodigen anders heb ik er niet zo heel veel vertrouwen meer in
Maar ook zonder IJsland dat het ESF wint wil ik nog steeds heel graag een keer naar IJsland hoor
Ja, echt jammer was dat. Op het laatste moment moesten ze nog allemaal opdrachten daar en in Spanje bedenken. Mede daarom echt een wat minder seizoen. Als ze langere voorbereidingstijd hadden, had IJsland echt best tof kunnen zijn.quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:39 schreef molloot200 het volgende:
Zo jammer dat het WIDM IJsland seizoen waardeloos was door de korte voorbereidingstijd
Dave komt in veel gedaantes!quote:
Het Spanje gedeelte was overigens ook stukken beter dan het IJsland gedeelte imo. Dat casino, doolhof met de hooibalen, wild west-dorp. Zaten wel echt een paar leuke opdrachten tussen.quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, echt jammer was dat. Op het laatste moment moesten ze nog allemaal opdrachten daar en in Spanje bedenken. Mede daarom echt een wat minder seizoen. Als ze langere voorbereidingstijd hadden, had IJsland echt best tof kunnen zijn.
Ik ben er nog wel, maar ik heb even weinig te melden. Dat het warm is zullen jullie ook wel door hebbenquote:Op maandag 10 augustus 2020 23:48 schreef Strani het volgende:
Ik zie dat we weer klaar zijn voor vandaag?
Toevalligerwijs sinds jij weer terug bent.quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:48 schreef Strani het volgende:
Ik zie dat we weer klaar zijn voor vandaag?
Over een minuut of 8 kan je melden dat het dinsdag is. Zomaar een ideetje.quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ben er nog wel, maar ik heb even weinig te melden. Dat het warm is zullen jullie ook wel door hebben
Over WIDM mag je altijd pratenquote:Op maandag 10 augustus 2020 23:48 schreef molloot200 het volgende:
Sorry dat ik nu weer over WIDM beginHet begint bijna op Hamilton te lijken een tijdje geleden sorry!!!
Nee ik was juist weg, en nu ben ik terug en is iedereen weer terugquote:Op maandag 10 augustus 2020 23:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Toevalligerwijs sinds jij weer terug bent.
Wil je niet van die gekke dingen zeggenquote:Op maandag 10 augustus 2020 23:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Over een minuut of 8 kan je melden dat het dinsdag is. Zomaar een ideetje.
We zullen zien.quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wil je niet van die gekke dingen zeggen
We zitten hier ook niet in WLR, of F1, maar hebben het er vaak genoeg over. Het is een SC, dan kan bijna alles.quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:52 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Is het hier eigenlijk niet het goede subforum voor hè
Wat kan eigenlijk niet?quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
We zitten hier ook niet in WLR, of F1, maar hebben het er vaak genoeg over. Het is een SC, dan kan bijna alles.
Gezien Tim straks kan melden dat het dinsdag is. Kun jij er misschien een flauwe grap over makenquote:Op maandag 10 augustus 2020 23:51 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben door m'n stomme grapjes heen, dan blijft er niet veel meer over.
Dingen die elders op FOK! ook niet kunnen. Verder eigenlijk alles.quote:
Nee dat klopt natuurlijkquote:Op maandag 10 augustus 2020 23:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
We zitten hier ook niet in WLR, of F1, maar hebben het er vaak genoeg over. Het is een SC, dan kan bijna alles.
Oh ik wist niet dat daar regels voor waren?quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dingen die elders op FOK! ook niet kunnen. Verder eigenlijk alles.
Nou ja, ik ga niet zeggen wat ik eigenlijk van je denk, daar zijn regels voorquote:Op maandag 10 augustus 2020 23:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat daar regels voor waren?
Jep, ik hou het redelijk bij op Twitter. De sfeer lijkt grimmiger te worden, zijn ook steeds meer mensen op de been. Aan de andere kant is de Wit-Russische variant van de special forces actief, en die gaan er flink tegenaan. Dit wordt nog wel wat.quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:51 schreef molloot200 het volgende:
@:Cyan9 hield jij de Wit-Rusland protesten bij? Ik zie nu op de NOS dat er één dode bij is gevallen inmiddels
quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:28 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik dit moet zeggen zonder dat het fout klinkt, dus ik zeg het maar op de meest foute manier: de worst is eindelijk hard genoeg, dus ik neem er een stukje van.Rare SNIJboon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mes? Snijden? Nee?Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Dat legt wel een behoorlijke druk op me.quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gezien Tim straks kan melden dat het dinsdag is. Kun jij er misschien een flauwe grap over maken
Als je er maar niet onder bezwijkt.quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:56 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat legt wel een behoorlijke druk op me.
Het was meer hakken.quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Rare SNIJboon.
mes? Snijden? Nee?
Succes en trustenquote:Op maandag 10 augustus 2020 23:56 schreef Momo het volgende:
Goedenacht fokkers, eens kijken hoe slapen is vannacht.
Dat klopt: De regel is dat jij mij harstikke tof dient te vinden.quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja, ik ga niet zeggen wat ik eigenlijk van je denk, daar zijn regels voor
quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
Zat net een live speech van Trump te kijken, wordt hij weggeroepen, hoorde iets van "need you to step outside, we heard shots fired" ofzoiets.
Lees het nu. Er is nog niet bekend wat er aan de hand is. Hopelijk geen schietpartij o.i.d.quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
Zat net een live speech van Trump te kijken, wordt hij weggeroepen, hoorde iets van "need you to step outside, we heard shots fired" ofzoiets.
Dient te vinden? Of dat het gewoon zo isquote:Op maandag 10 augustus 2020 23:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat klopt: De regel is dat jij mij harstikke tof dient te vinden.
Trekken hehequote:Op maandag 10 augustus 2020 23:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Op zich is die zin ook een @:dave ...
Het is maar net hoe ver je het door wil trekken.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 00:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dient te vinden? Of dat het gewoon zo is
Nee, heb het 5x terug geluisterd maar die verhipte fotografen besloten ineens massaal foto's te gaan schietenquote:Op maandag 10 augustus 2020 23:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Lees het nu. Er is nog niet bekend wat er aan de hand is. Hopelijk geen schietpartij o.i.d.
Dat is ook een soort schietpartij.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 00:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nee, heb het 5x terug geluisterd maar die verhipte fotografen besloten ineens massaal foto's te gaan schieten
Seizoen 8quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het Spanje gedeelte was overigens ook stukken beter dan het IJsland gedeelte imo. Dat casino, doolhof met de hooibalen, wild west-dorp. Zaten wel echt een paar leuke opdrachten tussen.
Maar goed, dat is ook vrij weinig bij het seizoen 8 dat ik net 5 minuten geleden weer af heb gekeken. Fijn seizoen, fijne opdrachten
Hamilton is de Mol!quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:48 schreef molloot200 het volgende:
Sorry dat ik nu weer over WIDM beginHet begint bijna op Hamilton te lijken een tijdje geleden sorry!!!
Ergens snap ik het ook wel. Ik geloof ook niet dat die huidige leider weer met 80% kan winnen, zeker niet als de oppositie zo'n grote achterban lijkt te hebben. Als er dan een paar procent verschil tussen zit, voelt het toch niet alsof ermee is gefraudeerd.quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:56 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Jep, ik hou het redelijk bij op Twitter. De sfeer lijkt grimmiger te worden, zijn ook steeds meer mensen op de been. Aan de andere kant is de Wit-Russische variant van de special forces actief, en die gaan er flink tegenaan. Dit wordt nog wel wat.
Leuke grapjes danquote:Op maandag 10 augustus 2020 23:51 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben door m'n stomme grapjes heen, dan blijft er niet veel meer over.
Truequote:Op dinsdag 11 augustus 2020 00:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is ook een soort schietpartij.
Niks mis met de dinsdag!quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wil je niet van die gekke dingen zeggen
quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 00:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nee, heb het 5x terug geluisterd maar die verhipte fotografen besloten ineens massaal foto's te gaan schieten
Maar "step outside" en "shots fired" dacht ik wel duidelijk te horen.
Ik weet niet of maandag en woensdag het daar mee eens zijn.quote:
Iemand moeten mededelen dat ze je tof moeten vindenquote:Op maandag 10 augustus 2020 23:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat klopt: De regel is dat jij mij harstikke tof dient te vinden.
Het valt nu al niet meer mee eigenlijk. De mensen zijn er klaar mee, en dat laten ze zien ook. Ik denk dat dit nog wel flink gaat huishouden daar.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 00:01 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ergens snap ik het ook wel. Ik geloof ook niet dat die huidige leider weer met 80% kan winnen, zeker niet als de oppositie zo'n grote achterban lijkt te hebben. Als er dan een paar procent verschil tussen zit, voelt het toch niet alsof ermee is gefraudeerd.
Hopelijk gaat alles meevallen daar in Wit-Rusland maar dit is allemaal niet zo tof
quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 00:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is ook een soort schietpartij.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 00:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Toch niet alleen om vogeltjesdans?
Dat geluid van de camera'squote:Op dinsdag 11 augustus 2020 00:02 schreef Strani het volgende:
[..]
[ twitter ]
Kan iedereen proberen te luisteren
HAAGSquote:
Hij lijkt inderdaad wel iets te zeggen van 'there' been shots fired'. Maar daarvan hoor ik eigenlijk alleen 'there's been sho....quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 00:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Maar "step outside" en "shots fired" dacht ik wel duidelijk te horen.
Hoezo dan? Het effect is toch hetzelfde; liefde en respect?quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 00:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Iemand moeten mededelen dat ze je tof moeten vinden![]()
Dit is triest Strani
Ik ben op een dinsdag geborenquote:
Typisch Amerikaanse oplossing.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 00:04 schreef Strani het volgende:
Ah het is allemaal alweer opgelost. Iemand is door de Secret Service neergeschoten buiten het Witte Huis en is onderweg naar het ziekenhuis.
We kunnen weer verder met ons leven.
Je snapt het waarschijnlijk niet, maar er zijn daadwerkelijk mensen die tof gevonden worden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 00:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Iemand moeten mededelen dat ze je tof moeten vinden![]()
Dit is triest Strani
Nou ja, ik ga er gemakshalve wel van uit dat die persoon geen suikerspinnen probeerde te verkopen.quote:
Die mogen lekker tegen dinsdag aan liggenquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 00:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik weet niet of maandag en woensdag het daar mee eens zijn.
Ik ook.quote:
Dan ben ik het ookquote:
*Belt even slachtofferhulp voor Jobi na deze post.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 00:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je snapt het waarschijnlijk niet, maar er zijn daadwerkelijk mensen die tof gevonden worden.
Veel te warm.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 00:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die mogen lekker tegen dinsdag aan liggen
Altijdquote:
Ik denk drop. En iedereen weet dat Amerikanen niet van drop houden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 00:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, ik ga er gemakshalve wel van uit dat die persoon geen suikerspinnen probeerde te verkopen.
Ja, maar dat je het zelf niet doorhebt dat je het niet eens hoeft te vragen!quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 00:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoezo dan? Het effect is toch hetzelfde; liefde en respect?
"Normaliter"quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 00:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Normaliter vind ik de dinsdag de meest waardeloze dag van de week
Ja dan begrijp ik het ook wel.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 00:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik denk drop. En iedereen weet dat Amerikanen niet van drop houden.
AAAHHWWWWquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 00:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, maar dat je het zelf niet doorhebt dat je het niet eens hoeft te vragen!![]()
Je hebt het niet getroffenquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 00:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Zaterdag hier, en een paar uur later ging de zomertijd in en sindsdien ben ik slaperig.
*boks*quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 00:06 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht maar ik ook!
Het was i.i.g. een persoon. Een man, een vrouw, met een camera en een tv.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 00:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, ik ga er gemakshalve wel van uit dat die persoon geen suikerspinnen probeerde te verkopen.
Ik trek me toch niks aan van onze Grenadiaan!quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 00:06 schreef Strani het volgende:
[..]
*Belt even slachtofferhulp voor Jobi na deze post.
Dinsdag is gewoon hotquote:
Niemand hoeft het hier te vragen hequote:Op dinsdag 11 augustus 2020 00:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, maar dat je het zelf niet doorhebt dat je het niet eens hoeft te vragen!![]()
Wel spannend hoor, met een mes tegen zijn worst.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 00:09 schreef Cyan9 het volgende:
Ik wil toch even melden dat ik vanavond flink over Dave ben heen gegaan.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 00:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
"Normaliter"
Ik neem het als een compliment
Zeg je dat nou gewoon over jezelfquote:
Gelukkig heb je onsquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 00:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee het was echt ontzettend zielig
Zeker nietquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 00:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Niemand hoeft het hier te vragen he
Weet die dat zelf ook?quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 00:09 schreef Cyan9 het volgende:
Ik wil toch even melden dat ik vanavond flink over Dave ben heen gegaan.
Nou nou nouquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 00:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wel spannend hoor, met een mes tegen zijn worst.
Er zijn meerdere dinsdagkinders hier!quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 00:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeg je dat nou gewoon over jezelf
Ja kloptquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 00:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er zijn meerdere dinsdagkinders hier!
Ja toch?quote:
Ja jij kwam ineens met een mes en worsten etc. en je bent over Dave heen gegaan. 1 + 1 = 2quote:
Gnagnagnagnagna!quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 00:03 schreef Strani het volgende:
Ja @:Hawaii_Tim nou weet ik dus niet welke dag het is hè
In dat geval komen worsten intact beter tot hun recht.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 00:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja jij kwam ineens met een mes en worsten etc. en je bent over Dave heen gegaan. 1 + 1 = 2
Trustenquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 00:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Film is klaar. Tijd voor bed.
Weltrusten
Dag te vroeg.quote:
Slaapse!quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 00:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weltrusten
Dat lijkt mij wel beter ja.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 00:16 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
In dat geval komen worsten intact beter tot hun recht.
quote:2 mei 1976 viel op de 1e zondag van de maand. Deze dag was de 123e dag van het schrikkeljaar 1976. Ben je op deze dag geboren dan is je sterrenbeeld Stier. In de Chinese astrologie valt deze dag in het jaar van de Vuur Draak. De zon kwam op om 6:07 en ging onder om 21:07. De maan was voor 7% zichtbaar. Op deze dag had Nederland een bevolking van ongeveer 13.760.667, waarvan 50,23% vrouwen. De populatie groeide rondom deze datum met gemiddeld 219 per dag.
Ben je op deze dag geboren dan ben je 44 jaar, 3 maanden en 8 dagen oud. Dat zijn 16.171 dagen, ofwel 388.127 uren, oftewel 23.287.636 minuten, danwel 1.397.258.178 seconden.
Dan ben je niet van gisterenquote:
Dat. Plus dat de ander er dan ook niks aan heeft.quote:
Ligt eraan of ze niet te ver achterloopt.quote:
Dat is dan ook meteen bijzonder smakelijk.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 00:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat. Plus dat de ander er dan ook niks aan heeft.
Dan kun je beter een Fuet pakken en die in plakjes snijden.
Trusten!quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 00:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weltrusten
Zeker. Al kan ik de laatste jaren niet echt meer een goede vinden. Die zijn in Frankrijk een stuk beter.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 00:22 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat is dan ook meteen bijzonder smakelijk.
Ja weet ik veel, misschien was Dave's apparaat een beetje te grootquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 00:16 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
In dat geval komen worsten intact beter tot hun recht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |