SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKOp donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Ik zit dan ook niet op Modpunten te wachtenquote:Op maandag 10 augustus 2020 20:55 schreef ijs_beer het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Joah.
[..]
Hij dan weer niet.
[..]
Goed goed. Zweterig vooral. Nu buiten aan het zitten, het is nu goed te doen hier.M'n vakantie is wel minder actief geweest dan ik gewild had door de hitte. Wel nog naar de Loonse en Drunense duinen geweest dinsdag voordat zo achterlijk warm werd. Best bijzonder wel zo'n gigantische zandverstuiving midden in het landschap. Dus dat was wel tof, verder een beetje wat kleine vakantieactiviteiten 's ochtends rondom huis en heel weinig gedaan verder.
Voor 50 euro verkoop ik een modpunt aan je.quote:Op maandag 10 augustus 2020 20:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zit dan ook niet op Modpunten te wachten
Als jij mij 50 euro geeft, dan wil ik ze wel van je overnemen.quote:Op maandag 10 augustus 2020 20:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor 50 euro verkoop ik een modpunt aan je.
Zullen het dan afronden op 0 euro?quote:Op maandag 10 augustus 2020 20:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als jij mij 50 euro geeft, dan wil ik ze wel van je overnemen.
quote:Op maandag 10 augustus 2020 20:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Zullen het dan afronden op 0 euro?
Uitstekend zakendoen met jou!quote:Op maandag 10 augustus 2020 20:59 schreef Redefine het volgende:
[..]en dan mag je de punten nog houden ook
Als je er 12 hebt dan kun je pannen kopen voor 19,95.quote:Op maandag 10 augustus 2020 20:59 schreef Cyan9 het volgende:
Wat hebben we eigenlijk aan een modpunt?
Je bent zelf een zonnesteek.quote:Op maandag 10 augustus 2020 20:57 schreef Redefine het volgende:
Deze TT verdient wat nadere uitleg. Of heb je gewoon een zonnesteek?
Ehm.quote:Op maandag 10 augustus 2020 20:59 schreef Cyan9 het volgende:
Wat hebben we eigenlijk aan een modpunt?
Jij bent een zonnesteekquote:Op maandag 10 augustus 2020 21:00 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Je bent zelf een zonnesteek.![]()
Verder heb ik hier op het terras ene Knolbegonia staan en je moet wat qua TT hè.
Bij tien stuks kun je een note wegstrepen.quote:
Maar de mod kiest dan wélke note.quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij tien stuks kun je een note wegstrepen.
Dat is een vrij matige actie.quote:Op maandag 10 augustus 2020 20:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je er 12 hebt dan kun je pannen kopen voor 19,95.
Coronacrisis he.quote:
De meeste mensen hebben toch niet door dat ze er een hebben, dus dat maakt niet uit.quote:
Hmm áls je ze hebt, dan ben je er als het goed is ook trots op.quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
De meeste mensen hebben toch niet door dat ze er een hebben, dus dat maakt niet uit.
#viruswaanzin aka #imensenmeteennbeperktverstandquote:
Wel van een exclusieve fabrikant uit Volendam hoor!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Ik zie het nog niet gebeuren, zo'n delinquent als ik.quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:03 schreef Strani het volgende:
@:Cyan9 als jij mod wordt wil ik wel een lieve note van je hoor op dag 1.
Goed zo!quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:03 schreef Arizona het volgende:
Met onze kat was trouwens alles goed. Hij is kerngezond. De klitten kwamen doordat hij teveel oude haren in zjin vacht heeft zitten. Hij is vaak in de rui en verhaart behoorlijk. We hebben nu een speciale kam gekregen waarmee hij 2x in de week gekamd moet worden.
En Lassie was best aardig voor een kinderfilm. Spoiler: alles kwam goed
Telefoonpercentage was met @Prisha .quote:Op maandag 10 augustus 2020 20:53 schreef Meke het volgende:
[..]
@:Luctor.Et.Emergo
Maar die begon met telefoonpercentages, en toen zei iemand* dat het leuker was om kledingstukken te noem
quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:03 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wel van een exclusieve fabrikant uit Volendam hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Ja maar ik heb je ge-endorsedquote:Op maandag 10 augustus 2020 21:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik zie het nog niet gebeuren, zo'n delinquent als ik.
Ik ben net van de grond opgekrabbeld na die spoiler van je. Die had ik niet zien aankomenquote:Op maandag 10 augustus 2020 21:03 schreef Arizona het volgende:
Met onze kat was trouwens alles goed. Hij is kerngezond. De klitten kwamen doordat hij teveel oude haren in zjin vacht heeft zitten. Hij is vaak in de rui en verhaart behoorlijk. We hebben nu een speciale kam gekregen waarmee hij 2x in de week gekamd moet worden.
En Lassie was best aardig voor een kinderfilm. Spoiler: alles kwam goed
Air buddiesquote:Op maandag 10 augustus 2020 21:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Goed zo!
Nou niet direct in al het enthousiasme Old Yeller en Marley & Me gaan kijken hè
Misschien is dit wel het probleem. Als die Strani iemand aan de macht wil hebben dan zal hij daar wel een goede reden voor hebben.quote:
quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:03 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wel van een exclusieve fabrikant uit Volendam hoor!Oh, dus die zijn al weg voordat wij ze op kunnen halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Nee, dat was nogal een onverwacht eindequote:Op maandag 10 augustus 2020 21:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ben net van de grond opgekrabbeld na die spoiler van je. Die had ik niet zien aankomen![]()
Verder vooral goed om te horen dat je kat kerngezond is
Mwah, ik gok eerder dat de tegenstander dan een liefhebber van Catalonië en/of heuvels is.quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien is dit wel het probleem. Als die Strani iemand aan de macht wil hebben dan zal hij daar wel een goede reden voor hebben.
Samen met alle andere accessoiresquote:Op maandag 10 augustus 2020 21:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh, dus die zijn al weg voordat wij ze op kunnen halen
Daarover gesproken. Afgelopen weekend beide dagen mannen gezien die met ontbloot bovenlijf over straat liepen. Dat zijn dan vaak ook wel de tokkies onder ons, maar goed.quote:
Nee, echt NIETS aan de hand daar, eerlijk en veilig land!quote:
Ja. Ik spaarde voor gastendoekjes, maar neequote:Op maandag 10 augustus 2020 21:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Samen met alle andere accessoires
Dit gaat helaas niet veranderen zolang Europa hier niet tegen optreed. Maar ja de Russen aan de andere kant vinden dit wel bestquote:
Ja, dat doe ik dan weer niet hoor. Dan trek ik wel even een shirt aan. Ook al is dat nu veel te warm.quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarover gesproken. Afgelopen weekend beide dagen mannen gezien die met ontbloot bovenlijf over straat liepen. Dat zijn dan vaak ook wel de tokkies onder ons, maar goed.
Ik vind het alleen goed als er abs te bewonderen zijn.quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarover gesproken. Afgelopen weekend beide dagen mannen gezien die met ontbloot bovenlijf over straat liepen. Dat zijn dan vaak ook wel de tokkies onder ons, maar goed.
Nee, ik had jou ook niet op dat niveau geschatquote:Op maandag 10 augustus 2020 21:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik dan weer niet hoor. Dan trek ik wel even een shirt aan. Ook al is dat nu veel te warm.
Verdomde Catalanen ook!!!quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mwah, ik gok eerder dat de tegenstander dan een liefhebber van Catalonië en/of heuvels is.
Ik gok dat jij daar nu niet op zitquote:Op maandag 10 augustus 2020 21:12 schreef Momo het volgende:
Op mijn balkon op het noorden is het nog 31 graden nu...
Heb je ook een balkon op het westen, oosten en zuiden?quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:12 schreef Momo het volgende:
Op mijn balkon op het noorden is het nog 31 graden nu...
Hoi! 87%quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Telefoonpercentage was met @:Prisha .
Nee, achter mijn ventilator binnenquote:Op maandag 10 augustus 2020 21:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik gok dat jij daar nu niet op zit
Wel in hetzelfde flatgebouwquote:Op maandag 10 augustus 2020 21:14 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Heb je ook een balkon op het westen, oosten en zuiden?
Ik mis de biceps die je daar voor nodig hebt om ze mooi te laten staan.quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:15 schreef ijs_beer het volgende:
Ik ben onlangs achter het bestaan gekomen van mouwloze T-shirts. Wel de schouders bedekt, dus daar niet meer verbranden hallelujah, maar wel doorwaaien onder de oksels.
Ik zou ervoor gaan zitten, dat werkt beter.quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee, achter mijn ventilator binnen
[..]
Wel in hetzelfde flatgebouw
99%quote:
Ik kan dit me alleen bij zoiets voorstellenquote:Op maandag 10 augustus 2020 21:15 schreef ijs_beer het volgende:
Ik ben onlangs achter het bestaan gekomen van mouwloze T-shirts. Wel de schouders bedekt, dus daar niet meer verbranden hallelujah, maar wel doorwaaien onder de oksels.
Ik heb ze ook niet. Boeiend.quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:17 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik mis de biceps die je daar voor nodig hebt om ze mooi te laten staan.
Half jaar niet gesport, bedankt corona.
Dat is een beter plaatje dan van een manquote:Op maandag 10 augustus 2020 21:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik kan dit me alleen bij zoiets voorstellen![]()
[ afbeelding ]
Ziet er leuk uit.quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:18 schreef Meke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uh nee.quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:18 schreef Meke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leugens! Alle ijsberen hebben krachtige biceps.quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:18 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik heb ze ook niet. Boeiend.Functionaliteit gaat momenteel even voor.
quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is een beter plaatje dan van een man
Typisch weer ditquote:
Ja maar dit kan ik me dus alleen bedenkenquote:Op maandag 10 augustus 2020 21:19 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Uh nee.
Ziet er wel goed uit, dat wel.
Ik denk niet dat dit hem zal staan.quote:
Ja maar die dragen dan weer geen mouwloze shirts.quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:19 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Leugens! Alle ijsberen hebben krachtige biceps.
quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar dit kan ik me dus alleen bedenken
Of echt die kapmouwtjes voor kleine meisjes
Technisch gezien is dit ook een sleeveless shirt.quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar dit kan ik me dus alleen bedenken
Of echt die kapmouwtjes voor kleine meisjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Nu je het zegt.quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja maar die dragen dan weer geen mouwloze shirts.
*Voelt aan biceps.quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:19 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Leugens! Alle ijsberen hebben krachtige biceps.
quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:23 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Technisch gezien is dit ook een sleeveless shirt.Van die okselgaten tot je heupbotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
De naam is wel lame ja.quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
een mouwloos shirt zonder mouwen.
Oja, dat is wel leukquote:
quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:23 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Technisch gezien is dit ook een sleeveless shirt.Ja maar dáár zit geen kapmouwtje aan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Erg populair bij de musculaire man.quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Van die okselgaten tot je heupbot
Vandaar dat ik het niks vind.quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:25 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Erg populair bij de musculaire man.
Maar wat is je mening over Knolbegonia's?quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vandaar dat ik het niks vind.
Tim! Draag je ook mouwloze shirts zonder mouwen?quote:
Het is ook populair bij de musculaire vrouw!quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vandaar dat ik het niks vind.
Prima plant. Ik zou ze alleen niet in leven kunnen houden.quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:30 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Maar wat is je mening over Knolbegonia's?
Watquote:Op maandag 10 augustus 2020 21:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Tim! Draag je ook mouwloze shirts zonder mouwen?
Al jaren niet meer! Ik draag nog wel eens shirtloze shirts, nu bijvoorbeeldquote:Op maandag 10 augustus 2020 21:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Tim! Draag je ook mouwloze shirts zonder mouwen?
quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Al jaren niet meer! Ik draag nog wel eens shirtloze shirts, nu bijvoorbeeld
Er zijn vanavond veel hier met shirtloze shirts!quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Goede keuzequote:Op maandag 10 augustus 2020 21:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Trendsetter, ik weet hetquote:Op maandag 10 augustus 2020 21:35 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Er zijn vanavond veel hier met shirtloze shirts!
Ik draag een hemd met hemd maar zonder mouwen.quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:35 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Er zijn vanavond veel hier met shirtloze shirts!
Ik ben zelfs nog erger. Ik draag een shirt, met shirt en dan ook nog eens mouwenquote:Op maandag 10 augustus 2020 21:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik draag een hemd met hemd maar zonder mouwen.
Niet zo trendgevoelig ben ik.
Find & Replace , door "," moet je alleen de eerste en laatste zelf nog fixenquote:Op maandag 10 augustus 2020 21:36 schreef Meke het volgende:
Ik heb een vraag!
Ik heb een cvs bestand waar,de,data,als,volgt,genoteerd,staat.
"Maar","ik","wil", de data graag zo.
Iemand enig idee hoe ik heel snel dat kan toevoegen?
Enkel dat?quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ben zelfs nog erger. Ik draag een shirt, met shirt en dan ook nog eens mouwen
Dat je nog leeft onder deze barre omstandigheden.quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ben zelfs nog erger. Ik draag een shirt, met shirt en dan ook nog eens mouwen
Nee hoor. Totaal 3.quote:
Heb je het dan niet hartstikke warm?quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je hebt hier sneller (en beter) antwoord dan in DIGquote:Op maandag 10 augustus 2020 21:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Find & Replace , door ",", moet je alleen de eerste en laatste zelf nog fixen
Komt omdat we een heel diverse groep mensen hebben.quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:40 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je hebt hier sneller (en beter) antwoord dan in DIG
Nee.quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je het dan niet hartstikke warm?
Het is wel een vrij lompe methode die ik niet direct zou aanraden om op vaste basis te gebruiken. Als je vaker met zulke bestanden moet werken is er vast wel een mooiere oplossing te verzinnenquote:Op maandag 10 augustus 2020 21:40 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
December tot februari draag je er geen?quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:41 schreef TheFreshPrince het volgende:
Over shirts gesproken, ben een echte t-shirt drager
Maart tot november als het even kan...
Meestal Petrol (omdat die niet krimpen tot de navel na 1x wassen).
Da's ook weer zo, maar in verhouding toch ook best veel handige Harry's en Henriette's als het om computers / software gaatquote:Op maandag 10 augustus 2020 21:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Komt omdat we een heel diverse groep mensen hebben.
Het hemd dat ik nu aan heb is ook alleen voor thuis. Het is net wat te slobberigquote:Op maandag 10 augustus 2020 21:39 schreef molloot200 het volgende:
Ja ik heb een paar vrij basic hemden hier, maar die draag ik eigenljk alleen thuis en niet buiten huis want ik draag ze eigenlijk alleen voor comfort en niet omdat ze zo leuk zijn voor andere mensen om te zien
Ik in de winter ook vaak, omdat er koukleumen op kantoor werken waardoor het daar altijd 22 graden of warmer isquote:Op maandag 10 augustus 2020 21:41 schreef TheFreshPrince het volgende:
Over shirts gesproken, ben een echte t-shirt drager
Maart tot november als het even kan...
Meestal Petrol (omdat die niet krimpen tot de navel na 1x wassen).
Ja, uiteraard, maar het is wel effectief.quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is wel een vrij lompe methode die ik niet direct zou aanraden om op vaste basis te gebruiken. Als je vaker met zulke bestanden moet werken is er vast wel een mooiere oplossing te verzinnen
Maar voor een eenmalige actie wel primaquote:Op maandag 10 augustus 2020 21:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is wel een vrij lompe methode die ik niet direct zou aanraden om op vaste basis te gebruiken. Als je vaker met zulke bestanden moet werken is er vast wel een mooiere oplossing te verzinnen
Denk dat het bij mij ook door m'n werk is ontstaan. Was toch regelmatig in serverhokjes (/bezemkasten) en daar is het zo 30 graden... En dan is een t-shirt wel zo comfortabel.quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik in de winter ook vaak, omdat er koukleumen op kantoor werken waardoor het daar altijd 22 graden of warmer is
Polo's draag ik ook regelmatigquote:Op maandag 10 augustus 2020 21:45 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Denk dat het bij mij ook door m'n werk is ontstaan. Was toch regelmatig in serverhokjes (/bezemkasten) en daar is het zo 30 graden... En dan is een t-shirt wel zo comfortabel.
Van het werk had ik wel een polo maar die droeg ik niet zo vaak, veel te warm
Of in een pand werken waar het hele klimaatregeling systeem is afgesteld op hele pand. Waardoor het in de zomer koud is en in de winter warm. Nou zit ik op een kamer die aan de buitenkant zit, dus kunnen wij zelf onze temperatuur wel een beetje regelen. Maar andere collega's hebben minder geluk.quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik in de winter ook vaak, omdat er koukleumen op kantoor werken waardoor het daar altijd 22 graden of warmer is
Nu met corona is het sowieso de vraag hoe het zal gaan met kantoorventilatiesystemenquote:Op maandag 10 augustus 2020 21:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Of in een pand werken waar het hele klimaatregeling systeem is afgesteld op hele pand. Waardoor het in de zomer koud is en in de winter warm. Nou zit ik op een kamer die aan de buitenkant zit, dus kunnen wij zelf onze temperatuur wel een beetje regelen. Maar andere collega's hebben minder geluk.
Dat is bij ons het enige waar ze nog wat slordig mee omgaan. Verder zijn ze bij ons vanaf het begin af aan wel alert geweest en wordt er ook heel thuisgewerkt. Maar ze hangen eigenlijk vanaf het begin de these aan dat aerosolen niet via dat soort systemen verspreid worden. Dus daar gaan ze niet zo snel vanaf. Maar ja het alternatief is ook wel een heel rigoureuze.quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nu met corona is het sowieso de vraag hoe het zal gaan met kantoorventilatiesystemen
Ik eigenlijk ook wel. Gewoon een spijkerbroek en een t-shirt wel. Polo ook vaak maar dat is een soort t-shirt. In de winter gewoon een trui. Blouses doe ik eigenlijk alleen aan als ik in het netjes gekleed moet. Vind het ook vrij onpraktische dingenquote:Op maandag 10 augustus 2020 21:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
Volgens mij heb ik tot nu toe alleen blouses gedragen op begrafenissen![]()
Ben echt geen modekoning op dat vlak, spijkerbroek en t-shirt voel ik me het meest in thuis, een net pak heb ik niet, een stropdas zou ik niet eens kunnen omdoen.
Het ligt er ook maar net aan met wei je omgaat en vooral wat voor werk je doet. Heb in het verleden vaak genoeg een stropdas om moeten doen. Dus voor mij is dat niet zo moeilijk.quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
Volgens mij heb ik tot nu toe alleen blouses gedragen op begrafenissen![]()
Ben echt geen modekoning op dat vlak, spijkerbroek en t-shirt voel ik me het meest in thuis, een net pak heb ik niet, een stropdas zou ik niet eens kunnen omdoen.
De ventilatie bij ons op het werk is ook bagger, ook zonder corona. Hoop dat ze die nu ook eindelijk eens gaan verbeteren.quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is bij ons het enige waar ze nog wat slordig mee omgaan. Verder zijn ze bij ons vanaf het begin af aan wel alert geweest en wordt er ook heel thuisgewerkt. Maar ze hangen eigenlijk vanaf het begin de these aan dat aerosolen niet via dat soort systemen verspreid worden. Dus daar gaan ze niet zo snel vanaf. Maar ja het alternatief is ook wel een heel rigoureuze.
Moet zeggen dat het systeem buiten Corona om al niet heel geweldig is. Je hebt eigenlijk het hele jaar door te maken met hele droge lucht. Moet daar bijvoorbeeld vaker hoesten dan thuis etc.
Ja dat zal inderdaad. Nu ben ik gewoon nog vrij wat te dragen, maar na de uni is dat misschien weer heel anders en moet ik vanzelf aan overhemden gaan wennen bijvoorbeeld.quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het ligt er ook maar net aan met wei je omgaat en vooral wat voor werk je doet. Heb in het verleden vaak genoeg een stropdas om moeten doen. Dus voor mij is dat niet zo moeilijk.
Nu hoef ik ze gelukkig maar twee keer per jaar te dragen, op events.
Dit kan ikquote:Op maandag 10 augustus 2020 21:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Find & Replace , door "," moet je alleen de eerste en laatste zelf nog fixen
Ik weet waar ik m'n vragen stelquote:Op maandag 10 augustus 2020 21:40 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik acht de kans vrij klein. Het kost heel veel geld om te vervangen. En daar zijn maar weinig bedrijven happig op. Zeker omdat ze geen financieel belang er in zullen zien.quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
De ventilatie bij ons op het werk is ook bagger, ook zonder corona. Hoop dat ze die nu ook eindelijk eens gaan verbeteren.
Het meest intelligente forum van FOK!quote:
Ik ben er ook bang voor. We hebben zelfs nog Thermopane-ramen uit 1993 dusquote:Op maandag 10 augustus 2020 21:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik acht de kans vrij klein. Het kost heel veel geld om te vervangen. En daar zijn maar weinig bedrijven happig op. Zeker omdat ze geen financieel belang er in zullen zien.
En als het dan vervangen wordt, zal door een vergelijkbaar, maar nieuwer systeem zijn. Voor een echt goede klimaatregeling hoor je eigenlijk ook met luchtvochtigheid te werken. Maar dat zie je zelden.
Naarquote:Op maandag 10 augustus 2020 21:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben gestoken op mijn scheenbeen.En dat doet pijn bij het lopen. Ik heb het idee dat het precies op een pees of spier of zo zit.
Oh dat is een rotplek! Even koelen.quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben gestoken op mijn scheenbeen.En dat doet pijn bij het lopen. Ik heb het idee dat het precies op een pees of spier of zo zit.
Gestoken waardoor?quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik las 'even voelen', en dat vond ik voor jouw doen al weinig subtiel!quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh dat is een rotplek! Even koelen.
quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor. We hebben zelfs nog Thermopane-ramen uit 1993 dus![]()
Wat dat betreft wel genoeg ventilatie want het waait er gewoon doorheen![]()
quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lijkt mij welquote:Op maandag 10 augustus 2020 21:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het meest intelligente forum van FOK!
Ze wordt ook wel de nieuwe Jomanda genoemd.quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik las 'even voelen', en dat vond ik voor jouw doen al weinig subtiel!
Hoop ik ook.quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:02 schreef Redefine het volgende:
[..]Dat is wel heel irritant dan. Hopelijk wordt het snel minder.
Ja? hoezo?quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Als het een mug is die je gestoken heeft, dan hebben we een probleem.
quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:03 schreef Meke het volgende:
Ik vind mannen die in pak/ overhemd naar werk gaan wel leuk
quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik las 'even voelen', en dat vond ik voor jouw doen al weinig subtiel!
quote:
Dat is wel heel slecht dan. Dan kun je dus ook niet veel papieren laten liggen.quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]![]()
Het is zelfs wel eens naar binnen geregend door de kitlaag, toen was er heel harde wind pal op het raam en langdurig harde regen.
quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze wordt ook wel de nieuwe Jomanda genoemd.
Het was een steekvliegquote:
Ook leukquote:Op maandag 10 augustus 2020 22:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Overhemd dan. Pak is zelden nodig.
Als het een tokkie met een vlindermes was ookquote:Op maandag 10 augustus 2020 22:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Als het een mug is die je gestoken heeft, dan hebben we een probleem.
Niet op de vensterbank. Uiteindelijk is het na ee JAAR pas gemaakt. Maar ook alleen dat stukje, verder tocht het nog als een malle.quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is wel heel slecht dan. Dan kun je dus ook niet veel papieren laten liggen.
quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als het een tokkie met een vlindermes was ook
Ja, dat verwacht ik ook. Want heb er wel een aantal gezien de afgelopen dagen. En vast eentje die ontsnapt is.quote:
Ik zag er vandaag eentje op het journaal. Met deze hitte, overhemd en stropdas.quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:06 schreef Meke het volgende:
Hoewel ik jasjedasje bij studenten dan weer minder vind
Dat snap ik wel. Ik vind het zelf ook wel mooi om een jasje te dragen. Staat altijd goed. Maar dat doe ik dan eerder buiten werk om dan op werk. Omdat het dan een beetje gesleep is, en het eigenlijk ook niet nodig is.quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Ook leuk![]()
Maar zo'n jasje maakt het eigenlijk wel af hoor
Ja is introductie natuurlijkquote:Op maandag 10 augustus 2020 22:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zag er vandaag eentje op het journaal. Met deze hitte, overhemd en stropdas.
Kraagje omhoog en gaan.quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:06 schreef Meke het volgende:
Hoewel ik jasjedasje bij studenten dan weer minder vind
Snap ik ook hoor. En als je functie er ook niet om vraagt (zijn ook steeds minder functies waarbij dat echt een vereiste is), lijkt het mij ook wel gedoequote:Op maandag 10 augustus 2020 22:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Ik vind het zelf ook wel mooi om een jasje te dragen. Staat altijd goed. Maar dat doe ik dan eerder buiten werk om dan op werk. Omdat het dan een beetje gesleep is, en het eigenlijk ook niet nodig is.
Dan zou het wel extra zorgelijk zijn als er een zenuw geraakt is.quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat klinkt wel als de meeste bedrijven inderdaad. Symptoombestrijding i.p.v. het echt aanpakken.quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Niet op de vensterbank. Uiteindelijk is het na ee JAAR pas gemaakt. Maar ook alleen dat stukje, verder tocht het nog als een malle.
Veel kijkplezier en trusten voor laterquote:Op maandag 10 augustus 2020 22:08 schreef Arizona het volgende:
Ik ga nog even Gotham kijken. En dan slapen. Fijne avond nog!
Neeejoh die hoort omlaag. Wel bijpassende bretels en manchetknopenquote:
Als ik een auto (en rijbewijs) zou hebben zou ik het wel doen naar een event van ons (dit jaar door Corona dan niet). Want dan leg je die gewoon op de achterbank of zo. Dat is geen gesleep.quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Snap ik ook hoor. En als je functie er ook niet om vraagt (zijn ook steeds minder functies waarbij dat echt een vereiste is), lijkt het mij ook wel gedoe
Veel plezierquote:Op maandag 10 augustus 2020 22:08 schreef Arizona het volgende:
Ik ga nog even Gotham kijken. En dan slapen. Fijne avond nog!
Ik doelde op de kakkers van de studentenverenigingenquote:Op maandag 10 augustus 2020 22:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Neeejoh die hoort omlaag. Wel bijpassende bretels en manchetknopen
Ja ik ookquote:Op maandag 10 augustus 2020 22:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik doelde op de kakkers van de studentenverenigingen
Ik had ergens al gelezen dat ze inderdaad al een tijdje niet is gezien. Dat wordt afwachten dusquote:Op maandag 10 augustus 2020 22:12 schreef Cyan9 het volgende:
[ twitter ]
Ik weet eigenlijk niet waarom de hele situatie in Wit-Rusland me zo aangrijpt. Het voelt alleen allemaal zo onrechtvaardig.
Het één sluit het ander niet uit!quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zitter er tokkies onder de muggen?quote:
Louter, Redefine, louter!quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zitter er tokkies onder de muggen?
Als die muggen dan niet op mij zitten heb ik daar vrede meequote:Op maandag 10 augustus 2020 22:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zitter er tokkies onder de muggen?
De bult is vooral pijnlijk inderdaad.quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, even een pijnlijk moment maar over een paar jaar lachen we er samen om.
Ze hebben wel altijd hele luide muziek opstaan. Helaas ook nogal herhalend. ZZZZZZZZZZZZZZZZZZquote:
Trustenquote:
Aaah jij hoorde ook bij die kakkerstudenten?quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:15 schreef Meke het volgende:
Wow dit is grappig; ik ging toch even checken bij het grootste kakkerdispuut dat ik ken, en daar zitten blijkbaar twee reünisten voor D66 in de kamer. Niet helemaal de partij die ik verwacht had.
De eerste minister van onze vereniging was dan weer een reünist van mijn dispuut en de VVD
We weten nooit of @Meke een kakker was nu ze is gaan slapenquote:Op maandag 10 augustus 2020 22:21 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Aaah jij hoorde ook bij die kakkerstudenten?
quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:25 schreef Cyan9 het volgende:
Ik pakte net een glas water zonder het licht in huis aan te doen. Ik weet niet hoe dit goed is gegaan.
Vanaf de buitenkant wellicht wel, maar sowieso niet het corps en van binnenin ook niet echt kak vind ik zelfquote:Op maandag 10 augustus 2020 22:21 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Aaah jij hoorde ook bij die kakkerstudenten?
Heb jij die nog altijd niet ontvangen dan? Ik heb zelfs al een bonus gekregen voor mijn uitmuntende werkquote:Op maandag 10 augustus 2020 20:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Datzelfde doen @:Hamlapjes en ik bij onze discussies. Dan sturen we TedX een rekening. Helaas wachten we nog steeds op de eerste betaling.
The force is strong with this onequote:Op maandag 10 augustus 2020 22:25 schreef Cyan9 het volgende:
Ik pakte net een glas water zonder het licht in huis aan te doen. Ik weet niet hoe dit goed is gegaan.
Dus al mijn geld komt bij jou terechtquote:Op maandag 10 augustus 2020 22:26 schreef Hamlapjes het volgende:
Hallo, wat posten jullie dan veel vanavond! Ik loop nogal wat achter nu
[..]
Heb jij die nog altijd niet ontvangen dan? Ik heb zelfs al een bonus gekregen voor mijn uitmuntende werk
Te laat, nu zijn het al Hamflapjesquote:Op maandag 10 augustus 2020 22:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dus al mijn geld komt bij jou terecht
Blijft het wel binnen de SC.quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dus al mijn geld komt bij jou terecht
Ja, ik deel de meest nutteloze gebeurtenissen omdat ik anders toch alleen maar naar Twitter aan het staren ben.quote:
quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:30 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ja, ik deel de meest nutteloze gebeurtenissen omdat ik anders toch alleen maar naar Twitter aan het staren ben.
Heyyyy we hebben nog reactiequote:Op maandag 10 augustus 2020 22:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Vanaf de buitenkant wellicht wel, maar sowieso niet het corps en van binnenin ook niet echt kak vind ik zelf
skilssssssquote:Op maandag 10 augustus 2020 22:25 schreef Cyan9 het volgende:
Ik moest lachen.quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Te laat, nu zijn het al Hamflapjes
Dat geld gaat inderdaad naar de beveiliging om de SC veilig te houden.quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Blijft het wel binnen de SC.
Het was wel grappig geweest als m'n volgende post ging over het omgooien van m'n waterglas tijdens het typen, maar helaas..quote:
Qua persoonlijke smaak ben ik het eens.quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:32 schreef ijs_beer het volgende:
Stelling: Calm after the Storm is beter dan Arcade....
quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:33 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het was wel grappig geweest als m'n volgende post ging over het omgooien van m'n waterglas tijdens het typen, maar helaas..
Kloptquote:Op maandag 10 augustus 2020 22:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Heyyyy we hebben nog reactieIk heb altijd het idee dat het in Nijmegen met het studentenleven heel anders zit of zo
Voor het grootste deel hebben studieverenigingen toch de overhand op de studentenverenigingen, unlike het beeld wat ik heb over (veel) andere steden.
Nou dat geldt nu ook voor de Nederlanders (jazekerquote:Op maandag 10 augustus 2020 22:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze hebben wel altijd hele luide muziek opstaan. Helaas ook nogal herhalend. ZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
Eens.quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:32 schreef ijs_beer het volgende:
In welke stad zit jij?quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Klopt![]()
Nou zit ik ook wel in een van de meest studentikoze steden van het land, maar bijna iedereen was lid
Uiteindelijk hebben de studieverenigingen qua aantal leden overal wel de overhand. Omdat daar bijna iedereen lid van wordt. Maar qua aandacht etc lig de overhand juist weer bij studentenverenigingen.quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Heyyyy we hebben nog reactieIk heb altijd het idee dat het in Nijmegen met het studentenleven heel anders zit of zo
Voor het grootste deel hebben studieverenigingen toch de overhand op de studentenverenigingen, unlike het beeld wat ik heb over (veel) andere steden.
Daar ben ik niet helemaal uit, maar voor mij weet CATS nog iedere keer te verrassen terwijl de wegen van Arcade al redelijk platgetreden zijn.quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:32 schreef ijs_beer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trusten!quote:
CATS kun je helmaal in wegdromen op een of andere manier. Zeker in de albumversie.quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:33 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Qua persoonlijke smaak ben ik het eens.
MEKE MEKE MEKE WACHT NOG EVEN. Ken je deze al:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja. Al vind ik ook CATS geen briljant nummer. Beide zal ik i.i.g. nooit uit mijzelf opzetten. Birds ook niet.quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:32 schreef ijs_beer het volgende:
Dan nu toch echt, ik heb m'n glas omgegooid.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Daar ben ik niet helemaal uit, maar voor mij weet CATS nog iedere keer te verrassen terwijl de wegen van Arcade al redelijk platgetreden zijn.Laat ik zo stellen, CATS heeft betere eeuwigheidswaarde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Nou dat dus.quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:35 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
CATS kun je helmaal in wegdromen op een of andere manier. Zeker in de albumversie.
En Arcade was ik op een gegeven moment echt wel even beu, met CATS nooit gehad.
Volgens mij hebben we het nog steeds veel vaker niet over het ESF dan wel. Dus alles is on topicquote:Op maandag 10 augustus 2020 22:35 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben weer ietwat gerust gesteld. Ik zal vanaf nu ontopic blijven (kan dat in een SC?).
[ twitter ]
Zolang het nog te warm is om te slapen, zal ze terugkomen.quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hoe laat zullen we Meke hier weer zien? Ik gok 23:42
Dat zeker.quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:37 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Laat ik zo stellen, CATS heeft betere eeuwigheidswaarde.
quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:36 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dan nu toch echt, ik heb m'n glas omgegooid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Een soort Heintje Davids.quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zolang het nog te warm is om te slapen, zal ze terugkomen.
quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:36 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dan nu toch echt, ik heb m'n glas omgegooid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
quote:
Blij dat jullie het kunnen waarderen. Ik ben hier de hele week nog.quote:
Outlaw boven CatS en Arcade kan niet hoor.quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:40 schreef molloot200 het volgende:
Mijn lijstje van het afgelopen decennium:
1. Birds (raakt mij echt, magisch, zet ik ook uit mezelf op als enige van deze nummers)
2. Grow
3. Outlaw in 'em
4. Calm After the Storm
5. Arcade
6. Slow Down
7. Never Alone
8. You and Me
9. Lights and Shadows
10. Walk Along
11. Sha-La-Lie (Ik ben verliefd) - why.
quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:41 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
[..]
Blij dat jullie het kunnen waarderen. Ik ben hier de hele week nog.
Echt geen slecht nummer, muzikaal gezien. Jammer van het optreden.quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:42 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Outlaw boven CatS en Arcade kan niet hoor.
Da motte ook nie doen jungske.quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een glas met cassis over mijn toetsenbord gegooid. Dat geeft een troep.
Afgaande op het nummer hè. Die krumperts wilde ik graag vergetenquote:Op maandag 10 augustus 2020 22:42 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat kan wel degelijkquote:Op maandag 10 augustus 2020 22:42 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Wel fijn dat je m'n opmerking bij Shalalie laat staanquote:Op maandag 10 augustus 2020 22:44 schreef Redefine het volgende:
1.Outlaw in 'Em*
2. Calm After the Storm
3. Lights and Shadows
4. Arcade
5. Never Alone (geen slecht liedje, maar die uitvoering...)
6. Slow Down
7. Birds
8. You and Me
9. Grow
10. Walk Along
11. Sha-La-Lie (Ik ben verliefd) - why.
*Vind ik het enige echt goede liedje. Daarna t/m 6 nog wel aardig om te horen, maar zal ik zelf nooit opzetten. De rest skip is als die voorbijkomen.
Hey hebben we @Aoibhin weer. Allemaal niks meer zeggen nu!!!!quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:45 schreef Aoibhin het volgende:
He hallo wat zitten jullie druk te doen zonder mij?
Ik ga even eten dus jij mag mijn plek overnemen.quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:45 schreef Aoibhin het volgende:
Heyquote:Op maandag 10 augustus 2020 22:45 schreef Aoibhin het volgende:
Komen jullie ook maar eten anders.quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:45 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hey hebben we @:Aoibhin weer. Allemaal niks meer zeggen nu!!!!
Die was dan ook terechtquote:Op maandag 10 augustus 2020 22:45 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wel fijn dat je m'n opmerking bij Shalalie laat staan
Oef, dat doet pijn in m'n hart als gamer.quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een glas met cassis over mijn toetsenbord gegooid. Dat geeft een troep.
quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:45 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hey hebben we @:Aoibhin weer. Allemaal niks meer zeggen nu!!!!
Wij houden het topic gewoon warm voor jequote:Op maandag 10 augustus 2020 22:45 schreef Aoibhin het volgende:
Outlaw is ook echt een beter nummer dan vaak wordt verondersteld imo. Verdiende ook plek 26 bij Eurovision Again niet. Of die 18e plek op het ESF zelf.quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:45 schreef Redefine het volgende:
Voor Outlaw neem ik ook de niet ESF versie mee. Als ik de live versie neem dan staat, komt misschien alleen CATS er nog overheen. Maar daar was de ESF versie dan ook perfect.
Ja, nee dat klopt. Staging klopte wel gewoon bij het liedje.quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die was dan ook terechtAls we het over het optreden zelf gaat, staat het eigenlijk boven best wel wat inzendingen.
Zelfs alleen afgaand op nummer! En we konden zo goed met elkaar door één deur so far.quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:44 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Afgaande op het nummer hè. Die krumperts wilde ik graag vergeten
Bij mij ook.quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:46 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Oef, dat doet pijn in m'n hart als gamer.
quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:48 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zelfs alleen afgaand op nummer! En we konden zo goed met elkaar door één deur so far.
Outlaw had natuurlijk die rare act. Maar zelfs als de act wel normaal was, had het niet hoog gescoord, want het is een genre dat veel mensen niks vinden.quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Outlaw is ook echt een beter nummer dan vaak wordt verondersteld imo. Verdiende ook plek 26 bij Eurovision Again niet. Of die 18e plek op het ESF zelf.
Grow heb ik op twee maar ik snap het wel als je dat nummer niet zo mooi vindt. Dat is echt een love it or hate it. Mooie opbouw heeft dat nummerRaakt me ergens wel
En Sieneke zong beter dan een kwart van de anderen.quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, nee dat klopt. Staging klopte wel gewoon bij het liedje.
Daar hoeven we geen moeite voor te doen.quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wij houden het topic gewoon warm voor je![]()
En uiteraard de vraag hoeveel % en hoeveel kledingstukken?
Gelukkig kwam het nog goed, in het ergste geval was het game over.quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij mij ook.
Toetsenbord uit elkaar gehaald en alle toetsen schoongemaakt.
Ik keur Grow ook af, maar dat betekend niet dat jij die niet hoog zou mogen zettenquote:
Klopt, ben ik het ook volledig mee eens. Beter volgen we nu de route die we nu volgen. Eigenzinnig, tegendraads. Hoef ik niet alle inzendingen leuk te vinden, maar sturen we in ieder geval geen extreem gemaakte inzendingen die allemaal vervangbaar zijn qua performer à la Zweden of Azerbeidzjan.quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Outlaw had natuurlijk die rare act. Maar zelfs als de act wel normaal was, had het niet hoog gescoord, want het is een genre dat veel mensen niks vinden.
Wat mij overigens niet uitmaakt. Ik zie eens per paar jaar liever een liedje dat ik ook echt goed vind, dan de vele inwisselbare veilige nummers die we hebben gehad.
Klopt.quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar hoeven we geen moeite voor te doen.
quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:49 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Gelukkig kwam het nog goed, in het ergste geval was het game over.Het kostte wel veel tijd en moeite, maar inderdaad uiteindelijk gelukt. Behalve de E die bleef af en toe naar beneden hangen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Dat vond ik ook niks. #allemaalniksquote:Op maandag 10 augustus 2020 22:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik keur Grow ook af, maar dat betekend niet dat jij die niet hoog zou mogen zetten
Lijkt me heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vervelend.quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het kostte wel veel tijd en moeite, maar inderdaad uiteindelijk gelukt. Behalve de E die bleef af en toe naar beneden hangen.![]()
Dat deed ie niet. Na indrukken, kwam ie alleen niet meer omhoog, maar hij bleef niet ingedrukt.quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:51 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Lijkt me heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vervelend.
quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:49 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Gelukkig kwam het nog goed, in het ergste geval was het game over.Het grapjesniveau vanavond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Oh ja @Davequote:Op maandag 10 augustus 2020 22:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat deed ie niet. Na indrukken, kwam ie alleen niet meer omhoog, maar hij bleef niet ingedrukt.
Mwah. We zitten nu wel heel erg vaak in de Singer/Songrwiter hoek. Dat het goede liedjes zijn snap ik wel. Maar we moeten ook weer niet gaan roepen dat we de afgelopen tien jaar nou heel erg spannende en uitdagen nummers hebben gestuurd (dat hoeft ook niet, als het kwaliteit is),quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Klopt, ben ik het ook volledig mee eens. Beter volgen we nu de route die we nu volgen. Eigenzinnig, tegendraads. Hoef ik niet alle inzendingen leuk te vinden, maar sturen we in ieder geval geen extreem gemaakte inzendingen die allemaal vervangbaar zijn qua performer à la Zweden of Azerbeidzjan.
@Davequote:Op maandag 10 augustus 2020 22:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat deed ie niet. Na indrukken, kwam ie alleen niet meer omhoog, maar hij bleef niet ingedrukt.
Eens. Het punt bij Douwe was dan wel weer dat hij (bijna) alles goed deed rondom het festival heen. Die ging er echt vol voor.quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:51 schreef molloot200 het volgende:
Want eerlijk gezegd zie ik ook nog steeds niet wat er nou zo interessant is aan Slow Down. Staat toch op plek zes omdat er verder slechtere dingen voorbij kwamen, maar ik vind Slow Down nog steeds een matig voortkabbelend nummer.
Maar goed andere mensen horen andere dingen.
Dat is ook wel heel lastig eigenlijk, met die beperkende 3 minuten. Beperkt enorm in de mogelijkheid qua opbouw. Als zou het maar 3:10 of 3:20 zijn, dat geeft volgens mij veel meer mogelijkheden aan artiesten.quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mwah. We zitten nu wel heel erg vaak in de Singer/Songrwiter hoek. Dat het goede liedjes zijn snap ik wel. Maar we moeten ook weer niet gaan roepen dat we de afgelopen tien jaar nou heel erg spannende en uitdagen nummers hebben gestuurd (dat hoeft ook niet, als het kwaliteit is),
Hij haalt het niveau zelf gewoon omlaagquote:Op maandag 10 augustus 2020 22:54 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je vindt het stiekem hartstikke leuk.
Ho hum!quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja.quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:54 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je vindt het stiekem hartstikke leuk.
Waarschijnlijk wel. Al is in veel gevallen dat die extra 10 of 20 seconden in langere aanloop of outro zitten.quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:54 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat is ook wel heel lastig eigenlijk, met die beperkende 3 minuten. Beperkt enorm in de mogelijkheid qua opbouw. Als zou het maar 3:10 of 3:20 zijn, dat geeft volgens mij veel meer mogelijkheden aan artiesten.
Jaquote:Op maandag 10 augustus 2020 22:55 schreef ijs_beer het volgende:
Hoop wel dat inmiddels beter gaat met Bietje.
Onder het nulpunt?quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij haalt het niveau zelf gewoon omlaag
Ja. Maar ook dat kan een sfeertje goed zetten natuurlijk. Occidentales Karma was ook veel beter er uitgekomen bijv.quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Al is in veel gevallen dat die extra 10 of 20 seconden in langere aanloop of outro zitten.
Nou ja, blijkbaar hadden we het dieptepunt nog niet bereikt, gezien jouw post.quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:56 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Onder het nulpunt?
Onder nul? IJs? IJsbeer? Nee?
Het is in ieder geval wel eigenzinnig en vaak ook tegen de Eurovisiestandaarden. Ik denk dat je daar als land ook al wel trots op mag zijn. En toch doen we iets goed met 6 finales in 7 jaar.quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mwah. We zitten nu wel heel erg vaak in de Singer/Songrwiter hoek. Dat het goede liedjes zijn snap ik wel. Maar we moeten ook weer niet gaan roepen dat we de afgelopen tien jaar nou heel erg spannende en uitdagen nummers hebben gestuurd (dat hoeft ook niet, als het kwaliteit is),
Ik voel me er thuis.quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:56 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Onder het nulpunt?
Onder nul? IJs? IJsbeer? Nee?
Van de koude kermis thuis?quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja, blijkbaar hadden we het dieptepunt nog niet bereikt, gezien jouw post.
Dat is waar. Al denk ik eigenlijk dat de grootste baat te halen valt bij live muziek. Voor bandjes is het nu eigenlijk niet interessant om mee te doen. Of het ziet er vaak nogal sullig uit.quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja. Maar ook dat kan een sfeertje goed zetten natuurlijk. Occidentales Karma was ook veel beter er uitgekomen bijv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |