SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKOp donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Ik zit dan ook niet op Modpunten te wachtenquote:Op maandag 10 augustus 2020 20:55 schreef ijs_beer het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Joah.
[..]
Hij dan weer niet.
[..]
Goed goed. Zweterig vooral. Nu buiten aan het zitten, het is nu goed te doen hier.M'n vakantie is wel minder actief geweest dan ik gewild had door de hitte. Wel nog naar de Loonse en Drunense duinen geweest dinsdag voordat zo achterlijk warm werd. Best bijzonder wel zo'n gigantische zandverstuiving midden in het landschap. Dus dat was wel tof, verder een beetje wat kleine vakantieactiviteiten 's ochtends rondom huis en heel weinig gedaan verder.
Voor 50 euro verkoop ik een modpunt aan je.quote:Op maandag 10 augustus 2020 20:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zit dan ook niet op Modpunten te wachten
Als jij mij 50 euro geeft, dan wil ik ze wel van je overnemen.quote:Op maandag 10 augustus 2020 20:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor 50 euro verkoop ik een modpunt aan je.
Zullen het dan afronden op 0 euro?quote:Op maandag 10 augustus 2020 20:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als jij mij 50 euro geeft, dan wil ik ze wel van je overnemen.
quote:Op maandag 10 augustus 2020 20:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Zullen het dan afronden op 0 euro?
Uitstekend zakendoen met jou!quote:Op maandag 10 augustus 2020 20:59 schreef Redefine het volgende:
[..]en dan mag je de punten nog houden ook
Als je er 12 hebt dan kun je pannen kopen voor 19,95.quote:Op maandag 10 augustus 2020 20:59 schreef Cyan9 het volgende:
Wat hebben we eigenlijk aan een modpunt?
Je bent zelf een zonnesteek.quote:Op maandag 10 augustus 2020 20:57 schreef Redefine het volgende:
Deze TT verdient wat nadere uitleg. Of heb je gewoon een zonnesteek?
Ehm.quote:Op maandag 10 augustus 2020 20:59 schreef Cyan9 het volgende:
Wat hebben we eigenlijk aan een modpunt?
Jij bent een zonnesteekquote:Op maandag 10 augustus 2020 21:00 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Je bent zelf een zonnesteek.![]()
Verder heb ik hier op het terras ene Knolbegonia staan en je moet wat qua TT hè.
Bij tien stuks kun je een note wegstrepen.quote:
Maar de mod kiest dan wélke note.quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij tien stuks kun je een note wegstrepen.
Dat is een vrij matige actie.quote:Op maandag 10 augustus 2020 20:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je er 12 hebt dan kun je pannen kopen voor 19,95.
Coronacrisis he.quote:
De meeste mensen hebben toch niet door dat ze er een hebben, dus dat maakt niet uit.quote:
Hmm áls je ze hebt, dan ben je er als het goed is ook trots op.quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
De meeste mensen hebben toch niet door dat ze er een hebben, dus dat maakt niet uit.
#viruswaanzin aka #imensenmeteennbeperktverstandquote:
Wel van een exclusieve fabrikant uit Volendam hoor!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Ik zie het nog niet gebeuren, zo'n delinquent als ik.quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:03 schreef Strani het volgende:
@:Cyan9 als jij mod wordt wil ik wel een lieve note van je hoor op dag 1.
Goed zo!quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:03 schreef Arizona het volgende:
Met onze kat was trouwens alles goed. Hij is kerngezond. De klitten kwamen doordat hij teveel oude haren in zjin vacht heeft zitten. Hij is vaak in de rui en verhaart behoorlijk. We hebben nu een speciale kam gekregen waarmee hij 2x in de week gekamd moet worden.
En Lassie was best aardig voor een kinderfilm. Spoiler: alles kwam goed
Telefoonpercentage was met @Prisha .quote:Op maandag 10 augustus 2020 20:53 schreef Meke het volgende:
[..]
@:Luctor.Et.Emergo
Maar die begon met telefoonpercentages, en toen zei iemand* dat het leuker was om kledingstukken te noem
quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:03 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wel van een exclusieve fabrikant uit Volendam hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Ja maar ik heb je ge-endorsedquote:Op maandag 10 augustus 2020 21:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik zie het nog niet gebeuren, zo'n delinquent als ik.
Ik ben net van de grond opgekrabbeld na die spoiler van je. Die had ik niet zien aankomenquote:Op maandag 10 augustus 2020 21:03 schreef Arizona het volgende:
Met onze kat was trouwens alles goed. Hij is kerngezond. De klitten kwamen doordat hij teveel oude haren in zjin vacht heeft zitten. Hij is vaak in de rui en verhaart behoorlijk. We hebben nu een speciale kam gekregen waarmee hij 2x in de week gekamd moet worden.
En Lassie was best aardig voor een kinderfilm. Spoiler: alles kwam goed
Air buddiesquote:Op maandag 10 augustus 2020 21:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Goed zo!
Nou niet direct in al het enthousiasme Old Yeller en Marley & Me gaan kijken hè
Misschien is dit wel het probleem. Als die Strani iemand aan de macht wil hebben dan zal hij daar wel een goede reden voor hebben.quote:
quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:03 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wel van een exclusieve fabrikant uit Volendam hoor!Oh, dus die zijn al weg voordat wij ze op kunnen halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Nee, dat was nogal een onverwacht eindequote:Op maandag 10 augustus 2020 21:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ben net van de grond opgekrabbeld na die spoiler van je. Die had ik niet zien aankomen![]()
Verder vooral goed om te horen dat je kat kerngezond is
Mwah, ik gok eerder dat de tegenstander dan een liefhebber van Catalonië en/of heuvels is.quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien is dit wel het probleem. Als die Strani iemand aan de macht wil hebben dan zal hij daar wel een goede reden voor hebben.
Samen met alle andere accessoiresquote:Op maandag 10 augustus 2020 21:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh, dus die zijn al weg voordat wij ze op kunnen halen
Daarover gesproken. Afgelopen weekend beide dagen mannen gezien die met ontbloot bovenlijf over straat liepen. Dat zijn dan vaak ook wel de tokkies onder ons, maar goed.quote:
Nee, echt NIETS aan de hand daar, eerlijk en veilig land!quote:
Ja. Ik spaarde voor gastendoekjes, maar neequote:Op maandag 10 augustus 2020 21:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Samen met alle andere accessoires
Dit gaat helaas niet veranderen zolang Europa hier niet tegen optreed. Maar ja de Russen aan de andere kant vinden dit wel bestquote:
Ja, dat doe ik dan weer niet hoor. Dan trek ik wel even een shirt aan. Ook al is dat nu veel te warm.quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarover gesproken. Afgelopen weekend beide dagen mannen gezien die met ontbloot bovenlijf over straat liepen. Dat zijn dan vaak ook wel de tokkies onder ons, maar goed.
Ik vind het alleen goed als er abs te bewonderen zijn.quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarover gesproken. Afgelopen weekend beide dagen mannen gezien die met ontbloot bovenlijf over straat liepen. Dat zijn dan vaak ook wel de tokkies onder ons, maar goed.
Nee, ik had jou ook niet op dat niveau geschatquote:Op maandag 10 augustus 2020 21:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik dan weer niet hoor. Dan trek ik wel even een shirt aan. Ook al is dat nu veel te warm.
Verdomde Catalanen ook!!!quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mwah, ik gok eerder dat de tegenstander dan een liefhebber van Catalonië en/of heuvels is.
Ik gok dat jij daar nu niet op zitquote:Op maandag 10 augustus 2020 21:12 schreef Momo het volgende:
Op mijn balkon op het noorden is het nog 31 graden nu...
Heb je ook een balkon op het westen, oosten en zuiden?quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:12 schreef Momo het volgende:
Op mijn balkon op het noorden is het nog 31 graden nu...
Hoi! 87%quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Telefoonpercentage was met @:Prisha .
Nee, achter mijn ventilator binnenquote:Op maandag 10 augustus 2020 21:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik gok dat jij daar nu niet op zit
Wel in hetzelfde flatgebouwquote:Op maandag 10 augustus 2020 21:14 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Heb je ook een balkon op het westen, oosten en zuiden?
Ik mis de biceps die je daar voor nodig hebt om ze mooi te laten staan.quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:15 schreef ijs_beer het volgende:
Ik ben onlangs achter het bestaan gekomen van mouwloze T-shirts. Wel de schouders bedekt, dus daar niet meer verbranden hallelujah, maar wel doorwaaien onder de oksels.
Ik zou ervoor gaan zitten, dat werkt beter.quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee, achter mijn ventilator binnen
[..]
Wel in hetzelfde flatgebouw
99%quote:
Ik kan dit me alleen bij zoiets voorstellenquote:Op maandag 10 augustus 2020 21:15 schreef ijs_beer het volgende:
Ik ben onlangs achter het bestaan gekomen van mouwloze T-shirts. Wel de schouders bedekt, dus daar niet meer verbranden hallelujah, maar wel doorwaaien onder de oksels.
Ik heb ze ook niet. Boeiend.quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:17 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik mis de biceps die je daar voor nodig hebt om ze mooi te laten staan.
Half jaar niet gesport, bedankt corona.
Dat is een beter plaatje dan van een manquote:Op maandag 10 augustus 2020 21:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik kan dit me alleen bij zoiets voorstellen![]()
[ afbeelding ]
Ziet er leuk uit.quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:18 schreef Meke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uh nee.quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:18 schreef Meke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leugens! Alle ijsberen hebben krachtige biceps.quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:18 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik heb ze ook niet. Boeiend.Functionaliteit gaat momenteel even voor.
quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is een beter plaatje dan van een man
Typisch weer ditquote:
Ja maar dit kan ik me dus alleen bedenkenquote:Op maandag 10 augustus 2020 21:19 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Uh nee.
Ziet er wel goed uit, dat wel.
Ik denk niet dat dit hem zal staan.quote:
Ja maar die dragen dan weer geen mouwloze shirts.quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:19 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Leugens! Alle ijsberen hebben krachtige biceps.
quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar dit kan ik me dus alleen bedenken
Of echt die kapmouwtjes voor kleine meisjes
Technisch gezien is dit ook een sleeveless shirt.quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar dit kan ik me dus alleen bedenken
Of echt die kapmouwtjes voor kleine meisjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Nu je het zegt.quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja maar die dragen dan weer geen mouwloze shirts.
*Voelt aan biceps.quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:19 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Leugens! Alle ijsberen hebben krachtige biceps.
quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:23 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Technisch gezien is dit ook een sleeveless shirt.Van die okselgaten tot je heupbotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
De naam is wel lame ja.quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
een mouwloos shirt zonder mouwen.
Oja, dat is wel leukquote:
quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:23 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Technisch gezien is dit ook een sleeveless shirt.Ja maar dáár zit geen kapmouwtje aan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Erg populair bij de musculaire man.quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Van die okselgaten tot je heupbot
Vandaar dat ik het niks vind.quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:25 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Erg populair bij de musculaire man.
Maar wat is je mening over Knolbegonia's?quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vandaar dat ik het niks vind.
Tim! Draag je ook mouwloze shirts zonder mouwen?quote:
Het is ook populair bij de musculaire vrouw!quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vandaar dat ik het niks vind.
Prima plant. Ik zou ze alleen niet in leven kunnen houden.quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:30 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Maar wat is je mening over Knolbegonia's?
Watquote:Op maandag 10 augustus 2020 21:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Tim! Draag je ook mouwloze shirts zonder mouwen?
Al jaren niet meer! Ik draag nog wel eens shirtloze shirts, nu bijvoorbeeldquote:Op maandag 10 augustus 2020 21:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Tim! Draag je ook mouwloze shirts zonder mouwen?
quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Al jaren niet meer! Ik draag nog wel eens shirtloze shirts, nu bijvoorbeeld
Er zijn vanavond veel hier met shirtloze shirts!quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Goede keuzequote:Op maandag 10 augustus 2020 21:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Trendsetter, ik weet hetquote:Op maandag 10 augustus 2020 21:35 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Er zijn vanavond veel hier met shirtloze shirts!
Ik draag een hemd met hemd maar zonder mouwen.quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:35 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Er zijn vanavond veel hier met shirtloze shirts!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |