SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKDe Sahara is zonder meer erg droog.
Ja dat besef kreeg ik ook al snel, dat dat niet helptquote:Op zondag 9 augustus 2020 19:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat bevestigt al helemaal dat de meeste mensen net zo goed schuldig zijn.
Zitten ze wel nog gewoon hand in hand?quote:Op zondag 9 augustus 2020 19:18 schreef Em31 het volgende:
Die mensen op de tribune bij Feyenoordziet er wel relaxt uit eigenlijk, alle ruimte, beetje ijsje eten enzo
Prima! Was @Guanabana gezellig?quote:Op zondag 9 augustus 2020 19:26 schreef TheVulture het volgende:
Amersfoort was leuk
Hoe is het hier?
Heyhey, lekker genoten binnen? Had je daar ook een spa?quote:Op zondag 9 augustus 2020 19:26 schreef TheVulture het volgende:
Amersfoort was leuk
Hoe is het hier?
Nee we hadden een 'normaal hotel' zonder opsmuk, dus vooral op het terras gezeten en een stadswandeling gemaakt...quote:Op zondag 9 augustus 2020 19:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Heyhey, lekker genoten binnen? Had je daar ook een spa?
Dat is ook leuk vastquote:Op zondag 9 augustus 2020 19:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee we hadden een 'normaal hotel' zonder opsmuk, dus vooral op het terras gezeten en een stadswandeling gemaakt...
Ja maar we hadden een route waarbij we ook veel in de schaduw konden staan, da's het voordeel van een stad met veel smalle straatjesquote:Op zondag 9 augustus 2020 19:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat is ook leuk vastal was het waarschijnlijk wel warm dan?
WTF?quote:Op zondag 9 augustus 2020 19:32 schreef Dave het volgende:
Mocht je in de auto als passagier je voeten weer ens op het dashboard leggen....
Dat kan verkeerd aflopen.
[ afbeelding ]
Airbag?quote:Op zondag 9 augustus 2020 19:32 schreef Dave het volgende:
Mocht je in de auto als passagier je voeten weer ens op het dashboard leggen....
[ afbeelding ]
Resultaat van een afgaande airbag bij een vrouw met haar benen op het dashboard.quote:
Heeft ze een bot in haar flamoes zitten?quote:Op zondag 9 augustus 2020 19:36 schreef Dave het volgende:
[..]
Resultaat van een afgaande airbag bij een vrouw met haar benen op het dashboard.
Die katten paté doet het hem. Hoe durven ze.quote:Op zondag 9 augustus 2020 19:26 schreef Dave het volgende:
En nu zit er ook nog van alles verstopt in mondmaskers, het is 1 groot complot.
[ twitter ]
Nee dat wordt ‘m niet meer!quote:Op zondag 9 augustus 2020 19:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Zitten ze wel nog gewoon hand in hand?
Lijkt het wel op, al ben ik niet heul bekend met de vrouwelijke anatomie.quote:Op zondag 9 augustus 2020 19:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heeft ze een bot in haar flamoes zitten?
Lekker ook dat iemand van de NOS zo'n suggestieve vraag steltquote:Op zondag 9 augustus 2020 19:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee dat wordt ‘m niet meer!
Echt deze Studio Sport uitzending... eerst de verslaggever tegen Advocaat dat het ‘misschien allemaal wel wat overdreven is he???’ Waarop hij reageert dat het stadion inderdaad voller kan (want strand is vol) en dan nu die kerel van Heracles met z’n ‘volgende stap is een vol stadion’.
Denk even na.
Nou dat vooral jaquote:Op zondag 9 augustus 2020 19:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Lekker ook dat iemand van de NOS zo'n suggestieve vraag stelt
Oh echt, goede verslaggevingquote:Op zondag 9 augustus 2020 19:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee dat wordt ‘m niet meer!
Echt deze Studio Sport uitzending... eerst de verslaggever tegen Advocaat dat het ‘misschien allemaal wel wat overdreven is he???’ Waarop hij reageert dat het stadion inderdaad voller kan (want strand is vol) en dan nu die kerel van Heracles met z’n ‘volgende stap is een vol stadion’.
Denk even na.
Duitsers houden toch van regels hè!quote:Op zondag 9 augustus 2020 19:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou dat vooral ja![]()
Die Duitser van PSV reageerde het normaalst
Volgens de groenteboer was het één groot compote.quote:Op zondag 9 augustus 2020 19:26 schreef Dave het volgende:
En nu zit er ook nog van alles verstopt in mondmaskers, het is 1 groot complot.
[ twitter ]
quote:Op zondag 9 augustus 2020 20:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Volgens de groenteboer was het één groot compote.
Ik ken iemand van Ayreon concert uit Belarus, die gelooft er ook niks van. Vrienden zijn van hun internetverbinding gehaald omdat ze zich kritisch uitte over de president. Het is gewoon een dictatuur.quote:Op zondag 9 augustus 2020 20:09 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vind dit echt zo frustrerend hè, dat dit zomaar kan.
[ twitter ]
Oh wow, wat een puinhoopheup...quote:Op zondag 9 augustus 2020 19:32 schreef Dave het volgende:
[ afbeelding ]
Ik lees ook dat heel veel mensen (in Wit-Rusland, maar ook bij ambassades) de hele dag in de rij hebben gestaan om te stemmen, maar uiteindelijk gewoon hun stem niet hebben kunnen geven.quote:Op zondag 9 augustus 2020 20:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik ken iemand van Ayreon concert uit Belarus, die gelooft er ook niks van. Vrienden zijn van hun internetverbinding gehaald omdat ze zich kritisch uitte over de president. Het is gewoon een dictatuur.
Ook genoeg mensen op fok die iedereen met een ziekte of ouder dan 70 jaar dor hout vindenquote:Op zondag 9 augustus 2020 20:28 schreef Arizona het volgende:
Ik zie dat #geendorhout nu trending is op Twitter.
Ze hebben de column van Marianne Zwagerman van april nu pas gelezen?
Momo bracht het vanmiddag onder de aandacht in het Corona-subforum hier. Dat zorgde er vast voor dat het nu trending isquote:Op zondag 9 augustus 2020 20:28 schreef Arizona het volgende:
Niemand is dor hout imo.quote:Op zondag 9 augustus 2020 20:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Ook genoeg mensen op fok die iedereen met een ziekte of ouder dan 70 jaar dor hout vinden
Uiteraard, Fok stuurt Twitterquote:Op zondag 9 augustus 2020 20:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Momo bracht het vanmiddag onder de aandacht in het Corona-subforum hier. Dat zorgde er vast voor dat het nu trending is
quote:Op zondag 9 augustus 2020 20:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Momo bracht het vanmiddag onder de aandacht in het Corona-subforum hier. Dat zorgde er vast voor dat het nu trending is
Snap wel als meerdere mensen dingen roepen als "Nou en als er weer een coronagolf aankomt, dan zijn we alleen wat dor hout kwijt" Dat dat ook wel kwetsend is voor mensen die nu in een risicogroep zitten en heel voorzichtig zijn en dan feestende pippo's dit horen zegen.quote:Op zondag 9 augustus 2020 20:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Niemand is dor hout imo.
Maar, ik ben vast een heel cynisch persoon, ik krijg wel de kriebels van alle mensen die nu op Twitter posten hoe waardevol hun leven wel niet is, ik krijg er zo'n BLM / LHBGT lives matter gevoel bij maar dan voor ouderen / chronisch zieken
Ik begrijp dat wel aan de ene kant. Aan de andere kant vind ik dat veel mensen zich tegenwoordig heel snel aangesproken danwel aangevallen voelen. Of mijn huid is gewoon wat dikker op dat vlak, ik laat zulke opmerkingen vrij makkelijk van mij afglijdenquote:Op zondag 9 augustus 2020 20:35 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Snap wel als meerdere mensen dingen roepen als "Nou en als er weer een coronagolf aankomt, dan zijn we alleen wat dor hout kwijt" Dat dat ook wel kwetsend is voor mensen die nu in een risicogroep zitten en heel voorzichtig zijn en dan feestende pippo's dit horen zegen.
Dat is gistermiddag/avond begonnen. Ik vind het een mooie beweging.quote:Op zondag 9 augustus 2020 20:28 schreef Arizona het volgende:
Het is is best kwetsend inderdaad.quote:Op zondag 9 augustus 2020 20:35 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Snap wel als meerdere mensen dingen roepen als "Nou en als er weer een coronagolf aankomt, dan zijn we alleen wat dor hout kwijt" Dat dat ook wel kwetsend is voor mensen die nu in een risicogroep zitten en heel voorzichtig zijn en dan feestende pippo's dit horen zegen.
Ik denk niet dat het zo zeer is dat mensen zich snel aangesproken voelen, ik heb meer het idee dat het een tegengeluid is tegen het egoïsme en gebrek aan empathie dat steeds normaler lijkt te worden. Ik trek me dat ook altijd snel aan, niet omdat ik vind dat ik dat zelf verdien of dat ik zelf verkeerd behandeld word, maar omdat ik dat juist twee hele belangrijke waarden vind.quote:Op zondag 9 augustus 2020 20:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik begrijp dat wel aan de ene kant. Aan de andere kant vind ik dat veel mensen zich tegenwoordig heel snel aangesproken danwel aangevallen voelen. Of mijn huid is gewoon wat dikker op dat vlak, ik laat zulke opmerkingen vrij makkelijk van mij afglijden.
Fijn dat je het naar je zin hadquote:Op zondag 9 augustus 2020 19:26 schreef TheVulture het volgende:
Amersfoort was leuk
Hoe is het hier?
WAT?quote:Op zondag 9 augustus 2020 19:32 schreef Dave het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 augustus 2020 20:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Volgens de groenteboer was het één groot compote.
Ik heb wel het idee dat veel mensen het (onterecht) op zichzelf betrekken, want ze gooien al hun aandoeningen open en bloot op Twitter en zeggen vervolgens dat ze geen dor hout zijn.quote:Op zondag 9 augustus 2020 20:48 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het zo zeer is dat mensen zich snel aangesproken voelen, ik heb meer het idee dat het een tegengeluid is tegen het egoïsme en gebrek aan empathie dat steeds normaler lijkt te worden. Ik trek me dat ook altijd snel aan, niet omdat ik vind dat ik dat zelf verdien of dat ik zelf verkeerd behandeld word, maar omdat ik dat juist twee hele belangrijke waarden vind.
In ieder geval wel een stuk beter dan al die info over complotgekkies waar we de laatste tijd mee doodgegooid worden. Toch even een mooie tegenhanger.quote:Op zondag 9 augustus 2020 20:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik begrijp dat wel aan de ene kant. Aan de andere kant vind ik dat veel mensen zich tegenwoordig heel snel aangesproken danwel aangevallen voelen. Of mijn huid is gewoon wat dikker op dat vlak, ik laat zulke opmerkingen vrij makkelijk van mij afglijden.
Ja, eensquote:Op zondag 9 augustus 2020 20:48 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het zo zeer is dat mensen zich snel aangesproken voelen, ik heb meer het idee dat het een tegengeluid is tegen het egoïsme en gebrek aan empathie dat steeds normaler lijkt te worden. Ik trek me dat ook altijd snel aan, niet omdat ik vind dat ik dat zelf verdien of dat ik zelf verkeerd behandeld word, maar omdat ik dat juist twee hele belangrijke waarden vind.
Het doet gewoon al pijn als ik ernaar kijkquote:
Je kan dan voortaan wel je benen in je nek leggen, enzo.quote:Op zondag 9 augustus 2020 21:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het doet gewoon al pijn als ik ernaar kijk
Eerder een mislukte Mangrove.quote:Op zondag 9 augustus 2020 21:07 schreef Arizona het volgende:
Nu lees ik dat er vandaag drie!! zwemmers zijn omgekomen bij Den Haag / Wijk aan Zee.
Benieuwd of de rode vlag al hing toen ze in zee gingen. Ik hoop toch niet dat ze zo dom waren...
Als die er al wel hing, ja, dan ben je wel dor hout als je alsnog de zee in gaat.
Ik probeer heel hard niet te visualiseren dat mijn heupbot zich door Mijn Onderkantje richting mijn andere heup begeeft.quote:Op zondag 9 augustus 2020 21:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het doet gewoon al pijn als ik ernaar kijk
Wat ik wel een beetje heb bij dit soort Twitter acties is dat het vaak begint met een of andere idioot die iets kwetsend roept, en vervolgens wordt er een beetje gedaan alsof (of in ieder geval de suggestie gewekt) dat de algemene mening overeenkomt met dat van die idioot, en dat die beweging nodig is om iets te "bestrijden". Terwijl, wie zegt dat het grote gros mensen zo over hen denkt?quote:Op zondag 9 augustus 2020 21:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat veel mensen het (onterecht) op zichzelf betrekken, want ze gooien al hun aandoeningen open en bloot op Twitter en zeggen vervolgens dat ze geen dor hout zijn.
Er zit nogal een gapend gat tussen behoren tot een risicogroep en "dor hout" zijn.
Eigenlijk is het triest dat mensen dit nodig vinden. Want het zou vanzelfsprekend moeten zijn dat niemand dor hout is.
Geen drijfhout in ieder gevalquote:
Volgens mij hing de rode vlag er al redelijk vroeg in de ochtend...quote:Op zondag 9 augustus 2020 21:07 schreef Arizona het volgende:
Nu lees ik dat er vandaag drie!! zwemmers zijn omgekomen bij Den Haag / Wijk aan Zee.
Benieuwd of de rode vlag al hing toen ze in zee gingen. Ik hoop toch niet dat ze zo dom waren...
Als die er al wel hing, ja, dan ben je wel dor hout als je alsnog de zee in gaat.
Ja ik ben echt te visueel ingesteld wat dat betreftquote:Op zondag 9 augustus 2020 21:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik probeer heel hard niet te visualiseren dat mijn heupbot zich door Mijn Onderkantje richting mijn andere heup begeeft.
quote:
Ja, dat gevoel heb ik dus ook wel. Dat mensen het nodig achten een enorme tegenbeweging te starten tegenover de mening van een handjevol randdebielen. Met een kanon op een mug schieten, dat idee.quote:Op zondag 9 augustus 2020 21:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat ik wel een beetje heb bij dit soort Twitter acties is dat het vaak begint met een of andere idioot die iets kwetsend roept, en vervolgens wordt er een beetje gedaan alsof (of in ieder geval de suggestie gewekt) dat de algemene mening overeenkomt met dat van die idioot, en dat die beweging nodig is om iets te "bestrijden". Terwijl, wie zegt dat het grote gros mensen zo over hen denkt?
Ja, wat bedoel je daarmee? Als je zo doorgaat dan dan dan dan dan dan... eh... koffie.quote:Op zondag 9 augustus 2020 21:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, dat gevoel heb ik dus ook wel. Dat mensen het nodig achten een enorme tegenbeweging te starten tegenover de mening van een handjevol randdebielen. Met een kanon op een mug schieten, dat idee.
Nou ja, iedereen moet doen waar hij blij van wordt, als mensen denken dat het helpt om zich als een prachtige bloesemtak te presenteren op Twitter en ze voelen zich daar goed bij, dan moeten ze zich vooral niet door deze zuurpruim tegen laten houden.
Goed ideequote:Op zondag 9 augustus 2020 21:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, wat bedoel je daarmee? Als je zo doorgaat dan dan dan dan dan dan... eh... koffie.
Stranjaard! (bekt niet heel prettig)quote:
Haha Stranjaard, nee bekt niet echt lekker inderdaadquote:Op zondag 9 augustus 2020 21:28 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Stranjaard! (bekt niet heel prettig)
Die variant had ik nog niet gehoord
Ipv dor hout zijn ze bloesemtakken! Dus juist jong bloeiend hout!quote:Op zondag 9 augustus 2020 21:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, wat bedoel je daarmee? Als je zo doorgaat dan dan dan dan dan dan... eh... koffie.
Hier ook, wat gebeurt erquote:
Dat bekt toch ook niet heel lekkerquote:
Estraña?quote:Op zondag 9 augustus 2020 21:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha Stranjaard, nee bekt niet echt lekker inderdaad
Waar? Dan kom ik daar nu heenquote:
Of gewoon Kofschip. Leren we ook weer eens spellen hierquote:Op zondag 9 augustus 2020 21:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat bekt toch ook niet heel lekker![]()
Kofje!!!![]()
(Is nog Fries ook)
@Da-quote:
Ohquote:
Wat dat betreft zou 't koffieschap net zo goed moeten werkenquote:Op zondag 9 augustus 2020 21:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Of gewoon Kofschip. Leren we ook weer eens spellen hier
Temperatuur vloog ineens naar 21 graden en er kwam windquote:Op zondag 9 augustus 2020 21:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ipv dor hout zijn ze bloesemtakken! Dus juist jong bloeiend hout!![]()
Geen koffie, water met citroen hier (vandaar misschien dat zure)
[..]
Hier ook, wat gebeurt er
Ja die is leuker!quote:Op zondag 9 augustus 2020 21:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat dat betreft zou 't koffieschap net zo goed moeten werken
Ik ook! En boven een ventilator aangezet. Verspreidt de koelere lucht zich beterquote:
Werkwoorden vervoegenquote:Op zondag 9 augustus 2020 21:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Of gewoon Kofschip. Leren we ook weer eens spellen hier
Ja, Dave heeft alles open staan.quote:Op zondag 9 augustus 2020 21:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Temperatuur vloog ineens naar 21 graden en er kwam wind
quote:Op zondag 9 augustus 2020 21:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Kofje!!!![]()
(Is nog Fries ook)
Daar ben ik toch veel te gaar voor joh!quote:Op zondag 9 augustus 2020 21:41 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Werkwoorden vervoegen
"Liefde is een werkwoord".
Oké... eh... vervoeg maar eens voor me
Ik kom eraan!quote:
quote:
Geen ideequote:
Hmmm okay da's wel waar ja.quote:Op zondag 9 augustus 2020 21:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Kofje!!!![]()
(Is nog Fries ook)
quote:Op zondag 9 augustus 2020 21:41 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Werkwoorden vervoegen
"Liefde is een werkwoord".
Oké... eh... vervoeg maar eens voor me
Hier buiten nog maar 23 graden!quote:Op zondag 9 augustus 2020 21:41 schreef Momo het volgende:
Hier toch 27 graden binnen inmiddels, al is het nog 29 graden buiten, toch even luchten.
quote:Op zondag 9 augustus 2020 21:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, Dave heeft alles open staan.
quote:Op zondag 9 augustus 2020 21:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Had hij wel even wat eerder mogen doenquote:Op zondag 9 augustus 2020 21:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nederlandse toeristen geven er geen fuck om, dat merk ik hier ook. Ik mis de Duitse toeristen, die waren tenminste netjes en hielden zich wel aan de regels. Ik heb op de fiets nog nooit zoveel hoeven te remmen voor lompe toeristen als dit jaarquote:Op zondag 9 augustus 2020 21:07 schreef Arizona het volgende:
We zijn verdaved, dit komt nooit meer goedquote:Op zondag 9 augustus 2020 21:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Oh... eh... ik lees dat soort dingen altijd verkeerd...
Ach arm sauzijzebroodje van mequote:
Straks eet iemand me nog op!quote:
Lekker!quote:
xtc-koffieshop erasurequote:
Bizar. Ik ben sowieso nogal angstig voor de zee, ik ga nooit verder dan mijn knieenquote:Op zondag 9 augustus 2020 21:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nederlandse toeristen geven er geen fuck om, dat merk ik hier ook. Ik mis de Duitse toeristen, die waren tenminste netjes en hielden zich wel aan de regels. Ik heb op de fiets nog nooit zoveel hoeven te remmen voor lompe toeristen als dit jaar![]()
Veel Nederlandse toeristen denken dat ze alles beter weten. Die denken iets als: "Een rode vlag? In Nederland gebeurt er toch nooit iets. Er verdrinken misschien elk jaar wel een paar Oostblokkers, maar ja, ik kan wel zwemmen".
Als je een bruin krokant velletje hebt en lekker gekruid vlees van binnen is die kans wel groot jaquote:
@Davequote:Op zondag 9 augustus 2020 21:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Oh... eh... ik lees dat soort dingen altijd verkeerd...
De zee neemt... en... eh... neemt nog meer...quote:Op zondag 9 augustus 2020 21:48 schreef Arizona het volgende:
De score van overleden zwemmers staat op 4 inmiddels
Vraag is wel in hoeverre zo’n rode vlag op een overvol, kilometerslang strand voor iedereen zichtbaar is. En of de betekenis van zo’n rode vlag bij iedereen bekend is. Ik had er tot vandaag in ieder geval nooit van gehoord.quote:Op zondag 9 augustus 2020 21:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bizar. Ik ben sowieso nogal angstig voor de zee, ik ga nooit verder dan mijn knieenmaar wat een arrogantie, als je met een rode vlag gewoon de zee in gaat.
Met zulke mensen zou ik niet in zee gaanquote:Op zondag 9 augustus 2020 21:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bizar. Ik ben sowieso nogal angstig voor de zee, ik ga nooit verder dan mijn knieenmaar wat een arrogantie, als je met een rode vlag gewoon de zee in gaat.
Dat hebben mijn ouders wel meteen duidelijk gemaakt als je naar een strand gingen vroeger. Zelfs met geel niet meer ver de zee in.quote:Op zondag 9 augustus 2020 21:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Vraag is wel in hoeverre zo’n rode vlag op een overvol, kilometerslang strand voor iedereen zichtbaar is. En of de betekenis van zo’n rode vlag bij iedereen bekend is. Ik had er tot vandaag in ieder geval nooit van gehoord.
Wowquote:Op zondag 9 augustus 2020 21:48 schreef Arizona het volgende:
De score van overleden zwemmers staat op 4 inmiddels
Bij de opgangen hangt hij sowieso. In mijn beleving heb ik altijd de vlag nog wel gezien. Maar ik let dan ook erg op dat soort dingenquote:Op zondag 9 augustus 2020 21:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Vraag is wel in hoeverre zo’n rode vlag op een overvol, kilometerslang strand voor iedereen zichtbaar is. En of de betekenis van zo’n rode vlag bij iedereen bekend is. Ik had er tot vandaag in ieder geval nooit van gehoord.
Ik vind de zee ook nogal eng. Vooral als ik niet meer kan staanquote:Op zondag 9 augustus 2020 21:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 augustus 2020 21:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bij de opgangen hangt hij sowieso. In mijn beleving heb ik altijd de vlag nog wel gezien. Maar ik let dan ook erg op dat soort dingen![]()
#hypochonderlivesmatter
Ik kom niet vaak op het strand, maar volgens mij staat er bij elke ingang wel zo’n soort bord:quote:Op zondag 9 augustus 2020 21:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Bruin krokant velletje: checkquote:Op zondag 9 augustus 2020 21:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als je een bruin krokant velletje hebt en lekker gekruid vlees van binnen is die kans wel groot ja
Geen ideequote:
Oh ja, wat krabbetjes en kwalletjesquote:Op zondag 9 augustus 2020 21:55 schreef Dave het volgende:
Er zitten beesten in de zee, dus ik zwem er sowieso niet graag.
Ik wil ook graag zien wat er rond mijn voeten zwemt.quote:Op zondag 9 augustus 2020 21:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind de zee ook nogal eng. Vooral als ik niet meer kan staanDat je voeten de grond nog raken vind ik toch altijd wel een fijn soort zekerheid
Klopt inderdaad vaak wel dat hét vlaggetje vaak soms moeilijk te spotten is tussen alle andere vlaggen op het strandquote:Op zondag 9 augustus 2020 21:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja! Maar ik denk dan nog verder: stel dat ik toch val en en een stukje meedein voor ik weer op kan staan, dan is de kans nog stééds groot dat ik nog kan staan (maar dan tot mijn buik ofzo)quote:Op zondag 9 augustus 2020 21:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind de zee ook nogal eng. Vooral als ik niet meer kan staanDat je voeten de grond nog raken vind ik toch altijd wel een fijn soort zekerheid
Op zich wel verstandig dat ze het niet in zee plaatsen, anders heb je juist weer mensen die gaan kijken wat er op staat, met alle gevolgen van dien.quote:Op zondag 9 augustus 2020 21:55 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik kom niet vaak op het strand, maar volgens mij staat er bij elke ingang wel zo’n soort bord:
[ afbeelding ]
Het nl-alert dat is uitgegaan hebben ze kennelijk ook genegeerd.quote:Op zondag 9 augustus 2020 21:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Klopt inderdaad vaak wel dat hét vlaggetje vaak soms moeilijk te spotten is tussen alle andere vlaggen op het strand
Mja, hoeveel mensen gaan ook daadwerkelijk zoiets lezen...quote:Op zondag 9 augustus 2020 21:55 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik kom niet vaak op het strand, maar volgens mij staat er bij elke ingang wel zo’n soort bord:
[ afbeelding ]
Ja, ik wilde eigenlijk dinsdag vrij nemen om met een paar vriendinnen naar ‘t Blauwe Meer te gaan maar ik dacht er niet zo bij na dat er vissen in kunnen zitten. Net gegoogled en er zitten o.a. snoeken en brasems, no thanks. Ik denk dat ik gewoon naar kantoor ga.quote:Op zondag 9 augustus 2020 21:55 schreef Dave het volgende:
Je hebt nooit een beest in je bed?quote:Op zondag 9 augustus 2020 21:55 schreef Dave het volgende:
Ik heb een vissenfobie (geen grap) en ik sprint werkelijk het water uit als ik een visje spot.quote:Op zondag 9 augustus 2020 21:55 schreef Dave het volgende:
Heb 2 aquariaquote:Op zondag 9 augustus 2020 21:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb een vissenfobie (geen grap) en ik sprint werkelijk het water uit als ik een visje spot.
Geef mij maar chloor en heldere zwembaden.
Ik was een keer op een strand waar echt gigaveel kwallen aanspoelden. Was altijd weer uitkijken als je naar de zee liep dat je niet in zo'n beest ging stappenquote:Op zondag 9 augustus 2020 21:57 schreef Dave het volgende:
En dan heb ik het nog niet eens over zeewier tussen je tenen.
Aquaria vind ik prachtig om te zien! Maar ik zou er nooit een vinger insteken.quote:
Nee, die mensen willen sowieso niet horen wat ze moeten doen.quote:Op zondag 9 augustus 2020 21:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mja, hoeveel mensen gaan ook daadwerkelijk zoiets lezen...
Oh vreselijkquote:Op zondag 9 augustus 2020 21:59 schreef Momo het volgende:
Ik heb een trauma van een keer dat ik als kind uit de zee stapte en er kwal vast zat op mijn bovenbeen, ik heb toen het hele strand bij elkaar geschreeuwd.
Mijn zusje heeft dat ook. Is ook bang van foto’s van vissen, of als er vissen op tv zijn.quote:Op zondag 9 augustus 2020 21:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb een vissenfobie (geen grap) en ik sprint werkelijk het water uit als ik een visje spot.
Geef mij maar chloor en heldere zwembaden.
Tenzij je alleen op het strand/gras gaat liggen...quote:Op zondag 9 augustus 2020 21:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, ik wilde eigenlijk dinsdag vrij nemen om met een paar vriendinnen naar ‘t Blauwe Meer te gaan maar ik dacht er niet zo bij na dat er vissen in kunnen zitten. Net gegoogled en er zitten o.a. snoeken en brasems, no thanks. Ik denk dat ik gewoon naar kantoor ga.
Ah, ja dat snap ikquote:Op zondag 9 augustus 2020 21:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja! Maar ik denk dan nog verder: stel dat ik toch val en en een stukje meedein voor ik weer op kan staan, dan is de kans nog stééds groot dat ik nog kan staan (maar dan tot mijn buik ofzo)
Als ik al diep sta en ik word dan een stukje meegesleurd kan ik misschien niet meer staan![]()
Ah! Ja dat is toch wel lastig te missen zou je zeggenquote:Op zondag 9 augustus 2020 21:58 schreef Dave het volgende:
[..]
Het nl-alert dat is uitgegaan hebben ze kennelijk ook genegeerd.
Waarom zou je dan überhaupt naar de zee lopen? Ik ging wel bij het zwembad liggen.quote:Op zondag 9 augustus 2020 22:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik was een keer op een strand waar echt gigaveel kwallen aanspoelden. Was altijd weer uitkijken als je naar de zee liep dat je niet in zo'n beest ging stappen
Oh zo erg heb ik het niet gelukkigquote:Op zondag 9 augustus 2020 22:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft dat ook. Is ook bang van foto’s van vissen, of als er vissen op tv zijn.
Hopelijk is ze niet in februari/maart geboren...quote:Op zondag 9 augustus 2020 22:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft dat ook. Is ook bang van foto’s van vissen, of als er vissen op tv zijn.
Oeiquote:Op zondag 9 augustus 2020 21:59 schreef Momo het volgende:
Ik heb een trauma van een keer dat ik als kind uit de zee stapte en er kwal vast zat op mijn bovenbeen, ik heb toen het hele strand bij elkaar geschreeuwd.
Er zijn ook beesten die het op het droge kunnen!quote:
quote:Op zondag 9 augustus 2020 22:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bij een keer duiken kreeg ik een stuk zee-egel in mijn knie. Die had ik niet gezien en ik landde er bovenop
Omdat ik het wel leuk vind om even in de zee verkoeling te zoekenquote:Op zondag 9 augustus 2020 22:02 schreef Dave het volgende:
[..]
Waarom zou je dan überhaupt naar de zee lopen? Ik ging wel bij het zwembad liggen.
Ja maar dan fik ik echt af, dat stil liggen is echt niks voor me. Houd ik hooguit een kwartier vol.quote:Op zondag 9 augustus 2020 22:01 schreef Dave het volgende:
[..]
Tenzij je alleen op het strand/gras gaat liggen...
quote:Op zondag 9 augustus 2020 22:03 schreef Dave het volgende:
[..]
Hopelijk is ze niet in februari/maart geboren...
Integendeel, ze is vandaag jarig.quote:Op zondag 9 augustus 2020 22:03 schreef Dave het volgende:
[..]
Ben ik toch een keer later dan jobi.quote:Op zondag 9 augustus 2020 22:03 schreef Dave het volgende:
[..]
Auw...quote:Op zondag 9 augustus 2020 22:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bij een keer duiken kreeg ik een stuk zee-egel in mijn knie. Die had ik niet gezien en ik landde er bovenop
Gefeliciteerd! Is ze ouder of jonger dan jij bent?quote:
Ze is twee jaar jonger, 18 dus.quote:Op zondag 9 augustus 2020 22:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Is ze ouder of jonger dan jij bent?
En, hoe voelt het?quote:Op zondag 9 augustus 2020 22:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ben ik toch een keer later dan jobi.
![]()
Wij hadden een camping aan het Gardameer, ik ben één keer het meer in geweest, tot halverwege mijn kuiten, jaja. En toen weer veilig het zwembad opgezocht.quote:Op zondag 9 augustus 2020 22:02 schreef Dave het volgende:
[..]
Waarom zou je dan überhaupt naar de zee lopen? Ik ging wel bij het zwembad liggen.
Oeh ze is nu volwassen!quote:
Gefeliciteerdquote:
Zo voelt het dus om mij te zijnquote:
Die Trump ook....quote:White House aides reached out to South Dakota Gov. Kristi Noem last year about the process of adding additional presidents to Mount Rushmore
Duurt niet lang meer nee.quote:Op zondag 9 augustus 2020 22:07 schreef Aoibhin het volgende:
Gefeliciteerd trouwens @:Cee!
Jij bent toch ook bijna jarig?
20 is een mooie leeftijdquote:
Ik stel voor dat wij Duncan, Getty, Lenny, Teddy en Corry uithakken in de Vaalserberg.quote:
Als het er niet zo warm was, was ik nu naar boven gehold om Photoshop te startenquote:Op zondag 9 augustus 2020 22:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik stel voor dat wij Duncan, Getty, Lenny, Teddy en Corry uithakken in de Vaalserberg.
quote:Op zondag 9 augustus 2020 22:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik stel voor dat wij Duncan, Getty, Lenny, Teddy en Corry uithakken in de Vaalserberg.
Nu je het zo zegt, eigenlijk jammer dat Duncan geen Dunny heet. Paste beter in het patroon.quote:Op zondag 9 augustus 2020 22:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Cee++quote:
quote:Op zondag 9 augustus 2020 22:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die werken niet als alternatief voor +1quote:
Slaap lekker! Ik heb voorlopig niet de hoop dat dat gaat lukken, dus ik blijf nog even wakkerquote:Op zondag 9 augustus 2020 22:35 schreef Dave het volgende:
Ik ga eens proberen te slapen, zodat ik morgen mogelijk vroeg kan beginnen.
Omdat je door de duivel bezeten was, dat kan niet anders!quote:Op zondag 9 augustus 2020 23:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Morgen om 8 uur bij de fitness.
Waarom heb ik daarvoor gekozen?
Hier 27quote:Op zondag 9 augustus 2020 23:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Volgens het internet is het nog steeds 24 graden buiten
Ik 18 graden gedownload in PDF formaat.quote:Op zondag 9 augustus 2020 23:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Volgens het internet is het nog steeds 24 graden buiten
Duncy kunnen we er van van maken.quote:Op zondag 9 augustus 2020 22:21 schreef Dave het volgende:
[..]
Nu je het zo zegt, eigenlijk jammer dat Duncan geen Dunny heet. Paste beter in het patroon.
Daar komen heel wat Brokken van.quote:Op zondag 9 augustus 2020 22:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En binnen?quote:
Oh jee, en nu?quote:Op zondag 9 augustus 2020 23:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Omdat je door de duivel bezeten was, dat kan niet anders!
Het is binnen inderdaad warmer dan buiten. Al had ik net wel toen ik naar huis fietste, het nog steeds voelde als 28 graden en nauwelijks leek afgekoeld. Dat was gisteren dan wat beter.quote:Op zondag 9 augustus 2020 23:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Volgens app op mijn telefoon is het buiten 25 en binnen 32.
Ik ben gelukkig nog een weekje vrij, maar werken met deze temperatuur is ook geen pretje. En slapen is ook nog niet echt een optie idd.quote:Op maandag 10 augustus 2020 00:06 schreef Cyan9 het volgende:
Ik moet morgen gewoon werken, maar ik zie mezelf nu echt nog niet in slaap vallen.
Ben je er alweer na middernachtquote:Op maandag 10 augustus 2020 00:10 schreef Meke het volgende:
Even @:Strani laten weten dat ik hem op de hielen zit!!
Dat is wel heel vervelend inderdaad. Ik ben zelf gelukkig komende week vrij. Sterkte i.i.g.quote:Op maandag 10 augustus 2020 00:06 schreef Cyan9 het volgende:
Ik moet morgen gewoon werken, maar ik zie mezelf nu echt nog niet in slaap vallen.
Allo.quote:
Prima. Nu even vervelend dat het niet afkoelt, maar dat overleven we wel weer. Nu een week vrij.quote:
Zo lekker vakantie. Geniet er van! Nog plannen?quote:Op maandag 10 augustus 2020 00:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Prima. Nu even vervelend dat het niet afkoelt, maar dat overleven we wel weer. Nu een week vrij.
En jij?
Qua slapen is dat inderdaad wel vervelend. Dan heb je net te kort geslapen, waardoor je eigenlijk toch wat vermoeid voelt. Maar te lang om zomaar even in slaap te kunnen vallen. Zeker nu.quote:Op maandag 10 augustus 2020 00:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo lekker vakantie. Geniet er van! Nog plannen?
Hier wel prima eigenlijk. Behalve dat ik van 21.00 tot 23.30 heb geslapen en nu klaarwakker ben, terwijl ik om 05.15 op moet
Klinkt wel lekker ontspannen allemaal. Lekker genieten!quote:Op maandag 10 augustus 2020 00:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Qua slapen is dat inderdaad wel vervelend. Dan heb je net te kort geslapen, waardoor je eigenlijk toch wat vermoeid voelt. Maar te lang om zomaar even in slaap te kunnen vallen. Zeker nu.
Wat plannen betreft, later deze week nog naar mijn broer in Brabant. Verder nog wel met vrienden afgesproken. En dit weekend had ik een barbecue en uit eten geweest. Dus bij elkaar genoeg te doen.
Maar echt met vakantie weggaan zal pas eind september zijn. Al heb ik mijn vakantieplannen van dit jaar doorgeschoven naar volgend jaar.
Ja, zeker. Even een week wat anders doen. Hoe leuk ik mijn werk ook vind, het is wel intensief, dus dan is het ook wel nodig.quote:Op maandag 10 augustus 2020 00:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klinkt wel lekker ontspannen allemaal. Lekker genieten!
En ja, laten we hopen dat we volgend jaar weer mogen.
Ik neem dat risico liever ook niet nu. Ga dan ook niet ontspannen en met een lekker gevoel op vakantie of zo.quote:Op maandag 10 augustus 2020 00:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, zeker. Even een week wat anders doen. Hoe leuk ik mijn werk ook vind, het is wel intensief, dus dan is het ook wel nodig.
Op zich zou dit jaar nog wel kunnen, maar ik wacht wel nog even met vliegen. Plus dat ik eigenlijk o.a. naar Belgrado zou gaan. Is voorlopig ook buiten Corona om niet een aanrader nu.
Minsk zal ik voorlopig ook nog even niet op mijn prio lijstje zetten
De missie is voorlopig uitgesteld?quote:Op maandag 10 augustus 2020 00:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Puur qua tijd is het geen verkeerd moment om te gaan slapen, maar dat lijkt me nu een vrij kansloze missie
Zo denk ik ook. Ik weet alleen ook dat ik een wekker heb die redelijk op tijd gaat.quote:Op maandag 10 augustus 2020 00:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Puur qua tijd is het geen verkeerd moment om te gaan slapen, maar dat lijkt me nu een vrij kansloze missie
05.15 hierquote:Op maandag 10 augustus 2020 00:44 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zo denk ik ook. Ik weet alleen ook dat ik een wekker heb die redelijk op tijd gaat.
Nee inderdaad. Moet zeggen dat met mondkapje op reizen in OV prima te doen is. Maar dat komt vooral omdat het heel rustig is en je ruim kunt zitten.Dat is in het vliegtuig wel anders. Plus dan nog de risico's dat een land van codering veranderd.quote:Op maandag 10 augustus 2020 00:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik neem dat risico liever ook niet nu. Ga dan ook niet ontspannen en met een lekker gevoel op vakantie of zo.
Misschien kun je een verzoek doen om die boel ook uit te stellenquote:Op maandag 10 augustus 2020 00:44 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zo denk ik ook. Ik weet alleen ook dat ik een wekker heb die redelijk op tijd gaat.
Mee eens. Trein is prima te doen. Al zal dat wellicht gaan veranderen als de vakanties op het eind lopenquote:Op maandag 10 augustus 2020 00:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Moet zeggen dat met mondkapje op reizen in OV prima te doen is. Maar dat komt vooral omdat het heel rustig is en je ruim kunt zitten.Dat is in het vliegtuig wel anders. Plus dan nog de risico's dat een land van codering veranderd.
Ik denk dat ik het misschien over een half uur ga proberen, als het niet later wordtquote:Op maandag 10 augustus 2020 00:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
De missie is voorlopig uitgesteld?
Ja ik ben ook benieuwd wat het dan gaat worden. Ik verwacht dat de trein die ik in de ochtend heb nog wel te doen zal zijn (net voor de echte drukte). Maar tussen vijf en zeven uur op de terugweg zal wel een ander verhaal worden.quote:Op maandag 10 augustus 2020 00:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mee eens. Trein is prima te doen. Al zal dat wellicht gaan veranderen als de vakanties op het eind lopen
Dat denk ik ook ja. Vrees er beetje voor zelfs.quote:Op maandag 10 augustus 2020 00:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja ik ben ook benieuwd wat het dan gaat worden. Ik verwacht dat de trein die ik in de ochtend heb nog wel te doen zal zijn (net voor de echte drukte). Maar tussen vijf en zeven uur op de terugweg zal wel een ander verhaal worden.
quote:Op maandag 10 augustus 2020 00:47 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ok jij wint. Dat zijn inhumane tijden.
Moet jij reizen naar je werk?quote:Op maandag 10 augustus 2020 00:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja. Vrees er beetje voor zelfs.
Dat is ook wel een drukke route, en je hebt geen alternatief.quote:
quote:
Dan ga ik er zo'n beetje tussenin zitten met 6.30quote:Op maandag 10 augustus 2020 00:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is wel echt een heerlijke tijd om op te staan.
Ik sta liever nog een uurtje later op.quote:Op maandag 10 augustus 2020 00:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
[..]
Dan ga ik er zo'n beetje tussenin zitten met 6.30Nou ja volgende week dan weer.
Kan eigenlijk wel een halfuur later beginnen, maar buiten Corona tijd om zijn de trein en de bus dan wel heel erg druk. Plus vind het wel relaxter om iets eerder op kantoor te zijn.
Reis je met het OV?quote:Op maandag 10 augustus 2020 00:53 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik sta liever nog een uurtje later op.
Dat is wel een verschil. Bij mij betekend het halfuur eerder weggaan dat ik een nog ietwat acceptabele drukte heb in de ochtend en een veel grotere kans heb om nog te kunnen zitten. Met de bus is het zo dat ik dan vrijwel zeker kan zitten tegenover geluk hebben dat de bus niet twee meter verder stopt, waardoor je moet staan. Uiteraard buiten Corona tijden omgerekend.quote:
Sta je ook wel in de file of bijna nooit?quote:
HA! We hebben geen files hier in het noorden.quote:Op maandag 10 augustus 2020 01:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sta je ook wel in de file of bijna nooit?
Dat is dan ook wel een verschil. Als jij een halfuur eerder niet in de file zou staan en een halfuur later wel, zou je er misschien nog wel over nadenken. Als het niets uitmaakt, kun je elke moment van huis gaan natuurlijkquote:Op maandag 10 augustus 2020 01:10 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
HA! We hebben geen files hier in het noorden.
Succes. Trustenquote:Op maandag 10 augustus 2020 01:12 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ga toch maar eens proberen te slapen.
Goed plan, ik volgquote:Op maandag 10 augustus 2020 01:12 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ga toch maar eens proberen te slapen.
Ook jij succes met je missiequote:
Ja het is watquote:
Ja je bent nu heel negatief.quote:Op maandag 10 augustus 2020 07:20 schreef summer52 het volgende:
Goedemorgen![]()
Al 2 files naar de stranden? Nou na deze vakantie zal NL in volledige lockdown gaan, of ben ik nu heel negatief?
Wat goed van je! Ja het is nu goed uit te houden en 's nachts slaap ik best redelijk, wel met een ventilator op m'n snufferd gericht!quote:Op maandag 10 augustus 2020 07:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja je bent nu heel negatief.
Maar goedemorgen verder! Net 6km gelopen nu het nog niet al te bloedverziekens heet is. Redelijk geslapen, dankzij mobiel airco’tje op de slaapkamer. Voornamelijk medelijden met de kat die in dit warme huis rond moet lopen alhoewel hij weinig teken van moeheid laat zien, hij racet met een balletje door de kamer. Gast, het is half 8.![]()
![]()
Volledige lockdown verwacht ik niet zo heel snel weer, maar aanscherping van regels of regionale lockdowns zie ik het nog wel van komen.quote:Op maandag 10 augustus 2020 07:20 schreef summer52 het volgende:
Goedemorgen![]()
Al 2 files naar de stranden? Nou na deze vakantie zal NL in volledige lockdown gaan, of ben ik nu heel negatief?
Dit ja, om me iets genuanceerder uit te spreken (want ik wilde ook niet al te bits uit de hoek komen). En dat is prima. Dit is iets wat we kunnen controleren, beïnvloeden, beperken.quote:Op maandag 10 augustus 2020 07:50 schreef Dave het volgende:
[..]
Volledige lockdown verwacht ik niet zo heel snel weer, maar aanscherping van regels of regionale lockdowns zie ik het nog wel van komen.
quote:
quote:
Redelijk hetzelfde overal ook!quote:
Pik me dan in Utrecht gelijk even op!quote:Op maandag 10 augustus 2020 08:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik naar de Wadden toe ga rijden.
Daar ben ik al hahaquote:Op maandag 10 augustus 2020 08:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Pik me dan in Utrecht gelijk even op!
Oh! * Aoibhin zwaait naar Haagsquote:
Ah, ik ben ergens anders, maar dan zwaai ik nog gewoon wat harderquote:Op maandag 10 augustus 2020 08:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]vlakbij de Galgenwaard
Ja ik vang hem hier opquote:Op maandag 10 augustus 2020 08:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah, ik ben ergens anders, maar dan zwaai ik nog gewoon wat harder
Ja dat verwacht ik ook eerder, ik drukte mij ook wel heel erg dramatisch uitquote:Op maandag 10 augustus 2020 07:50 schreef Dave het volgende:
[..]
Volledige lockdown verwacht ik niet zo heel snel weer, maar aanscherping van regels of regionale lockdowns zie ik het nog wel van komen.
Speelt ADO zo vroeg vandaagquote:Op maandag 10 augustus 2020 08:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]vlakbij de Galgenwaard
Haha succes. In een hangmat in de schaduw zou wel lekker zijnquote:Op maandag 10 augustus 2020 09:16 schreef Em31 het volgende:
Goedemorgen allemaal
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik vanmiddag maar eens ga proberen te slapen
Oeh goed ideequote:Op maandag 10 augustus 2020 09:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha succes. In een hangmat in de schaduw zou wel lekker zijn
Nee niks van gemerktquote:Op maandag 10 augustus 2020 09:26 schreef Aoibhin het volgende:
Ik slaap met dit weer juist altijd heel vroegJullie zullen ook wel gemerkt hebben dat ik verdacht afwezig ben bij de nachtbagger
quote:
Goedemorgen!quote:
Haha jij valt altijd op, sunshinequote:Op maandag 10 augustus 2020 09:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Oké, ik moet iets veranderen om meer op te vallen!
quote:Op maandag 10 augustus 2020 09:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha jij valt altijd op, sunshine
Sterkte, richting of in het weekend wordt het allemaal weer wat beter geloof ik.quote:Op maandag 10 augustus 2020 09:41 schreef molloot200 het volgende:
Goedemorgen
Ik slaap zo ontzettend slecht met dit weer
Het blijft nog steeds wel 25+ graden. Maar wel donderdag donder en bliksemquote:Op maandag 10 augustus 2020 09:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sterkte, richting of in het weekend wordt het allemaal weer wat beter geloof ik.
Ja van die verkoelende donder buienquote:Op maandag 10 augustus 2020 09:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het blijft nog steeds wel 25+ graden. Maar wel donderdag donder en bliksem
Fijn hèquote:Op maandag 10 augustus 2020 09:56 schreef usagi414 het volgende:
Onze weldoener blijft maar abonnementen weggeven![]()
Bedankt onbekende![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |