SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKOp donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Heb je beet?quote:
Ik vind het een mooiequote:
Laat meneer Guana dit maar niet horenquote:Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:
Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder?
En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Oja pff.quote:Op donderdag 30 juli 2020 16:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Laat meneer Guana dit maar niet horen
Oh ik dacht, jij gaat me terecht wijzen.quote:Op donderdag 30 juli 2020 16:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Zó irritant is dat hè, als ze dat zeggen.
Dat zou gezien mijn reputatie een beetje raar zijn.quote:Op donderdag 30 juli 2020 16:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh ik dacht, jij gaat me terecht wijzen.
Die reputatie valt wel mee toch?quote:Op donderdag 30 juli 2020 16:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zou gezien mijn reputatie een beetje raar zijn.
Nee, misschien hier en daar een dagje, maar nog niks gepland.quote:Op donderdag 30 juli 2020 16:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker hoor. Ga je nog weg?
Misschien beter ook.quote:Op donderdag 30 juli 2020 16:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, misschien hier en daar een dagje, maar nog niks gepland.
Hoe alles zich momenteel ontwikkelt wel inderdaad.quote:
Ja daaromquote:Op donderdag 30 juli 2020 16:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe alles zich momenteel ontwikkelt wel inderdaad.
HAAGSquote:
Toetertjes!quote:
Ja dat hoor je echt meteenquote:Op donderdag 30 juli 2020 16:51 schreef Strani het volgende:
Blijft bijzonder hoe Vlamingen zo'n volledig ander accent hebben in het Engels dan Nederlanders.
quote:Op donderdag 30 juli 2020 17:06 schreef Aoibhin het volgende:
Ondertussen zat Jobi nog een tijdje in een dicht topicEn daarna problemen met internet
quote:Amsterdam en Rotterdam verplichten mondkapjes op drukke plekken
In Amsterdam en Rotterdam wordt het op bepaalde drukke plekken verplicht om een mondkapje te dragen. Het gaat om een experiment. De veiligheidsregio's benadrukken dat het geen vervanging is van de anderhalvemetermaatregel. De mondkapjesmaatregel gaat in op 5 augustus.
Ja ik heb ook een reputatie hoog te houden!quote:
Je bent aardig op dravequote:
Ik dacht eerst heel even dat dit een verbastering was van "goeie tetten" en dacht al 'huh, sinds wanneer is Greys daar in geïnteresseerd"quote:
Ik las het eerst ook zo.quote:Op donderdag 30 juli 2020 17:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik dacht eerst heel even dat dit een verbastering was van "goeie tetten" en dacht al 'huh, sinds wanneer is Greys daar in geïnteresseerd"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |