SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKOp donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Heb je beet?quote:
Ik vind het een mooiequote:
Laat meneer Guana dit maar niet horenquote:Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:
Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder?
En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Oja pff.quote:Op donderdag 30 juli 2020 16:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Laat meneer Guana dit maar niet horen
Oh ik dacht, jij gaat me terecht wijzen.quote:Op donderdag 30 juli 2020 16:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Zó irritant is dat hè, als ze dat zeggen.
Dat zou gezien mijn reputatie een beetje raar zijn.quote:Op donderdag 30 juli 2020 16:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh ik dacht, jij gaat me terecht wijzen.
Die reputatie valt wel mee toch?quote:Op donderdag 30 juli 2020 16:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zou gezien mijn reputatie een beetje raar zijn.
Nee, misschien hier en daar een dagje, maar nog niks gepland.quote:Op donderdag 30 juli 2020 16:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker hoor. Ga je nog weg?
Misschien beter ook.quote:Op donderdag 30 juli 2020 16:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, misschien hier en daar een dagje, maar nog niks gepland.
Hoe alles zich momenteel ontwikkelt wel inderdaad.quote:
Ja daaromquote:Op donderdag 30 juli 2020 16:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe alles zich momenteel ontwikkelt wel inderdaad.
HAAGSquote:
Toetertjes!quote:
Ja dat hoor je echt meteenquote:Op donderdag 30 juli 2020 16:51 schreef Strani het volgende:
Blijft bijzonder hoe Vlamingen zo'n volledig ander accent hebben in het Engels dan Nederlanders.
quote:Op donderdag 30 juli 2020 17:06 schreef Aoibhin het volgende:
Ondertussen zat Jobi nog een tijdje in een dicht topicEn daarna problemen met internet
quote:Amsterdam en Rotterdam verplichten mondkapjes op drukke plekken
In Amsterdam en Rotterdam wordt het op bepaalde drukke plekken verplicht om een mondkapje te dragen. Het gaat om een experiment. De veiligheidsregio's benadrukken dat het geen vervanging is van de anderhalvemetermaatregel. De mondkapjesmaatregel gaat in op 5 augustus.
Ja ik heb ook een reputatie hoog te houden!quote:
Je bent aardig op dravequote:
Ik dacht eerst heel even dat dit een verbastering was van "goeie tetten" en dacht al 'huh, sinds wanneer is Greys daar in geïnteresseerd"quote:
Ik las het eerst ook zo.quote:Op donderdag 30 juli 2020 17:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik dacht eerst heel even dat dit een verbastering was van "goeie tetten" en dacht al 'huh, sinds wanneer is Greys daar in geïnteresseerd"![]()
jaquote:Op donderdag 30 juli 2020 17:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik dacht eerst heel even dat dit een verbastering was van "goeie tetten" en dacht al 'huh, sinds wanneer is Greys daar in geïnteresseerd"![]()
quote:Op donderdag 30 juli 2020 17:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh jee.quote:Op donderdag 30 juli 2020 17:25 schreef Momo het volgende:
@:Hamlapjes Herman Cain waar je het gisteren over had is vandaag overleden
@Hamlapjes ik verbied het je om het ooit nog over mij te hebben.quote:Op donderdag 30 juli 2020 17:25 schreef Momo het volgende:
Ja doei, nu ben je erover begonnen.quote:Op donderdag 30 juli 2020 17:38 schreef Strani het volgende:
Ik moet ergens om lachen maar ik zeg niet waarom want dan ga ik naar de hel.
Hahaquote:Op donderdag 30 juli 2020 17:38 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja doei, nu ben je erover begonnen.
En ik ben ook in de hel! Dus go!
Daar ga je toch al naartoe. Dus kom maar op!quote:Op donderdag 30 juli 2020 17:38 schreef Strani het volgende:
Jaaa lekker!quote:
Oh dat.quote:Op donderdag 30 juli 2020 17:41 schreef Strani het volgende:
Oh ik dacht dat het wel duidelijk was waar ik om moest lachen
Zie bovenstaande post.
Ik kom je wel halen. Het is hier buiten zo heet, mijn zweetklieren smelten.quote:Op donderdag 30 juli 2020 17:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh dat.
Nou dan kom ik in de superhel.
Wie is dit en wat is dit voor bizarre foto en berichtquote:
quote:Op donderdag 30 juli 2020 17:33 schreef Strani het volgende:
[..]
@:Hamlapjes ik verbied het je om het ooit nog over mij te hebben.
Ik heb hetzelfde hoorquote:Op donderdag 30 juli 2020 17:38 schreef Strani het volgende:
Een "influencer" die zo even met zijn doodzieke vader op de foto gaat.quote:Op donderdag 30 juli 2020 17:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wie is dit en wat is dit voor bizarre foto en bericht
Ik en Greys zouden ook al naar de hel gaanquote:Op donderdag 30 juli 2020 17:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Daar ga je toch al naartoe. Dus kom maar op!
Wtf die fotoquote:
Las het, ja, is best snel gegaan. Toch sneu dat hun eigen gekke denkbeelden dan ook hun ondergang blijken te zijnquote:Op donderdag 30 juli 2020 17:25 schreef Momo het volgende:
Ironische is dat Cain waarschijnlijk besmet is geraakt tijdens de Trump rallyquote:Op donderdag 30 juli 2020 18:08 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Las het, ja, is best snel gegaan. Toch sneu dat hun eigen gekke denkbeelden dan ook hun ondergang blijken te zijn
Oh en even een disclaimer: ik begon zelf over Louie Gohmert, een ander Republikeins gekkie die positief heeft getest. Daardoor kregen we het ook even over deze Cain. Dus het is niet mijn schuld dat hij dood is nu!
quote:Op donderdag 30 juli 2020 17:33 schreef Strani het volgende:
[..]
@:Hamlapjes ik verbied het je om het ooit nog over mij te hebben.
quote:Op donderdag 30 juli 2020 18:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Ironische is dat Cain waarschijnlijk besmet is geraakt tijdens de Trump rally
quote:Op donderdag 30 juli 2020 18:22 schreef Dave het volgende:
Jij gaat naar de hel, jij gaat naar de hel, en jij gaat naar de hel, iedereen gaat naar de hel!
[ afbeelding ]
Dankzij jou hoef ik m'n sociale media niet te openen en kan ik me tóch nog ergeren aan de stupiditeit van de mens.quote:
Het wordt steeds gezelligerquote:Op donderdag 30 juli 2020 18:22 schreef Dave het volgende:
Jij gaat naar de hel, jij gaat naar de hel, en jij gaat naar de hel, iedereen gaat naar de hel!
[ afbeelding ]
Over die tweet van de aandoening van die vrouw die dacht dat ze een kip was en dat iemand zei 'met die aandoening heb ik ooit iemand het Songfestival zien winnen'.quote:Op donderdag 30 juli 2020 18:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik en Greys zouden ook al naar de hel gaanWeet alleen even niet meer wat de aanleiding was
OH jaaaaquote:Op donderdag 30 juli 2020 19:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Over die tweet van de aandoening van die vrouw die dacht dat ze een kip was en dat iemand zei 'met die aandoening heb ik ooit iemand het Songfestival zien winnen'.
quote:Op donderdag 30 juli 2020 19:55 schreef Dave het volgende:
Mensen die een foto van hun mond op een mondmasker laten drukken, waarbij de proporties net niet helemaal kloppen....![]()
[ afbeelding ]
Ik zou dan serieus echt zo schrikken als ik zo'n persoon zou tegenkomenquote:
Lijkt wel uit een tekenfilm ofzoquote:
Ik snap alleen niet wat er onder haar kin uitsteekt, op dat maskerquote:
Apart ja.quote:Op donderdag 30 juli 2020 19:09 schreef usagi414 het volgende:
Vreemde dingen zijn dit toch altijd.
[ facebook ]
Ik denk dat het masker daar wat los zit.quote:Op donderdag 30 juli 2020 19:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet wat er onder haar kin uitsteekt, op dat masker
Ja echt zo'n rare flap ineensquote:Op donderdag 30 juli 2020 20:00 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik denk dat het masker daar wat los zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |