SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKKoel en donker bewaren
Ja, dat is wel zo, maar ik moet dat nog leren, denk ik.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik had hier gisteren nog een discussie over. Ik ben een voorstander van 'small talk' als ingang tot diepere gesprekken. Small talk is als olie die de machine draaiende houdt en een uitwisseling over het werk of het weer kan met een beetje goede wil prima ontwikkelen tot iets substantiëlers.
Het probleem is dat sommigen 'small talk' als tijdverspilling zien. Persoonlijk lijkt het mij enorm vermoeiend als de boog altijd gespannen moet zijn als het gaat om de kwaliteit en diepte van het gesprek.
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Gaat nu door het leven met extra lettersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Zo slecht ditquote:
Ja, die had ik niet gepost!quote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:18 schreef Hamlapjes het volgende:
De andere filmpjes ook bekeken.
Het zijn nu wel echt kotsneigingen geworden, ja.
Nou dan heb ik toch nog iets goeds gedaan vandaag!quote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:19 schreef Hamlapjes het volgende:
In ieder geval wel drie mensen kunnen toevoegen aan het lijstje 'mensen met wie ik absoluut geen seks wil hebben'
Komt goed jochiequote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat is wel zo, maar ik moet dat nog leren, denk ik.
En tóch doorkijken hè? Hm?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:18 schreef Hamlapjes het volgende:
Perverselingquote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:18 schreef Hamlapjes het volgende:
Heb je er geen kussen bij gepakt zodat je die voor je gezicht kon houden als het te erg werd?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:30 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Bijzonder fenomeen is dat, he? Door willen kijken bij dingen die ranzig, eng, whatever zijn!
Macrameeënde mannen?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:36 schreef Hamlapjes het volgende:
Even wat anders dan vibrerende vrouwen.
Hm ja wel verdachtquote:
Tof! Heb met mijn broertje afgesproken om in 2021 naar Europapark te gaan (als als als...). Ben je er wel eens geweest?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:36 schreef Hamlapjes het volgende:
Even wat anders dan vibrerende vrouwen. Tijd om te lachen!
Twee jaar geleden was er een grote brand in het Duitse Europa-Park, waarbij ook de grote attractie in het Nederlandse themagebied voor een belangrijk deel in vlammen op is gegaan.
Vandaag is de (vernieuwde versie van de) attractie weer open gegaan! En de gaafste toevoeging: de eigenaar van het park is terug te vinden in de attractie als heuse animatronic!
Weet het niet helemaal zeker, maar heb ook het idee dat het een van de duurdere animotronics is die nu in die attractie staat
Bewegend beeld:
Zonder het filmpje nog gekeken te hebben is dit toch niet om te lachen, Ham.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:36 schreef Hamlapjes het volgende:
Tijd om te lachen!
Twee jaar geleden was er een grote brand in het Duitse Europa-Park, waarbij ook de grote attractie in het Nederlandse themagebied voor een belangrijk deel in vlammen op is gegaan.
Als die vent er in een Bananasplit-achtig programma een keer zelf gaat staan, en bezoekers de stuipen op het lijf jaagt, hebben ze de investering terugverdiendquote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:36 schreef Hamlapjes het volgende:
Vandaag is de (vernieuwde versie van de) attractie weer open gegaan! En de gaafste toevoeging: de eigenaar van het park is terug te vinden in de attractie als heuse animatronic!
Weet het niet helemaal zeker, maar heb ook het idee dat het een van de duurdere animotronics is die nu in die attractie staat
Ja! Drie jaar geleden alweer. Twee dagen geweest en ik denk dat het mijn twee prettigste pretparkdagen ooit warenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:56 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Tof! Heb met mijn broertje afgesproken om in 2021 naar Europapark te gaan (als als als...). Ben je er wel eens geweest?
Dat was slechts het aanloopje naar het lachen Cee! En zorgen voor extra contrast door eerst zoiets treurigs te noemenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 17:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Zonder het filmpje nog gekeken te hebben is dit toch niet om te lachen, Ham.
Die familie een beetje kennende, gaat dat vast wel een keer gebeurenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als die vent er in een Bananasplit-achtig programma een keer zelf gaat staan, en bezoekers de stuipen op het lijf jaagt, hebben ze de investering terugverdiend
Klinkt goed. Ik ben er ook wel benieuwd naar, je hoort er minder over dan bijv de Efteling of Disneyland Parijs. Is het nog wat uitgebreider dan alleen achtbanen?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:21 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ja! Drie jaar geleden alweer. Twee dagen geweest en ik denk dat het mijn twee prettigste pretparkdagen ooit waren
Het is misschien niet per se het niveau van een Disney of Efteling qua thematisering, maar er is zoveel te doen, de sfeer in het park is goed, vakantiegevoel weten ze daar echt te creëren!
Oh, dat is niet nodig, wat mij betreft.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:37 schreef Dave het volgende:
[..]
Heb hem weer uitgezet. Kennelijk verloopt het cookie na X dagen.
Staat nog op ons verlanglijstje, lijkt me heel tof.quote:
Eyyy hoe is het daar aan het Gardameerquote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Staat nog op ons verlanglijstje, lijkt me heel tof.
Ondanks die nieuwe animatronic
Ik vind het een heel tof park. Maar dat was wel voor de brand.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Staat nog op ons verlanglijstje, lijkt me heel tof.
Ondanks die nieuwe animatronic
Ja, zeker wel! Je wordt sowieso overladen met attracties daar hahahahaquote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:34 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ik ben er ook wel benieuwd naar, je hoort er minder over dan bijv de Efteling of Disneyland Parijs. Is het nog wat uitgebreider dan alleen achtbanen?
Gewoon superquote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
Eyyy hoe is het daar aan het Gardameer
Ik ken het niet van voor de brand. Maar ben wel heel benieuwd. Lijkt me leuk om een paar dagen vóór of na een bestemming in Zuid Europa!quote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind het een heel tof park. Maar dat was wel voor de brand.
Ha, thanks. En hoeveel dagen zou je er voor uittrekken? Het schijnt ontzettend groot te zijnquote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:50 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ja, zeker wel! Je wordt sowieso overladen met attracties daar hahahaha
En waar hun darkrides bijvoorbeeld eerst wel echt typisch Duits waren (als in: heul slecht), zijn ze de laatste jaren daar ook steeds beter mee op weg. Piraten in Batavia, op basis van wat ik nu heb gezien aan beeldmateriaal, ziet er ook echt heel goed uit
Sneeuwvlokje is alvast een bindend advies van mij
awwww helemaal goed! Lekker genieten danquote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gewoon super![]()
Niet te druk, de camping staat halfleeg. Bij het zwembad altijd plek! Heerlijk weer ook. Voel me hier heel relaxed en veilig!
Net als beveligingscamera’s. Alle camera’s in de hele wereld zijn scherp maar die officiele camera’s laten amper een schim zien van de boef.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:43 schreef Dave het volgende:
Waarom zijn webcam-snapshots altijd zo korrelig? Nu kan ik niet met zekerheid zeggen of Ferry Doedens op bepaalde foto’s staat.
In 1 dag kan je wel het meeste doen hoor. Tenzij je misschien ook alle kiddy-rides wil doen.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:55 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ha, thanks. En hoeveel dagen zou je er voor uittrekken? Het schijnt ontzettend groot te zijn
Komt goed!quote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
awwww helemaal goed! Lekker genieten dan
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Net als beveligingscamera’s. Alle camera’s in de hele wereld zijn scherp maar die officiele camera’s laten amper een schim zien van de boef.
Anniko van Santen in Opsporing Verzocht: “Misschien herkent u aan deze 63 pixels de dader van deze overval”.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Net als beveligingscamera’s. Alle camera’s in de hele wereld zijn scherp maar die officiele camera’s laten amper een schim zien van de boef.
Waar zit je ergens? Wij zijn een paar jaar terug in Riva geweestquote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gewoon super![]()
Niet te druk, de camping staat halfleeg. Bij het zwembad altijd plek! Heerlijk weer ook. Voel me hier heel relaxed en veilig!
Daar ben ik ook een keer doorgereden! Het komt nu wel heel dichtbij!quote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Waar zit je ergens? Wij zijn een paar jaar terug in Riva geweest
Hij vindt je gewoon leukquote:
Bij mij is ie nog niet teruggekeerd!quote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:37 schreef Dave het volgende:
[..]
Heb hem weer uitgezet. Kennelijk verloopt het cookie na X dagen.
Wij hebben er twee dagen voor uitgetrokken. Konden daarmee alles wel aardig op het gemak doen. Dan heb je ook ruimte voor wat meer dan alleen de grootste attracties en een paar attracties kan je op dag twee nog een keer doen. Was eind augustus met mooi weer, dus ook niet per se super rustig, maar als je je dagen een beetje slim indeelt, is dat doorgaans geen probleem.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:55 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ha, thanks. En hoeveel dagen zou je er voor uittrekken? Het schijnt ontzettend groot te zijn
Geniet er lekker van!quote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gewoon super![]()
Ah ja, ik heb toen gezien dat daar ook mensen waren. Maar ik wist niet dat jullie dat waren.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 19:00 schreef Dave het volgende:
[..]
Daar ben ik ook een keer doorgereden! Het komt nu wel heel dichtbij!
Wij zaten toen aan de zuidkant van het Gardameer.
Wat is de wereld toch klein!quote:Op dinsdag 28 juli 2020 19:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ah ja, ik heb toen gezien dat daar ook mensen waren. Maar ik wist niet dag jullie dat waren.
Zo'n treintje zou ik enig vindenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 19:04 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Wij hebben er twee dagen voor uitgetrokken. Konden daarmee alles wel aardig op het gemak doen. Dan heb je ook ruimte voor wat meer dan alleen de grootste attracties en een paar attracties kan je op dag twee nog een keer doen. Was eind augustus met mooi weer, dus ook niet per se super rustig, maar als je je dagen een beetje slim indeelt, is dat doorgaans geen probleem.
En dan heb je sinds eind vorig jaar nog Rulantica, het grote zwemparadijs. Van wat ik heb gehoord, is het wel mogelijk om je daar ook een dag te vermaken, mocht je dat nog willen.
Je hebt ook meer dan genoeg mogelijkheden om goed te eten op het resort, zowel in het park als bij de hotels. Raad het zeker aan daar ook gebruik van te maken. Leuke tip daarbij voor eten met een gimmick: Food Loop, is een restaurant waar je eten via een soort achtbaantje naar je toe komt
Oh, vergeet ook de cocktailbars niet. Kost wat, maar wel lekker
Dat is wel het voordeel van de grootte. Ook als het flink druk is staan er wachtrijen van een uur of soms langer bij de grootste attracties, maar er is zo ontzettend veel (leuks) te doen, dat je het altijd kan afwisselen met attracties waar je korter staat te wachtenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 19:09 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Zo'n treintje zou ik enig vinden, zou alleen daarvoor al bezoeken.
Zwemparadijs zou niets voor mij zijn, maar is sowieso wel een toffe aanvulling altijd. Maar klinkt goed, als het in augustus mee valt met de drukte
Lekker via WhatsFapp natuurlijkquote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
'Fap je? Zo nee, dan kom ik nu even koffie brengen, gr gr!'
Kwam je zelf wel op tijd?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 16:35 schreef Cee het volgende:
[..]
"Slechte bezorgservice, de dildo kwam te laat."
Eens!quote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:50 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Sneeuwvlokje is alvast een bindend advies van mij
Timquote:Op dinsdag 28 juli 2020 19:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Lekker via WhatsFapp natuurlijk
[..]
Kwam je zelf wel op tijd?
Wees geen Timquote:
Nah, als ik heen ga doe ik meestal wel wat vooronderzoek door inderdaad te checken wat de meest toffe attracties zijn en wat een handige tijd is om er dan heen te gaan.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 19:12 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dat is wel het voordeel van de grootte. Ook als het flink druk is staan er wachtrijen van een uur of soms langer bij de grootste attracties, maar er is zo ontzettend veel (leuks) te doen, dat je het altijd kan afwisselen met attracties waar je korter staat te wachten
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 19:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik keek net even een onride van Sneeuwvlokje in Europa Park en moest ineens aan Dave denken. Geen idee waarom.
[ afbeelding ]
Overigens ben ik er destijds twee dagen geweest. Wat Hamlapjes al zegt: dan heb je meer tijd om het wat rustiger aan te doen en ook kleinere attracties mee te pakken of ergens rustig wat te eten of drinken
Peschiera! Riva zijn wij ook doorheen gereden gisterenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Waar zit je ergens? Wij zijn een paar jaar terug in Riva geweest
Ik keek net even een onride van Sneeuwvlokje in Europa Park en moest ineens aan Dave denken. Geen idee waarom.
[ afbeelding ]
Overigens ben ik er destijds twee dagen geweest. Wat Hamlapjes al zegt: dan heb je meer tijd om het wat rustiger aan te doen en ook kleinere attracties mee te pakken of ergens rustig wat te eten of drinken
Dat klopt! Al is dat wel een beetje een matige rip-off van de originele Haunted Mansionquote:Op dinsdag 28 juli 2020 19:26 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Nah, als ik heen ga doe ik meestal wel wat vooronderzoek door inderdaad te checken wat de meest toffe attracties zijn en wat een handige tijd is om er dan heen te gaan.
Er is vast ook een haunted mansion
Nou ik kom eraan!quote:Op dinsdag 28 juli 2020 19:33 schreef Arizona het volgende:
Ik heb altijd gezegd dat ik niet meer in het hoogseizoen naar het Gardameer zou gaan. Want de laatste keer dat we dat deden was het overal superdruk. Nu is het weer net alsof we in juni ofzo zitten. Kan het iedereen aanraden. Qua besmetttingen doet Italië het momenteel ook goed.
Ah, helemaal de andere kant dan. Dat is ook wel meer het stuk waar veel campings zijn.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 19:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Peschiera! Riva zijn wij ook doorheen gereden gisteren![]()
Heeeeeeeel veel surfers waren daar.
Oh, maar dan zitten jullie in de buurt van Gardaland?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 19:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gardaland ligt wat hoger volgens mij.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 19:40 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Oh, maar dan zitten jullie in de buurt van Gardaland?
(Jaja, Hamlapjes begint weer over pretparken!)
Lekker hoorquote:Op dinsdag 28 juli 2020 19:33 schreef Arizona het volgende:
Ik heb altijd gezegd dat ik niet meer in het hoogseizoen naar het Gardameer zou gaan. Want de laatste keer dat we dat deden was het overal superdruk. Nu is het weer net alsof we in juni ofzo zitten. Kan het iedereen aanraden. Qua besmetttingen doet Italië het momenteel ook goed.
[ afbeelding ]
Daar zaten wij dacht ik ook!quote:Op dinsdag 28 juli 2020 19:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zit daar ook niet ergens een pretpark? Gardaland of zo? Eerste en laatste keer dat ik in een Vrije val attractie ben geweest.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 19:33 schreef Arizona het volgende:
OMG kun je die echt bestellen?quote:
Ah, dat vind ik te duur voor een grapjequote:Op dinsdag 28 juli 2020 19:55 schreef Dave het volgende:
[..]
https://baskosters.com/product/penis-print-facemask/
25 euri.
leuk en influencer in één zin.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 20:04 schreef Momo het volgende:
https://shoutout.vip/
Iemand een leuke videoboodschap van een "influencer"?
Zitten pareltjes tussen, hoor!quote:Op dinsdag 28 juli 2020 20:04 schreef Momo het volgende:
https://shoutout.vip/
Iemand een leuke videoboodschap van een "influencer"?
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 20:09 schreef Aoibhin het volgende:
Mams en ik keken net De Slimste Mens van gisteren terug.
Mam: 'Horace Cohen, deed die niet ook een keer mee aan WIDM?'
Ik: 'Ja in 2011, met Patrick, Art en Soundos enzo.'
Mam: 'Is Soundos al ZO LANG geleden? Het lijkt nog wel gisteren.'
Is dat positief of nietquote:Op dinsdag 28 juli 2020 20:09 schreef Aoibhin het volgende:
Mams en ik keken net De Slimste Mens van gisteren terug.
Mam: 'Horace Cohen, deed die niet ook een keer mee aan WIDM?'
Ik: 'Ja in 2011, met Patrick, Art en Soundos enzo.'
Mam: 'Is Soundos al ZO LANG geleden? Het lijkt nog wel gisteren.'
Voelt goed om iemand 2x in een post de killingquote:Op dinsdag 28 juli 2020 20:18 schreef Dave het volgende:
[..]
Ooooh, dan ga ik eindelijk eens een abo nemen.
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 20:19 schreef ijs_beer het volgende:
[..]![]()
Voelt goed om iemand 2x in een post de killingte geven.
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 20:19 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Voelt goed om iemand 2x in een post de killingte kunnen geven.
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 20:20 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik heb gewoon genoeg aan de standaard PI's!
Geen idee, een beetje neutraal denk ik? Meer dat ze echt dacht dat het korter geleden wasquote:Op dinsdag 28 juli 2020 20:17 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Is dat positief of niet
Ik vond haar aanwezigheid toen niet zo denderend.
Abo-weigeraarsquote:Op dinsdag 28 juli 2020 20:20 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik heb gewoon genoeg aan de standaard PI's!
Weg met de récláméquote:Op dinsdag 28 juli 2020 20:21 schreef Aoibhin het volgende:
Al snap ik ook wel waarom mensen geen abo willen. Zelf weet ik eigenlijk ook niet zo goed meer waarom ik er een genomen heb
Volgens mij was dat wel de reden ja, al had ik daarna nog steeds reclame (een van Pampers en een van Toverland, en die kwamen de hele tijd half over het beeld schuivenquote:
IJsquote:Op dinsdag 28 juli 2020 20:19 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 20:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Volgens mij was dat wel de reden ja, al had ik daarna nog steeds reclame (een van Pampers en een van Toverland, en die kwamen de hele tijd half over het beeld schuiven), maar had het toch maar zo gelaten.
Nou dat park heeft nu voorgoed die associatie bij mij van irritante Fok-reclamequote:
Dan staan ze toch al met 1-0 achter tegen de ESFtelingquote:Op dinsdag 28 juli 2020 20:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou dat park heeft nu voorgoed die associatie bij mij van irritante Fok-reclame
De ESFteling reclame gaat gewoon heel subtielquote:Op dinsdag 28 juli 2020 20:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan staan ze toch al met 1-0 achter tegen de ESFteling
Dat dansje heb ik ooit nog geleerd. Was nog best lastigquote:Op dinsdag 28 juli 2020 20:36 schreef Meridiaan het volgende:
Ik werd herinnerd aan StepsMijn jeugdmuziek
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 20:19 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Last thing on my mind van ze is een bazennummer.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 20:36 schreef Meridiaan het volgende:
Ik werd herinnerd aan StepsMijn jeugdmuziek
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 20:42 schreef Dave het volgende:
Kun je ook een abo nemen om geanimeerde pi’s weer uit te zetten?
And now you’re suddenly like a strangerquote:Op dinsdag 28 juli 2020 20:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Last thing on my mind van ze is een bazennummer.
Kun je ook een abo nemen om De Ruijter Toffeefeest weer in de winkel te krijgen?quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 20:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Kun je ook een abo nemen om De Ruijter Toffeefeest weer in de winkel te krijgen?
Er staat een soort reunieconcert van ze op YT, dan zie je nog meer mensen die net als jij hebben geoefend. Ik vond Tragedy altijd erg tof. En nog wel. Zorgeloze tijd was dat. Zit nu bij de Sugababes.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 20:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat dansje heb ik ooit nog geleerd. Was nog best lastig
Een verpakking alleen?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 20:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet een verpakking terugsturen naar een bedrijf. Maar hoe kan ik dat het beste doen. De verpakking gewoon met plakband intapen en dan adres erbij en opsturen of cadeaupapier eromheen doen.
De naam klinkt niet BLM-proof.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 20:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Kun je ook een abo nemen om De Ruijter Toffeefeest weer in de winkel te krijgen?
De variant met bruin en wit in hetzelfde pak heet al Vlokfeest, wat dat betreft zie ik het probleem nietquote:
Gewoon goed dichtplakken met plakband en adres er duidelijk op.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 20:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet een verpakking terugsturen naar een bedrijf. Maar hoe kan ik dat het beste doen. De verpakking gewoon met plakband intapen en dan adres erbij en opsturen of cadeaupapier eromheen doen.
Thanks.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gewoon goed dichtplakken met plakband en adres er duidelijk op.
Wat is dat?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 20:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Alleen feest voor de witte sneeuwvlokjes? Man man manquote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De variant met bruin en wit in hetzelfde pak heet al Vlokfeest, wat dat betreft zie ik het probleem niet
Een smaak vlokken die ze zo'n 28 jaar geleden hadden en die ik toen vet lekker vondquote:
Terwijl de puurste chocola toch de donkerste isquote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Alleen feest voor de witte sneeuwvlokjes? Man man man
Volgens de foto op de verpakking zit er minder wit in.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Alleen feest voor de witte sneeuwvlokjes? Man man man
Ik was eigenlijk altijd meer van de hagelslag.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een smaak vlokken die ze zo'n 28 jaar geleden hadden en die ik toen vet lekker vond
Een kleine witte elite die feest viert, terwijl de rest crepeert?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:05 schreef Dave het volgende:
[..]
Volgens de foto op de verpakking zit er minder wit in.
Oh ja met kaas toch?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:07 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk altijd meer van de hagelslag.
Dichtplakken, adresje erop en laten frankeren of zelf thuis een label regelen.quote:
Het moet naar antwoordnummer, dus dat zou gratis moeten kunnen.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:08 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dichtplakken, adresje erop en laten frankeren of zelf thuis een label regelen.
Die koop ik altijd met Pasenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:09 schreef Aoibhin het volgende:
Je had vroeger ook van die hagelslag met van die gekleurde stukjes erin. Die vond ik lekker![]()
Misschien heb je het nog steeds, maar heb sinds mensenheugenis geen hagelslag meer gegeten
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:09 schreef Aoibhin het volgende:
Je had vroeger ook van die hagelslag met van die gekleurde stukjes erin. Die vond ik lekker![]()
Misschien heb je het nog steeds, maar heb sinds mensenheugenis geen hagelslag meer gegeten
Zekers!quote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het moet naar antwoordnummer, dus dat zou gratis moeten kunnen.
Top, ga ik morgen doen.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:12 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Zekers!
Gewoon alleen dichtplakken, adresje erop en wegbrengen naar PostNL.
Dat herinner ik me gewoon nogquote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:10 schreef Dave het volgende:
[..]
Heb je dat ook opgeslagen in je document of zo?
Nee niet die. Gewone hagelslag van chocola, maar dan met gekleurde figuurtjesquote:
Volgens mij bestaan die nog steeds, was nog een leuke 1 april grap van gemaakt meen ik.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:09 schreef Aoibhin het volgende:
Oh, die ken ik niet.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee niet die. Gewone hagelslag van chocola, maar dan met gekleurde figuurtjes
Ja, Funnies! Bestaat nog steeds!quote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee niet die. Gewone hagelslag van chocola, maar dan met gekleurde figuurtjes
quote:Experts: het beste is toch de broek omlaag
Je krijgt een bewijsje mee met track en trace. Dat zou ik even goed bewaren, stel dat ze het pakket kwijtraken.quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:22 schreef Dave het volgende:
Wat zet je als kwaliteitskrant als lokkertje op de frontpage voor een artikel over koortsthermometers?
[..]
Jaaaaaaaa bedank die vriend maar!quote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, Funnies! Bestaat nog steeds!
Ik weet dit van een vriend.
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:22 schreef Dave het volgende:
Wat zet je als kwaliteitskrant als lokkertje op de frontpage voor een artikel over koortsthermometers?
[..]
Ik vind het echt zó erg, Prisha, hoe de mensen hier het niveau altijd zo verlagenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:30 schreef Prisha het volgende:
Goedenmiddag! Ik lees zoals altijd weer een paar posts terug, het is elke dag wel een verrassing moet ik zeggen
Neequote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:39 schreef Dave het volgende:
Kijk je wel eens Mujeres y Hombres y Vicerversa @:Strani ?
Gelukkig til jij het niveau altijd weer omhoogquote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind het echt zó erg, Prisha, hoe de mensen hier het niveau altijd zo verlagen
Het is een offer dat ik voor het grotere belang graag maak!quote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:39 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Gelukkig til jij het niveau weer omhoog
Is het een offer ja?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is een offer dat ik voor het grotere belang graag maak!
Tuurlijk, als ik m'n droom zou volgen zou ik het niveau hier permanent tot onder het Roy Donders-punt brengen.quote:
t is watquote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind het echt zó erg, Prisha, hoe de mensen hier het niveau altijd zo verlagen
Je was er zelf bij oelewapperquote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over buitenaards leven in een parallel universum?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Tuurlijk, als ik m'n droom zou volgen zou ik het niveau hier permanent tot onder het Roy Donders-punt brengen.
wahhhquote:
Spanje?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over buitenaards leven in een parallel universum?
Pas op, straks neemt @Prisha dat over.quote:
Ik ben trendsetterquote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Pas op, straks neemt @:Prisha dat over.
quote:
Dacht dat ons Royke al de absolute bodem wasquote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Tuurlijk, als ik m'n droom zou volgen zou ik het niveau hier permanent tot onder het Roy Donders-punt brengen.
Woord van het jaar.quote:
Maakt mij niet uit zolang ze van m'n worstenbroodje afblijven!quote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over buitenaards leven in een parallel universum?
Oh ja je kan inderdaad niet onder het nulpuntquote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:47 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dacht dat ons Royke al de absolute bodem was
Een gesloten antwoord geven op een open vraag. Niveau keldert verder.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit zolang ze van m'n worstenbroodje afblijven!
Of: Nou, dat is best een ingewikkelde vraag. Ik geloof wel dat er in dít universum buitenlands leven zal bestaan, en voor een parallel universum zijn wij juist het paralelle universum, dus het antwoord op de vraag is ja.
Ik dacht 42.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Of: Nou, dat is best een ingewikkelde vraag. Ik geloof wel dat er in dít universum buitenlands leven zal bestaan, en voor een parallel universum zijn wij juist het paralelle universum, dus het antwoord op de vraag is ja.
Jaaaaquote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jij zet de oelewapper weer op de kaart
@Davequote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ooeehhh lekker!quote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:54 schreef Arizona het volgende:
Oh en van mij hoeven jullie ook geen niveau te verwachten want ik heb een alcoholische versnapering gehad, ik denk de tweede van het jaar.
Wel een fantasitische: granita mojito!
Oftewel slush mojito![]()
Ik de liveshow Bottom 2quote:
Dat is tenminste altijd een goed antwoordquote:
Het is hopeloos inderdaadquote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Een gesloten antwoord geven op een open vraag. Niveau keldert verder.
Ik was daar niet bij, dus geen idee?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ooeehhh lekker!![]()
Dus vanavond kunnen we de ijsbeer go home grapjes over jou gaan maken?
quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat is tenminste altijd een goed antwoord
Toen mijn baas een keer 42 gaf als antwoord en hij en ik de enigen waren die moesten lachenquote:
nee! Ik vind hey oelewapper! leuker klinken dan 'hey jij domme en onhandige man!'quote:
Dat is het ook.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee! Ik vind hey oelewapper! leuker klinken dan 'hey jij domme en onhandige man!'
Oh toen was je al wel bij ons toch?quote:
Oh ik gebruik dat woord ook regelmatig tegen vrouwenquote:
Je tikt best nog herkenbare zinnen nogquote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:54 schreef Arizona het volgende:
Oh en van mij hoeven jullie ook geen niveau te verwachten want ik heb een alcoholische versnapering gehad, ik denk de tweede van het jaar.
Wel een fantasitische: granita mojito!
Oftewel slush mojito![]()
Ik heb werkelijk geen ideequote:
Ik heb nog helemaal geen MI van Strani eigenlijkquote:Op dinsdag 28 juli 2020 22:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ik gebruik dat woord ook regelmatig tegen vrouwen![]()
Al ging het in dit geval over Strani en die is natuurlijk sowieso übermannelijk
Goed he! Doe natuurlijk ook enorm mijn best voor jullie. En het was maar één drankjequote:Op dinsdag 28 juli 2020 22:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Je tikt best nog herkenbare zinnen nog
Die zou ik eigenlijk weer eens moeten zien. te lang geleden alweer.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 22:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Ken je The Hitchhiker's Guide to the Galaxy niet?
Lezen.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 22:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die zou ik eigenlijk weer eens moeten zien. te lang geleden alweer.
Nou hij heeft een keer gepost dat hij in een bloemetjesjurk in Colombia liep en dat is nu de MI die ik van hem heb. Dat hij die niet droeg bij de enige Jitsi meet waar ik bij was doet daar niets aan af.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 22:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal geen MI van Strani eigenlijkbij übermannelijk krijg ik een vreemd beeld wel
übermannelijk met een bloemetjesjurkquote:Op dinsdag 28 juli 2020 22:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou hij heeft een keer gepost dat hij in een bloemetjesjurk in Colombia liep en dat is nu de MI die ik van hem heb. Dat hij die niet droeg bij de enige Jitsi meet waar ik bij was doet daar niets aan af.
Strani kan dat hequote:
Dat stamt nog uit de tijd dat onze beer nog geen mod was en nog geen voorbeeldfunctie had. Toen kwam hij wel eens dronken in de SC posten (met vrijwel onleesbare posts) en zeiden we altijd "ijsbeer, go home, you're drunk'quote:
Oeh wel gelezen en gezien, maar heeeeel lang geleden, dus dit was even weggezakt!quote:Op dinsdag 28 juli 2020 22:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Ken je The Hitchhiker's Guide to the Galaxy niet?
Hij is ook een vreemd bee-quote:Op dinsdag 28 juli 2020 22:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal geen MI van Strani eigenlijkbij übermannelijk krijg ik een vreemd beeld wel
quote:
Sprékend!quote:
ja nu is t gedaan dit komt nooit meer goed vrees ikquote:
Bedankt, moederquote:
Maar hij heeft een foto van zichzelf in zijn fotoboek hè, dus je kan zo zien hoe hij eruitziet mocht je dat willen.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 22:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja nu is t gedaan dit komt nooit meer goed vrees ik
owj bedankt voor de tip. Ik kijk nooit in fotoboeken. Dit is veel leuker zo eigenlijk.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 22:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar hij heeft een foto van zichzelf in zijn fotoboek hè, dus je kan zo zien hoe hij eruitziet mocht je dat willen.
Hahaquote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Toen mijn baas een keer 42 gaf als antwoord en hij en ik de enigen waren die moesten lachen
beterschap.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 22:14 schreef Momo het volgende:
Vandaag naar de huisarts gegaan voor een ingegroeide teennagel, de teen is ontstoken grrr.
Smeer er nu een zalf op, hopelijk is het snel beter.
Haha, dit.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 22:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou heb ik dat hele boek nog nooit gelezenMaar toch weet ik van dat antwoord af.
Oei, sterkte. Hopelijk gaat het vanzelf over ipv met allemaal enge ingrepen.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 22:14 schreef Momo het volgende:
Vandaag naar de huisarts gegaan voor een ingegroeide teennagel, de teen is ontstoken grrr.
Bah, vervelend! Hopelijk heb je snel minder klachten.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 22:14 schreef Momo het volgende:
Tenen zitten normaal op een heel laag niveauquote:Op dinsdag 28 juli 2020 22:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bah, vervelend! Hopelijk heb je snel minder klachten.
En mooie verandering van onderwerp om het gesprek weer op niveau te krijgen
Dat kan nog best venijnig zijn. Je grote teen?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 22:14 schreef Momo het volgende:
Ingegroeide teennagelsquote:Op dinsdag 28 juli 2020 22:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bah, vervelend! Hopelijk heb je snel minder klachten.
En mooie verandering van onderwerp om het gesprek weer op niveau te krijgen
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 22:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ik gebruik dat woord ook regelmatig tegen vrouwen![]()
Al ging het in dit geval over Strani en die is natuurlijk sowieso übermannelijk
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 22:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 22:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou hij heeft een keer gepost dat hij in een bloemetjesjurk in Colombia liep en dat is nu de MI die ik van hem heb. Dat hij die niet droeg bij de enige Jitsi meet waar ik bij was doet daar niets aan af.
quote:
quote:
quote:
Ja, hoop dat dit helpt en dat er niet gesneden hoeft te worden straks...quote:Op dinsdag 28 juli 2020 22:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat kan nog best venijnig zijn. Je grote teen?
hoiquote:
Dat typetje is op FOK ook best vertegenwoordigdquote:Op dinsdag 28 juli 2020 22:17 schreef Strani het volgende:
Wel fijn dat ik dan de linker van dat plaatje ben en niet de rechter, met al z'n frustraties
Dat kan heul niet.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 22:19 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben vandaag wezen bergklimmen in Limburg
Denk dat rechts ook een ingegroeide teennagel heeftquote:Op dinsdag 28 juli 2020 22:17 schreef Strani het volgende:
Wel fijn dat ik dan de linker van dat plaatje ben en niet de rechter, met al z'n frustraties
Ik hoop het ook. Die nagel moet wel iets aan gebeuren. Is ie aan de zijkant ingegroeid?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 22:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, hoop dat dit helpt en dat er niet gesneden hoeft te worden straks...
Nou, dat staat me dus écht niet bij, dat ik dat ooit gezegd hebquote:Op dinsdag 28 juli 2020 22:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar wat is het verhaal van die bloemetjesjurk in Colombia?
Waar?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 22:19 schreef molloot200 het volgende:
Ja de huisarts heeft een klein stuk nagel weggehaald en een antibiotica zalf gegeven. Hopelijk is dat goed genoeg.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 22:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Die nagel moet wel iets aan gebeuren. Is ie aan de zijkant ingegroeid?
Ai, sterkte ermee!quote:Op dinsdag 28 juli 2020 22:14 schreef Momo het volgende:
Ah ok. Hoop het ook voor je. Beterschap! En als het tot rust is gekomen misschien afspraak met een pedicure om het echt goed te krijgen weer?. Anders groeit ie straks wéér in.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 22:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja de huisarts heeft een klein stuk nagel weggehaald en een antibiotica zalf gegeven. Hopelijk is dat goed genoeg.
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 22:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Tenen zitten normaal op een heel laag niveau
Mooie omgeving is dat. Ideaal voor wandel/fietstochten.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 22:20 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Vandaag was ik een dagje in Valkenburg, maar de “thuisbasis” deze vakantie is Maastricht.
Ja we moesten het gesprek weer op niveau krijgen. Dan gaan we maar over jou lullen.quote:
Bedankt allemaal.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 22:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ah ok. Hoop het ook voor je. Beterschap! En als het tot rust is gekomen misschien afspraak met een pedicure om het echt goed te krijgen weer?. Anders groeit ie straks wéér in.
Teennagels zijn stom
ja en ik vraag waar. Waar in Limburg. Ben op zoek naar routes met hoogteverschillen om te trainen. Er zijn niet zo heel veel in Nederland. Ik pak steeds de N70 bij Berg en Dal en bij Rozendaal op de Veluwe maar Limburg zou ook kunnen.quote:
Respectquote:Op dinsdag 28 juli 2020 22:19 schreef molloot200 het volgende:
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 22:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Denk dat rechts ook een ingegroeide teennagel heeft
Dát kan niet!quote:
Oh ok, je hebt niet een specifieke route gelopen met hoogteverschillen dan?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 22:20 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Vandaag was ik een dagje in Valkenburg, maar de “thuisbasis” deze vakantie is Maastricht.
Ardennen.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 22:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja en ik vraag waar. Waar in Limburg. Ben op zoek naar routes met hoogteverschillen om te trainen. Er zijn niet zo heel veel in Nederland. Ik pak steeds de N70 bij Berg en Dal en bij Rozendaal op de Veluwe maar Limburg zou ook kunnen.
ja dat sowieso. Maar als ik een dagje erop uit wil is dat nét te ver. Vooral straks als het weer vroeg donker wordt en later licht.quote:
De Ardennen liggen naast Limburg, dus zover is het ook weer niet.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 22:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja dat sowieso. Maar als ik een dagje erop uit wil is dat nét te ver. Vooral straks als het weer vroeg donker wordt en later licht.
Oeh vetquote:Over 2 weken ga ik naar de Ardennen, een keertje speleologie doen. Best spannend wel.
Daarom vroeg ik waar in Limburgquote:Op dinsdag 28 juli 2020 22:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De Ardennen liggen naast Limburg, dus zover is het ook weer niet.
[..]
Oeh vet
Nou vooruit.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 22:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik waar in LimburgArdennen is toch wel een stukje verder. Het is nét wel net niet.
Vandaag niet specifiek, gaan we morgen wel doen. Vandaag hier rondgekeken bij de bezienswaardigheden, maar ondertussen wel 33’ beetje heuvels beklommen hoorquote:Op dinsdag 28 juli 2020 22:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oh ok, je hebt niet een specifieke route gelopen met hoogteverschillen dan?
Alsof dat niet zou kunnenquote:
Leuk! Het wordt redelijk loopweer morgen. Heel veel plezier! Als je een beetje een geschikte route hebt gelopen morgen dan hoor ik het graag.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 22:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Vandaag niet specifiek, gaan we morgen wel doen. Vandaag hier rondgekeken bij de bezienswaardigheden, maar ondertussen wel 33’ beetje heuvels beklommen hoor
Toch leuk om even van je te horen!quote:Op dinsdag 28 juli 2020 22:57 schreef molloot200 het volgende:
Nou bij dezen ook weer van mezelf laten horenIk merk toch dat ik Fok naar vind op mobiel hoor, als ik de laptop weer heb kan ik ook vaker om de hoek komen kijken weer
We worden ook een dagje ouder en hebben onze rust nodig.quote:Op woensdag 29 juli 2020 06:45 schreef Meke het volgende:
Er is NIKS gepost terwijl ik aan het slapen was, bizar
Werkelijk geen ideequote:
Same. Ik heb vakantie, waarom ben ik nu al wakkerquote:
Ik heb het probleem dat ik ergens tussen kwart voor 6 en kwart over 6 wakker word.quote:Op woensdag 29 juli 2020 07:54 schreef Arizona het volgende:
Moguh!
[..]
Same. Ik heb vakantie, waarom ben ik nu al wakker
Oh ja, dat zal ik volgende week ook wel hebben. En pas in de derde week begin je langer door de slapen, helaas heb ik maar twee weken vakantie.quote:Op woensdag 29 juli 2020 07:54 schreef Arizona het volgende:
Moguh!
[..]
Same. Ik heb vakantie, waarom ben ik nu al wakker
En hoe laat ga je naar bed?quote:Op woensdag 29 juli 2020 07:55 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik heb het probleem dat ik ergens tussen kwart voor 6 en kwart over 6 wakker word
Ergens tussen half 11 en 11 uur. Normaal word ik dan tegen 7 uur wakkerquote:Op woensdag 29 juli 2020 07:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En hoe laat ga je naar bed?
Echt veel te vroegquote:Op woensdag 29 juli 2020 07:55 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik heb het probleem dat ik ergens tussen kwart voor 6 en kwart over 6 wakker word.
Hoe is het daar bij het Gardameer?
Blijkbaar heb je dan wel genoeg slaap gehad.quote:Op woensdag 29 juli 2020 07:58 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ergens tussen half 11 en 11 uur. Normaal word ik dan tegen 7 uur wakker
Vreemd met mijn chronische ziekte heb ik wel voldoende rust en slaap nodig. Tevens ben ik overdag vaak moe.quote:Op woensdag 29 juli 2020 08:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je dan wel genoeg slaap gehad.
Ja, dat zou goed kunnen. Ik heb geen idee, ik ben geen expert. Wel goed om het te bespreken met je arts.quote:Op woensdag 29 juli 2020 08:07 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Vreemd met mijn chronische ziekte heb ik wel voldoende rust en slaap nodig. Tevens ben ik overdag vaak moe.
Ik zag gisteren onderzoeksresultaten van het lab en sommige waarden waren laag, dus dat aanstaande vrijdag met arts bespreken. Misschien ligt daar ook wel de oorzaak voor te weinig slaap en vermoeidheid.
Oh, daar had ik al artikelen over langs zien komen.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 23:03 schreef Greys het volgende:
Jeangu en tweelingbroer nu bij Op1 over hun coming out.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Dit. Ik word oudquote:Op woensdag 29 juli 2020 07:27 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
We worden ook een dagje ouder en hebben onze rust nodig.
Ja, zou wat zijn als ik dat niet meer zou worden!quote:
Precies.quote:Op woensdag 29 juli 2020 08:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, zou wat zijn als ik dat niet meer zou worden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |