Volgens mij was dat wel de reden ja, al had ik daarna nog steeds reclame (een van Pampers en een van Toverland, en die kwamen de hele tijd half over het beeld schuivenquote:
IJsquote:Op dinsdag 28 juli 2020 20:19 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Voelt goed om iemand 2x in een post de killingte kunnen geven.
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 20:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Volgens mij was dat wel de reden ja, al had ik daarna nog steeds reclame (een van Pampers en een van Toverland, en die kwamen de hele tijd half over het beeld schuiven), maar had het toch maar zo gelaten.
Nou dat park heeft nu voorgoed die associatie bij mij van irritante Fok-reclamequote:
Dan staan ze toch al met 1-0 achter tegen de ESFtelingquote:Op dinsdag 28 juli 2020 20:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou dat park heeft nu voorgoed die associatie bij mij van irritante Fok-reclame
De ESFteling reclame gaat gewoon heel subtielquote:Op dinsdag 28 juli 2020 20:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan staan ze toch al met 1-0 achter tegen de ESFteling
Dat dansje heb ik ooit nog geleerd. Was nog best lastigquote:Op dinsdag 28 juli 2020 20:36 schreef Meridiaan het volgende:
Ik werd herinnerd aan StepsMijn jeugdmuziek
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 20:19 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Voelt goed om iemand 2x in een post de killingte kunnen geven.
Last thing on my mind van ze is een bazennummer.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 20:36 schreef Meridiaan het volgende:
Ik werd herinnerd aan StepsMijn jeugdmuziek
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 20:42 schreef Dave het volgende:
Kun je ook een abo nemen om geanimeerde pi’s weer uit te zetten?
And now you’re suddenly like a strangerquote:Op dinsdag 28 juli 2020 20:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Last thing on my mind van ze is een bazennummer.
Kun je ook een abo nemen om De Ruijter Toffeefeest weer in de winkel te krijgen?quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 20:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Kun je ook een abo nemen om De Ruijter Toffeefeest weer in de winkel te krijgen?
Er staat een soort reunieconcert van ze op YT, dan zie je nog meer mensen die net als jij hebben geoefend. Ik vond Tragedy altijd erg tof. En nog wel. Zorgeloze tijd was dat. Zit nu bij de Sugababes.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 20:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat dansje heb ik ooit nog geleerd. Was nog best lastig
Een verpakking alleen?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 20:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet een verpakking terugsturen naar een bedrijf. Maar hoe kan ik dat het beste doen. De verpakking gewoon met plakband intapen en dan adres erbij en opsturen of cadeaupapier eromheen doen.
De naam klinkt niet BLM-proof.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 20:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Kun je ook een abo nemen om De Ruijter Toffeefeest weer in de winkel te krijgen?
De variant met bruin en wit in hetzelfde pak heet al Vlokfeest, wat dat betreft zie ik het probleem nietquote:
Gewoon goed dichtplakken met plakband en adres er duidelijk op.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 20:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet een verpakking terugsturen naar een bedrijf. Maar hoe kan ik dat het beste doen. De verpakking gewoon met plakband intapen en dan adres erbij en opsturen of cadeaupapier eromheen doen.
Thanks.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gewoon goed dichtplakken met plakband en adres er duidelijk op.
Wat is dat?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 20:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Alleen feest voor de witte sneeuwvlokjes? Man man manquote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De variant met bruin en wit in hetzelfde pak heet al Vlokfeest, wat dat betreft zie ik het probleem niet
Een smaak vlokken die ze zo'n 28 jaar geleden hadden en die ik toen vet lekker vondquote:
Terwijl de puurste chocola toch de donkerste isquote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Alleen feest voor de witte sneeuwvlokjes? Man man man
Volgens de foto op de verpakking zit er minder wit in.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Alleen feest voor de witte sneeuwvlokjes? Man man man
Ik was eigenlijk altijd meer van de hagelslag.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een smaak vlokken die ze zo'n 28 jaar geleden hadden en die ik toen vet lekker vond
Een kleine witte elite die feest viert, terwijl de rest crepeert?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:05 schreef Dave het volgende:
[..]
Volgens de foto op de verpakking zit er minder wit in.
Oh ja met kaas toch?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:07 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk altijd meer van de hagelslag.
Dichtplakken, adresje erop en laten frankeren of zelf thuis een label regelen.quote:
Het moet naar antwoordnummer, dus dat zou gratis moeten kunnen.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:08 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dichtplakken, adresje erop en laten frankeren of zelf thuis een label regelen.
Die koop ik altijd met Pasenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:09 schreef Aoibhin het volgende:
Je had vroeger ook van die hagelslag met van die gekleurde stukjes erin. Die vond ik lekker![]()
Misschien heb je het nog steeds, maar heb sinds mensenheugenis geen hagelslag meer gegeten
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:09 schreef Aoibhin het volgende:
Je had vroeger ook van die hagelslag met van die gekleurde stukjes erin. Die vond ik lekker![]()
Misschien heb je het nog steeds, maar heb sinds mensenheugenis geen hagelslag meer gegeten
Zekers!quote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het moet naar antwoordnummer, dus dat zou gratis moeten kunnen.
Top, ga ik morgen doen.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:12 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Zekers!
Gewoon alleen dichtplakken, adresje erop en wegbrengen naar PostNL.
Dat herinner ik me gewoon nogquote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:10 schreef Dave het volgende:
[..]
Heb je dat ook opgeslagen in je document of zo?
Nee niet die. Gewone hagelslag van chocola, maar dan met gekleurde figuurtjesquote:
Volgens mij bestaan die nog steeds, was nog een leuke 1 april grap van gemaakt meen ik.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:09 schreef Aoibhin het volgende:
Oh, die ken ik niet.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee niet die. Gewone hagelslag van chocola, maar dan met gekleurde figuurtjes
Ja, Funnies! Bestaat nog steeds!quote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee niet die. Gewone hagelslag van chocola, maar dan met gekleurde figuurtjes
quote:Experts: het beste is toch de broek omlaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |