quote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:22 schreef Dave het volgende:
Wat zet je als kwaliteitskrant als lokkertje op de frontpage voor een artikel over koortsthermometers?
[..]
Jaaaaaaaa bedank die vriend maar!quote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, Funnies! Bestaat nog steeds!
Ik weet dit van een vriend.
quote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:22 schreef Dave het volgende:
Wat zet je als kwaliteitskrant als lokkertje op de frontpage voor een artikel over koortsthermometers?
[..]
Ik vind het echt zó erg, Prisha, hoe de mensen hier het niveau altijd zo verlagenquote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:30 schreef Prisha het volgende:
Goedenmiddag! Ik lees zoals altijd weer een paar posts terug, het is elke dag wel een verrassing moet ik zeggen
Neequote:Op dinsdag 28 juli 2020 18:39 schreef Dave het volgende:
Kijk je wel eens Mujeres y Hombres y Vicerversa @:Strani ?
Gelukkig til jij het niveau altijd weer omhoogquote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind het echt zó erg, Prisha, hoe de mensen hier het niveau altijd zo verlagen
Het is een offer dat ik voor het grotere belang graag maak!quote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:39 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Gelukkig til jij het niveau weer omhoog
Is het een offer ja?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is een offer dat ik voor het grotere belang graag maak!
Tuurlijk, als ik m'n droom zou volgen zou ik het niveau hier permanent tot onder het Roy Donders-punt brengen.quote:
t is watquote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind het echt zó erg, Prisha, hoe de mensen hier het niveau altijd zo verlagen
Je was er zelf bij oelewapperquote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over buitenaards leven in een parallel universum?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Tuurlijk, als ik m'n droom zou volgen zou ik het niveau hier permanent tot onder het Roy Donders-punt brengen.
wahhhquote:
Spanje?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over buitenaards leven in een parallel universum?
Pas op, straks neemt @Prisha dat over.quote:
Ik ben trendsetterquote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Pas op, straks neemt @:Prisha dat over.
quote:
Dacht dat ons Royke al de absolute bodem wasquote:Op dinsdag 28 juli 2020 21:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Tuurlijk, als ik m'n droom zou volgen zou ik het niveau hier permanent tot onder het Roy Donders-punt brengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |