SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKOp dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ja precies. Als je gewoon van elkaar kan accepteren dat het is zoals het is, dan is het veel meer ontspannen voor iedereen.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wel beter zo als jullie je hier gewoon fijner bij voelen![]()
Dat je altijd maar goed moet zijn met je (schoon)familie is ook iets wat wel heel erg gepusht wordt, maar soms klikt het gewoon niet.
Blessed LaPoquote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar jullie zijn eigenlijk ook gewoon mijn vrienden![]()
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar jullie zijn eigenlijk ook gewoon mijn vrienden![]()
Echt weer zo'n Strani adviesquote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeg 'm gewoon dat als hij alleen gaat, hij lekker met z'n vrienden naar de stripclub kan.
LEUK hectisch Strani, LEUK hectisch!quote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:22 schreef Strani het volgende:
[..]Ik tel jullie ook gewoon mee hoor in m'n vriendenkring.
'But I won't do that'quote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:23 schreef ijs_beer het volgende:
Tegelijkertijd moet je soms ook wel dingen voor je partner doen, ookal zijn ze een beetje tegen je zin in imo. Maar daar zitten wel grenzen aan ja.
Oh daar zou ik ook echt totaal niet op zitten te wachten, onaangekondigd bezoekquote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:17 schreef Guanabana het volgende:
Er bestaat ook een kans dat zijn ouders morgen in de buurt zijn en dan vragen of ze langs kunnen komen voor mijn verjaardag. Totaaaal geen zin in, maar ik zie ook weer niet echt een mogelijkheid om te zeggen van 'nee, geen zin in doei'.![]()
Ik bedoel, mijn eigen ouders komen al niet eens.
Ja ik ga uiteraard wel zonder morren mee naar de begrafenis van zijn oma.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:23 schreef ijs_beer het volgende:
Tegelijkertijd moet je soms ook wel dingen voor je partner doen, ookal zijn ze een beetje tegen je zin in imo. Maar daar zitten wel grenzen aan ja.
Oh ik zou ook zeker wel benieuwd zijn dan hoor!quote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:19 schreef Meke het volgende:
Ik vind wel dat niet altijd overal partners bij hoeven te zijn als je met vrienden afspreekt, maar ik vind het toch ook wel heel leuk om de partners van mijn vrienden te kennen hoorDus zou het ook wel jammer vinden om ze nooit te zien
quote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies. Als je gewoon van elkaar kan accepteren dat het is zoals het is, dan is het veel meer ontspannen voor iedereen.
Jajaquote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben alleen nog nooit in een stripclub geweestEn dat gaat ook niet veranderen.
Sterkte!quote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Onaangekondigd bezoek.En ook van dat bezoek dat blijft plakken.
Nee ik denk wel bij meer mensen hoor.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:23 schreef Guanabana het volgende:
Het is bij mij ook karig op dat vlak hoor @:Aoibhin, je bent lang niet de enige.
quote:
Nee, nu niet hoor. Maar gewoon in het algemeen, bedoelde ik het.quote:
quote:
Meat Loaf.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:28 schreef Guanabana het volgende:
Waarom ben ik de enige die dat 'But I won't do that' niet snapt?
Oh dat is nog wel het ergste ja.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Onaangekondigd bezoek.En ook van dat bezoek dat blijft plakken.
Lekker man, niks mis mee.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:29 schreef Strani het volgende:
[..]Het lijkt me echt zóiets raars, om daar met nog 200 kerels (en een paar vrouwen misschien) te zitten geilen op wat strippers die waarschijnlijk half mens, half silicoon zijn.
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:28 schreef Guanabana het volgende:
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:28 schreef Guanabana het volgende:
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:29 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Meat Loaf.
I would do anything for love ... but I won't do that
Ah!quote:
Oh mijn ding zou het ook absoluut niet zijn hoorquote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:29 schreef Strani het volgende:
[..]Het lijkt me echt zóiets raars, om daar met nog 200 kerels (en een paar vrouwen misschien) te zitten geilen op wat strippers die waarschijnlijk half mens, half silicoon zijn.
Meatloafquote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:28 schreef Guanabana het volgende:
Sta paraat!quote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Ah!
Die had ik even niet paraat
Ja, precies dat.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh dat is nog wel het ergste ja.Dan denk je echt "tyf eens op", maar probeer je toch het wat beleefder te brengen
Dit, de band dan. Het eten ken ik niet.quote:
Meatloaf heeft daar een liedje over gemaakt. I would do anything for you, but I won't do that!quote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:28 schreef Guanabana het volgende:
Oh ik kan me voorstellen dat dat al helemaal irritant isquote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, precies dat.Vooral als je naar bed wil of zo. Maar de visite de hint niet snappen dat je zo naar bed wil gaan.
Wij hadden een keer mensen over de vloer die waren blijven slapen (vind ik sowieso al erg), en die wilden dus maar niet weggaan de volgende dagquote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, precies dat.Vooral als je naar bed wil of zo. Maar de visite de hint niet snappen dat je zo naar bed wil gaan.
Nee hoor, was niet helemaal serieus.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Eén van de genoemde stripclubbezoekende vrouwen gespot.
Oh dat is leuk he?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:31 schreef Guanabana het volgende:
Nu kan ik ook hardop zingen door heel het huis. Anders ook wel, maar voelt toch anders.
Ik neem soms ook liedjes op met die karaokefilmpjes van Youtube
Doe ik zelf wel inderdaad, liefst direct na het ontbijt. Maar ik heb sowieso een hekel aan bij mensen blijven slapen hoor. Ik wil gewoon m'n eigen bed en m'n eigen routine.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 16:32 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wij hadden een keer mensen over de vloer die waren blijven slapen (vind ik sowieso al erg), en die wilden dus maar niet weggaan de volgende dag![]()
Ik weet niet of het aan mij ligt, maar ik zou het een ongeschreven regel vinden dat je zo snel mogelijk weer optyft na zoiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |