SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKApart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Elektrische of hand tandenborstel?quote:
Nee, ik wil meedoen aan WIDM.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 07:59 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Zodat je met de 3 D’s aan tafel kunt in een talkshow?
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 09:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ik wil meedoen aan WIDM.
Ik ga vanmiddag naar het ziekenhuis voor bloedonderzoek. Ik vind sinds corona toch wel eng om nu naar een ziekenhuis te gaan.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 09:54 schreef Cyan9 het volgende:
In het Martini ziekenhuis, maar dan wel gewoon met een beugel.
En goedemorgen.
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 09:54 schreef Cyan9 het volgende:
In het Martini ziekenhuis, maar dan wel gewoon met een beugel.
En goedemorgen.
Zo vroeg aan de drank😮quote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Dan ga ik voor de beugels
Wacht effe hebben ze Daar Gaat Ze vernacheld? Zo ja, nee ik ga er niet naar luisteren. Man man man, ik weet dat samples en covers al decennia lang worden gebruikt maar tegenwoordig is het echt ongenspireerde bagger wat ze er van maken, om te huilen gewoon.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:06 schreef molloot200 het volgende:
Die rappers moeten echt afblijven van Nederlandstalige nummers met een zekere vorm van kwaliteit. Hebben onder andere al Daar Gaat Ze en Onderweg verpest, nu is dit nummer ook al verminkt
Nee, Toen ik je zag van Hero. Ten minste, daar begonnen ze meequote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Wacht effe hebben ze Daar Gaat Ze vernacheld? Zo ja, nee ik ga er niet naar luisteren. Man man man, ik weet dat samples en covers al decennia lang worden gebruikt maar tegenwoordig is het echt ongenspireerde bagger wat ze er van maken, om te huilen gewoon.
quote:
Ja dit is een “cover” van Toen ik je zag, maar eerder bestonden ook al Onderweg en Daar Gaat Ze. Zo zijn er nog wel meer. Gewoon heel vervelend deze covers, want veel mensen van mijn leeftijd kennen deze lelijke versies beter dan de originelequote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Wacht effe hebben ze Daar Gaat Ze vernacheld? Zo ja, nee ik ga er niet naar luisteren. Man man man, ik weet dat samples en covers al decennia lang worden gebruikt maar tegenwoordig is het echt ongenspireerde bagger wat ze er van maken, om te huilen gewoon.
Ik luister sowieso geen rap. Dus dat scheelt weer. Maar Toen ik je zag van Heroquote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja dit is een “cover” van Toen ik je zag, maar eerder bestonden ook al Onderweg en Daar Gaat Ze. Zo zijn er nog wel meer. Gewoon heel vervelend deze covers, want veel mensen van mijn leeftijd kennen deze lelijke versies beter dan de originele
Ik drink niet, dus je mag ze van me hebben.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Dan ga ik voor de beugels
Ik ookquote:
Neequote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:06 schreef molloot200 het volgende:
Die rappers moeten echt afblijven van Nederlandstalige nummers met een zekere vorm van kwaliteit. Hebben onder andere al Daar Gaat Ze en Onderweg verpest, nu is dit nummer ook al verminkt
Woooo ben zo benieuwdquote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:03 schreef molloot200 het volgende:
[ instagram ]Aftelklok op WIDM Instagram is van 4 naar 3 gegaan. Nog 3 dagen? Op maandag de bekendmaking?
Eminem van minstens 10 jaar terug is op zijn tijd leuk.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik luister sowieso geen rap. Dus dat scheelt weer. Maar Toen ik je zag van Hero
Ik hoop stiekem dat er geen hol van klopt en het helemaal geen all star seizoen isquote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Woooo ben zo benieuwdOok of dat een lijstje een beetje klopt
Ik zou een all star seizoen wel leuk vindenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem dat er geen hol van klopt en het helemaal geen all star seizoen is
Ik was eerst 100% tegen een all-star seizoen maar nu het slechts een extra seizoen is heb ik het weten te omarmen. Het vervangt in ieder geval niet een normaal seizoen. En ik vind het echt wel leuk om sommigen een tweede kans te zien krijgen, maar ook om sommige oude kandidaten weer terug te zien. Daarom hoop ik ook dat er in ieder geval n OBN’er tussen zit, dat zou ik heel tof vinden, al blijft dat misschien bij wishful thinking.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem dat er geen hol van klopt en het helemaal geen all star seizoen is
Ik hoop dat ze net als Expeditie Robinson een seizoen onbekend eens keer doen. Misschien in samenwerking met RTL en dan alleen aanbieden op Videoland. Of mag dat niet volgens de mediawet?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik was eerst 100% tegen een all-star seizoen maar nu het slechts een extra seizoen is heb ik het weten te omarmen. Het vervangt in ieder geval niet een normaal seizoen. En ik vind het echt wel leuk om sommigen een tweede kans te zien krijgen, maar ook om sommige oude kandidaten weer terug te zien. Daarom hoop ik ook dat er in ieder geval n OBN’er tussen zit, dat zou ik heel tof vinden, al blijft dat misschien bij wishful thinking.
Ja toen wel, maar dat is intussen al weer lang geleden.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:00 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Eminem van minstens 10 jaar terug is op zijn tijd leuk.
Luistert heerlijk wegquote:Op vrijdag 24 juli 2020 10:34 schreef Momo het volgende:
Wist niet dat ik dit ooit zou zeggen maar de nieuwe Taylor Swift single is echt goed,.
quote:Bram Moszkowicz en Rachel Hazes drijven schapen in nieuwe SBS-show
Wat ze al niet blijen verzinnenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 12:40 schreef ijs_beer het volgende:
https://www.ad.nl/show/br(...)e-sbs-show~ab990511/
[..]![]()
![]()
![]()
Ja, want dat werkt altijd. Werkloze BN'ers op een rare hobby sturen. Zoals eerder met bloemschikken en pottenbakken...quote:Op vrijdag 24 juli 2020 12:40 schreef ijs_beer het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Zij Gelooft in Brei.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 12:40 schreef ijs_beer het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
De Henken en Ria's.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 12:46 schreef Momo het volgende:
Al die domme BN-er doen dingen shows, wie kijkt daar naar
Ik zou zeggen dat ik "gewoon" neuriequote:Op vrijdag 24 juli 2020 13:03 schreef Strani het volgende:
Herkent iemand zich hier in? Als ik meeneurie met muziek dan volg ik vaak automatisch de bassline (of verzin er zelf n).
Ahquote:
Ik hoop wel dat het een seizoen met BN'ers is, want als het met onbekende Nederlanders is, ben ik een beetje salty dat het stilgehouden is en niemand zich kon opgeven.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 11:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik was eerst 100% tegen een all-star seizoen maar nu het slechts een extra seizoen is heb ik het weten te omarmen. Het vervangt in ieder geval niet een normaal seizoen. En ik vind het echt wel leuk om sommigen een tweede kans te zien krijgen, maar ook om sommige oude kandidaten weer terug te zien. Daarom hoop ik ook dat er in ieder geval n OBN’er tussen zit, dat zou ik heel tof vinden, al blijft dat misschien bij wishful thinking.
Ach, dan was de kans 1 op 50.000 geweest ofzo.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 13:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat het een seizoen met BN'ers is, want als het met onbekende Nederlanders is, ben ik een beetje salty dat het stilgehouden is en niemand zich kon opgeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |