abonnement Unibet Coolblue
pi_194248363
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 00:29 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Niemand heeft ontkend dat er ook mensen tussen zitten die de wet overtreden. Waarom demonstranten gevolgd door een :')-smiley?
Demonstranten die de wet overtreden noem ik geen demonstranten, maar wetsovertreders die aangepakt moeten worden.

quote:
Ondanks dat er zelfreinigend en corrigerend vermogen is, zullen mensen de grens overschrijden. Deze mensen moeten inderdaad aangepakt worden. De voorkeur heeft het als deze mensen aangepakt worden zonder dat de rest van de aanwezigen opgejut wordt.

Als het niet gaat om federale grond, gebouwen of misdrijven hebben de federale DHS mensen overigens weinig recht om te handelen.

Verder, heeft niemand ooit het recht om zomaar burgers in busjes te laden en te verwijderen, zonder ergens van verdacht te worden of onderdeel te zijn van een onderzoek - en de DHS'ers dus ook niet.
Eens.

quote:
Ik snap niet goed wat voor wetteloze staat jij voorstaat, maar burgers en demonstranten hebben gewoon rechten in een democratische samenleving. En die hebben we - ze - terecht.
Ik sta allesbehalve een wetteloze staat voor. Demonstranten hebben het volste recht om te demonstreren. Vreedzaam. Gaan ze rellen, aanpakken.

quote:
Al met al, over het algemeen meer een zaak dus voor lokale politie.
Zeker, behalve als deze faalt.

quote:
Misschien dat dit filmpje van een advocaat wat helderheid verschaft waar je iets mee kunt?

Nope. Punt blijft.

Ik ben voor vreedzame demonstraties
Tegen demonstraties met geweld.

In het laatste geval moet daar tegen opgetreden worden.

En filmpjes boeien mij geen ene flikker. Zowel linksom als rechtsom worden ze op internet gepleurd. In de trant van zie je wel? Vaak zonder volledige context. Waarbij de pro-demonstranten dan aangeven dat de handhavers zijn begonnen en de anti-demonstranten aangeven dat de demonstranten zijn begonnen.

Zoek het uit, gewoon ophouden met die onzin en gewoon normaal met elkaar praten.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_194248365
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 00:59 schreef Kijkertje het volgende:
Nou nee daar ga ik denk ik maar niet op reageren. Mensen die huil huil roepen en beweren dat de Democraten al vier jaar de weg kwijt zijn, zijn echt de weg kwijt.
Heel volwassen of goed onderbouwd is het niet zou ik met je eens zijn.
  zaterdag 25 juli 2020 @ 01:04:34 #153
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_194248387
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 00:50 schreef Montagui het volgende:

[..]

Of het doel van de demonstranten om dan te gaan vingerwijzen naar Trump! "Hij pakt onschuldige demonstranten aan, huil huil". Om daarmee sympathie voor hen en tegen Trump te winnen.
Oh, dat hoeven ze echt niet te doen. Trump's grootste vijand is hij zelf. Het idee dat de demonstranten daadwerkelijk voor iets staan komt niet bij je op?
quote:
We zijn nu bijna 2 maanden verder. Er is nog steeds geweld.
We zijn nu bijna twee maanden verder. Nog steeds is de essentie van het probleem niet doorgedrongen in het Witte Huis. Nog steeds wordt de legitimiteit van de onvrede ontkend. Nog steeds worden alle demonstranten weggezet als (opgehitst door) revolutionaire anarchisten.
Huilen dan.
pi_194248397
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 00:59 schreef Kijkertje het volgende:
Nou nee daar ga ik denk ik maar niet op reageren. Mensen die huil huil roepen en beweren dat de Democraten al vier jaar de weg kwijt zijn, zijn echt de weg kwijt.
Gewoon cancellen toch?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_194248419
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 00:40 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ok zonder dat daarvoor aanleiding was zijn er legio voorbeelden van hardhandig of onwettig ingrijpen van de politie of andere ordehandhavers. Misschien wel het meest exemplarische voorbeeld is wel het met traangas uiteen drijven van een vreedzame demonstratie toen er even een foto gemaakt moest worden voor een kerk met de bijbel in de hand. Of de aanvallen op duidelijk als zodanig herkenbare journalisten. Of de niet-geregistreerde PREVENTIEVE arrestaties van demonstranten door federale agenten die zichzelf niet wilden identificeren en zonder dat medegedeeld werd waarvan men verdacht werd. Of het toepassen van buitensporig geweld op vreedzame demonstranten. Of het gebruiken van wapens op wijze waarvoor ze niet bedoeld zijn met grote risico's op ernstige verwondingen. Et cetera.

Waar ligt de aanleiding dan? Oorzaak en gevolg is niet zo zwart wit in deze kwestie.

Wedervraag: waar is het zelfreinigend en corrigerend vermogen van de ordehandhaving?
Daarnaast zijn er legio voorbeelden waar er wel aanleiding voor was.

Die linkse en rechtse bubbels waar iedereen in zit. Echt hemeltergend.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_194248442
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 00:17 schreef Montagui het volgende:

[..]

Je zegt het al 'veruit'. Je weet dus zelf ook wel dat er demonstranten ( :') ) zijn dus die wel aanleiding geven (en dat is ook duidelijk terug te zien in de diverse filmpjes).

GEEN aanleiding geven, niemand, njet, niente. Waar is het zelfreinigend en corrigerend vermogen van deze (BLM) beweging? Als BLM ze niet aanpakt dan doet de overheid het wel. En dat is dan dus terecht! Geweld, wetteloosheid en anarchie tolereer je gewoonweg niet.
Zo werkt het niet. Als er honderdduizenden mensen gaan protesteren, betekent het dat je je werk als regering niet goed doet. Dan moet je concessies doen. Dan doen ze in NL ook als er duizenden boeren oprukken. Als je dat niet doet, tja dan worden demonstraties grimmiger. Het volk geeft een signaal af dat er naar ze geluisterd moet worden. Doe dat dan ook. Zo moeilijk is het niet. Geef ze een paar concessies en dan raast het vanzelf uit. Demonstraties 101.

Waar is het vermogen van de regering om te luisteren en de angel er uit te halen? Totaal brevet van onvermogen. Maar goed, dat wisten we al met Trump aan 't roer.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_194248470
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 01:04 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Oh, dat hoeven ze echt niet te doen. Trump's grootste vijand is hij zelf. Het idee dat de demonstranten daadwerkelijk voor iets staan komt niet bij je op?
Heb je inmiddels niet in de gaten dat ik 'ergens in het midden sta' en ja dat ik begrijp dat de demonstranten ergens voor staan.

Begrijp jij ook dat ik geweld van demonstranten niet accepteer?

Of ben jij iemand die geweld goedkeurt omdat het gericht is tegen het bewind van een democratisch gekozen bewind waar JIJ het niet mee eens bent?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_194248502
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 01:08 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Zo werkt het niet. Als er honderdduizenden mensen gaan protesteren, betekent het dat je je werk als regering niet goed doet. Dan moet je concessies doen. Dan doen ze in NL ook als er duizenden boeren oprukken. Als je dat niet doet, tja dan worden demonstraties grimmiger. Het volk geeft een signaal af dat er naar ze geluisterd moet worden. Doe dat dan ook. Zo moeilijk is het niet. Geef ze een paar concessies en dan raast het vanzelf uit. Demonstraties 101.

Waar is het vermogen van de regering om te luisteren en de angel er uit te halen? Totaal brevet van onvermogen. Maar goed, dat wisten we al met Trump aan 't roer.
DEMOCRATIE.

Het recht op demonstreren voor jou ideologie.

Daarna verkiezingen.

Wint jou ideologie het niet, gewoon weer demonstreren

Geloof je niet in democratie, dan zal je je ideologie met geweld moeten proberen te verwezenlijken.

Zoiets?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zaterdag 25 juli 2020 @ 01:15:54 #159
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_194248515
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 01:11 schreef Montagui het volgende:

[..]

Heb je inmiddels niet in de gaten dat ik 'ergens in het midden sta' en ja dat ik begrijp dat de demonstranten ergens voor staan.

Begrijp jij ook dat ik geweld van demonstranten niet accepteer?

Of ben jij iemand die geweld goedkeurt omdat het gericht is tegen het bewind van een democratisch gekozen bewind waar JIJ het niet mee eens bent?
Iedereen hier keurt geweld van demonstranten af, dat is echt geen discussiepunt. Waar het nu om gaat is of het (op deze wijze) inzetten van federale paramilitairen grondwettig is, en of het bijdraagt om de rust te herstellen of dat het juist het tegenovergestelde effect sorteert.
Huilen dan.
pi_194248534
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 00:33 schreef Selqae het volgende:

[..]

Maar een hoop ook wel, ik begrijp niet waarom dit constant als verdediging wordt gebruikt.
Er zijn inmiddels tientallen doden gevallen ten gevolge van de rellen en plunderingen.
Ook het gevolg van 'defund the police' is dramatisch, zo zijn in steden als Chicago de moordcijfers gigantisch gestegen. Meer dan 100 doden/gewonden in n weekend is nu geen uitzondering meer.
Die doden zijn het gevolg van het bewind van Trump. Want zonder Trump waren er geen rellen en plunderingen geweest. :')

Nee, fuck! Je relt en plundert niet.

Jee man.

Zit die 4 jaar uit en kies een ander dan Trump. Flikker op met je plunderen.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_194248577
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 01:15 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Iedereen hier keurt geweld van demonstranten af, dat is echt geen discussiepunt. Waar het nu om gaat is of het (op deze wijze) inzetten van federale paramilitairen grondwettig is, en of het bijdraagt om de rust te herstellen of dat het juist het tegenovergestelde effect sorteert.
En dan komen we op het punt of het inzetten gerechtvaardigd is of niet. Filmpjes one way or the other overtuigen mij niet omdat ze gepost worden ter linker en ter rechterzijde met een bias.

Op basis van CHAZ (of zo) neig ik naar meer waarheidsgehalte van filmpjes die een negatief beeld geven van een deel van de demonstranten en op basis daarvan vind ik (ivm het anarchistisch staatsondermijnend gehalte) het gerechtvaardigd om tegen 'hen' op te treden zoals Trump nu doet. Of het dan ALTIJD juist is, kan ik uiteraard niet beoordelen.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_194248632
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 00:29 schreef SnertMetChoco het volgende:

Misschien dat dit filmpje van een advocaat wat helderheid verschaft waar je iets mee kunt?

Filmpje?

Ik heb er ook 1.

Zegt verder geen ene fuck. Jij hebt niet gelijk, ik heb niet gelijk.

Mooi toch.

Accepteren en tolereren is een virtue.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_194248856
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 00:48 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Verdediging voor wat? Je vindt het onbegrijpelijk dat pak hem beet 20 miljoen mensen niks fout doet en dat het dan leidt tot onbegrip als die groep als kwade pias weggezet wordt vanwege een aantal relschoppers die daar bij zitten?
Het lijkt alsof je het als een excuus gebruikt, 'het zijn er maar een aantal, dus het valt allemaal wel mee'. Ook al is het een klein percentage van die 20 miljoen (wie heeft dat geteld?), dan zijn het er nog duizenden over alle steden verspreid waar rellen en ongeregeldheden zijn en zijn geweest. Ze hebben de afgelopen periode direct en indirect veel schade toegebracht met veel doden, gewonden tot gevolg en het eind is nog niet in zicht.
Ik ben wel benieuwd of je ook zo zou reageren niet BLM/Antifa maar een club als bijvoorbeeld Pegida soortgelijk tekeer zou gaan.

quote:
In zijn geheel geen gevolg van "defund the police". Dat sommige gemeentes stemmen om taken elders onder te brengen dan bij de politie (wat defund the police is - wat een slechte slogan ..), zoals bijvoorbeeld drugsproblematiek, is nog heel niet in effect.
In vergelijking met een jaar geleden is het moordpercentage gestegen met 51%, in 2019 275 doden en in 2020 414, en dan zitten we net op de helft ( :o ) en de grootste stijging zie je na de dood van Floyd. Het lijkt me zeer aannemelijk dat er een verband is tussen de protesten, het functioneren van de politie sindsdien en de stijging van misdaad in grote steden. In andere steden zie je een soortgelijke trend. Ook veel agenten vertrekken zelf omdat ze het niet meer zien zitten.
Maar wellicht heb jij een betere verklaring hiervoor.
You only live once, so be sure to spend fifteen hours a day staring at a screen seeking the approval of strangers
  zaterdag 25 juli 2020 @ 02:10:51 #164
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_194248958
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 02:01 schreef Selqae het volgende:


Maar wellicht heb jij een betere verklaring hiervoor.
Corona? Werkloosheid en uitzichtloosheid.
Huilen dan.
  Moderator zaterdag 25 juli 2020 @ 02:27:01 #165
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_194249079
van corona ga je niet om je heenschieten lijkt me
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zaterdag 25 juli 2020 @ 08:48:54 #166
117098 Hathor
Effe niet
pi_194250218
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 02:27 schreef sp3c het volgende:
van corona ga je niet om je heenschieten lijkt me
Ligt eraan hoeveel flesjes je drinkt, na twee sixpacks ga je misschien rare dingen doen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_194250380
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 01:15 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Iedereen hier keurt geweld van demonstranten af, dat is echt geen discussiepunt. Waar het nu om gaat is of het (op deze wijze) inzetten van federale paramilitairen grondwettig is, en of het bijdraagt om de rust te herstellen of dat het juist het tegenovergestelde effect sorteert.
Het inzetten van de Feds is inderdaad grondwettig toegestaan. Verder denk ik vooral dat de vraag is of de Feds op de juiste manier en met genoeg manschappen optreden. Uiteindelijk zouden zij zeker in staat moeten zijn de openbare orde te herstellen :). Ik weet dat dit niet is hoe jij het ziet, jij bent, afgaande op vorige berichten, meer van mening dat de onvrede begrijpelijk is omdat de demonstranten gefrustreerd en boos zijn over vermeende problematiek in de VS. En daarom moet er eerst naar hun worden geluisterd en bepaalde eisen worden ingewilligd, waarna de onrust dan ook zal stoppen. Helaas werkt het zo niet, vandalisme en geweld moeten niet worden beloond. Tevens zijn de eerste gestelde eisen belachelijk en dragen niet bij aan een oplossing voor deze vermeende problematiek.

Zoals gisteren al benadrukt: de demonstranten zijn aan zet. Gaan zij rustig demonstreren dan is er niets aan de hand en zullen de Feds ook vertrekken. Blijven er elke nacht rellen uitbreken omdat mensen openbare gebouwen zoals het courthouse willen binnendringen en in brand zetten, dan zullen de Feds blijven optreden.
pi_194250406
Helaas lijkt het laatste het geval te zijn, iemand heeft zelfs een cirkelzaag meegenomen om het hek bij het courthouse te forceren:

twitter
pi_194250997
You only live once, so be sure to spend fifteen hours a day staring at a screen seeking the approval of strangers
  zaterdag 25 juli 2020 @ 10:38:49 #170
8369 speknek
Another day another slay
pi_194251022
twitter


De ene agent tegen de andere terwijl ze op tien centimeter afstand demonstranten beschieten met pellets. "Wij staan echt wel aan de goede kant van de geschiedenis"

twitter


Veldslag van de bladblazers.

Oh een ook interessant, the revolution will be zoomed.

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Moderator zaterdag 25 juli 2020 @ 10:54:06 #171
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_194251206
ze staan iig aan de goede kant van het hek _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_194251380
twitter


De politie in Portland heeft er ook niet veel zin meer in.
You only live once, so be sure to spend fifteen hours a day staring at a screen seeking the approval of strangers
  zaterdag 25 juli 2020 @ 11:09:29 #173
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_194251403
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 23:26 schreef Isdatzo het volgende:
Neuh, maar wijs gewoon even aan waar ik heb gezegd dat extreemrechts de grote aanjager is van de ongeregeldheden. Jij claimt dat ik dat gezegd heb, dus laat 't maar zien dan.
Wat bedoel je dan met oa dit?

quote:
7s.gif Op donderdag 16 juli 2020 12:51 schreef Isdatzo het volgende:
Dat jij dat niet ziet verbaast me weinig. De kop is wellicht wat sterk aangezet, maar op basis van de beschikbare gegevens niet onjuist.
Dit is de betreffende kop waar het om gaat:

“LEAKED DOCUMENTS SHOW POLICE KNEW FAR-RIGHT EXTREMISTS WERE THE REAL THREAT AT PROTESTS, NOT “ANTIFA
  zaterdag 25 juli 2020 @ 11:30:14 #174
117098 Hathor
Effe niet
pi_194251589
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 11:07 schreef Selqae het volgende:
[ twitter ]

De politie in Portland heeft er ook niet veel zin meer in.
7 weken onafgebroken rellen, dat kan geen enkele regering toestaan zou je denken.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  Moderator zaterdag 25 juli 2020 @ 11:43:44 #175
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_194251774
waar komen al die figuren nou vandaan dan?

hoe kun je nou 7 weken achter elkaar iedere dag de stad plat stampen _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_194252102
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 11:30 schreef Hathor het volgende:

[..]

7 weken onafgebroken rellen, dat kan geen enkele regering toestaan zou je denken.
Daarom moet er ook veel adequater worden opgetreden :). Momenteel slaat de overheid wat dat betreft de plank mis. De voornaamste groep relschoppers bestaat, afgaande op beeldmateriaal, uit plusminus tweehonderd man. Daar omheen heb je dan nog veel passief volk dat zo nu en dan een projectiel gooit of de boel een beetje probeert op te ruien. Maar met enkel 50 a 100 Feds rondom dat courthouse ga je het niet redden, dat is inmiddels wel gebleken.

Eens zien of 1000 wel genoeg is, desnoods verdubbel je dat nog eens. Er moet duidelijk worden gemaakt dat dit absoluut niet kan. Dan veeg je zo'n hele wijk maar leeg, ik denk dat er dan de volgende dag vrij weinig mensen meer zullen komen opdagen. En wat natuurlijk ook niet helpt is dat degenen die zijn gepakt, al snel weer vrij worden gelaten. Kortom, die staan er dus de volgende avond gewoon weer.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-07-2020 12:10:24 ]
  zaterdag 25 juli 2020 @ 12:21:21 #177
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_194252219
Overigens smakelijk gelachen om de juridische haarkloverij van de usual suspects die 'natuurlijk' hier betogen dat federale politie diensten 'heulemaal niet mogen opereren in steden!'.

Natuurlijk mogen ze dat wel. Zijn allemaal ingezworen politie agenten.

Dat ze normaal een redelijk afgekaderd gebied hebben, waarbinnen ze opereren, betekent niet dat als ze waarnemen dat iemand de wet breekt, dat ze dan niks mogen doen.

Zou wat wezen h, als je als federale agent zou zien dat iemand een ander bedreigt met bv. een vuurwapen, dat je dan niks mag doen, want "niet mijn vierkante meter!".

Zou chaos worden.

Maar: daar is het de usual suspects ook gewoon om te doen. Dat land moet gewoon kapot :W
&lt;signature here&gt;.
  zaterdag 25 juli 2020 @ 12:26:00 #178
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_194252267
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 10:35 schreef Selqae het volgende:
[ afbeelding ]
Dus over de gehele linie, of in ieder geval in extreem-linkse steden, kunnen welwillende burgers zich op gaan maken voor misdaad golven.

Maar om een van de usual suspect te quoten:

quote:
Dat hoort er nu eenmaal bij.
&lt;signature here&gt;.
  zaterdag 25 juli 2020 @ 12:26:45 #179
8369 speknek
Another day another slay
pi_194252279
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 11:30 schreef Hathor het volgende:

[..]

7 weken onafgebroken rellen, dat kan geen enkele regering toestaan zou je denken.
Niks vergeleken met de gele hesjes.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 25 juli 2020 @ 12:28:44 #180
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_194252310
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 12:26 schreef speknek het volgende:

[..]

Niks vergeleken met de gele hesjes.
Hullie doen het ook.

Kwaliteits antwoord.

Maar antwoord is: open er een topic over. In deze topic heeft het niets te zoeken.
&lt;signature here&gt;.
  zaterdag 25 juli 2020 @ 12:31:13 #181
8369 speknek
Another day another slay
pi_194252353
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 12:28 schreef ExTec het volgende:

[..]

Hullie doen het ook.

Kwaliteits antwoord.

Maar antwoord is: open er een topic over. In deze topic heeft het niets te zoeken.
Gewoon een direct tegenbewijs voor de stelling. Dat is inderdaad een kwaliteitsantwoord.
Ik heb verder geen behoefte het over de gele hesjes te hebben.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 25 juli 2020 @ 12:35:30 #182
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_194252409
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 12:31 schreef speknek het volgende:

[..]

Gewoon een direct tegenbewijs voor de stelling. Dat is inderdaad een kwaliteitsantwoord.
Ik heb verder geen behoefte het over de gele hesjes te hebben.
Want je levert 'bewijs' dat het eigenlijk reuze normaal is om steden weken aan een in de fik te laten staan?
&lt;signature here&gt;.
  zaterdag 25 juli 2020 @ 12:37:48 #183
8369 speknek
Another day another slay
pi_194252439
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 12:35 schreef ExTec het volgende:

[..]

Want je levert 'bewijs' dat het eigenlijk reuze normaal is om steden weken aan een in de fik te laten staan?
Nee ik leverde bewijs dat er wel regeringen zijn die het 'toestaan'.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 25 juli 2020 @ 12:40:41 #184
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_194252475
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 12:37 schreef speknek het volgende:

[..]

Nee ik leverde bewijs dat er wel regeringen zijn die het 'toestaan'.
Ik vind je hullie doen het ook niet te vergelijken.
&lt;signature here&gt;.
  zaterdag 25 juli 2020 @ 12:42:03 #185
8369 speknek
Another day another slay
pi_194252492
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 12:40 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ik vind je hullie doen het ook niet te vergelijken.
\_(ツ)_/

kwaliteitsantwoord
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 25 juli 2020 @ 12:43:24 #186
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_194252514
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 12:42 schreef speknek het volgende:

[..]

\_(ツ)_/

kwaliteitsantwoord
Nee, ik leverde 'bewijs' dat je appels met peren aan het vergelijken bent.
&lt;signature here&gt;.
pi_194252545
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 12:26 schreef ExTec het volgende:

[..]

Dus over de gehele linie, of in ieder geval in extreem-linkse steden, kunnen welwillende burgers zich op gaan maken voor misdaad golven.
Die is er al, maar als de politie geen crowd-control middelen meer mag gebruiken vanaf zondag zal het ongetwijfeld verder stijgen.
You only live once, so be sure to spend fifteen hours a day staring at a screen seeking the approval of strangers
  zaterdag 25 juli 2020 @ 12:50:03 #188
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_194252584
Multi inzetbare quote, van een redelijk bekende film, waarvan we anno nu mogen zeggen dat de schrijver een vooruitziende blik had:

quote:
This year we explored the failure of democracy. How our social scientists brought our world to the brink of chaos.
En de oplossing in dat verhaal is not nice.

Maar blijkbaar moeten we die kant op.
&lt;signature here&gt;.
  zaterdag 25 juli 2020 @ 12:59:42 #189
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_194252667
Ik denk dat je het gevaar voor de democratie in de VS toch echt in een andere hoek moet zoeken :s) .
Huilen dan.
  zaterdag 25 juli 2020 @ 13:00:57 #190
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_194252681
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 11:09 schreef AchJa het volgende:

[..]

Wat bedoel je dan met oa dit?
[..]

Dit is de betreffende kop waar het om gaat:

“LEAKED DOCUMENTS SHOW POLICE KNEW FAR-RIGHT EXTREMISTS WERE THE REAL THREAT AT PROTESTS, NOT “ANTIFA
1) Ik zeg toch: wat sterk aangezet.
2) Je hebt de rest van mijn reacties in dat topic ook gelezen.
Huilen dan.
  zaterdag 25 juli 2020 @ 13:01:39 #191
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_194252689
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 12:59 schreef Isdatzo het volgende:
Ik denk dat je het gevaar voor de democratie in de VS toch echt in een andere hoek moet zoeken :s) .
Alleen als je zo stupide bent dat je oorzaak en gevolg door elkaar haalt.

Alleen simpelen denken dat Trump's presidentschap uit de lucht is komen vallen, ipv dat het een reactie was op.
&lt;signature here&gt;.
  zaterdag 25 juli 2020 @ 13:03:13 #192
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_194252713
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 13:01 schreef ExTec het volgende:

[..]

Alleen als je zo stupide bent dat je oorzaak en gevolg door elkaar haalt.

Alleen simpelen denken dat Trump's presidentschap uit de lucht is komen vallen, ipv dat het een reactie was op.
En dat heeft niks met STOMME :( social scientists te maken, of wel?
Huilen dan.
  zaterdag 25 juli 2020 @ 13:03:29 #193
8369 speknek
Another day another slay
pi_194252715
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 12:43 schreef ExTec het volgende:

[..]

Nee, ik leverde 'bewijs' dat je appels met peren aan het vergelijken bent.
Je mening is geen bewijs. Noch heb je een argumentatie gegeven.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 25 juli 2020 @ 13:04:25 #194
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_194252726
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 13:03 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

En dat heeft niks met STOMME :( social scientists te maken, of wel?
Ja, dat heeft het wel.

Maar ik zie al van mijlen ver aankomen dat ik tegen iemand praat die er belang bij heeft om dat niet te willen weten.
&lt;signature here&gt;.
  zaterdag 25 juli 2020 @ 13:05:25 #195
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_194252742
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 13:03 schreef speknek het volgende:

[..]

Je mening is geen bewijs. Noch heb je een argumentatie gegeven.
Want jij bent de mening toegedaan dat gele hesjes wel vergelijkbaar is?

Jouw mening is ook geen bewijs :W
&lt;signature here&gt;.
  zaterdag 25 juli 2020 @ 13:05:27 #196
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_194252743
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 13:04 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ja, dat heeft het wel.
_O-
quote:
Maar ik zie al van mijlen ver aankomen dat ik tegen iemand praat die er belang bij heeft om dat niet te willen weten.
Doe eens een poging.
Huilen dan.
  zaterdag 25 juli 2020 @ 13:07:46 #197
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_194252769
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 13:05 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

_O-
[..]

Doe eens een poging.
Nee, ik laat jou wel lekker doorbrabbelen hier.

Veel succes met de tijdgeest "weg discussieren".

Misschien moet je hier parallel aan, de dood ter discussie stellen.

Misschien gaan we dan niet meer dood, als jij die discussie 'wint' ;)
&lt;signature here&gt;.
  zaterdag 25 juli 2020 @ 13:11:57 #198
8369 speknek
Another day another slay
pi_194252806
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 13:05 schreef ExTec het volgende:
Want jij bent de mening toegedaan dat gele hesjes wel vergelijkbaar is?

Jouw mening is ook geen bewijs :W
Leuke poging tot omkering zodat ik ineens verantwoordelijk zou worden voor de onderbouwing van jouw irrelevante mening. De gele hesjes is feitelijk een demonstratie die al ruim 89 weken gaande is, en daarmee feitelijk veel langer dan de 8 weken in Portland. Dat jij vindt dat die, zonder onderbouwing te geven, niet te vergelijken zijn is leuk voor je, maar tenzij je je mening kunt onderbouwen, niet meer dan dat.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 25 juli 2020 @ 13:13:18 #199
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_194252823
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 13:11 schreef speknek het volgende:
Dat jij vindt dat die, zonder onderbouwing te geven, niet te vergelijken zijn is leuk voor je, maar tenzij je je mening kunt onderbouwen, niet meer dan dat.
Maar zonder dat jij onderbouwt waarom ze wel te vergelijk zijn, is het natuurlijk wel te vergelijken? :)
&lt;signature here&gt;.
  zaterdag 25 juli 2020 @ 13:30:46 #200
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_194253057
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 13:00 schreef Isdatzo het volgende:

1) Ik zeg toch: wat sterk aangezet.
Ja, maar het is volgens jou "niet onjuist" toch?

quote:
2) Je hebt de rest van mijn reacties in dat topic ook gelezen.
Ja, maar daar word ik niet veel wijzer van, het is nl. iedereens schuld behalve antifa/ anarchisten want daar is geen bewijs voor geleverd maar wel voor extreem-rechts... Nou, als daar dan bewijs van is zou dat zich toch moeten vertalen in de gearresteerde personen? Of hebben ze die bewust laten lopen en zijn ze actief op zoek gegaan naar leraren en advocaten ofzo?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')