SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Aha! Hartstikke Nederlands dus!quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb een sate schnitzel liggen. Mischien werkt dat
Niet????quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet sowieso niet hoe ik überhaupt een foto moet plaatsen.
Nee, wel een plaatje dat al op internet rondzweeft wel, maar een foto die ik heb gemaakt, geen idee.quote:
Met een potje doperwten en worteltjes van Hak. Die warm ik op en dan een kwak mayo erop. Sate schnitzel erbij en Hollandse maaltijd klaarquote:
Goed bezig.quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
Met een potje doperwten en worteltjes van Hak. Die warm ik op en dan een kwak mayo erop. Sate schnitzel erbij en Hollandse maaltijd klaar
Schnitzel buddiesquote:Op woensdag 22 juli 2020 19:08 schreef F1gamer het volgende:
@:Prisha
Ik heb net saté schnitzels gekocht
quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:09 schreef Hamlapjes het volgende:
Journalist: 'Toch gaat u geen mondkapjes verbieden'
Lijkt mij niet heel handig als ze dat zouden doen, nee
Dat gezegd hebbende, mijn regio heeft de mondkapjes met 'valve' nu verboden.quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:09 schreef Hamlapjes het volgende:
Journalist: 'Toch gaat u geen mondkapjes verbieden'
Lijkt mij niet heel handig als ze dat zouden doen, nee
Ik ben niet in de gelegenheid geweest iets terug te lezen, maar, had je je uitslag al?quote:
Nee, nog steeds niet. Ze bellen ook in de avonduren dus vandaag zou nog kunnen, maar ook morgen valt nog binnen de richtlijn van 48 uur. Nou blijft dat een streeftijd, maar goed.quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ben niet in de gelegenheid geweest iets terug te lezen, maar, had je je uitslag al?
ah oké...nog even afwachten dus.quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, nog steeds niet. Ze bellen ook in de avonduren dus vandaag zou nog kunnen, maar ook morgen valt nog binnen de richtlijn van 48 uur. Nou blijft dat een streeftijd, maar goed.
Hoe voel je je inmiddels? Sorry als je deze vraag al 30 keer beantwoord hebt, ik heb niet teruggelezenquote:Op woensdag 22 juli 2020 19:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, nog steeds niet. Ze bellen ook in de avonduren dus vandaag zou nog kunnen, maar ook morgen valt nog binnen de richtlijn van 48 uur. Nou blijft dat een streeftijd, maar goed.
Ik neem aan dat je het met de beste bedoelingen vraagt, dan kan ik niet boos wordenquote:Op woensdag 22 juli 2020 19:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe voel je je inmiddels? Sorry als je deze vraag al 30 keer beantwoord hebt, ik heb niet teruggelezen
ik durfde nog niet te vragen om die redenquote:Op woensdag 22 juli 2020 19:43 schreef Strani het volgende:
Hoe voel je je inmiddels? Sorry als je deze vraag al 30 keer beantwoord hebt, ik heb niet teruggelezen
Klinkt een heel ietsjes pietsjes beter...maar met veel ruimte voor verbetering. Nog een keer beterschap...en hopen dat die test negatief is.quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het met de beste bedoelingen vraagt, dan kan ik niet boos worden
Over het algemeen beter dan gisteren. Ik heb een stuk beter geslapen, dat helpt al flink. Ik hoest wel meer dan gisteren, maar heb dan weer minder last van mijn keel. Af en toe heb ik het wel ineens vanuit het niets heel warm, dus het is nog niet helemaal over. Maar gelukkig ben ik niet misselijk en hang ik ook niet regelmatig kotsend boven de plee
and don't forget to hit that notification bellquote:
op desktop klik ik op like als ik wil quotenquote:Op woensdag 22 juli 2020 20:09 schreef Dave het volgende:
Ik kan niet meer liken in een gesloten topic.
kunnen we Corona niet gewoon overal uitsluiten?quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:10 schreef Dave het volgende:
Ah, op de jongerencamping is Corona even uitgesloten, daar bestaat het niet meer.
Die fout maakte ik vandaag al bijna een paar keerquote:Op woensdag 22 juli 2020 20:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
op desktop klik ik op like als ik wil quoten
Waar hoor jij deze reclame?quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:16 schreef Dave het volgende:
Hoor ik in die “new! Müllermilk! The Müh you can’t resist” reclame als enige “moedermilk”?
Gewoon op tv. Stomme reclame overigens, met een stukje heel duidelijk nagesynchroniseerdquote:
Werkt het docking station wel met je werklaptop? Zo ja, dan is het docking station niet stuk. Wat nog wel kan is dat je eigen laptop die opties niet ondersteunt. Welk model van HP heb je?quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:22 schreef Meke het volgende:
@:TheFreshPrince @:Redefine
Ik tag jullie als docking station experts weer evenIk heb toch een docking station van m'n werk meegekregen
Alleen denk ik dat hij misschien niet werkt met m'n privélaptop
Op zich niet heel belangrijk natuurlijk
Maar zou wel chill zijn als hij dat wel doet
![]()
De verbinding is er wel, want de muis en toetsenbord werken wel - alleen kan ik geen extra beeldscherm krijgen en opladen werkt ook nietMoet je daar nog iets voor instellen of installeren?
Ik kan ook gewoon de HP-helpdesk bellen, maar dit is makkelijker
quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gewoon op tv. Stomme reclame overigens, met een stukje heel duidelijk nagesynchroniseerd
Ik heb hem echt nog nooit gezienquote:
Weet ik niet, werklaptop ligt nog op werkquote:Op woensdag 22 juli 2020 20:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Werkt het docking station wel met je werklaptop? Zo ja, dan is het docking station niet stuk. Wat nog wel kan is dat je eigen laptop die opties niet ondersteunt. Welk model van HP heb je?
Als je 'loeiende chocomel' onthoudt herken je hem als je hem zietquote:Op woensdag 22 juli 2020 20:29 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Ik heb hem echt nog nooit gezienKlinkt bijzonder
Muis en toetsenbord hebben heel weinig nodig om te werken, dus dat die het doen is niet zo raar. USB-C heb je in allerlei verschillende varianten, waaronder met en zonder Thunderbolt. Soms is de variant met Thunderbolt te herkennen aan een bliksempje ernaast. Zonder Thunderbolt erop kan je volgens mij niet opladen en geen externe monitor op die manier aansluitenquote:Op woensdag 22 juli 2020 20:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Weet ik niet, werklaptop ligt nog op werkMaar muis en toetsenbord doen het ook via docking station, dus ben er inderdaad bang voor dat hij niet compatibel is
Dan ga ik wel een hdmi-kabel halen, want die uitgang heb ik wel
Had alleen gehoopt dat ik alleen de USB-C-kabel hoefde te vervangen om van laptop te kunnen wisselen
![]()
Ik heb een HP pavilion privé trouwens, met werk HP Elitebook
quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als je 'loeiende chocomel' onthoudt herken je hem als je hem ziet
Dat kan allerlei redenen hebben. Sowieso is dat moeilijk te zeggen zonder het typenummer van het docking stationquote:Op woensdag 22 juli 2020 20:22 schreef Meke het volgende:
@:TheFreshPrince @:Redefine
Ik tag jullie als docking station experts weer evenIk heb toch een docking station van m'n werk meegekregen
Alleen denk ik dat hij misschien niet werkt met m'n privélaptop
Op zich niet heel belangrijk natuurlijk
Maar zou wel chill zijn als hij dat wel doet
![]()
De verbinding is er wel, want de muis en toetsenbord werken wel - alleen kan ik geen extra beeldscherm krijgen en opladen werkt ook nietMoet je daar nog iets voor instellen of installeren?
Ik kan ook gewoon de HP-helpdesk bellen, maar dit is makkelijker
Ja dit is het denk ikquote:Op woensdag 22 juli 2020 20:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Muis en toetsenbord hebben heel weinig nodig om te werken, dus dat die het doen is niet zo raar. USB-C heb je in allerlei verschillende varianten, waaronder met en zonder Thunderbolt. Soms is de variant met Thunderbolt te herkennen aan een bliksempje ernaast. Zonder Thunderbolt erop kan je volgens mij niet opladen en geen externe monitor op die manier aansluiten
G5?quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat kan allerlei redenen hebben. Sowieso is dat moeilijk te zeggen zonder het typenummer van het docking station
quote:
Een aparte monitor, muis en toetsenbord erbij voor je eigen laptop is dan toch echt goedkoper hoorquote:Op woensdag 22 juli 2020 20:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dit is het denk ikMijn werk heeft er inderdaad een bliksemschicht naast, privé niet
Het is dat ik net honderden euro aan deze nieuwe laptop heb uitgegeven, anders had ik wel een nieuwe gewild
Nog een paar jaar
De muis en toetsenbord werken gewoon via het dockingstation, dus alleen die HDMI-kabel moet het op kunnen lossenquote:Op woensdag 22 juli 2020 20:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een aparte monitor, muis en toetsenbord erbij voor je eigen laptop is dan toch echt goedkoper hoor
Jawel, maar die moet je misschien weer inleveren laterquote:Op woensdag 22 juli 2020 20:41 schreef Meke het volgende:
[..]
De muis en toetsenbord werken gewoon via het dockingstation, dus alleen die HDMI-kabel moet het op kunnen lossen
Dat zien we dan wel weerquote:Op woensdag 22 juli 2020 20:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jawel, maar die moet je misschien weer inleveren later
Tegen die tijd ga je gewoon met een trekker naar het Malieveld. Knappe jongen die dan nog een docking station terug durft te vragenquote:
Precies!quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tegen die tijd ga je gewoon met een trekker naar het Malieveld. Knappe jongen die dan nog een docking station terug durft te vragen
#swagquote:
Nee hoorquote:Op woensdag 22 juli 2020 20:16 schreef Dave het volgende:
Hoor ik in die “new! Müllermilk! The Müh you can’t resist” reclame als enige “moedermilk”?
#wigquote:
Mijn zoon is ook getest. De uitslag duurde 5 dagen.quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
5 dagen, da’s lang!quote:Op woensdag 22 juli 2020 21:58 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Mijn zoon is ook getest. De uitslag duurde 5 dagen.
En beterschap!
5 dagen? Zou toch binnen 48 uur zijn? Ach ja, was te verwachten. Alles duurt langer dan ze zeggenquote:Op woensdag 22 juli 2020 21:58 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
En beterschap!
Ik dacht even aan een cocktailquote:
Ja, ik doelde op de sport. De cocktail ken ik niet.quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik dacht even aan een cocktailmaar je bedoelt vast de sport
![]()
Ik heb dat nog nooit gedaan, lijkt me op zich best leuk maar ik vind dat omkleden en afdrogen enzo zo’n vervelende bijkomstigheid van zwemmen
Het is ook geen cocktail maar het klonk me als drank in de orenquote:Op woensdag 22 juli 2020 22:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik doelde op de sport. De cocktail ken ik niet.
Ja, het water is nog steeds nat.
quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is ook geen cocktail maar het klonk me als drank in de oren
Oh dat is langer dan gehooptquote:Op woensdag 22 juli 2020 21:58 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
En beterschap!
Ik ben gaar, vermoeid en toe aan vakantiequote:
Same! Terwijl zwemmen en het bewegen in water wel lekker isquote:Op woensdag 22 juli 2020 22:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik dacht even aan een cocktailmaar je bedoelt vast de sport
![]()
Ik heb dat nog nooit gedaan, lijkt me op zich best leuk maar ik vind dat omkleden en afdrogen enzo zo’n vervelende bijkomstigheid van zwemmen
Wat fijn dat die fase nu ook is afgeslotenquote:Op woensdag 22 juli 2020 22:00 schreef Arizona het volgende:
Avond!
Druk druk, vandaag was de schilder voor het laatstdus we kunnen nu echt verder met schoonmaken, inruimen en inrichten.
En vanavond zijn we uit eten geweest ter ere van mijn verjaardag morgen.
Morgen nog werken maar ik wil liever gewoon verder poetsen en dozen uitpakkenen dan vakantie
![]()
@:hawaii_tim gelukkig voel je je niet zieker en hopelijk heb je morgen de uitslag!
Gelukkig ben ik niet de enigequote:Op woensdag 22 juli 2020 22:15 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Same! Terwijl zwemmen en het bewegen in water wel lekker is
Ben je niet heel teleurgesteld dat Kroatië niet doorgaat?quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben gaar, vermoeid en toe aan vakantie
Trusten!quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet de enige![]()
Ik ga slapen! Welterusten!
Echt wel, ben superblij met het werk dat ze doen maar iedere dag mensen over de vloer is killing voor een privacy-minnend persoon als ikquote:Op woensdag 22 juli 2020 22:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat fijn dat die fase nu ook is afgeslotenEn gefeliciteerd alvast!
Het is jammer maar het is niet anders. Gardameer wordt ook vast leukquote:Op woensdag 22 juli 2020 22:20 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ben je niet heel teleurgesteld dat Kroatië niet doorgaat?
Trustequote:Op woensdag 22 juli 2020 22:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet de enige![]()
Ik ga slapen! Welterusten!
Paar weken geleden.quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:05 schreef Cee het volgende:
[..]
5 dagen, da’s lang!Was dat onlangs of in de beginfase?
Ooeeh goede tip. Adam Lambertquote:Op woensdag 22 juli 2020 22:25 schreef ijs_beer het volgende:
@:cee er is nu echt een fantastische docu op npo3 over Queen en Adam Lambert.
48 uur is een richttermijn, zeiden ze tegen mij.quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
5 dagen? Zou toch binnen 48 uur zijn? Ach ja, was te verwachten. Alles duurt langer dan ze zeggen![]()
Je zoon was niet besmet?
Wanneer ben jij getest?quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Oh dat is langer dan gehooptVandaag ben ik niet meer gebeld, morgen weer een dag. De uitslag was goed neem ik aan, anders had je het vast wel gemeld
@:Arizona dank je!
Oe. Morgen even terugkijkenquote:Op woensdag 22 juli 2020 22:25 schreef ijs_beer het volgende:
Was de moeite waard. Kippenvel bij sommige stukjes.quote:
Altijd mooi nieuws.quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:36 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Wanneer ben jij getest?
Hoe lang ben je al ziek?
Nee, mijn zoon had geen Corona gelukkig.
Denk dat het hooikoorts was.
Dinsdagochtend getest, maandag begonnen met niezen. Ik dacht eerst ook aan een hooikoortsaanval, maar in de nacht van maandag op dinsdag werd wel duidelijk dat dat niet het geval isquote:Op woensdag 22 juli 2020 22:36 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Wanneer ben jij getest?
Hoe lang ben je al ziek?
Nee, mijn zoon had geen Corona gelukkig.
Denk dat het hooikoorts was.
Heb je de uitslag nog niet?quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dinsdagochtend getest, maandag begonnen met niezen. Ik dacht eerst ook aan een hooikoortsaanval, maar in de nacht van maandag op dinsdag werd wel duidelijk dat dat niet het geval isRuim twee uur wakker gelegen voor de afsprakenlijn open ging (om 8 uur 's ochtends), meteen gebeld en dezelfde ochtend de test ondergaan.
Dat vind ik iets teveel eer voor de 3 J'squote:
Ben m aan het kijken/luisteren. Ik ken dit totaal niet. Er staat HBO?quote:Op woensdag 22 juli 2020 23:02 schreef Hamlapjes het volgende:
We hadden het vanavond bij de Jitsi meet nog even over complottheorieën en ik kwam daar deze toevallig nog deze video over tegen:
Zoals altijd weer een prima verhaal.Last
Week
Tonight
Wordt uitgezonden op HBOquote:Op woensdag 22 juli 2020 23:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ben m aan het kijken/luisteren. Ik ken dit totaal niet. Er staat HBO?
Hij praat op een leuke en fijne manier. Even kijken wat ie nog meer heeft. Thanks!quote:Op woensdag 22 juli 2020 23:20 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Wordt uitgezonden op HBOHet hoofditem plaatsen ze vervolgens altijd op YouTube en dat zijn echt wel goede uitleggen altijd, met vaak een leuke twist ergens
Zondag met Lubach is onder andere op dit programma gebaseerd!
Best veel dat de moeite is. Veel plezier ermeequote:Op woensdag 22 juli 2020 23:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hij praat op een leuke en fijne manier. Even kijken wat ie nog meer heeft. Thanks!
Ik zie het. Even wat gebookmarked.quote:Op woensdag 22 juli 2020 23:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Best veel dat de moeite is. Veel plezier ermee
Die heb ik volgens mij al gezien! Werd ie niet eind vorig jaar al uitgezonden (lig nu in bed en te lui om te checken en ik lees je post ook nu pasquote:Op woensdag 22 juli 2020 22:25 schreef ijs_beer het volgende:
Onlangs een hele uitzending gewijd aan BLM, was erg sterk.quote:Op woensdag 22 juli 2020 23:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hij praat op een leuke en fijne manier. Even kijken wat ie nog meer heeft. Thanks!
Geen idee, te lui om te checkenquote:Op woensdag 22 juli 2020 23:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Die heb ik volgens mij al gezien! Werd ie niet eind vorig jaar al uitgezonden (lig nu in bed en te lui om te checken en ik lees je post ook nu pas).
Ook wel dingen over het ESF!quote:Op woensdag 22 juli 2020 23:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
Weltrusten! Ik ookquote:Op woensdag 22 juli 2020 23:48 schreef molloot200 het volgende:
Ik ga ook mijn bed opzoeken, welterusten!
En nu gaat hij die "Operation Legend" uitbreiden naar andere staten / steden...quote:
SPOILER: coronaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
die had ik nog niet gevonden, gaaf! Ga straks als ik pauze heb kijken, leukquote:
quote:Renovatiewoede: 'Mensen hebben coronajeuk: we gaan allemaal het huis pimpen'
coronajeuk kende ik ook nog niet.quote:Op donderdag 23 juli 2020 08:54 schreef usagi414 het volgende:
Een nieuwe voor het coronawoordenboek:
[..]
wie weetquote:
100%quote:
herstel: Jobi wintquote:
Ja, ik wilde net zeggen, wat is de nieuwe, renovatiewoede of coronajeuk!quote:Op donderdag 23 juli 2020 08:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
coronajeuk kende ik ook nog niet.
Ja, heel goed, gelijk alles aan de oplader.quote:Op donderdag 23 juli 2020 09:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
wie weetgauw aan de oplader. Mijn tracker had nog maar 15%, ook aan de oplader. Hoe kan dit
![]()
Jij wint
Als dat zou kunnen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 09:03 schreef Prisha het volgende:
Ik geloof dat ik zelf ook aan de oplader moet
Dat is niet eerlijk, die komt pas 3 uur later binnen.quote:
Ook niet praktisch dat bij een uitleg van een woord een ander samengesteld woord staat, dat je dan eerst moet gaan opzoeken voor de betekenis.quote:Op donderdag 23 juli 2020 09:12 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, ik wilde net zeggen, wat is de nieuwe, renovatiewoede of coronajeuk!
Heel goed. Waar dacht je eerst aan dan dat het was? Onze motivatie om te gaan werken?quote:Op donderdag 23 juli 2020 09:13 schreef Dave het volgende:
Het kost 4 dagen, maar uiteindelijk snap ik dat die percentages steeds het batterijlevel is.
Zoiets, of een of andere ESF-quiz-score of zo.quote:Op donderdag 23 juli 2020 09:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heel goed. Waar dacht je eerst aan dan dat het was? Onze motivatie om te gaan werken?
Dat laatste zou ook gekund hebben.quote:Op donderdag 23 juli 2020 09:17 schreef Dave het volgende:
[..]
Zoiets, of een of andere ESF-quiz-score of zo.
Veel plezier. Vooralsnog is het een prima weertje.quote:Op donderdag 23 juli 2020 09:24 schreef molloot200 het volgende:
Vandaag ga ik varenHopelijk blijft het dit weer, eerder deze week was het nog twijfelachtig
Veel plezier!quote:Op donderdag 23 juli 2020 09:24 schreef molloot200 het volgende:
Vandaag ga ik varenHopelijk blijft het dit weer, eerder deze week was het nog twijfelachtig
Ik hou een beetje 10 minuten aan dus het kon nog netquote:Op donderdag 23 juli 2020 09:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is niet eerlijk, die komt pas 3 uur later binnen.
vandaag welquote:Op donderdag 23 juli 2020 09:13 schreef Dave het volgende:
Het kost 4 dagen, maar uiteindelijk snap ik dat die percentages steeds het batterijlevel is.
Heel veel plezierquote:Op donderdag 23 juli 2020 09:24 schreef molloot200 het volgende:
quote:
Gisteren nog gekeken. Zoals gebruikelijk weer een goede uiteenzetting.quote:Op woensdag 22 juli 2020 23:02 schreef Hamlapjes het volgende:
We hadden het vanavond bij de Jitsi meet nog even over complottheorieën en ik kwam daar deze toevallig nog deze video over tegen:
Zoals altijd weer een prima verhaal.Last
Week
Tonight
Inb4 Coronarenovatie.quote:Op donderdag 23 juli 2020 09:12 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, ik wilde net zeggen, wat is de nieuwe, renovatiewoede of coronajeuk!
Dank voor de like @Aoibhinquote:Op donderdag 23 juli 2020 10:27 schreef Dave het volgende:
Oh, er staat nu bij de likes ook wie hem heeft geliked, als je op het aantal klikt.
Maar zodra ze verplicht worden, hoe kan ik dan naar de winkel om mondkapjes te kopen?quote:Op donderdag 23 juli 2020 10:36 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen tuig
Net nog maar even wat van die simpele stoffen mondkapjes gehaald waar je zelf een filter of tissue in kunt doen. Verwacht wel dat ze binnen een week of drie verplicht worden in alle winkels.
Ik had jou net geliked en wilde er toen nog eens op klikken om te zien of je mobiel ook kunt zien wie geliked hebben maar toen ging daardoor m'n like weer weg en moest ie opnieuw.quote:Op donderdag 23 juli 2020 10:35 schreef Dave het volgende:
Eigenlijk zou je de like ook weer moeten kunnen liken, etc.
Ja daarom nu vast.quote:Op donderdag 23 juli 2020 10:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar zodra ze verplicht worden, hoe kan ik dan naar de winkel om mondkapjes te kopen?
Nee het is nu *duimen in de lucht gooit*quote:Op donderdag 23 juli 2020 10:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had jou net geliked en wilde er toen nog eens op klikken om te zien of je mobiel ook kunt zien wie geliked hebben maar toen ging daardoor m'n like weer weg en moest ie opnieuw.
*armen in de lucht gooit
Had je je arbeidsvoorwaardengesprek al gehad?quote:
Waar heb je die gehaald? Heb wel wat van die wegwerpdingen, en kom uberhaupt nergens, maar op zich is het wel handig om wat herbruikbare in huis te hebben, hamsteraar die ik ben.quote:Op donderdag 23 juli 2020 10:36 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen tuig
Net nog maar even wat van die simpele stoffen mondkapjes gehaald waar je zelf een filter of tissue in kunt doen. Verwacht wel dat ze binnen een week of drie verplicht worden in alle winkels.
Ja, je moet dus wel heel precies op het getalletje klikken.quote:Op donderdag 23 juli 2020 10:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had jou net geliked en wilde er toen nog eens op klikken om te zien of je mobiel ook kunt zien wie geliked hebben maar toen ging daardoor m'n like weer weg en moest ie opnieuw.
*armen in de lucht gooit
Oh jaquote:Op donderdag 23 juli 2020 10:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee het is nu *duimen in de lucht gooit*
Kruidvat had ze net. Van die hele simpele stoffen dingen met een opening om zelf een filter of tissue er tussen te schuiven nog.quote:Op donderdag 23 juli 2020 10:44 schreef Dave het volgende:
[..]
Waar heb je die gehaald? Heb wel wat van die wegwerpdingen, en kom uberhaupt nergens, maar op zich is het wel handig om wat herbruikbare in huis te hebben, hamsteraar die ik ben.
One size fits all en/of ook in XL?quote:Op donderdag 23 juli 2020 10:51 schreef Greys het volgende:
Kruidvat had ze net. Van die hele simpele stoffen dingen met een opening om zelf een filter of tissue er tussen te schuiven nog.
Mobiel werkt dat niet geloof ik. Tenminste bij mij gebeurt er dan niks.quote:Op donderdag 23 juli 2020 10:45 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, je moet dus wel heel precies op het getalletje klikken.
Ze zijn vrij groot hoor! Het zijn van die plooidingen die je dus nog naar boven en onder uit kunt trekken. Past in elk geval op een gemiddeld volwassen hoofd.quote:
Zat ook al te kijken naar een beetje oke mondkapjes ja, want verwacht ook wel zoiets.quote:Op donderdag 23 juli 2020 10:36 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen tuig
Heb je je eerdere voorraad er al doorheen gejast?quote:Op donderdag 23 juli 2020 10:36 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen tuig
Pff, irritant.quote:Op donderdag 23 juli 2020 10:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En voor wie het weten wil: ik ben nog niet gebeld. We zitten nu in het 48e uur na de test, dus om het target te halen moeten ze haast gaan maken
Zag net vanochtend op het nieuws dat het onverwacht topdrukte is bij de GGDs.quote:Op donderdag 23 juli 2020 10:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En voor wie het weten wil: ik ben nog niet gebeld. We zitten nu in het 48e uur na de test, dus om het target te halen moeten ze haast gaan maken
Oh wat vond je ervan?quote:Op donderdag 23 juli 2020 10:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Even tussendoor: John Oliver spreekt ook Zazu in in de 'live-action' Lion KingNet gekeken
Bedankt, wat lief dat je eraan gedacht hebtquote:Op donderdag 23 juli 2020 07:36 schreef summer52 het volgende:
Goedemorgen![]()
@:Hawaii_Tim beterschap!
@:Arizona gefeliciteerd met je verjaardag
Gefeliciteerd @Arizona !quote:Op donderdag 23 juli 2020 11:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bedankt, wat lief dat je eraan gedacht hebt![]()
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 23 juli 2020 11:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bedankt, wat lief dat je eraan gedacht hebt![]()
Ik heb liever de tekenfilmquote:Op donderdag 23 juli 2020 11:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh wat vond je ervan?
Ik weiger om die live-action versie te kijken![]()
Het origineel zit teveel in mijn hart.
Daar heb ik er heel veel van weggegeven aan m'n ouders (70+ en op de Duitse grens dus die zijn al maanden verplicht zo'n ding te gebruiken bij tanken of boodschappen in Dld), aan m'n 90-jarige achterburen die - nadat ik weken de boodschappen voor ze had gedaan af en toe heel graag zelf weer een keertje wilden gaan maar dan wel met masker - etc.quote:Op donderdag 23 juli 2020 10:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je je eerdere voorraad er al doorheen gejast?
Yes!quote:Op donderdag 23 juli 2020 11:04 schreef Dave het volgende:
[..]
Gefeliciteerd @:Arizona !
Is @:Greys of @:ijs_beer nog in de buurt voor wat TT-magie?
Okequote:Op donderdag 23 juli 2020 11:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb liever de tekenfilm Of dat alleen door nostalgie/voorliefde komt weet ik niet.
De live-action is mooi gemaakt, maar ze moeten hier en daar wat meer ingetogen zijn omdat het nu geen tekenfilm is. De liedjes zitten er nog wel gewoon in, maar Wacht maar af totdat ik koning ben is nu een stuk minder kleurrijk en hysterisch en Sta paraat viel me echt wel een beetje tegen.
Timon en Pumbaa hebben wat leuke nieuwe grapjes gekregen en hier en daar is er wel meer uitgebreid of aangepast, maar een heel groot deel is gewoon hetzelfde. Er is wel een nieuw lied van Beyoncé toegevoegd, waar m'n zus me al voor gewaarschuwd had. Dat was ik weer vergeten toen ik de film keek
quote:
Dank jequote:Op donderdag 23 juli 2020 07:36 schreef summer52 het volgende:
Goedemorgen![]()
@:Hawaii_Tim beterschap!
@:Arizona gefeliciteerd met je verjaardag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Maar als je ik noem maar wat, een week moet wachten op de uitslag, heeft het ook al haast geen zin meerquote:Op donderdag 23 juli 2020 10:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
quote:Op donderdag 23 juli 2020 11:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dank je
En fijne verjaardag Arizona
[ afbeelding ]Hahah! Het logo op de kentekenplaten van de auto's is veel mooier dan de vlagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Oh netjesquote:Op donderdag 23 juli 2020 11:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar heb ik er heel veel van weggegeven aan m'n ouders (70+ en op de Duitse grens dus die zijn al maanden verplicht zo'n ding te gebruiken bij tanken of boodschappen in Dld), aan m'n 90-jarige achterburen die - nadat ik weken de boodschappen voor ze had gedaan af en toe heel graag zelf weer een keertje wilden gaan maar dan wel met masker - etc.
Van die voorraad heb ik er niet eentje zelf gebruikt zelfs nog.
Maar deze zag ik net liggen bij Kruidvat en waren gewoon effen stofjes en met elastiek en filterhoesje. Drie voor 4,99 in roze, mint en donkerblauw. Heb destijds ook veel vellen van de hepafilter papier gekocht (250 voor een tientje ofzo) dus dan kan ik die daar mooi voor gebruiken. Ik vind die stoffen maskers met touwtjes ipv elastiek bij nader inzien toch onhandig, die glijden te veel over m'n haar.
Gelukkig heeft Grapperhaus het volk gisteren stevig toegesproken (quote:Op donderdag 23 juli 2020 11:13 schreef Guanabana het volgende:
Had zelf eigenlijk pas weer een opleving verwacht in de herfst/winter
Die zien er een stuk beter uit jaquote:Op donderdag 23 juli 2020 11:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hahah! Het logo op de kentekenplaten van de auto's is veel mooier dan de vlag
Mij lukt het nietquote:Op donderdag 23 juli 2020 10:45 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, je moet dus wel heel precies op het getalletje klikken.
De GGD ook.quote:Op donderdag 23 juli 2020 11:13 schreef Guanabana het volgende:
Had zelf eigenlijk pas weer een opleving verwacht in de herfst/winter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Nee, daar kan ik niet op klikken!quote:Op donderdag 23 juli 2020 11:20 schreef Dave het volgende:
[..]
Op de +1 links naast het duimpje niet?
Wat ben je vroeg Straan! Heb je wel goed geslapen?quote:Op donderdag 23 juli 2020 11:23 schreef Strani het volgende:
Goeiemorgen!
Gefeliciteerd @:Arizona!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
geniet van je dag
Het gaat goed met alle oudjesquote:Op donderdag 23 juli 2020 11:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Oh netjesHoe gaat het met de oude buur? En je ouders natuurlijk?
Die van de Kruidvat klinken als een goed idee. Zo'n filtertje vervangen gaat ook een stuk sneller dan in de wasmachine mee laten draaien natuurlijk
Het is een beetje jammer, maar ik blijf er zelf nog wel aardig rustig onderquote:Op donderdag 23 juli 2020 11:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Het gaat goed met alle oudjes
Blij dat ze zo voorzichtig doen.
Wat klote dat je zo lang op je uitslag moet wachten. Als dit zo blijft in de praktijk wordt het een drama natuurlijk want dan moeten mensen steeds best lang vrij nemen of ziek melden op werk tot de uitslag.
Die zullen zich wel een weg naar binnen hebben gegeten. Hopelijk heb je geen nest.quote:Op donderdag 23 juli 2020 11:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
De laatste week vind ik iedere dag wel 1 of 2 wespen in de gang. Het is een kleine wespensoort, ze zijn ook vrij sloom dus kan ze makkelijk vangen en buiten zetten, ze zijn niet agressief.
Vanochtend zaten er 3 en lag er 1 dood.
Het gekke is: heb alle ramen dicht zitten (behalve die met hor), ze kunnen niet door de ventilatieroosters en het is een woning uit 2003 dus ook prima geïsoleerd, geen kieren, ook de voordeur niet.
Dus waar in hemelsnaam komen die beestjes binnen?
Van Kruidvat heb ik ze nog niet geprobeerd. Maar die van HEMA en AH wel, en die komen denk ik wel uit dezelfde fabriek. Die zijn in de hoogte beste wel groot, maar dan zou je altijd iets verder over je kin kunnen trekken. In de breedte vallen ze redelijk mee qua grote.quote:Op donderdag 23 juli 2020 10:55 schreef Guanabana het volgende:
[ afbeelding ]
Die zeg maar. Weet niet of ik een klein hoofd heb of dat die dingen gewoon huge zijn.
Er zit vast een nest ergens, vind ze iedere keer op dezelfde plek. Maar het is ook geen aantal om aan te nemen dat het in huis zit, lijken meer wespen die zich vergissen en niet meer wegkunnen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 11:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die zullen zich wel een weg naar binnen hebben gegeten. Hopelijk heb je geen nest.
Las gisteren in de krant dat we ons op kunnen maken voor een wespenplaag. En dat die ook al eerder gaat beginnen.
Is pas aanstaande maandag.quote:Op donderdag 23 juli 2020 10:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Had je je arbeidsvoorwaardengesprek al gehad?
Ze komen vast uit Wesp-Berlijnquote:Op donderdag 23 juli 2020 11:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
De laatste week vind ik iedere dag wel 1 of 2 wespen in de gang. Het is een kleine wespensoort, ze zijn ook vrij sloom dus kan ze makkelijk vangen en buiten zetten, ze zijn niet agressief.
Het gekke is: heb alle ramen dicht zitten (behalve die met hor), ze kunnen niet door de ventilatieroosters en het is een woning uit 2003 dus ook prima geïsoleerd, geen kieren, ook de voordeur niet.
True, maar momenteel laat nog niet eens de helft van de mensen met klachten zich testen. Wat als het er veel meer worden? Dan moet je straks een week wachten? Praktisch echt heel onhandig, zeker voor gezinnen waarvan de rest van het gezin dan ook eigenlijk allemaal thuis moeten blijven volgens mij.quote:Op donderdag 23 juli 2020 11:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is een beetje jammer, maar ik blijf er zelf nog wel aardig rustig onderEn ik kan ook nog wel het een en ander vanuit huis doen voor werk, dat zal voor meer mensen gelden. Niet iedereen hoeft dus per se vrij te nemen of ziek te melden. Ook zullen er genoeg mensen zijn die eigenlijk wat vrije dagen 'moeten' opnemen maar toch niet zouden weten wanneer die het misschien niet eens zo erg vinden
Het is wel zorgwekkend hè! Maar ik heb wel goed geslapen ja, voor het eerst in een tijdjequote:Op donderdag 23 juli 2020 11:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat ben je vroeg Straan! Heb je wel goed geslapen?
Maar ik zit op laptopquote:Op donderdag 23 juli 2020 11:38 schreef Dave het volgende:
[..]
Volgens mij had @:Greys dat op mobiel ook.
Hoe laat lig je in bed meestal?quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:05 schreef Aoibhin het volgende:
De afgelopen week heb ik veel beter geslapen; normaler ritme, slaap goed door, etc. en toch ben ik echt continu moeNet ook weer even geslapen en het liefst zou ik dat weer doen, maar moet straks naar de mondhygiëniste en wil niet het risico lopen er doorheen te slapen. Waar komt die vermoeidheid vandaan joh
17 miljoen virologen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:06 schreef Momo het volgende:
Echt al die wakkere/realisten/whatever die denken iets beter te weten omdat ze ergens iets gelezen hebben maar dan de complete context van een issue compleet over het hoofd zien.
Daar heb ik ook last van. Daardoor kan ik me totaal niet concentreren. Gisteren 1 van de redenen dat ik niet bij jitsi was.quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:05 schreef Aoibhin het volgende:
De afgelopen week heb ik veel beter geslapen; normaler ritme, slaap goed door, etc. en toch ben ik echt continu moeNet ook weer even geslapen en het liefst zou ik dat weer doen, maar moet straks naar de mondhygiëniste en wil niet het risico lopen er doorheen te slapen. Waar komt die vermoeidheid vandaan joh
Je hebt nooit last van Vitamine D of ijzer tekorten? Dan kun je ook heel moe zijn.quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:05 schreef Aoibhin het volgende:
Rustag @Greys, ze kunnen het nu al bijna niet aan.quote:Op donderdag 23 juli 2020 11:54 schreef Greys het volgende:
True, maar momenteel laat nog niet eens de helft van de mensen met klachten zich testen. Wat als het er veel meer worden?
Da's waar, daar had ik nog niet aan gedacht.quote:Op donderdag 23 juli 2020 11:54 schreef Greys het volgende:
[..]
True, maar momenteel laat nog niet eens de helft van de mensen met klachten zich testen. Wat als het er veel meer worden? Dan moet je straks een week wachten? Praktisch echt heel onhandig, zeker voor gezinnen waarvan de rest van het gezin dan ook eigenlijk allemaal thuis moeten blijven volgens mij.
Weer wat beter, maar nog genoeg snot en hoestenquote:Op donderdag 23 juli 2020 11:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is wel zorgwekkend hè! Maar ik heb wel goed geslapen ja, voor het eerst in een tijdje
Hoe is het met jou nu Tim?
Schijnt dat het echt superdruk is nu bij hun, hopelijk hoor je snel iets.quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Da's waar, daar had ik nog niet aan gedacht.
[..]
Weer wat beter, maar nog genoeg snot en hoestenTerugbellen binnen 48 uur na de test heeft de GGD overigens niet gehaald, dus ik wacht dapper door.
Ja, daar zijn ze geloof ik al druk mee bezig. Voor vandaag en een deel van morgen heb ik nog wel eten in huis, maar daarna wil ik het wel graag weten. Voor online boodschappen moet je in een keer best veel bestellen, dus dat stel ik liever uit zolang het kan (en in de hoop dat het dan niet nodig blijkt te zijn)quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Schijnt dat het echt superdruk is nu bij hun, hopelijk hoor je snel iets.
En hopelijk gaan ze snel opschalen als het nu al zo druk is...
Feesten!quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben klaar met mijn werk voor deze week.
Even bloed laten prikken misschien?quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:05 schreef Aoibhin het volgende:
Heb je picnic waar je woont? Kan je vanaf 35 euro al iets bestellen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja, daar zijn ze geloof ik al druk mee bezig. Voor vandaag en een deel van morgen heb ik nog wel eten in huis, maar daarna wil ik het wel graag weten. Voor online boodschappen moet je in een keer best veel bestellen, dus dat stel ik liever uit zolang het kan (en in de hoop dat het dan niet nodig blijkt te zijn)
Okay, hou ons op de hoogte! (Maar dat doe je vast welquote:Op donderdag 23 juli 2020 12:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Da's waar, daar had ik nog niet aan gedacht.
[..]
Weer wat beter, maar nog genoeg snot en hoestenTerugbellen binnen 48 uur na de test heeft de GGD overigens niet gehaald, dus ik wacht dapper door.
Nee, geloof dat Jumbo de laagste drempel heeft met 50 euro van de winkels die hier bezorgen. Coop met 40 zou ook nog kunnen. Dat is alsnog wel te doen door bijvoorbeeld iets mee te bestellen wat niet (snel) over datum gaat zoals wasmiddel, maar bijvoorbeeld even vers brood halen voor bij de lunch zit er dan helaas niet in.quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Heb je picnic waar je woont? Kan je vanaf 35 euro al iets bestellen.
Gewoon dit excuus gebruiken om ovenbroodjes voor jezelf aan te schaffenquote:Op donderdag 23 juli 2020 12:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, geloof dat Jumbo de laagste drempel heeft met 50 euro van de winkels die hier bezorgen. Coop met 40 zou ook nog kunnen. Dat is alsnog wel te doen door bijvoorbeeld iets mee te bestellen wat niet (snel) over datum gaat zoals wasmiddel, maar bijvoorbeeld even vers brood halen voor bij de lunch zit er dan helaas niet in.
Hopelijk komen ze op tijd dan. Anders misschien een thuisbezorgd? Als student wel eens 3 pizza's besteld voor avondeten, en dan nog 1 voor ontbijt en 1 voor lunch de volgende dagquote:Op donderdag 23 juli 2020 12:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, geloof dat Jumbo de laagste drempel heeft met 50 euro van de winkels die hier bezorgen. Coop met 40 zou ook nog kunnen. Dat is alsnog wel te doen door bijvoorbeeld iets mee te bestellen wat niet (snel) over datum gaat zoals wasmiddel, maar bijvoorbeeld even vers brood halen voor bij de lunch zit er dan helaas niet in.
Toevallig weet ik sinds deze week dat Domino's nu een tweede pizza voor 2 euro-actie heeftquote:Op donderdag 23 juli 2020 12:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Hopelijk komen ze op tijd dan. Anders misschien een thuisbezorgd? Als student wel eens 3 pizza's besteld voor avondeten, en dan nog 1 voor ontbijt en 1 voor lunch de volgende dag
Nou, ja, eigenlijk dat laatste nu dus. Wat ik af moest hebben deze week is af. Ik moet nog tot kwart over 3 voor mijn uren.quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:26 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Feesten!![]()
Ik om 16u ook, maar heb echt weinig te doen.
Dat wordt het plan dan ookquote:Op donderdag 23 juli 2020 12:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Gewoon dit excuus gebruiken om ovenbroodjes voor jezelf aan te schaffen
Gewoon rijstwafels en olijfolie toch @Strani ?quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat wordt het plan dan ookPlus rijstwafels en/of beschuit, want die gaan ook wel een tijdje mee. En in een keer meerdere soorten beleg natuurlijk. Dan is alles bij elkaar dat minimumbedrag zo moeilijk niet meer
quote:Why did the Dixie Chicks drop Dixie from their name?
US country band Dixie Chicks drop the Dixie from their name. Country band Dixie Chicks have changed their name to The Chicks, to help highlight racial inequality in the US. "Dixie" was often used as a nickname for the southern states that made up the Confederate States of America during the US Civil War era.
Dat dat überhaupt moeilijk isquote:Op donderdag 23 juli 2020 12:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat wordt het plan dan ookPlus rijstwafels en/of beschuit, want die gaan ook wel een tijdje mee. En in een keer meerdere soorten beleg natuurlijk. Dan is alles bij elkaar dat minimumbedrag zo moeilijk niet meer
Nee dat kan dan snel oplopen inderdaadquote:Op donderdag 23 juli 2020 12:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Not Ready To Make Nicequote:Op donderdag 23 juli 2020 12:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
The (Dixie) Chicks zijn terug![]()
![]()
Nieuwe album klinkt vertrouwd maar toch ook weer bij de tijd
Je gaat nu altijd mensen krijgen die het met elkaar oneens zijn, en uiteindelijk wordt het gewoon doorgevoerd. Denk ik dan hè.quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:42 schreef Guanabana het volgende:
Bruls: mondkapjesplicht in openbare ruimtes is niet reëel
Maybe they are nowquote:
Lijkt mij ook wel. De meeste landen hebben die regels al of gaan ze invoeren.quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Je gaat nu altijd mensen krijgen die het met elkaar oneens zijn, en uiteindelijk wordt het gewoon doorgevoerd. Denk ik dan hè.
Ik zie het wel gebeuren eigenlijk omdat er "iets" moeten gebeuren straks bij een nog groter aantal positieve tests per dag. En het sluiten van horeca en winkels is te duur.quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Je gaat nu altijd mensen krijgen die het met elkaar oneens krijgen, en uiteindelijk wordt het gewoon doorgevoerd. Denk ik dan hè.
Ik ben vooral gewend om meerdere keren per week boodschappen te doen voor 15-20 euro per keer, zoiets. Dus zonder al te veel vooruit denken. Nou, dan wordt het toch een uitdagingquote:
Je kan inderdaad altijd nog houdbare huishoudelijke spullen kopen die je toch ooit wel nodig hebt. Zoals inderdaad wasmiddel. Diepvriesspullen, pizza's.quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ben vooral gewend om meerdere keren per week boodschappen te doen voor 15-20 euro per keer, zoiets. Dus zonder al te veel vooruit denken. Nou, dan wordt het toch een uitdaging
Zeker, maar dat is dan zinniger wanneer ik de drempel bijna haal. Als ik alleen een doosje eieren en een rol beschuit bestel plus een berg aan voorraadgoed dan kan dat wel een keer, maar als ik dat elke keer doe heb ik na verloop van tijd een echt belachelijke hoeveelheid.quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Je kan inderdaad altijd nog houdbare huishoudelijke spullen kopen die je toch ooit wel nodig hebt. Zoals inderdaad wasmiddel. Diepvriesspullen, pizza's.
quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel. De meeste landen hebben die regels al of gaan ze invoeren.
Ja precies, dat is het ook. En ach, demense wennen er snel genoeg aan.quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zie het wel gebeuren eigenlijk omdat er "iets" moeten gebeuren straks bij een nog groter aantal positieve tests per dag. En het sluiten van horeca en winkels is te duur.
Maar je kunt toch gewoon drie of vier gerechten bedenken en daar spullen voor bestellen?quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zeker, maar dat is dan zinniger wanneer ik de drempel bijna haal. Als ik alleen een doosje eieren en een rol beschuit bestel plus een berg aan voorraadgoed dan kan dat wel een keer, maar als ik dat elke keer doe heb ik na verloop van tijd een echt belachelijke hoeveelheid.
Waarschijnlijk zeur ik maar wat hoorStel dat ik twee weken thuis moet blijven, dan moet dat best te doen zijn met twee (hooguit drie) keer bestellen
U riep?quote:
Je zeurtquote:Op donderdag 23 juli 2020 12:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zeker, maar dat is dan zinniger wanneer ik de drempel bijna haal. Als ik alleen een doosje eieren en een rol beschuit bestel plus een berg aan voorraadgoed dan kan dat wel een keer, maar als ik dat elke keer doe heb ik na verloop van tijd een echt belachelijke hoeveelheid.
Waarschijnlijk zeur ik maar wat hoorStel dat ik twee weken thuis moet blijven, dan moet dat best te doen zijn met twee (hooguit drie) keer bestellen
K&K spul ?quote:Op donderdag 23 juli 2020 13:01 schreef Guanabana het volgende:
En gerechten is misschien een groot woord, maar wat soep, wat pasta, rijst, of desnoods K&K spul.
De laatste tijd laat ik ook vaker bezorgen, om m'n bestelling aan te vullen bestel ik de ene keer wasmiddel, dan weer een blok kaas of tandpasta / shampoo / schoonmaakmiddelen, etc.quote:Op donderdag 23 juli 2020 13:10 schreef Guanabana het volgende:
Maar misschien onderschat ik het wel, want ik ben tegenwoordig al jaren gewend om voor twee personen boodschappen te doen.
Ahw da's confronterend voor arme Timquote:Op donderdag 23 juli 2020 13:10 schreef Guanabana het volgende:
Maar misschien onderschat ik het wel, want ik ben tegenwoordig al jaren gewend om voor twee personen boodschappen te doen.
Ja, waarschijnlijk valt het in de praktijk ook best mee. Ik hoop er niet achter te komenquote:Op donderdag 23 juli 2020 13:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar je kunt toch gewoon drie of vier gerechten bedenken en daar spullen voor bestellen?
"You never shop alone!"quote:Op donderdag 23 juli 2020 13:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahw da's confronterend voor arme Tim
Ik denk dat Tim het wel oke vindtquote:Op donderdag 23 juli 2020 13:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahw da's confronterend voor arme Tim
Ik heb ook wel die indruk jaquote:Op donderdag 23 juli 2020 13:17 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik denk dat Tim het wel oke vindt
Omdat ik 41 kaarsjes mag uitblazen vandaagquote:Op donderdag 23 juli 2020 13:31 schreef Cyan9 het volgende:
Hoera voor @:Arizona !!
Waarom zeggen we eigenlijk hoera voor Arizona?
quote:Op donderdag 23 juli 2020 13:17 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik denk dat Tim het wel oke vindt
Klopt welquote:
Oh gefeliciteeeeerd!!quote:Op donderdag 23 juli 2020 13:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Omdat ik 41 kaarsjes mag uitblazen vandaag
Hoera voor Arizonaquote:Op donderdag 23 juli 2020 13:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 juli 2020 13:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja dan kan je nog eens wisselen. Lekker. Heb jij ook roze, mint en donkerblauw?quote:Op donderdag 23 juli 2020 13:27 schreef Arizona het volgende:
Ik was net bij de Kruidvat en heb ook nog die 3 mondkapjes voor 5 euro gekocht en een doosje filters. Nu hebben we 2 uitwasbare per persoon, is denk ik wel zo fris als we met 30 graden met zo'n ding op gaan lopen
Jaquote:Op donderdag 23 juli 2020 13:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dan kan je nog eens wisselen. Lekker. Heb jij ook roze, mint en donkerblauw?
Dankjewel!quote:Op donderdag 23 juli 2020 14:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
JaUiteraard was ik ze regelmatig uit maar dit maakt het net wat makkelijker.
Ze hadden ook voetbalmondkapjesRELLUHHHH
![]()
@:Koffieleuk, jij gefeliciteerd met je kamer, zag iets voorbijkomen in de vorige topics
Dit heb ik jaren geleden ook een keer gehad. Elke avond zag ik er wel weer eentje binnen bij mijn slaapkamerraam en had ik geen flauw idee waar ze vandaan kwamen. Een jaar later kwam ik de zolder op en zag ik enorm veel dode wespen :/ Kennelijk hadden ze ergens op zolder een nest gebouwd en konden ze daar niet meer weg, heel vaag.quote:Op donderdag 23 juli 2020 11:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
We gaan voor je op zoek!quote:Op donderdag 23 juli 2020 13:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[..]
Klopt welMaar ik zou een leuke date of relatie zeker niet afwijzen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |