SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKKoel en donker bewaren
Ik ben er nog wel maar dat is blijkbaar voor de anderen niet genoeg om ook te blijven.quote:Op maandag 20 juli 2020 00:52 schreef Guanabana het volgende:
Iedereen is meteen maar naar bed gegaan?
Oja het is morgen wel maandag.
Valt mee.quote:
Neequote:Op maandag 20 juli 2020 00:52 schreef Guanabana het volgende:
Saai. Dus.quote:Op maandag 20 juli 2020 00:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
NeeMaar ik heb niet heel veel te melden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar was ik me klaar voor aan het maken, en nu voel ik me weer wat wakkerder dan netquote:Op maandag 20 juli 2020 00:52 schreef Guanabana het volgende:
quote:Op maandag 20 juli 2020 00:58 schreef Strani het volgende:
Dit soort gekkigheid krijg ik nu dus op FOK!Een lege spoiler?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: oh nee nu zie ik het. Dar ziet er niet zo best uit nee.Koel en donker bewaren
Dit soort gekkigheid krijg ik nu dus op FOK!Mondriaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I love it when you talk dirty to me.quote:Op maandag 20 juli 2020 00:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee posts waarbij alles weg is. Ik denk dat het een CSS-kwestie is (webdesignprobleem)
quote:Op maandag 20 juli 2020 01:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
I love it when you talk dirty to me.
Syntax error.quote:Op maandag 20 juli 2020 01:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou hou me tegen hoor.quote:Op maandag 20 juli 2020 01:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Syntax error.
Undefined sprite in line 1230.
quote:
quote:Op maandag 20 juli 2020 01:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dit soort gekkigheid krijg ik nu dus op FOK!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet te doen joh
Hier werkt alles wel prima. Had eerder vanavond iets geks dat het beeld uit zichzelf naar boven ging scrollen, maar dat is nu niet meer zo.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ja, en nu is het weer even normaal. Heel raar.quote:Op maandag 20 juli 2020 01:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]Niet te doen joh
Hier werkt alles wel prima. Had eerder vanavond iets geks dat het beeld uit zichzelf naar boven ging scrollen, maar dat is nu niet meer zo.
Spaanse VPN...quote:Op maandag 20 juli 2020 01:05 schreef Strani het volgende:
Meteen bewijs dat FOK! ook denkt dat ik in Spanje woon trouwens, gezien de advertentie.
Was er bijna ingetuind maar je foto’s op insta zijn duidelijk geshopt.quote:Op maandag 20 juli 2020 01:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Nks van wat ik beweer geloven jullie ooit!
quote:Op maandag 20 juli 2020 01:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Was er bijna ingetuind maar je foto’s op insta zijn duidelijk geshopt.
FOK! heeft denkvermogen?quote:Op maandag 20 juli 2020 01:05 schreef Strani het volgende:
Meteen bewijs dat FOK! ook denkt dat ik in Spanje woon trouwens, gezien de advertentie.
Denk je?quote:Op maandag 20 juli 2020 01:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Tuurlijk! Elke computer heeft denkvermogen dus de server waar FOK! op staat ook!
Ik dacht zelf Almerequote:Op maandag 20 juli 2020 01:14 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Stiekem woon je gewoon in Usquert
Mja, ik drink geen bier. Dus dan hou je weinig keuzes over.quote:Op maandag 20 juli 2020 01:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Bij Ali?
Sexbierum klinkt ook wel als een fijne woonplaats.
De volgorde mag je zelf bepalen.
Hmm... jammerquote:Op maandag 20 juli 2020 01:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja, ik drink geen bier. Dus dan hou je weinig keuzes over.
Haha, truste!quote:Op maandag 20 juli 2020 01:24 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hmm... jammer
Zal toch maar slapen, ogen worden steeds kleiner...
Straks gaat Fok! al mijn acties analyserenquote:Op maandag 20 juli 2020 01:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Tuurlijk! Elke computer heeft denkvermogen dus de server waar FOK! op staat ook!
Oh zo.quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 20 juli 2020 06:47 schreef summer52 het volgende:
Goedemorgen iedereen!
@:ijs_beer gefeliciteerd
quote:
quote:
Dankjulliewel!quote:
Mooie Paal een optie?quote:Op maandag 20 juli 2020 01:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja, ik drink geen bier. Dus dan hou je weinig keuzes over.
Liever dat dan dat je Broek in Waterlandquote:
Toch eens omdraaien dat 5 werken en 2 vrij.quote:
Als het financieel kan, waarom niet.quote:Op maandag 20 juli 2020 09:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Toch eens omdraaien dat 5 werken en 2 vrij.
Minimaal voor hetzelfde salaris. En eigenlijk zou het salaris omhoog moeten, want ik heb dan meer dagen waarop ik het kan uitgeven.quote:Op maandag 20 juli 2020 09:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als het financieel kan, waarom niet.
Jij laat het geld wel rollen .quote:Op maandag 20 juli 2020 09:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Minimaal voor hetzelfde salaris. En eigenlijk zou het salaris omhoog moeten, want ik heb dan meer dagen waarop ik het kan uitgeven.
Wel het liefst mijn kant op.quote:Op maandag 20 juli 2020 09:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij laat het geld wel rollen .
quote:
Wel goed. Als hij graag deel wil nemen, zal hij dit er wellicht even voor over moeten hebbenquote:Op maandag 20 juli 2020 10:25 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Nairo neem het zekere voor het onzekere
Die grote is alweer helemaal de oude, dat was maar twee dagen gelukkig. Die kleine is niet meer dagelijks aan het kotsen maar eet nog wel erg slecht. Maar dat kan inmiddels na ruim een week ook een beetje aanstelleritis zijn van 'misschien moet je me leverworst geven, dat maakt me beter dan gewone brokjes'.quote:
Ah, gelukkig maar.quote:Op maandag 20 juli 2020 10:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Die grote is alweer helemaal de oude, dat was maar twee dagen gelukkig. Die kleine is niet meer dagelijks aan het kotsen maar eet nog wel erg slecht. Maar dat kan inmiddels na ruim een week ook een beetje aanstelleritis zijn van 'misschien moet je me leverworst geven, dat maakt me beter dan gewone brokjes'.Maar al met al gaat het beter. En dat is fijn want dan slaap ik ook weer eens.
quote:
Zeker! In deze periode check ik er elke dag op, want die van mij banjeren graag door lang gras en die aren zijn er nu. Tussen de tenen, bij de oren en neus check ik. Als je ze binnen een paar uur tussen de haren vandaan haalt is er niks aan de hand maar anders gaan ze door hun vorm inderdaad maar n kant op bewegen en dat is negen van de tien keer de huid in. Hele akelige dingen!quote:Op maandag 20 juli 2020 10:39 schreef Dave het volgende:
[..]
Ah, gelukkig maar.
Ik las laatst in de Stentor een artikel over kruipende grasaren, die ook erg vervelend kunnen zijn bij honden, ik kende ze niet, maar jij als hondenbezitter misschien wel?
Oh wow, hier heb ik echt nog nooit van gehoord. Maar ik heb ook geen hond dus de informatie is voor mij vrij nutteloosquote:Op maandag 20 juli 2020 10:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeker! In deze periode check ik er elke dag op, want die van mij banjeren graag door lang gras en die aren zijn er nu. Tussen de tenen, bij de oren en neus check ik. Als je ze binnen een paar uur tussen de haren vandaan haalt is er niks aan de hand maar anders gaan ze door hun vorm inderdaad maar n kant op bewegen en dat is negen van de tien keer de huid in. Hele akelige dingen!
Voor anderen met honden die het niet weten:
Grasaren zijn die puntjes met sprietjes die nu loslaten van het lange gras. Die bewegen door hun puntvorm maar n kant op op je hond en kunnen dan hele tunnels in de huid maken doordat ze zo scherp zijn en door de 'weerhaken' niet de andere kant op kunnen. Dus heeft je hond door gras met van die pluimpjes gelopen, check goed! Vooral tussen de tenen.
[ afbeelding ]
Best wel! Nou ja vaak, geen tientallen per dag, maar drie/vier keer per week hangt er toch wel eentje aan een voet of bek.quote:Op maandag 20 juli 2020 10:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh wow, hier heb ik echt nog nooit van gehoord. Maar ik heb ook geen hond dus de informatie is voor mij vrij nutteloosBlijven op jouw honden vaak van die sprietjes zitten of valt het wel mee hoe vaak het voorkomt?
quote:These negotiations may become known unofficially as the "stiff-leg summit" - a term being used by the Dutch here meaning that Mr Rutte has been sticking to his guns.
In dat artikelen hadden ze het zelfs over ingegraven aren in oren, neus en ogen en tussen de tenen. Brrr.quote:Op maandag 20 juli 2020 11:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Best wel! Nou ja vaak, geen tientallen per dag, maar drie/vier keer per week hangt er toch wel eentje aan een voet of bek.En dan zijn ze gewoon nog niet bij de huid dus trek je ze zo tussen de haren vandaan. Soms zijn die aren echt wel twee/drie centimeter dus je ziet ze vrij makkelijk.
quote:
Ja het zijn echt fuckers die dingen, soms moeten honden echt geopereerd omdat die aren aan het dwalen zijn gegaan in het lijf.quote:Op maandag 20 juli 2020 11:01 schreef Dave het volgende:
[..]
In dat artikelen hadden ze het zelfs over ingegraven aren in oren, neus en ogen en tussen de tenen. Brrr.
Ew dit klinkt heel vies en naarquote:Op maandag 20 juli 2020 11:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja het zijn echt fuckers die dingen, soms moeten honden echt geopereerd omdat die aren aan het dwalen zijn gegaan in het lijf.
Wij hebben vroeger ook wel een hond gehad, maar die was kortharig, misschien dat het dan minder speelt. Ik had er in ieder geval nog nooit van gehoord.quote:Op maandag 20 juli 2020 11:06 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
[..]
Ja het zijn echt fuckers die dingen, soms moeten honden echt geopereerd omdat die aren aan het dwalen zijn gegaan in het lijf.
Ja daar blijven ze minder snel in de vacht hangen.quote:Op maandag 20 juli 2020 11:13 schreef Dave het volgende:
[..]
Wij hebben vroeger ook wel een hond gehad, maar die was kortharig, misschien dat het dan minder speelt. Ik had er in ieder geval nog nooit van gehoord.
quote:Op maandag 20 juli 2020 11:39 schreef Dave het volgende:
'The Dutch', 'The Netherlands' en 'NEXIT' trending.
Wat is dit?quote:Op maandag 20 juli 2020 11:36 schreef TheFreshPrince het volgende:
Gefeliciteerd @:ijs_beer !
[ afbeelding ]
Ah ja, dat gemopper heb je ieder jaar wel een keer.quote:Op maandag 20 juli 2020 11:39 schreef Dave het volgende:
'The Dutch', 'The Netherlands' en 'NEXIT' trending.
Nederland is voor het overgrote deel van de economie geheel afhankelijk van andere landen.quote:Op maandag 20 juli 2020 11:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Misschien is een Nexit uiteindelijk wel goedkoper.
Het zijn niet alleen de Nederlanders die mopperen dit keer.quote:Op maandag 20 juli 2020 11:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ah ja, dat gemopper heb je ieder jaar wel een keer.
quote:
Oh toevallig, ik ben ook om 9 uur in Utrecht danquote:Op maandag 20 juli 2020 09:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Volgende week 3 dagen naar Utrecht en daar al om 9 uur zijn.
quote:Op maandag 20 juli 2020 11:52 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik zie geen mondkapjes en geen 1.5m afstand, dus ik sla even over.
Gezellig. Waarschijnlijk niet op dezelfde locatie in Utrecht. Of misschien wel.quote:Op maandag 20 juli 2020 11:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh toevallig, ik ben ook om 9 uur in Utrecht dan
Gemopperd zal er wordenquote:Op maandag 20 juli 2020 11:47 schreef Dave het volgende:
[..]
Het zijn niet alleen de Nederlanders die mopperen dit keer.
Misschien moet ik sentimenten op Twitter ook meer proberen te negeren.quote:Op maandag 20 juli 2020 11:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Gemopperd zal er worden
Vergeet soms dat het hier geen POL is![]()
True. Nederland is te afhankelijk van andere landen voor zijn economie, daarom zijn wij ook niet voor niks een van de oprichters van de voorloper van de EU. Je kan je alleen afvragen of een muntunie een goed idee.quote:Op maandag 20 juli 2020 11:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ah ja, dat gemopper heb je ieder jaar wel een keer.
Niemand die klaagt over de vele miljarden aan im- en export van landbouwproducten en goederen, de doorvoer in de Rotterdamse haven, transportsector, etc.
Alleen al Duitsland is bijna goed voor bijna 100 miljard Euro export per jaar...
Maar als er een keer een paar miljard extra steun moet komen dan steigert men.
Rutte krijgt nu ook het verwijt "te tekenen bij het kruisje". Zo werkt dat natuurlijk niet, je werkt naar een compromis en als je in de EU zit is het nu eenmaal geven en nemen.
[..]
Nederland is voor het overgrote deel van de economie geheel afhankelijk van andere landen.
Je kan als n groot Europa makkelijker deals maken met de USA, India of China dan als klein land.
Bij de Brexit zie je de problemen die het oplevert, die zijn nog vele jaren bezig om nieuwe overeenkomsten te sluiten met hun oude handelspartners, waar ze voorheen onder de paraplu van de EU konden opereren en je als 1 machtsblok kon onderhandelen.
Maar ik zie ook wel de nadelen van de EU.
Het is als een huwelijk; samen problemen oplossen die je alleen niet gehad zou hebben.
Ja, gooi de rijke landen er uit, dan red je het wel.quote:Op maandag 20 juli 2020 11:56 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Portugezen nog steeds boos.![]()
Al denk ik dat je dan vrijwel geen geld krijgt vriend.
Iedereen armquote:Op maandag 20 juli 2020 11:57 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, gooi de rijke landen er uit, dan red je het wel.
quote:Op maandag 20 juli 2020 11:52 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik zie geen mondkapjes en geen 1.5m afstand, dus ik sla even over.
Krijgen we straks een nieuwe EU met de vrekkige 5, die is succesvol en de andere landen denken shit.quote:Op maandag 20 juli 2020 11:56 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Portugezen nog steeds boos.![]()
Al denk ik dat je dan vrijwel geen geld krijgt vriend.
Op woensdagavond 2 september 2020 eerste aflevering.quote:Op maandag 20 juli 2020 12:04 schreef Dave het volgende:
[ twitter ]
Weet nog niet wat ik er mee moet.
Ik zou daar zaterdagavond 5 september 2020 van makenquote:Op maandag 20 juli 2020 12:07 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Op woensdagavond 2 september 2020 eerste aflevering.
Op een woensdag?quote:Op maandag 20 juli 2020 12:07 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Op woensdagavond 2 september 2020 eerste aflevering.
If life gives you melons, make melonade!quote:Op maandag 20 juli 2020 12:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wilde net mijn watermeloen gaan eten, maar die smaakte zuur.
Ik heb net watermeloen gekochtquote:Op maandag 20 juli 2020 12:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wilde net mijn watermeloen gaan eten, maar die smaakte zuur.
Die met 35% sticker kan je het beste hebben, die zijn al rijpquote:Op maandag 20 juli 2020 12:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb net watermeloen gekochthopelijk niet zuur...er zat wel een 35% sticker op
Vandaag opeten dan.quote:Op maandag 20 juli 2020 12:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb net watermeloen gekochthopelijk niet zuur...er zat wel een 35% sticker op
Altijd goedquote:Op maandag 20 juli 2020 12:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Die met 35% sticker kan je het beste hebben, die zijn al rijp
quote:Op maandag 20 juli 2020 12:39 schreef Greys het volgende:
Oeh, mobiel heb ik nu ook de knopjes zie ik.![]()
Even testen.
[ twitter ]
Zulks een zaligheid!quote:Op maandag 20 juli 2020 12:39 schreef ijs_beer het volgende:
Oeh. De Socialknopjes nu ook in de mobiele versie.
Ik zie zulks een potentie voor de landentopics komend jaar.quote:
HEEEEEERLAKquote:Op maandag 20 juli 2020 12:41 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik zie zulks een potentie voor de landentopics komend jaar.![]()
Bye bye imgur.quote:Op maandag 20 juli 2020 12:42 schreef Greys het volgende:
[..]
HEEEEEERLAK
Eindelijk ook leuke instaposts van de artiesten in de landentopics kunnen zetten zonder alles te hoeven screenshotten.
Ja was wel de verwachte datum. Goede nieuws is echter dat ze vanaf nu eindelijk los kunnen met namen gooienquote:
quote:Op maandag 20 juli 2020 12:27 schreef Guanabana het volgende:
Mijn favoriete diss van Wilders, moet nog steeds lachen als ik dit lees![]()
[ twitter ]
Lees dat ook echt in zijn stem.
Een dagje solidair zijn met Zuid-Europa, niets mis mee.quote:Op maandag 20 juli 2020 12:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb het idee dat ik nog niks heb uitgevoerd vandaag.
Ik begreep dat hij ook voor de Colombiaanse camera's nog eens extra z'n handen waste, om vervolgens de koffer die hij daarvoor ook al de hele tijd vasthield weer op te pakkenquote:Op maandag 20 juli 2020 10:25 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Nairo neem het zekere voor het onzekere
quote:Op maandag 20 juli 2020 12:39 schreef Greys het volgende:
Oeh, mobiel heb ik nu ook de knopjes zie ik.![]()
Even testen.
[ twitter ]
Nou nou nou nou nou!quote:Op maandag 20 juli 2020 13:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een dagje solidair zijn met Zuid-Europa, niets mis mee.
Het is middag, dan worden ze blijkbaar net wakkerquote:Op maandag 20 juli 2020 13:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een dagje solidair zijn met Zuid-Europa, niets mis mee.
quote:
Nogmaals feestquote:Op maandag 20 juli 2020 13:08 schreef Mandy040986 het volgende:
Gefeliciteerd @:ijs_beer![]()
De uitslag van mijn moeder is nu ook officieel. Geen tumor meer te zien! Ze moet nog wel op controle blijven en de hormoontabletten blijven slikken omdat de kans bestaat dat het terugkomt, maar nog.
Het. Is. Weg.![]()
Toetertjes!
[ afbeelding ]
Hij is blijkbaar voor de wekker wakker geworden. Altijd zonde.quote:Op maandag 20 juli 2020 13:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is middag, dan worden ze blijkbaar net wakker
[..]
Dat is mooi om te lezenquote:Op maandag 20 juli 2020 13:08 schreef Mandy040986 het volgende:
De uitslag van mijn moeder is nu ook officieel. Geen tumor meer te zien! Ze moet nog wel op controle blijven en de hormoontabletten blijven slikken omdat de kans bestaat dat het terugkomt, maar nog.
Het. Is. Weg.![]()
Toetertjes!
[ afbeelding ]
Wat fijn!quote:Op maandag 20 juli 2020 13:08 schreef Mandy040986 het volgende:
Het. Is. Weg.![]()
Toetertjes!
[ afbeelding ]
Jaaaaaaaaaa, ik zou je een trofee geven als die niet zo zwaar wasquote:Op maandag 20 juli 2020 13:08 schreef Mandy040986 het volgende:
Het. Is. Weg.![]()
Toetertjes!
[ afbeelding ]
Het is het gebaar dat telt, Fred.quote:Op maandag 20 juli 2020 13:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa, ik zou je een trofee geven als die niet zo zwaar was![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 juli 2020 13:16 schreef Mandy040986 het volgende:
Ik ben ook gewoon extra blij omdat ze eigenlijk zeiden dat ze zou overlijden eind vorig jaar.
En nu dit.
`quote:Op maandag 20 juli 2020 13:08 schreef Mandy040986 het volgende:
Het. Is. Weg.![]()
Toetertjes!
[ afbeelding ]
Mag wel niks met zijn meeste standpunten hebben maar kan wel lachen om hem. Baudet niet, dat vind ik maar een enge glibber.quote:Op maandag 20 juli 2020 12:27 schreef Guanabana het volgende:
Mijn favoriete diss van Wilders, moet nog steeds lachen als ik dit lees![]()
[ twitter ]
Lees dat ook echt in zijn stem.
JAAAAA wat een feest vandaag!quote:Op maandag 20 juli 2020 13:08 schreef Mandy040986 het volgende:
Het. Is. Weg.![]()
Toetertjes!
[ afbeelding ]
Ja man, ik ben kapt!quote:Op maandag 20 juli 2020 13:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij is blijkbaar voor de wekker wakker geworden. Altijd zonde.
Wow nogmaals gefeliciteerd!!! Wat geweldig allemaal joh!!!quote:Op maandag 20 juli 2020 13:08 schreef Mandy040986 het volgende:
Het. Is. Weg.![]()
Toetertjes!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een mooie mix van kandidaten waar ik wel en niet enthousiast van wordMaar kans groot natuurlijk dat dit niet (helemaal) klopt, maar dit is afgaande van social media analyses etc. Ook mooi niemand dubbel van een seizoen etc.
Ik kan wel janken van blijdschap voor jullie! Maar juichen is leuker dusquote:Op maandag 20 juli 2020 13:16 schreef Mandy040986 het volgende:
Ik ben ook gewoon extra blij omdat ze eigenlijk zeiden dat ze zou overlijden eind vorig jaar.
En nu dit.
quote:Op maandag 20 juli 2020 13:35 schreef molloot200 het volgende:
Zag net voor de WIDM volgers een mogelijk lijstje langskomen met kandidaten van een all-stars seizoen van WIDM via Instagram:Als Tygo er niet in zit dan is het een gemiste kansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een mooie mix van kandidaten waar ik wel en niet enthousiast van wordMaar kans groot natuurlijk dat dit niet (helemaal) klopt, maar dit is afgaande van social media analyses etc. Ook mooi niemand dubbel van een seizoen etc.
![]()
Ik heb van Sigrid altijd de indruk gehad dat ze het emotioneel allemaal echt niet zo goed aankon, vooral toen ze door Jochem van Gelder nogal werd gepiepeld. Dus ik weet niet of ng een keer meedoen zo'n geweldig idee zou zijn voor haar.
Zag net voor de WIDM volgers een mogelijk lijstje langskomen met kandidaten van een all-stars seizoen van WIDM via Instagram:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een mooie mix van kandidaten waar ik wel en niet enthousiast van wordMaar kans groot natuurlijk dat dit niet (helemaal) klopt, maar dit is afgaande van social media analyses etc. Ook mooi niemand dubbel van een seizoen etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
quote:Op maandag 20 juli 2020 13:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]AOISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
HAAGSquote:
quote:Op maandag 20 juli 2020 13:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zag net voor de WIDM volgers een mogelijk lijstje langskomen met kandidaten van een all-stars seizoen van WIDM via Instagram:Niet enorm slecht ofzo, maar wel een beetje mh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een mooie mix van kandidaten waar ik wel en niet enthousiast van wordMaar kans groot natuurlijk dat dit niet (helemaal) klopt, maar dit is afgaande van social media analyses etc. Ook mooi niemand dubbel van een seizoen etc.
Hopelijk komt er toch nog wel echt een konijn uit de hoed voor het jubileumseizoen, met een leuke twist die niemand verwacht.De Sahara is zonder meer erg droog.
Huilen mag altijd met dat mooie nieuws hoor!quote:Op maandag 20 juli 2020 13:42 schreef Mandy040986 het volgende:
Dankjewel @:Greys, @:Cee @:Strani (STRANIEEEE) @:guanabana, @:aoibhin, @:Meke en ik ben vast nog iemand vergeten, maar thanks, thanks, thanks!
Ik heb wel even een potje gejankt hoor.
Grootste twist van afgelopen seizoen was dat er een extra seizoen kwam in het najaarquote:Op maandag 20 juli 2020 13:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Niet enorm slecht ofzo, maar wel een beetje mh.
Hopelijk komt er toch nog wel echt een konijn uit de hoed voor het jubileumseizoen, met een leuke twist die niemand verwacht.
Ja Sigrid vond het mentaal wel zwaar volgens mij. Toch zou ik haar graag nog eens willen zienquote:Op maandag 20 juli 2020 13:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Als Tygo er niet in zit dan is het een gemiste kans![]()
Ik heb van Sigrid altijd de indruk gehad dat ze het emotioneel allemaal echt niet zo goed aankon, vooral toen ze door Jochem van Gelder nogal werd gepiepeld. Dus ik weet niet of ng een keer meedoen zo'n geweldig idee zou zijn voor haar.
Ja, ik hoop op een iets specialer seizoen, dan naar China reizen om mensen in vierkantjes te duwen of rondjes te rijden op een parkeerplaats.quote:Op maandag 20 juli 2020 13:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Grootste twist van afgelopen seizoen was dat er een extra seizoen kwam in het najaar
Ja al zitten in de betere seizoenen, zoals seizoen 11 ook wel een paar van dat soort mindere opdrachten. Als het maar afgewisseld wordt met sterke opdrachten en goede twists.quote:Op maandag 20 juli 2020 13:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ik hoop op een iets specialer seizoen, dan naar China reizen om mensen in vierkantjes te duwen of rondjes te rijden op een parkeerplaats.
Ja uiteraard, zelfs in de Belgische versie heb je wel mindere dingen, zoals dat langdradige gedoe met die minnotaurus of met die foto van die BV’er. Veel hangt af van de leukheid van de groep en een paar spectaculaire opdrachten met leuke mindfucks.quote:Op maandag 20 juli 2020 13:52 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja al zitten in de betere seizoenen, zoals seizoen 11 ook wel een paar van dat soort mindere opdrachten. Als het maar afgewisseld wordt met sterke opdrachten en goede twists.
quote:Op maandag 20 juli 2020 13:45 schreef molloot200 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Wel heel hard gelachen om die opdracht hoorquote:
Dat is zeker heel verdacht!quote:Op maandag 20 juli 2020 13:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja Sigrid vond het mentaal wel zwaar volgens mij. Toch zou ik haar graag nog eens willen zienZe schijnt niet op de premire te zijn geweest van de Penoza film waarin ze een hoofdrol had en had verder een sociale mediastilte. Opzich vrij verdacht dan wel.
Zag net voor de WIDM volgers een mogelijk lijstje langskomen met kandidaten van een all-stars seizoen van WIDM via Instagram:Gemiste kans om met 20 kandidaten te beginnen, van elk seizoen 1, en met een dubbele eliminatie per aflevering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een mooie mix van kandidaten waar ik wel en niet enthousiast van wordMaar kans groot natuurlijk dat dit niet (helemaal) klopt, maar dit is afgaande van social media analyses etc. Ook mooi niemand dubbel van een seizoen etc.
C’est Davie :o)
Zag net voor de WIDM volgers een mogelijk lijstje langskomen met kandidaten van een all-stars seizoen van WIDM via Instagram:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een mooie mix van kandidaten waar ik wel en niet enthousiast van wordMaar kans groot natuurlijk dat dit niet (helemaal) klopt, maar dit is afgaande van social media analyses etc. Ook mooi niemand dubbel van een seizoen etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op maandag 20 juli 2020 14:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is wel mijn favoriet van dit lijstje![]()
Nu weet ik even niet hoever dat van jullie af is, maar...quote:Op maandag 20 juli 2020 14:39 schreef Aoibhin het volgende:
Rabobank belde net mijn ouders dat mijn broer vanochtend rond 9 uur in de buurt van Nijmegen heeft gepind. Wegens privacy kunnen ze niet precies zeggen waar, maar het is in ieder geval daar in de buurt.
Oh hebben jullie in ieder geval een bericht. Mooi en fijn voor jullie. En dan zo bij mij om de hoek in Nijmegen. Heel vreemde gewaarwording om over na te denken. Jullie weten natuurlijk ook niet waar hij nu slaapt bijvoorbeeld.quote:Op maandag 20 juli 2020 14:39 schreef Aoibhin het volgende:
Rabobank belde net mijn ouders dat mijn broer vanochtend rond 9 uur in de buurt van Nijmegen heeft gepind. Wegens privacy kunnen ze niet precies zeggen waar, maar het is in ieder geval daar in de buurt.
Okay dat is mooi in elk geval. Dan weten jullie dat hij in principe okay is en voor zichzelf lijkt te zorgen.quote:Op maandag 20 juli 2020 14:39 schreef Aoibhin het volgende:
Utrecht. Hij is sinds vorige week woensdag weg en hij fietst behoorlijke afstanden, dus op zich wel logisch dat hij dan ergens daar nu is.quote:Op maandag 20 juli 2020 14:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu weet ik even niet hoever dat van jullie af is, maar...
Oh balenquote:Op maandag 20 juli 2020 14:44 schreef ijs_beer het volgende:
Ugh. Was een taart aan het maken, maar heb de slagroom laten schiften.
Nee precies, hij had het er wel eens over dat hij mensen kende van internet, van ook een of ander game forum waar hij zit (geen Fokquote:Op maandag 20 juli 2020 14:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh hebben jullie in ieder geval een bericht. Mooi en fijn voor jullie. En dan zo bij mij om de hoek in Nijmegen. Heel vreemde gewaarwording om over na te denken. Jullie weten natuurlijk ook niet waar hij nu slaapt bijvoorbeeld.
Ah jammerquote:Op maandag 20 juli 2020 14:44 schreef ijs_beer het volgende:
Ugh. Was een taart aan het maken, maar heb de slagroom laten schiften.
De rest in de koelkast gemieterd en nu gauw naar de supermarkt voor nieuwe room. Het lijkt er op dat de room te warm was.quote:
Banoffee.quote:Op maandag 20 juli 2020 14:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah jammerWat voor taart wordt het? Kun je nog opnieuw beginnen?
Ja, dat is dan wel logisch. Wel fijn dat de Rabobank zoiets laat weten.quote:Op maandag 20 juli 2020 14:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Utrecht. Hij is sinds vorige week woensdag weg en hij fietst behoorlijke afstanden, dus op zich wel logisch dat hij dan ergens daar nu is.
Voorzichtig goed nieuws lijkt mequote:Op maandag 20 juli 2020 14:39 schreef Aoibhin het volgende:
Mooi dat jullie iets weten.quote:Op maandag 20 juli 2020 14:39 schreef Aoibhin het volgende:
Hoorde net dat de vierdaagse camping daar helemaal volstaat ook al gaat de vierdaagse niet door, heeft ie daar wellicht iets mee?quote:Op maandag 20 juli 2020 14:39 schreef Aoibhin het volgende:
Oeh lekker!quote:
Nee geen geschiedenis daar of voor zover we weten mensen die hij daar kent. Maar er is ook een kans dat hij nog verder gaat naar Duitsland ofzo.quote:Op maandag 20 juli 2020 14:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Mooi dat jullie iets weten.
Als hij naar Nijmegen is gegaan betekent dat er misschien toch of iemand daar is? Lijkt mij niet logisch om daar random heen te gaan. Heeft hij daar een geschiedenis?
quote:Zeker 23 besmettingen met het coronavirus zijn gelinkt aan een caf in Hillegom. "Mogelijk heeft het virus zich verspreid doordat mensen met milde klachten zich niet hebben laten testen en bijvoorbeeld zijn blijven werken", meldt GGD Hollands Midden maandag.
Dit ook inderdaad.quote:Op maandag 20 juli 2020 15:17 schreef Dave het volgende:
Nou ging ik al nooit naar kroegen, maar dat gaan we dus voorlopig ook niet alsnog maar even doen.
Nou weet je in ieder geval een stad.quote:Op maandag 20 juli 2020 14:39 schreef Aoibhin het volgende:
Dat ze dat doen?quote:Op maandag 20 juli 2020 14:39 schreef Aoibhin het volgende:
Dat vroeg ik me ook wel af ja. Komt handig uit natuurlijk maar het verbaast me wel, tenzij het de rekening van Jobi's ouders is natuurlijk (maar in dat geval zou ik het dan weer raar vinden dat ze niet de exacte lokatie kunnen geven).quote:Op maandag 20 juli 2020 15:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat ze dat doen?Was dat afgesproken, of hoe zit dat?
Onder normale omstandigheden mag zoiets niet over de rekening van iemand anders. Maar als de politie zich ermee bemoeit omdat de rekeninghouder als vermist is opgegeven wordt het misschien een ander verhaalquote:Op maandag 20 juli 2020 15:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja, al wil het natuurlijk niet zeggen dat hij dan ook daar blijft. Maar wel fijn om nu even een indicatie te hebben van waar hij ongeveer isquote:Op maandag 20 juli 2020 15:26 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Nou weet je in ieder geval een stad.
Ja dat was afgesprokenquote:Op maandag 20 juli 2020 15:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wel fijn dat er in ieder geval een teken van leven is! Na zoveel dagen.quote:
Ja dat inderdaad. Hij is opgegeven als vermist. Ik weet ook niet precies hoe het zit allemaal, maar ik denk niet dat ze deze info hadden gedeeld als het echt niet had gemogen.quote:Op maandag 20 juli 2020 15:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Onder normale omstandigheden mag zoiets niet over de rekening van iemand anders. Maar als de politie zich ermee bemoeit omdat de rekeninghouder als vermist is opgegeven wordt het misschien een ander verhaal
Oh hij is opgegeven als vermist inmiddels, okay dat is mooi.quote:Op maandag 20 juli 2020 15:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat inderdaad. Hij is opgegeven als vermist. Ik weet ook niet precies hoe het zit allemaal, maar ik denk niet dat ze deze info hadden gedeeld als het echt niet had gemogen.
Dat hadden we de donderdagmiddag al gedaanquote:Op maandag 20 juli 2020 15:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh hij is opgegeven als vermist inmiddels, okay dat is mooi.
Ah wel fijn dat jullie in elk geval iets weten. Ideaal is het allemaal niet maar beter dan niks weten.quote:Op maandag 20 juli 2020 15:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, al wil het natuurlijk niet zeggen dat hij dan ook daar blijft. Maar wel fijn om nu even een indicatie te hebben van waar hij ongeveer is
Shine?quote:Op maandag 20 juli 2020 15:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op basis waarvan dacht YT dat De Toppers een goed idee was om af te spelen.
Als je de groente laat uitlekken (en het vocht dus weggooit) heb je het uitlekgewicht over.quote:Op maandag 20 juli 2020 16:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe zit dat nou ook alweer met netto-gewicht en uitlek-gewicht op een potje groente.
Bij netto-gewicht staat 350 gram en bij uitlek-gewicht 230 gram. Wanneer ik alle groente uit het potje gebruik, welk gewicht heb ik dan.
Ik heb al gegoogled maar dat werd er niet echt duidelijker op.
Dus de hoeveel groente die erin zit is dus de 230 gram?quote:Op maandag 20 juli 2020 16:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als je de groente laat uitlekken (en het vocht dus weggooit) heb je het uitlekgewicht over.
Of gewoon pessismistisch denken dat je erbij genaaid wordt en het lagere gewicht rekenen, dat werkt ook.
Als je de boel uit laat lekken, dan hou je dus 230 gram overquote:Op maandag 20 juli 2020 16:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe zit dat nou ook alweer met netto-gewicht en uitlek-gewicht op een potje groente.
Bij netto-gewicht staat 350 gram en bij uitlek-gewicht 230 gram. Wanneer ik alle groente uit het potje gebruik, welk gewicht heb ik dan.
Ik heb al gegoogled maar dat werd er niet echt duidelijker op.
Ja. Maar als je na het uitlekken bijvoorbeeld 18% van de groente weg gooit hou je natuurlijk weer minder over.quote:Op maandag 20 juli 2020 16:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus de hoeveel groente die erin zit is dus de 230 gram?
Thanks. Dat wilde ik weten. Want dat vocht ga ik niet opeten, dus hoef ik ook niet mee te nemen in mijn dagelijkse inname.quote:Op maandag 20 juli 2020 16:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als je de boel uit laat lekken, dan hou je dus 230 gram overHet nettogewicht is het gewicht van het hele potje.
als je t op de weegschaal gooit dan weet je het preciesquote:Op maandag 20 juli 2020 16:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Thanks. Dat wilde ik weten. Want dat vocht ga ik niet opeten, dus hoef ik ook niet mee te nemen in mijn dagelijkse inname.
Ik raakte alleen verward en Google hielp ook niet mee, dat maakte het alleen nog maar verwarrender.
Ik gooi alles de pan en dan na het koken met een spatel de groente uit het vocht vissen.quote:Op maandag 20 juli 2020 16:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja. Maar als je na het uitlekken bijvoorbeeld 18% van de groente weg gooit hou je natuurlijk weer minder over.
Dat geeft weer meer afwas.quote:Op maandag 20 juli 2020 16:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
als je t op de weegschaal gooit dan weet je het precies
Als je het vocht niet meer gaat gebruiken kan je natuurlijk ook de hele inhoud in een vergiet pleurenquote:Op maandag 20 juli 2020 16:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik gooi alles de pan en dan na het koken met een spatel de groente uit het vocht vissen.
Klopt.quote:Op maandag 20 juli 2020 16:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als je het vocht niet meer gaat gebruiken kan je natuurlijk ook de hele inhoud in een vergiet pleuren
Hoe dan ook, positief nieuws nu is beter dan positief nieuws over een jaarquote:Op maandag 20 juli 2020 16:04 schreef Koen66 het volgende:
maar 'positief' in vaccin termen betekent veelal nog steeds "duurt wel een jaar vorodat het echt en masse gebruikt kan worden"
drie keer is scheepsrecht.quote:
Ah balenquote:
Ook een leuke foto hoor!quote:Op maandag 20 juli 2020 17:34 schreef GeorgeM het volgende:
[ afbeelding ]
Van harte @:ijs_beer!![]()
In navolging van Greys. Alleen wilde mijn B niet echt meewerken
quote:Op maandag 20 juli 2020 17:34 schreef GeorgeM het volgende:
[ afbeelding ]
Als je die landen boos krijgt, doe je toch wat goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 juli 2020 18:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
Heg is weer kort
Wat een mooi evenwichtig verloop en niveauverschil. De raad van heg-beheer keurt het goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
Daar hegt ik veel waarde aanquote:Op maandag 20 juli 2020 18:31 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Wat een mooi evenwichtig verloop en niveauverschil. De raad van heg-beheer keurt het goed.
quote:Op maandag 20 juli 2020 18:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
Heg is weer kort
Hij loopt mooi af naar voren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Hij sluit wat verderop aan op een paar schuttingdelenquote:Op maandag 20 juli 2020 18:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij loopt mooi af naar voren.
Hahahah beetje bewogen maar leuke foto, leuke hondquote:Op maandag 20 juli 2020 17:34 schreef GeorgeM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het mooi.quote:Op maandag 20 juli 2020 18:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hij sluit wat verderop aan op een paar schuttingdelen
Ze hebben de oorlog overleefd, dit dat.quote:Op maandag 20 juli 2020 18:38 schreef molloot200 het volgende:
Vanmiddag moest ik werken en er kwam een oude vrouw naar me toe met een briefje met tekst erop, heel klein en dat wilde ze me laten lezen. Ze hield niet echt de 1,5-meter in acht en werd een medium beetje boos toen ik een stap opzij deed toen zij dichterbij kwam. Werd ik op m’n plek ook weer gerriteerd vanKom op, ik doe die 1,5 Meter voor jouw doelgroep laat maar zeggen.
Het was toch in elk geval wel haar telefoonnumer?quote:Op maandag 20 juli 2020 18:38 schreef molloot200 het volgende:
Vanmiddag moest ik werken en er kwam een oude vrouw naar me toe met een briefje met tekst erop, heel klein en dat wilde ze me laten lezen. Ze hield niet echt de 1,5-meter in acht en werd een medium beetje boos toen ik een stap opzij deed toen zij dichterbij kwam. Werd ik op m’n plek ook weer gerriteerd vanKom op, ik doe die 1,5 Meter voor jouw doelgroep laat maar zeggen.
Ik vind het zo opmerkelijk dat hij geen grijs haar krijgt na al die jaren politiek op dat niveau. Maar misschien verft hij het. Maar ook weinig rimpels extra.quote:Op maandag 20 juli 2020 18:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als je die landen boos krijgt, doe je toch wat goed
Overigens is Twitter wel vermoeiend...
Nederlanders: hij verraadt Nederland, tekent gewoon bij het kruisje
Buitenlanders: hij verraadt de EU, komt teveel voor z'n eigen land op
Nu heb ik niet zoveel met Rutte maar het is wel een politiek Duracel konijn die doorgaat met debatteren als de rest al op apegapen ligt. En dan een dikke laag teflon waardoor niets aan hem blijft kleven. Denk dat ze daar wat aan moeten wennen
quote:Op maandag 20 juli 2020 18:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Het was toch in elk geval wel haar telefoonnumer?
Zo, dat zal een bijzonder nummertje worden danquote:Op maandag 20 juli 2020 18:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]Volgende week heb ik een date met haar op de bingoclub
Hij vindt dit gewoon leuk, zeker zo op het hoogste niveau. En hij kan de grote leiders ook allemaal aan. Dat maakt het al snel leukerquote:Op maandag 20 juli 2020 18:55 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik vind het zo opmerkelijk dat hij geen grijs haar krijgt na al die jaren politiek op dat niveau. Maar misschien verft hij het. Maar ook weinig rimpels extra.
Obama zag je grijzer worden.
Oh en comgrats Ijsbeerke! Vier het maar goed, want in het AD staat dat je in 2100 bent uitgestorven.
Dit ziet er een stuk toffer uit dan de vroege Rollercoaster Tycoonsquote:Op maandag 20 juli 2020 19:02 schreef Momo het volgende:
Hier zijn trouwens screenshots van mijn planet coaster park, al 3 weken mee bezig. Maar in dit spel duurt het gewoon lang voordat je iets moois hebt.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog niet klaar
Ziet er mooi uit.quote:Op maandag 20 juli 2020 19:02 schreef Momo het volgende:
Hier zijn trouwens screenshots van mijn planet coaster park, al 3 weken mee bezig. Maar in dit spel duurt het gewoon lang voordat je iets moois hebt.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog niet klaar
Ziet er mooi uit! Ik vrees dat ik er het geduld niet zo voor hem. Ik heb het spel wel maar ben er nooit echt in geraakt. Maar hele transportnetwerken bouwen in Transport Fever 2 is dan weer geen probleem.quote:Op maandag 20 juli 2020 19:02 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog niet klaar
Grafisch heel mooiquote:Op maandag 20 juli 2020 19:02 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog niet klaar
OpenTTD is hier nog steeds favorietquote:Op maandag 20 juli 2020 19:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit! Ik vrees dat ik er het geduld niet zo voor hem. Ik heb het spel wel maar ben er nooit echt in geraakt. Maar hele transportnetwerken bouwen in Transport Fever 2 is dan weer geen probleem.
quote:Op maandag 20 juli 2020 19:02 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog niet klaar
Blijft ook een prachtig spelquote:Op maandag 20 juli 2020 19:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Grafisch heel mooi
Ben zelf wel iets meer van "selecteer, plaats, building complete"
[..]
OpenTTD is hier nog steeds favoriet
Ja, het ziet er grafisch wel een stuk mooier uitquote:Op maandag 20 juli 2020 19:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Blijft ook een prachtig spelMaar TF2 is wel echt mooi hoor, hele mooie modellen van OV-voertuigen.
Ben je nog virtueel naar Moskou gereden de laatste tijd?quote:Op maandag 20 juli 2020 19:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Blijft ook een prachtig spelMaar TF2 is wel echt mooi hoor, hele mooie modellen van OV-voertuigen.
OpenTTDquote:Op maandag 20 juli 2020 19:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
OpenTTD is hier nog steeds favoriet
Moskou moet lukken.quote:Op maandag 20 juli 2020 19:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ben je nog virtueel naar Moskou gereden de laatste tijd?
En dan 3 dagen later denk je ineens "hey, het is al donker en de koffie is koud".quote:Op maandag 20 juli 2020 19:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
OpenTTD
Volgens mij moet ik die weer eens downloaden en installeren.
En dat nog wel op z'n verjaardagquote:Op maandag 20 juli 2020 19:29 schreef Cee het volgende:
Nu op BBC News een reportage over het uitsterven van de ijsbeer.
En wolven in het bos er naar toe.quote:Op maandag 20 juli 2020 19:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Moskou moet lukken.
Omsk is een mooie stad, maar net iets te ver weg.
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat ik een referentie niet begrijp!quote:Op maandag 20 juli 2020 19:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ben je nog virtueel naar Moskou gereden de laatste tijd?
Podver Straanquote:Op maandag 20 juli 2020 19:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo, dat zal een bijzonder nummertje worden dan
Ik kan het haar niet kwalijk nemen!quote:Op maandag 20 juli 2020 19:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
Michelle 4 president
Maar ze wil niet...
Ziet er heel tof uit!quote:Op maandag 20 juli 2020 19:02 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog niet klaar
Heheh ik weet wat je luisterde.quote:Op maandag 20 juli 2020 19:40 schreef Meke het volgende:
Ik luister nu een podcast in 2016, en het is echt bizar hoeveel dingen alweer achterhaald zijn. Ze waren superexcited over het Witte Huis, en ik dacht: 'huh, niet verwacht dat het zulke Trump-aanhangers waren', totdat het ineens over Michelle Obama ging
En ook over tweets van 140 tekens, dat is ook al niet meer
Hoe kan ik dat, hoe kan ik dat, hoe kan ik dat nou vergeten?quote:Op maandag 20 juli 2020 19:29 schreef Dave het volgende:
[..]
Waar ik m'n eerste kus van jou heb gehad?
Net op de verjaardag van die van ons!quote:Op maandag 20 juli 2020 19:29 schreef Cee het volgende:
Nu op BBC News een reportage over het uitsterven van de ijsbeer.
Iemand die het herkent.quote:Op maandag 20 juli 2020 19:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hoe kan ik dat, hoe kan ik dat, hoe kan ik dat nou vergeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |