SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKOp woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Neequote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:28 schreef Guanabana het volgende:
Weer een TT![]()
![]()
Jullie moeten onderhand wel helemaal gek worden van dat speeltje van mij.
Had er al wel ergens wat over langs zien komen, ja, maar had het nog niet uitgebreid gelezen!quote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:25 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dan had je ook vast gehoord over de nieuwe bestemming van het Land van Ooit , ooit begonnen als Efteling+
https://www.volkskrant.nl(...)llissement~bd987e2f/
Ik durf hem amper te verplaatsen omdat ik bang ben dat er iets mee gebeurtquote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee
Neem je hem ook mee naar bed vanavond?
Dezequote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:34 schreef Momo het volgende:
@:Arizona mooie keuken.
@:Guanabana welke laptop had je besteld?
Maar heeft ze ook een goed lied dat naar het ESF zou kunnen ? Een dijk van een stem is niet genoeg.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:43 schreef Arcee het volgende:
Wanneer sturen we Davine Michelle naar het ESF?
Wat een dijk van een stem.
Mooi dingquote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik durf hem amper te verplaatsen omdat ik bang ben dat er iets mee gebeurt
[..]
Deze
Nu nog een leuk eigen nummer en wat minder geschreeuw.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:43 schreef Arcee het volgende:
Er zijn vast wel talentvolle componisten die een passend liedje voor haar dijk van een stem kunnen/willen schrijven, toch?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:48 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maar heeft ze ook een goed lied dat naar het ESF zou kunnen ? Een dijk van een stem is niet genoeg.
Wat een beautyquote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Deze
O jij hebt dat ook dat het beeldscherm zeg maar een beetje uitsteekt waardoor hij wat scheef gaat staanquote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Deze
Daar ligt het probleem.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:49 schreef Dave het volgende:
[..]
Nu nog een leuk eigen nummer en wat minder geschreeuw.
De ervaring leert (hallo Glennis) dat als mensen een lied gaan schrijven aan de hand van de vocale capaciteiten het meestal niet goed uitpakt. Zoals Dave net zei, iets minder geschreeuw en een lied dat bij haar past. Dan mag ze voor mij in 2022 gaan.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
Er zijn vast wel talentvolle componisten die een passend liedje voor haar dijk van een stem kunnen/willen schrijven, toch?
Misschien hebben ze net als OG3NE een buitengewoon succesvolle tekstschrijver in de familie.quote:
Oh wauwquote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:56 schreef Dave het volgende:
Ik zie dat Samsung een tv uitbrengt die je kunt draaien, zodat je verticaal opgenomen telefoonfilmpjes kunt bekijken.
Zit iemand daar op te wachten?
Anders wil pa Vol ze vást uit de brand helpen hoor!quote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Misschien hebben ze net als OG3NE een buitengewoon succesvolle tekstschrijver in de familie.
Is zijn nieuwe partner eigenlijk al meerderjarig? Dan zou hij het nog eens in eigen kring kunnen proberen.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Anders wil pa Vol ze vást uit de brand helpen hoor!
Breng ze niet op ideeën Meke.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Anders wil pa Vol ze vást uit de brand helpen hoor!
Blijkbaar. Althans ik verwacht dat ze daar onderzoek naar gedaan hebben.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:56 schreef Dave het volgende:
Ik zie dat Samsung een tv uitbrengt die je kunt draaien, zodat je verticaal opgenomen telefoonfilmpjes kunt bekijken.
Dit is serieus?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:56 schreef Dave het volgende:
Ik zou zeggen: los het op door automatisch horizontaal te filmen, als je je telefoon verticaal vasthoudt.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Blijkbaar. Althans ik verwacht dat ze daar onderzoek naar gedaan hebben.
Yes, 1700 euri.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dit is serieus?
Edit: zie nu de foto hierboven.
Wat stom![]()
Of kijk de filmpjes gewoon op je telefoon? Ik heb überhaupt nog nooit een filmpje van mijn telefoon naar de tv gestreamdquote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:02 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: los het op door automatisch horizontaal te filmen, als je je telefoon verticaal vasthoudt.
Ik zal überhaupt moeten wennen aan deze, maar het is wel snelheidsgenot.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:51 schreef Meke het volgende:
[..]
O jij hebt dat ook dat het beeldscherm zeg maar een beetje uitsteekt waardoor hij wat scheef gaat staanIk ben daar nog steeds niet aan gewend
OH echt heel lelijk vind ik hetquote:
Dat is te makkelijk. En daar kunnen ze dan geen nieuw product mee verkopen.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:02 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: los het op door automatisch horizontaal te filmen, als je je telefoon verticaal vasthoudt.
Oja dat doen wij wel vaakquote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Of kijk de filmpjes gewoon op je telefoon? Ik heb überhaupt nog nooit een filmpje van mijn telefoon naar de tv gestreamd
Dit. Ik zou niet eens weten hoe dat moet.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Of kijk de filmpjes gewoon op je telefoon? Ik heb überhaupt nog nooit een filmpje van mijn telefoon naar de tv gestreamd
Ja dat is wel fijnquote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:05 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik zal überhaupt moeten wennen aan deze, maar het is wel snelheidsgenot.En ik kan weer normaal typen.
Ja ik bracht het weer te diplomatiek, maar het is wel een feit, jaquote:
Ik weet wel hoe het moet maar ik zie er zo de toegevoegde waarde niet van. Kan natuurlijk ook aan de kwaliteit van mijn filmpjes liggenquote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit. Ik zou niet eens weten hoe dat moet.
Dat klinkt dan best wel leukquote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Oja dat doen wij wel vaak![]()
Met het hele gezin allemaal youtubefilmpjes in dezelfde playlist zetten die dan één voor één langskomen, echt heel leuk
Ik moet zeggen dat ik zelden film met mijn mobiel. Dus daar zal het ook aan liggen. Geloof dat mijn tv het niet eens kan.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe het moet maar ik zie er zo de toegevoegde waarde niet van. Kan natuurlijk ook aan de kwaliteit van mijn filmpjes liggen
Ja is ook leukquote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe het moet maar ik zie er zo de toegevoegde waarde niet van. Kan natuurlijk ook aan de kwaliteit van mijn filmpjes liggen
[..]
Dat klinkt dan best wel leuk
Mijn tv kan het ook niet, maar mijn Chromecast welquote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik zelden film met mijn mobiel. Dus daar zal het ook aan liggen. Geloof dat mijn tv het niet eens kan.
op mijn laptop.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Mijn tv kan het ook niet, maar mijn Chromecast welWaar kijk jij Netflix etc op? Daar zou je ook YT op moete kunnen kijken
Ojaquote:
Een Chromecast is echt de beste investering die ik heb gedaan in de laatste maanden. Ben zo blij dat ik nu dingen kan streamen naar mijn tv.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
O, wel verhipte handigquote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:56 schreef Dave het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.facebook.com/watch/?v=325544478465963quote:
Volgens mij gedragen die mensen zich zo uit puur individueel en egoïstisch gedrag.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:38 schreef usagi414 het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/watch/?v=325544478465963
Kan het originele filmpje niet vinden. Maar dit sluit mooi aan bij hoe mensen ermee omgaan
Misschien is mupload iets?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:31 schreef Arizona het volgende: [..] Ik wilde foto uploaden van hoe het nu is, maar ik mag van imgur niets uploaden, imgur vindt dat hij overbelast is
![]()
Nooit, mag ik hopen, zolang ze dat gekrijs aanhoudt.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:43 schreef Arcee het volgende:
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 18:03 schreef Arizona het volgende:
Oh Em GeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wauw, zó jaloers. Supermooi, @Arizona!![]()
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:22 schreef Meke het volgende:
Wow wow wow @:Cee @:Guanabana @:Hamlapjes wisten jullie al hoe baby Theodosia aan haar einde komt?![]()
NeeeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, ik moet idd rustiger aan doen, maar het probleem is dat het om personeel, betalingen en salarissen (in en uit dienst oa) gaat en dat kan niet wachtenquote:Op vrijdag 17 juli 2020 17:07 schreef Redefine het volgende: [..] Vervelend dat je geen pauze kunt nemen. Daar wordt je ook niet gezonder van. Je moet toch proberen je rust te nemen. Dan komt werk maar niet af, hoe cru dat ook klinkt. En dat zeg ik nog, terwijl ik allesbehalve een 9 tot 5 type ben. Ik weet dat het lastig is. Zelf doe ik werk wat met golfbewegingen gaat qua drukte. Soms is het opeens even rustig. Vaak druk en ook perioden heel erg druk. De werkdruk ligt bij ons heel hoog, maar dat gaat heel goed. Scheelt voor mij dat ik niet blijf doormalen nadat ik klaar ben.
Dit heb ik ook wel ja. Een uur voor het opstaan, en dan ook niet meer in slaap kunnen komen.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 21:13 schreef GeorgeM het volgende:
Echt malen doe ik ook niet hoor, maar ik word wel regelmatig vroeg wakker en denk dan aan wat ik allemaal nog moet doen.
Maar dat is wel malen hè?
Heb je De Balk aanstaan of zo? Hoe kom je hier anders?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 21:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
Wat is dit
https://frontpage.fok.nl/(...)id-vergaat-niet.html
Stormfrontpage?
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 21:19 schreef Dave het volgende:
[..]
Heb je De Balk aanstaan of zo? Hoe kom je hier anders?
Mijn balk zit achter een balkjequote:Op vrijdag 17 juli 2020 21:19 schreef Dave het volgende:
[..]
Heb je De Balk aanstaan of zo? Hoe kom je hier anders?
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 18:03 schreef Arizona het volgende:
WOOOOOOW vet gaafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zoiets wil ik ook
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Maar wat een typisch bericht inderdaad weer. Brrr.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 21:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Mijn balk zit achter een balkje
Ik weet niet precies wanneer ze er was en het was me ook ontgaan dat ze blijkbaar weg was.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 21:14 schreef Dave het volgende:
Oh, Kim de Boer is terug. Misschien kan zij naar het ESF?
Jaquote:Op vrijdag 17 juli 2020 21:16 schreef Dave het volgende:
[..]
Dit heb ik ook wel ja. Een uur voor het opstaan, en dan ook niet meer in slaap kunnen komen.
Is voornamelijk vanwege het lieve liedje dat ik het extra zielig vind.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 21:10 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Voel ik niks bij, ik ben nu psychopaat of iets he![]()
Ach de extreme kanten op links en rechts kan je beter neger en.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 21:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
Wat is dit
Stormfrontpage?
De laatste tijd is het al mode om op de FP het woord "neger" in zoveel mogelijk berichten te proppen. Als je daar dan wat van zegt dan krijg je het excuus "dat het nooit goed is, als je kleurling zegt zijn er ook mensen gekwetst".
Het zullen wel de felle anti-BLM gevoelens zijn die hier rondspoken.
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 21:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Is voornamelijk vanwege het lieve liedje dat ik het extra zielig vind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
Wiesda?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 21:14 schreef Dave het volgende:
Oh, Kim de Boer is terug. Misschien kan zij naar het ESF?
quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 21:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]Maar het heeft iets morbides (you blow us all away), waardoor het niet alleen maar zoetsappig is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
The voice 1, nu bij we want More.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 21:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wanneer ze er was en het was me ook ontgaan dat ze blijkbaar weg was.
Nou ja, net als bij alle mensen die kunnen zingen: als ze een geweldig liedje heeft, mag ze gaan.quote:
Ik heb al zelden zin om gras te maaienquote:Op vrijdag 17 juli 2020 21:26 schreef Cee het volgende:
Er is weer een gardening-programma op de BBC en ik word daar zo rustig van.Ik wil zo graag een tuin maar ik denk als ik er een heb, dat ik hem amper kan onderhouden. Maar toch, later als ik groot ben wil ik een huisje met tuintje.
Zon top nummer als dit toen in de NSF?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 21:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, net als bij alle mensen die kunnen zingen: als ze een geweldig liedje heeft, mag ze gaan.
Oh, ik bedoelde het ook niet serieus he?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 21:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, net als bij alle mensen die kunnen zingen: als ze een geweldig liedje heeft, mag ze gaan.
Kom maar oefenen!quote:Op vrijdag 17 juli 2020 21:26 schreef Cee het volgende:
Er is weer een gardening-programma op de BBC en ik word daar zo rustig van.Ik wil zo graag een tuin maar ik denk als ik er een heb, dat ik hem amper kan onderhouden. Maar toch, later als ik groot ben wil ik een huisje met tuintje.
Wij kunnen niet eens wat plantjes/bloemen op ons balkon zettenquote:Op vrijdag 17 juli 2020 21:26 schreef Cee het volgende:
Beter dit dan een HR afdeling die je meerdere reminder moet sturen om gegevens te krijgenquote:Op vrijdag 17 juli 2020 21:13 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja, ik moet idd rustiger aan doen, maar het probleem is dat het om personeel, betalingen en salarissen (in en uit dienst oa) gaat en dat kan niet wachten![]()
Meer dan de helft van de inzendingen was nog minderquote:
Ik ook niet, alles gaat in no time kapot.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 21:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wij kunnen niet eens wat plantjes/bloemen op ons balkon zetten
Ja, ik bedoel, wij kunnen het niet omdat we het gewoon niet doen.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 21:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ook niet, alles gaat in no time kapot.![]()
Balkon is ook op het noorden dus weinig zonlicht.
Zwaar leven!
Wij hebben één heel makkelijk perkje, met twee minipalmpjes, worteldoek en steentjesquote:Op vrijdag 17 juli 2020 21:43 schreef Dave het volgende:
Oh en ik altijd maar denken dat gras makkelijker is dan al onze struiken, planten en boompjes.
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 21:23 schreef Guanabana het volgende:
Nou tot zover eigenlijk pas één probleem met mijn laptop; een programma dat ik installeer en dat vervolgens nergens terug te vinden is
Nee, echt niet.
Ja, maar daar zijn de vogeltjes gek op.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 21:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hebben één heel makkelijk perkje, met twee minipalmpjes, worteldoek en steentjes
Maar de rest is vreselijk. Eén wand is helemaal begroeid met klimop, echt lastig veel snoeiwerk heb je daarvan.
Ik moest Googelen wat een worteldoek isquote:Op vrijdag 17 juli 2020 21:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hebben één heel makkelijk perkje, met twee minipalmpjes, worteldoek en steentjes
Maar de rest is vreselijk. Eén wand is helemaal begroeid met klimop, echt lastig veel snoeiwerk heb je daarvan.
Edit: het is wel mooi hoor, als het onderhouden is, maar het is vreselijk veel werk om te onderhouden![]()
Meestal 2 opties waar het terecht kan komen:quote:Op vrijdag 17 juli 2020 21:23 schreef Guanabana het volgende:
Nou tot zover eigenlijk pas één probleem met mijn laptop; een programma dat ik installeer en dat vervolgens nergens terug te vinden is
Nee, echt niet.
Ook niet via Windows toets + R, en naam van het programma intypen?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 21:23 schreef Guanabana het volgende:
Nee, echt niet.
Dat klopt!quote:
Ik ken wel Kim Køtter ofquote:Op vrijdag 17 juli 2020 21:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Da's die meid met die trekker.
Ik wil dit soort dingetjes ook in mijn leven.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 21:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hadden dit jaar een nestje in de (niet gesnoeide)leilindes en toevallig vanmorgen zaten er twee peutermereltjes onder het nest
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 21:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Meestal 2 opties waar het terecht kan komen:
C:\Program Files (x86)
C:\Program Files
Hoe heet het programma?
Nee echt niet jongens, ik kan wel íetsquote:Op vrijdag 17 juli 2020 21:48 schreef Dave het volgende:
[..]
Ook niet via Windows toets + R, en naam van het programma intypen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
Of even laptop herstarten?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 21:48 schreef Dave het volgende:
[..]
Ook niet via Windows toets + R, en naam van het programma intypen?
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 21:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Nee echt niet jongens, ik kan wel íets
In de Downloads map?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We hebben denk ik 3 mussennesten in de klimop gehad dit jaar.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 21:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat klopt!
Wij hadden dit jaar een nestje in de (niet gesnoeide)leilindes en toevallig vanmorgen zaten er twee peutermereltjes onder het nest
Achter mijn auto en toen durfde ik niet met de auto weg te rijden naar het werken toen heb ik maar de auto van mijn vriend gepakt
Zo lief ben ik voor vogels. En dat na vorig weekend.
Dat zijn wel dingen die het allemaal mooier maken hequote:Op vrijdag 17 juli 2020 21:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wil dit soort dingetjes ook in mijn leven.![]()
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 21:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Nee echt niet jongens, ik kan wel íets
Het schijnt dat die zich wel eens installeert in de "roaming" folderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus C:\Users\Guanabana\Appdata\Roaming\uTorrent
De map "Appdata" kan verborgen zijn, dus vinkje "Verborgen items" in het tabblad "Beeld" nog even aanzetten om verborgen items weer te geven in de verkenner.
Wakker worden door de vogeltjes.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 21:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat zijn wel dingen die het allemaal mooier maken heArme vogeltjes, wekenlang zijn er allemaal bouwvakkers en lawaaiige machines bij ze in de buurt geweest en zij zaten maar te piepen in dat nestje maar nu zijn ze toch uitgevlogen en ik ben zo trots op ze
Oh dat is zo zieligquote:Op vrijdag 17 juli 2020 21:51 schreef Dave het volgende:
[..]
We hebben denk ik 3 mussennesten in de klimop gehad dit jaar.
Afgelopen week lag er een dood kaal vogeltje op het terras.
Bedankt! Maar ik heb geen 'Appdata' en dat vinkje staat al aan!quote:Op vrijdag 17 juli 2020 21:51 schreef TheFreshPrince het volgende:
De map "Appdata" kan verborgen zijn, dus vinkje "Verborgen items" in het tabblad "Beeld" nog even aanzetten om verborgen items weer te geven in de verkenner.
Je hebt altijd een Appdataquote:Op vrijdag 17 juli 2020 21:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Bedankt! Maar ik heb heb geen 'Appdata' en dat vinkje staat al aan!
Oh, dan heb je 'm goed verstoptquote:Op vrijdag 17 juli 2020 21:56 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oja stond ergens anders.
Maar, nee, daar staat hij ook niet.
Ik heb het al drie keer gedaan toen.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 21:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Oh, dan heb je 'm goed verstopt
Vroeg hij tijdens de installatie niet om de locatie waar hij geïnstalleerd moest worden?
Anders de installatie opnieuw uitvoeren en kijken of je 'm op die manier kan verwijderen en daarna opnieuw installeren?
Heb je "uTorrent Web" of "uTorrent Classic" gedownload?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb het al drie keer gedaan toen.
Ik kon het ook elke keer opnieuw doen zonder dat hij zei dat hij al was geïnstalleerd. Dus op een of andere manier installeert hij echt niet
Ik kijk even of hij om een locatie vraagt inderdaad.
Je kunt ‘m een soort van onderhoudsvrij makenquote:Op vrijdag 17 juli 2020 21:26 schreef Cee het volgende:
Nee, niet web.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Heb je "uTorrent Web" of "uTorrent Classic" gedownload?
Want ik zie 2 versies op de download pagina (je moet iets scrollen voor de "classic").
Ben uren bezig om de #*@katten van alle buren uit de tuin te houden.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 21:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh dat is zo zielig
Ik ben ook blij dat onze kat nu niet naar buiten kan, moet er niet aan denken dat hij een vogeltje grijpt. Als we volgend jaar een nestje in de achtertuin hebben moeten we de kat echt wel binnenhouden...
Deze heb ik: (quote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:01 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee, niet web.
Hij vraagt inderdaad niet om de locatieDus het is gewoon een nepdownload, maar why.
En om snel je handige tools in 1x te downloaden en installeren (inclusief qBittorrent):quote:qBittorrent Features
Polished µTorrent-like User Interface
No Ads
Sorry @katten dit was niet bedoeld als tag.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:03 schreef Dave het volgende:
[..]
Ben uren bezig om de #*@:katten van alle buren uit de tuin te houden.
Aaaaaawquote:Op vrijdag 17 juli 2020 21:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat klopt!
Achter mijn auto en toen durfde ik niet met de auto weg te rijden naar het werken toen heb ik maar de auto van mijn vriend gepakt
Zo lief ben ik voor vogels. En dat na vorig weekend.
https://ninite.com ook nog bezocht?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:08 schreef Guanabana het volgende:
Bedankt @:TheFreshPrince, dit is wel gelukt!
Oh ja, hier ookquote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:06 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hier geen eekhoorntjes![]()
Wel egels
Nee ik hou het even voor gezien vandaag, ga morgen verderquote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
https://ninite.com ook nog bezocht?
Kwestie van aanklikken wat je wil hebben, dan naar onderen scrollen voor 1 download, die uitvoeren en alles wordt automagisch geïnstalleerd
Hehe, okquote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:10 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee ik hou het even voor gezien vandaag, ga morgen verder
En knorrenquote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:10 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Oh ja, hier ookgeweldig hè
![]()
Zitten we savonds buiten bij de kachel en horen we het ritselen
Hier een paar keer, maar daarna niet terug gezien. Met die egelziekte een beetje bang dat ie niet meer leeft.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:10 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Oh ja, hier ookgeweldig hè
![]()
Zitten we savonds buiten bij de kachel en horen we het ritselen
Ah, dat zou wel jammer zijnquote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:11 schreef Dave het volgende:
[..]
Hier een paar keer, maar daarna niet terug gezien. Met die egelziekte een beetje bang dat ie niet meer leeft.
Ik woon in een vinex wijk, dus misschien ook wel overreden. En met al die schuttingen zal het sowieso niet makkelijk rondwandelen zijn.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ah, dat zou wel jammer zijn![]()
Heb hier meestal 3 dikkerds in de tuin rondwandelen als ze er zijn. Onderling zijn ze het niet altijd met elkaar eens, er wordt wel eens wat geduwd. Als ik wat lekkers strooi (pinda's) dan is dat snel vergeten en zitten ze met z'n 3-en te smullen. Klinkt niet heel smakelijk.
Oh ja, dat helpt niet. M'n buren aan 1 kant hebben hun tuin hermetisch dicht, daar kan geen muis meer tussen de planken door. Mijn tuin grenst aan de achterkant tegen een loop/fietspad (bosjes er tussen) en daarna een rechthoekige gemeentevijver.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:14 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik woon in een vinex wijk, dus misschien ook wel overreden. En met al die schuttingen zal het sowieso niet makkelijk rondwandelen zijn.
Jaquote:
Ja zo voelde hetquote:Op vrijdag 17 juli 2020 21:09 schreef Guanabana het volgende:
Oke ben doodmoe, morgen verder
@:Meke, kwartiertje?!
Ja gelukkig dat ik het kan hebben (al kan het altijd een keer teveel zijn).quote:Op vrijdag 17 juli 2020 21:13 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja, ik moet idd rustiger aan doen, maar het probleem is dat het om personeel, betalingen en salarissen (in en uit dienst oa) gaat en dat kan niet wachten![]()
Ik merk dat ik er last van heb, kan er niet meer zo goed tegen. Misschien ook door m’n leeftijd.
Echt malen doe ik ook niet hoor, maar ik word wel regelmatig vroeg wakker en denk dan aan wat ik allemaal nog moet doen.
Maar dat is wel malen hè?![]()
Beetje dan![]()
Goed dat jij er goed tegen kunt!
Wij hebben elk jaar een egeltje dat in de zomer ineens tevoorschijn komtquote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:15 schreef Arizona het volgende:
Egelsen eekhoorns
heb ik hier nog nooit gezien. Geritsel op de grond hier betekent muizen of ratten
Oooo daar word je toch helemaal week vanquote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wij hebben elk jaar een egeltje dat in de zomer ineens tevoorschijn komtWe weten niet of dat dan dezelfde is ofzo, maar vorig jaar had dat egeltje ineens een klein egeltje ernaast lopen
Ja echt superschattigquote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oooo daar word je toch helemaal week van
Tssss, iedereen weet toch dat het eggle is!quote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:40 schreef Guanabana het volgende:
Anekdote:
Iemand die ik via via ken, had een Engelstalige vriendin. Zijn Engels was matig. Op een dag zei hij: 'There's an eagle in the garden!'
Dus zij kwam aansnellen.
Bedoelde hij 'egel'.![]()
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:40 schreef Guanabana het volgende:
Anekdote:
Iemand die ik via via ken, had een Engelstalige vriendin. Zijn Engels was matig. Op een dag zei hij: 'There's an eagle in the garden!'
Dus zij kwam aansnellen.
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 21:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
Wat is dit
Stormfrontpage?
De laatste tijd is het al mode om op de FP het woord "neger" in zoveel mogelijk berichten te proppen. Als je daar dan wat van zegt dan krijg je het excuus "dat het nooit goed is, als je kleurling zegt zijn er ook mensen gekwetst".
Het zullen wel de felle anti-BLM gevoelens zijn die hier rondspoken.
Mohhhhhhquote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wij hebben elk jaar een egeltje dat in de zomer ineens tevoorschijn komtWe weten niet of dat dan dezelfde is ofzo, maar vorig jaar had dat egeltje ineens een klein egeltje ernaast lopen
Ik vond dat toevallig de kutste van alle Marvelsquote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Net Avengers: Age of Ultron gekeken. Prima film voor de vrijdagavond
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:40 schreef Guanabana het volgende:
Anekdote:
Dus zij kwam aansnellen.
Hahaha mooiquote:Op vrijdag 17 juli 2020 22:40 schreef Guanabana het volgende:
Anekdote:
Dus zij kwam aansnellen.
Ik zeg ook niet dat ik hem goed vondquote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:10 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vond dat toevallig de kutste van alle Marvels
Strani gaat losquote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:13 schreef Strani het volgende:
Twee koffie en een cola zero achter de huig, deze jongen kan er weer tegenaan voor het komende half uur.
@Davequote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:42 schreef molloot200 het volgende:
Jaaaaaaaa net toen ik wilde komen lag het halve internet eruit
Dat wil ik zienquote:
En dan mag je wel ongestoord hier je gang gaan?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja het werd een beetje te gek dus de politie moest me uit het café halen
Hier veel meer sites. En toen wou ik op allestoringen.nl gaan kijken of er iets aan de hand was maar die lag er ook uit...quote:
als storingen sites storing hebben is het goed foutquote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:47 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Hier veel meer sites. En toen wou ik op allestoringen.nl gaan kijken of er iets aan de hand was maar die lag er ook uit...
Gelukkig was er nog twitter waar veel mensen er melding van maakten, toen wist ik dat het niet aan mij of mijn provider lag.
Alleen een beetje lullig dat die de stekker van het internet eruit trok.quote:
was hij hetquote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Alleen een beetje lullig dat die de stekker van het internet eruit trok.
Ja zie je wel hoe los die kerel kan gaan!quote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja zie me hier maar eens weg te krijgenquote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En dan mag je wel ongestoord hier je gang gaan?
Kunnen we niet jouw internetverbinding saboteren ofzo?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja zie me hier maar eens weg te krijgen
quote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja wat hoor ik allemaalquote:
H4x0r J0bIquote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kunnen we niet jouw internetverbinding saboteren ofzo?
Als jij nou voortaan een beetje beter kijkt waar je loopt als je high bent van de caffeïnequote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:54 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Ja wat hoor ik allemaalWaren jullie tijdelijk tot desolate eenzaamheid veroordeeld?
Je weet dat veel verzoeken gewoon ingewilligd kunnen worden?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja zie me hier maar eens weg te krijgen
Uiteraard.quote:
Ja ik trok wel een kabel ergens los maar dacht dat het gewoon de electriciteitstoevoer van een ziekenhuis was, dus ik liet het lekker zo. Als ik geweten had dat het FOK! wasquote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als jij nou voortaan een beetje beter kijkt waar je loopt als je high bent van de caffeïne
Ja net zo los als de kabel.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja zie je wel hoe los die kerel kan gaan!
Haha da's ook weer niet nodig! Hoewel ik wel kritiek heb geleverd op de Grote Kale Leider dus ik sta vast ergens op een lijstjequote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je weet dat veel verzoeken gewoon ingewilligd kunnen worden?
Ja, en jij nergens last van zeker?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:54 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Ja wat hoor ik allemaalWaren jullie tijdelijk tot desolate eenzaamheid veroordeeld?
twitter:MMCAnchor twitterde op vrijdag 17-07-2020 om 23:54:04Major Part Of Web Offline As CloudFlare Suffers Outage https://t.co/N9wVCf79PZ reageer retweet
Je dacht zeker dat het de stroomkabel was die heel Catalonië van energie voorzietquote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik trok wel een kabel ergens los maar dacht dat het gewoon de electriciteitstoevoer van een ziekenhuis was, dus ik liet het lekker zo. Als ik geweten had dat het FOK! was
Don't mess with the GKL.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha da's ook weer niet nodig! Hoewel ik wel kritiek heb geleverd op de Grote Kale Leider dus ik sta vast ergens op een lijstje
Nee want ik was niet thuisquote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:56 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ja, en jij nergens last van zeker?[ afbeelding ]twitter:MMCAnchor twitterde op vrijdag 17-07-2020 om 23:54:04Major Part Of Web Offline As CloudFlare Suffers Outage https://t.co/N9wVCf79PZ reageer retweet
Ohh als ik die zou vinden zou ik die hele regio hélemaal gék maken. Tijdens elke wedstrijd van FC Barcelona 20 keer het stroom uit en aanquote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je dacht zeker dat het de stroomkabel was die heel Catalonië van energie voorziet
Jorien van den Herik?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha da's ook weer niet nodig! Hoewel ik wel kritiek heb geleverd op de Grote Kale Leider dus ik sta vast ergens op een lijstje
Dannyquote:
klopt, die startte ik ook al als Fok alternatiefquote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee want ik was niet thuisMaar ik hoorde net ook iets over Discord.
He je bent er nog, dus de sabotage actie is nog niet optimaal geluktquote:
Ik vind het heel erg dat jullie allemaal zo moeten hebben afzienquote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, die startte ik ook al als Fok alternatief
Maar die schijnen ook via Cloudflare te werken
Haha ja, sorryquote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
He je bent er nog, dus de sabotage actie is nog niet optimaal gelukt
quote:
Nope nog niets. Paps is vandaag wel weer op het politiebureau geweest.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jobiiii![]()
Heb je al nieuws over je broertje?
Ik weet niet echt wie het is, ik googelde op Grote Kale Leider.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 23:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Danny
Mijn tante heet ook Jorien trouwens en komt ook uit Rotterdam. Maar ze heeft dan weer weinig met voetbal.
Haha, Danny de almachtige van dit forumquote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik weet niet echt wie het is, ik googelde op Grote Kale Leider.
Nee, maar er zijn de afgelopen maanden meerdere keren busjes met Tsjechische nummerplaten langs geweest om te klussen aan de zendmast op het dak van de flatquote:
Ja dat weet ik, maar ik bedoelde, wie die Jorien is.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha, Danny de almachtige van dit forum
Oh haha, (voormalig, dacht ik) voorzitter van Faienoorrrd.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:03 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar ik bedoelde, wie die Jorien is.
Jorienquote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:03 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar ik bedoelde, wie die Jorien is.
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:03 schreef Cee het volgende:
Ik lees nu dat het internet even stuk was door het uitvoeren van een download met een nieuwe 15 inch laptop.
ah dieeeeeequote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh haha, (voormalig, dacht ik) voorzitter van Faienoorrrd.
Nee, ik heb geen Corona.quote:
laatst in een restaurant bij Corona bier "voor wie er nu nog steeds geen genoeg van kan krijgen"quote:
Oh wat stom. En de meeste mogelijke adressen waar jullie hem zouden verwachten zijn waarschijnljk al wel gecheckt?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nope nog niets. Paps is vandaag wel weer op het politiebureau geweest.
Het vervelende is ook dat hij op zich vrijwillig weg is en er geen aanwijzingen zijn om te denken dat hij zichzelf iets aandoet, dus heel veel kan de politie ook niet echt.
Amber Alert is alleen voor minderjarigen...quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh wat stom. En de meeste mogelijke adressen waar jullie hem zouden verwachten zijn waarschijnljk al wel gecheckt?
Onder deze situatie kunnen ze dus geen Amber Alert o.i.d. uit doen begrijp ik? Of moet het dan nog langer duren voor hij niet thuis komt?
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:03 schreef Cee het volgende:
Ik lees nu dat het internet even stuk was door het uitvoeren van een download met een nieuwe 15 inch laptop.
Oh ja klopt. Dat is ook lastig dus inderdaad.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:10 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Amber Alert is alleen voor minderjarigen...
En voor volwassenen hebben ze zoiets geloof ik niet? Maar ik vroeg me ook al af of je in dit geval van vermissing kan spreken.
Ja, daar heb ik ook wel eens vaker last van.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:13 schreef molloot200 het volgende:
Okay zijn er meer mensen die last hebben van die "Invoeren" knop? Is bij mij nu al een paar dagen zo. Als ik een bericht stuur, blijft hij staan op "Bezig...", terwijl mijn eigen bericht allang te vinden is. En dan moet ik eerst refreshen voor ik weer een nieuw bericht kan versturen
Mijn grootste probleem met die knop is dat ik 'm te vaak gebruik misschien.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:13 schreef molloot200 het volgende:
Okay zijn er meer mensen die last hebben van die "Invoeren" knop? Is bij mij nu al een paar dagen zo. Als ik een bericht stuur, blijft hij staan op "Bezig...", terwijl mijn eigen bericht allang te vinden is. En dan moet ik eerst refreshen voor ik weer een nieuw bericht kan versturen
Ja, al waren er sowieso al niet echt heel logische adressen waar hij zou kunnen zijn. Hij heeft geen vrienden en er is ook weinig contact met de rest van de familie.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh wat stom. En de meeste mogelijke adressen waar jullie hem zouden verwachten zijn waarschijnljk al wel gecheckt?
Onder deze situatie kunnen ze dus geen Amber Alert o.i.d. uit doen begrijp ik? Of moet het dan nog langer duren voor hij niet thuis komt?
Ja is een tijd heel veel voorgekomen, daarna weer niet, en nu soms weer.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:13 schreef molloot200 het volgende:
heb ik al lange tijd regelmatig last vanquote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:13 schreef molloot200 het volgende:
De eerste voor wie dat Alert werd gegeven heette Amber.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:14 schreef Koen66 het volgende:
waarom heet dat eigenlijk Amber Alert. Lijkt zo alsof het alleen voor meisje sis
Ja die hangt bij ons allemaal alleen nog maar van plakband aan elkaar zo versleten is die.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Mijn grootste probleem met die knop is dat ik 'm te vaak gebruik misschien.
dus het had ook Harry alert kunnen hetenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De eerste voor wie dat Alert werd gegeven heette Amber.
Hahahaquote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja die hangt bij ons allemaal alleen nog maar van plakband aan elkaar zo versleten is die.
Nou ja, gistermiddag hebben we hem wel als vermist gemeld bij de politie en ook een beetje de situatie uitgelegd, maar feitelijk gezien is er voor hen geen reden om naar hem op zoek te gaan.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:10 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Amber Alert is alleen voor minderjarigen...
En voor volwassenen hebben ze zoiets geloof ik niet? Maar ik vroeg me ook al af of je in dit geval van vermissing kan spreken.
We mogen nog blij zijn dat het geen kind van Elon Musk was.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dus het had ook Harry alert kunnen heten
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:14 schreef Koen66 het volgende:
waarom heet dat eigenlijk Amber Alert. Lijkt zo alsof het alleen voor meisje sis
quote:De Verenigde Staten hadden als eerste land een AMBER Alert Plan, sinds 1996 op niveau van de staten, sinds 2003 landelijk. De naam komt van het Amerikaanse 9-jarige meisje Amber Hagerman, dat op 13 januari 1996 werd ontvoerd en vermoord. Haar dood leidde tot het invoeren van het AMBER Alert, een backroniem van America's Missing: Broadcast Emergency Response. Een aantal Amerikaanse staten hanteren overigens een alternatieve naam, waaronder Levi’s Call in Georgia, Maile Amber Alert in Hawaï en Morgan Nick Amber Alert in Arkansas, allen genoemd naar kinderen die in deze Amerikaanse staten vermist raakten.
Heftig hoor, hoe gaat het nu met jou?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou ja, gistermiddag hebben we hem wel als vermist gemeld bij de politie en ook een beetje de situatie uitgelegd, maar feitelijk gezien is er voor hen geen reden om naar hem op zoek te gaan.
Oh, mij komt het echt met elke post weer opnieuw voor. Echt schijtirritant en maakt ervan dat ik op dit moment de mobiele versie prefereer boven de webversiequote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja is een tijd heel veel voorgekomen, daarna weer niet, en nu soms weer.
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
We mogen nog blij zijn dat het geen kind van Elon Musk was.
Gaat op zich wel redelijk nu, maar ik probeer ook vooral mijn gedachten te verzetten naar andere dingen. Er is nu heel weinig wat we kunnen doen eigenlijk.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Heftig hoor, hoe gaat het nu met jou?
Het is inderdaad lastig om daar wat aan te doen. Het blijft een vrijwillige keuze. Ik hoop voor jullie dat die heel snel wat van zich laat horen of weer thuiskomt. Want hier wordt je natuurlijk ook gek vanquote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou ja, gistermiddag hebben we hem wel als vermist gemeld bij de politie en ook een beetje de situatie uitgelegd, maar feitelijk gezien is er voor hen geen reden om naar hem op zoek te gaan.
Sorry dan dat ik het net weer als onderwerp opbracht in dit topicquote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gaat op zich wel redelijk nu, maar ik probeer ook vooral mijn gedachten te verzetten naar andere dingen. Er is nu heel weinig wat we kunnen doen eigenlijk.
Ja inderdaad, vooral dat hij gewoon wat laat horen. Dat we een beetje weten waar hij zit en wat hij van plan is.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is inderdaad lastig om daar wat aan te doen. Het blijft een vrijwillige keuze. Ik hoop voor jullie dat die heel snel wat van zich laat horen of weer thuiskomt. Want hier wordt je natuurlijk ook gek van
Geeft niet johquote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:18 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Sorry dan dat ik het net weer als onderwerp opbracht in dit topicEen knuffel voor jou
Dat komt beide eigenlijk op hetzelfde neerquote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:24 schreef Strani het volgende:
Zullen we het hier bij laten of veranderen we het onderwerp nog even?
Ik bedoelde of we het hier bij laten verder in de zin dat we niet meer gaan posten vandaagquote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat komt beide eigenlijk op hetzelfde neer
dat duurt verrekte langquote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik bedoelde of we het hier bij laten verder in de zin dat we niet meer gaan posten vandaag
Oh zo. Sinds wanneer sluiten we de boel hier opeensquote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik bedoelde of we het hier bij laten verder in de zin dat we niet meer gaan posten vandaag
< Komt net binnen, nieuw , verwonderd, open.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh zo. Sinds wanneer sluiten we de boel hier opeensHebben we nu een verplichte sluitingstijd?
Nouja. Dat ligt eraan hoor.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Eén dagje reflectie is toch niet zo'n ramp Koen?
Ja.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dus het had ook Harry alert kunnen heten
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Eén dagje reflectie is toch niet zo'n ramp Koen?
Kijk uit dat de sfeer niet omslaat!quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:24 schreef Strani het volgende:
Zullen we het hier bij laten of veranderen we het onderwerp nog even?
quote:
Dan zingen we allemaal Klachnaaacht enz.quote:
Ja he, 2018 is calling.quote:
Ja dat klassiekertje kwam ineens weer bovendrijven uit de archieven in mijn breinquote:
Het klachtnacht liedquote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan zingen we allemaal Klachnaaacht enz.
Daar heeft iemand ooit een tekst voor geschreven. Volgens mij was dat @Cee.quote:
De laatste week zijn we toch al af en toe wat klassiekertjes uit de 1000 topics naar boven aan het halenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat klassiekertje kwam ineens weer bovendrijven uit de archieven in mijn brein
Wauw echt gek om te bedenken dat het echt voor jouw tijd wasquote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:48 schreef Strani het volgende:
Oh, ja toen was ik hier nog niet dus ik weet daar allemaal niks van
De omslaande sfeer daar was je toch wel al bij?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:48 schreef Strani het volgende:
Oh, ja toen was ik hier nog niet dus ik weet daar allemaal niks van
Welke?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vage film was dat net die ik keek.
Met die vrachtwagen?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vage film was dat net die ik keek.
Ik hoop dat de F1 een leuke race wordt, verder geen leuke plannen. Dus lekker gamen en uitslapen zondagquote:
Oh die heb ik twee keer gezien omdat ik hem zo geweldig vondquote:
Ik viel er halverwege ofzo in ja.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja. Had jij die ook net gekeken?
Ok, dan is ie daarna goed vooruit gegaan.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 01:00 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik viel er halverwege ofzo in ja.
Wel een vage idd.
EDIT: Lees nu dat deze film het regiedebuut van Steven Spielberg was
Volgens mij nietquote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
De omslaande sfeer daar was je toch wel al bij?
Ik vind het juist een heel goed debuut eigenlijk.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 01:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ok, dan is ie daarna goed vooruit gegaan.
Dat er überhaupt een tijd voor mij wás!quote:Op zaterdag 18 juli 2020 00:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wauw echt gek om te bedenken dat het echt voor jouw tijd was
Ik ken er geloof ik maar één.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 01:10 schreef Strani het volgende:
Mensen, ik ga het toegeven. Ik vind meerdere liedjes van R. Kelly geweldig.
Ja het lijkt al wel uit een vorig leven ofzoquote:Op zaterdag 18 juli 2020 01:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat er überhaupt een tijd voor mij wás!
Hahahaquote:Op zaterdag 18 juli 2020 01:12 schreef Guanabana het volgende:
Oh nee twee.
Allebei súperkut, wat is dit joh Strani.
Oja Ignition ken ik ook, is geloof ik wel oke.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 01:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Hahaha
Gotham City!
Ignition (remix)!
The World's Greatest!
En dan nog twee liedjes waarin hij betrapt wordt met iemand's vrouw maar ik kan me nooit herinneren hoe die heten.
Is jouw bedje ook al een hele tijd aan het roepen dat je moet gaan slapen?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 01:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oja Ignition ken ik ook, is geloof ik wel oke.
The Worlds Greatest, mja mja.
Maar wat zit ik om 1:15 over R. Kelly te praten, ben moe, moet slapen
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 01:10 schreef Strani het volgende:
Mensen, ik ga het toegeven. Ik vind meerdere liedjes van R. Kelly geweldig.
Ja ik lig er zelfs al een hele tijd in!quote:Op zaterdag 18 juli 2020 01:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is jouw bedje ook al een hele tijd aan het roepen dat je moet gaan slapen?
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 01:17 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja ik lig er zelfs al een hele tijd in!
Helemaal afgemat door je speeltje!quote:Op zaterdag 18 juli 2020 01:17 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja ik lig er zelfs al een hele tijd in!
Het is maar waar je zin in hebt.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 01:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Ik nog niet, maar moet wel al eigenlijk. Morgen word ik om 9 uur in de sportschool verwacht.
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 01:19 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja precies, en mijn nieuwe laptop, huehuehue!
Dat was nog de enige tijd die beschikbaar was, toen ik me inschreef. En toen had ik zoiets van, ja dat kan wel.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 01:19 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het is maar waar je zin in hebt.
Dan zou ik maar gaan ja.
Ik heb gehoord dat ze dan alle liedjes van R. Kelly gaan draaien.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 01:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Ik nog niet, maar moet wel al eigenlijk. Morgen word ik om 9 uur in de sportschool verwacht.
Trusten!quote:Op zaterdag 18 juli 2020 01:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oja Ignition ken ik ook, is geloof ik wel oke.
The Worlds Greatest, mja mja.
Maar wat zit ik om 1:15 over R. Kelly te praten, ben moe, moet slapen
Ja!quote:Op zaterdag 18 juli 2020 01:20 schreef Strani het volgende:
Maar leuk dat je een fijne nieuwe laptop hebt Guana
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |