SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKOp woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Neequote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:28 schreef Guanabana het volgende:
Weer een TT![]()
![]()
Jullie moeten onderhand wel helemaal gek worden van dat speeltje van mij.
Had er al wel ergens wat over langs zien komen, ja, maar had het nog niet uitgebreid gelezen!quote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:25 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dan had je ook vast gehoord over de nieuwe bestemming van het Land van Ooit , ooit begonnen als Efteling+
https://www.volkskrant.nl(...)llissement~bd987e2f/
Ik durf hem amper te verplaatsen omdat ik bang ben dat er iets mee gebeurtquote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee
Neem je hem ook mee naar bed vanavond?
Dezequote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:34 schreef Momo het volgende:
@:Arizona mooie keuken.
@:Guanabana welke laptop had je besteld?
Maar heeft ze ook een goed lied dat naar het ESF zou kunnen ? Een dijk van een stem is niet genoeg.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:43 schreef Arcee het volgende:
Wanneer sturen we Davine Michelle naar het ESF?
Wat een dijk van een stem.
Mooi dingquote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik durf hem amper te verplaatsen omdat ik bang ben dat er iets mee gebeurt
[..]
Deze
Nu nog een leuk eigen nummer en wat minder geschreeuw.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:43 schreef Arcee het volgende:
Wanneer sturen we Davine Michelle naar het ESF?
Wat een dijk van een stem.
Er zijn vast wel talentvolle componisten die een passend liedje voor haar dijk van een stem kunnen/willen schrijven, toch?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:48 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maar heeft ze ook een goed lied dat naar het ESF zou kunnen ? Een dijk van een stem is niet genoeg.
Wat een beautyquote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Deze
O jij hebt dat ook dat het beeldscherm zeg maar een beetje uitsteekt waardoor hij wat scheef gaat staanquote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Deze
Daar ligt het probleem.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:49 schreef Dave het volgende:
[..]
Nu nog een leuk eigen nummer en wat minder geschreeuw.
De ervaring leert (hallo Glennis) dat als mensen een lied gaan schrijven aan de hand van de vocale capaciteiten het meestal niet goed uitpakt. Zoals Dave net zei, iets minder geschreeuw en een lied dat bij haar past. Dan mag ze voor mij in 2022 gaan.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
Er zijn vast wel talentvolle componisten die een passend liedje voor haar dijk van een stem kunnen/willen schrijven, toch?
Misschien hebben ze net als OG3NE een buitengewoon succesvolle tekstschrijver in de familie.quote:
Oh wauwquote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:56 schreef Dave het volgende:
Ik zie dat Samsung een tv uitbrengt die je kunt draaien, zodat je verticaal opgenomen telefoonfilmpjes kunt bekijken.
Zit iemand daar op te wachten?
Anders wil pa Vol ze vást uit de brand helpen hoor!quote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Misschien hebben ze net als OG3NE een buitengewoon succesvolle tekstschrijver in de familie.
Is zijn nieuwe partner eigenlijk al meerderjarig? Dan zou hij het nog eens in eigen kring kunnen proberen.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Anders wil pa Vol ze vást uit de brand helpen hoor!
Breng ze niet op ideeën Meke.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Anders wil pa Vol ze vást uit de brand helpen hoor!
Blijkbaar. Althans ik verwacht dat ze daar onderzoek naar gedaan hebben.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:56 schreef Dave het volgende:
Ik zie dat Samsung een tv uitbrengt die je kunt draaien, zodat je verticaal opgenomen telefoonfilmpjes kunt bekijken.
Dit is serieus?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:56 schreef Dave het volgende:
Ik zou zeggen: los het op door automatisch horizontaal te filmen, als je je telefoon verticaal vasthoudt.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Blijkbaar. Althans ik verwacht dat ze daar onderzoek naar gedaan hebben.
Yes, 1700 euri.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dit is serieus?
Edit: zie nu de foto hierboven.
Wat stom![]()
Of kijk de filmpjes gewoon op je telefoon? Ik heb überhaupt nog nooit een filmpje van mijn telefoon naar de tv gestreamdquote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:02 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: los het op door automatisch horizontaal te filmen, als je je telefoon verticaal vasthoudt.
Ik zal überhaupt moeten wennen aan deze, maar het is wel snelheidsgenot.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 19:51 schreef Meke het volgende:
[..]
O jij hebt dat ook dat het beeldscherm zeg maar een beetje uitsteekt waardoor hij wat scheef gaat staanIk ben daar nog steeds niet aan gewend
OH echt heel lelijk vind ik hetquote:
Dat is te makkelijk. En daar kunnen ze dan geen nieuw product mee verkopen.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:02 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: los het op door automatisch horizontaal te filmen, als je je telefoon verticaal vasthoudt.
Oja dat doen wij wel vaakquote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Of kijk de filmpjes gewoon op je telefoon? Ik heb überhaupt nog nooit een filmpje van mijn telefoon naar de tv gestreamd
Dit. Ik zou niet eens weten hoe dat moet.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Of kijk de filmpjes gewoon op je telefoon? Ik heb überhaupt nog nooit een filmpje van mijn telefoon naar de tv gestreamd
Ja dat is wel fijnquote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:05 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik zal überhaupt moeten wennen aan deze, maar het is wel snelheidsgenot.En ik kan weer normaal typen.
Ja ik bracht het weer te diplomatiek, maar het is wel een feit, jaquote:
Ik weet wel hoe het moet maar ik zie er zo de toegevoegde waarde niet van. Kan natuurlijk ook aan de kwaliteit van mijn filmpjes liggenquote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit. Ik zou niet eens weten hoe dat moet.
Dat klinkt dan best wel leukquote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Oja dat doen wij wel vaak![]()
Met het hele gezin allemaal youtubefilmpjes in dezelfde playlist zetten die dan één voor één langskomen, echt heel leuk
Ik moet zeggen dat ik zelden film met mijn mobiel. Dus daar zal het ook aan liggen. Geloof dat mijn tv het niet eens kan.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe het moet maar ik zie er zo de toegevoegde waarde niet van. Kan natuurlijk ook aan de kwaliteit van mijn filmpjes liggen
Ja is ook leukquote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe het moet maar ik zie er zo de toegevoegde waarde niet van. Kan natuurlijk ook aan de kwaliteit van mijn filmpjes liggen
[..]
Dat klinkt dan best wel leuk
Mijn tv kan het ook niet, maar mijn Chromecast welquote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik zelden film met mijn mobiel. Dus daar zal het ook aan liggen. Geloof dat mijn tv het niet eens kan.
op mijn laptop.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 20:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Mijn tv kan het ook niet, maar mijn Chromecast welWaar kijk jij Netflix etc op? Daar zou je ook YT op moete kunnen kijken
Ojaquote:
Een Chromecast is echt de beste investering die ik heb gedaan in de laatste maanden. Ben zo blij dat ik nu dingen kan streamen naar mijn tv.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |