SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKKoel en donker bewaren
Jaaaaa je bent gewoon wcht student af nuquote:Op woensdag 15 juli 2020 11:29 schreef MMF93 het volgende: Het kwartje viel echt net pas: ik ben gewoon afgestudeerd
. Geen tentamen of scriptiestress meer, niet meer hele weekenden studeren en geen sociaal leven hebben, ik mag gewoon eindelijk gaan beginnen met werken en dan we kunnen straks eindelijk echt een huis kopen
. Heel bizar dit, ik heb hier zó naar toegeleefd
.
Dan ken je katten nog nietquote:Op woensdag 15 juli 2020 11:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Kan me niet voorstellen dat dat lekker ligt eigenlijk.
Logan gaat ook altijd standaard op mijn telefoon of op de afstandsbediening liggenquote:Op woensdag 15 juli 2020 11:27 schreef Arizona het volgende: [..] Nou onze kat heeft de afstandsbediening wel eens lang verborgen gehouden onder zijn slapende lijf
![]()
quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:31 schreef molloot200 het volgende:
Die titel moest er nog van komen hè Guana
Ik heb dan ook telkens bedenkstress en dan komt het er toch altijd minder leuk uit dan ik denk dat het eruit komtquote:Op woensdag 15 juli 2020 11:32 schreef Guanabana het volgende:
[..]![]()
Moest alleen snel iets bedenken, alleen 'Hof der Reflectie' vond ik niet leuk.
'Indifferent cats' is toch ook echt zo'n ding?quote:
Ja preciesquote:Op woensdag 15 juli 2020 11:32 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Logan gaat ook altijd standaard op mijn telefoon of op de afstandsbediening liggen. En zet dan ook de tv uit of spoelt de serie ineens door
Ja ditquote:Op woensdag 15 juli 2020 11:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb dan ook telkens bedenkstress en dan komt het er toch altijd minder leuk uit dan ik denk dat het eruit komt
Het Mysteriequote:Op woensdag 15 juli 2020 11:33 schreef Aoibhin het volgende:
Ik geloof dat ik hem op heb gegeten ofzo
'Schat, zet jij de TV op het darmkanaal?'quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:33 schreef Aoibhin het volgende:
Nice.quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:34 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
'Schat, zet jij de TV op het darmkanaal?'
Ja of ineens over het toetsenbord lopen en bijna mijn verhaal deletenquote:Op woensdag 15 juli 2020 11:32 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Logan gaat ook altijd standaard op mijn telefoon of op de afstandsbediening liggen. En zet dan ook de tv uit of spoelt de serie ineens door
Ja dat heb ik nu.quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ditEn dan later krijg ik een ingeving met iets wat erop lijkt, maar toch leuker is
quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:36 schreef molloot200 het volgende:
Nou ik ben bijna rond voor jaar 2 hoor. 65 uit de 69 studiepunten nu binnen. Voor het laatste vak het tentamen net teruggekregen, een nette 7. Alleen de posteropdracht nog terugkrijgen (al verwacht ik daar geen onvoldoende voor) en dan kan ik echt vakantie gaan vieren
Die van ons ging ook regelmatig in de krantenbak zitten.quote:
Verdwaald in het Hof der Herinneringquote:
quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:34 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
'Schat, zet jij de TV op het darmkanaal?'
Ziet er niet uit alsof die kat het leuk vind.quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:37 schreef Guanabana het volgende:
The Fine Art of Putting Stuff On Cats
Kijk dit, en je zult verstelt staan!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:36 schreef molloot200 het volgende:
Nou ik ben bijna rond voor jaar 2 hoor. 65 uit de 69 studiepunten nu binnen. Voor het laatste vak het tentamen net teruggekregen, een nette 7. Alleen de posteropdracht nog terugkrijgen (al verwacht ik daar geen onvoldoende voor) en dan kan ik echt vakantie gaan vieren
En jij doolt in het Labyrinth van de Mobilotaurusquote:Op woensdag 15 juli 2020 11:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Verdwaald in het Hof der Herinnering
quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:37 schreef Guanabana het volgende:
The Fine Art of Putting Stuff On Cats
Kijk dit, en je zult verstelt staan!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een van ons ging ook vaak in de prullenbak zittenquote:Op woensdag 15 juli 2020 11:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die van ons ging ook regelmatig in de krantenbak zitten.
quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een van ons ging ook vaak in de prullenbak zittenEn ook nu nog kruipt ze in de Kliko als hij omgevallen is.
Wel een echt Avontuur hoor, die Ontmoeting!quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
En jij doolt in het Labyrinth van de Mobilotaurus
Met aan Apple moet dat kunnen.quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:33 schreef Aoibhin het volgende:
Geen tentamen dus in augustus?quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:36 schreef molloot200 het volgende:
Ah, ja, dat cijfer kreeg je in juni toch?quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:36 schreef molloot200 het volgende:
Ja het is toch dan elke keer weer uitkijken dat we haar niet per ongeluk weggooienquote:
quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Met aan Apple moet dat kunnen.
Zonder dollen: succes met zoeken, en sterkte met je broer vandaag
Thanks!quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:44 schreef Guanabana het volgende:
Ja hoop op een goede uitkomst en reactie @:Aoibhin!
Ja, dat zou toch zonde zijn.quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja het is toch dan elke keer weer uitkijken dat we haar niet per ongeluk weggooien
Poster eind mei al ingeleverd jaquote:Op woensdag 15 juli 2020 11:45 schreef Dave het volgende:
[..]
Ah, ja, dat cijfer kreeg je in juni toch?
Moet het een laptop zijn?quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:48 schreef Guanabana het volgende:
Voor de mensen die er iets vanaf weten, is 16 GB RAM-geheugen overkill? Ik ben wel van plan om Adobe After Effects weer op te pakken, dus denk dat ik het wel doe.
Met After Effects is meer RAM wil prettigquote:Op woensdag 15 juli 2020 11:48 schreef Guanabana het volgende:
Voor de mensen die er iets vanaf weten, is 16 GB RAM-geheugen overkill? Ik ben wel van plan om Adobe After Effects weer op te pakken, dus denk dat ik het wel doe.
Nee ik gebruik mijn laptop wel voor redelijk zware taken soms. Zit nu op 4GB met de laptop die ik nu heb, dus 8GB zou ook al een verbetering zijn though.quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Met After Effects is meer RAM wil prettigZit je eigenlijk alleen op Twitter, Facebook en Fok dan is het niet nodig
Ah, ok, met zelfde specs in een desktop ligt de prijs vaak wat lager.quote:
Mja, oke, dan wordt het 16GB.quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:53 schreef Dave het volgende:
[..]
Ah, ok, met zelfde specs in een desktop ligt de prijs vaak wat lager.
System requirements voor After Effects zijn: 16 GB minimum (32 GB recommended)
Maar ik ken After Effects niet, dus weet niet of dat verschil merkbaar is.
Hoeveel extra kost 16 ten opzichte van 8? En is het een laptop waar je zelf nog makkelijk extra RAM in kan doen of zit het allemaal vastgesoldeerd?quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee ik gebruik mijn laptop wel voor redelijk zware taken soms. Zit nu op 4GB met de laptop die ik nu heb, dus 8GB zou ook al een verbetering zijn though.
Dat weet ik nietquote:Op woensdag 15 juli 2020 11:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoeveel extra kost 16 ten opzichte van 8? En is het een laptop waar je zelf nog makkelijk extra RAM in kan doen of zit het allemaal vastgesoldeerd?
Een verouderde versie, maar dat loopt maar matig.quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:55 schreef Dave het volgende:
En je hebt dat ding waarschijnlijk voor een paar jaar, dus op zich ook toekomst gericht.
Gebruik je nu After Effects dan met 4 GB?
quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:55 schreef Aoibhin het volgende:
Nou, broer is hem gesmeerdPaps was opgebeld door de advocate dat ze mijn broer niet te pakken kreeg. Paps nog even snel naar huis gekomen, maar eenmaal daar trof hij mijn broer niet meer aan, zijn racefiets stond er ook al niet, en zijn mobiel heeft hij thuis gelaten
Misschien even over nadenken in het Hof der Reflectie.quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:58 schreef F1gamer het volgende:
Net mijn gesprek gehad. Ik weet niet of ik het goed heb gedaan of niet.
Wat zegt je gevoel, ging het gesprek soepel?quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:58 schreef F1gamer het volgende:
Ik hoor eind deze week of ik ben geworden of niet.
Soepel: weet nietquote:Op woensdag 15 juli 2020 11:59 schreef Dave het volgende:
[..]
Wat zegt je gevoel, ging het gesprek soepel?
Zijn er veel gegadigden? Is het een interne vacature?
Het wel groter ssd dan mijn laptop, maar slecht daar er niet meer specs erbij staan.quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat weet ik niet
Kost ongeveer 200 euro meer.
Ik denk dat het deze wordt:
Kijk hoe mooi hij ook is!
Ja klopt. Dus heb op zich mijn keuze al wel gemaakt hoor, denk ik.quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:04 schreef Dave het volgende:
@:Guanabana voor die 200 extra euro's heb je niet alleen 16GB ipv 8GB RAM, maar ook een 512GB SSD ipv 256GB.
Je hebt ook geen extra plek voor een los scherm van 24"? (Die is 100 euro of zo, en als je dan gaat After Efffecten gebruik je die)quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:04 schreef Guanabana het volgende:
Het liefst wil ik eigenlijk ook een 17 inch scherm (heb ik nu ook), maar als ik dan ook nog 16 GB RAM wil en andere goede specs wordt het wel boven mijn budget.
17 inch is natuurlijk wel erg groot, maar vind het ook weer jammer om terug te gaan naar kleiner.
Spannend hoor! We duimen voor jequote:Op woensdag 15 juli 2020 11:58 schreef F1gamer het volgende:
Ik hoor eind deze week of ik ben geworden of niet.
Ja zou op zich kunnen.quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:05 schreef Dave het volgende:
[..]
Je hebt ook geen extra plek voor een los scherm van 24"? (Die is 100 euro of zo, en als je dan gaat After Efffecten gebruik je die)
quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:07 schreef Dave het volgende:
[..]
Dit soort dingen heb je tijdens de sollicitatie niet gezegd neem ik aan?
[..]
[..]
'Nee het is echt mijn passie om mensen weer aan een werkende internetverbinding te helpen! Daar leef ik voor!'quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Altijd zo kut hè. Moet je helemaal doen of je enthousiast bent, terwijl je wil zeggen 'ja jeetje, ik wil gewoon geld verdienen en dit lijkt me niet zo heel kut om te doen!'.
Ja, dit inderdaad. En terwijl je ouders je altijd geleerd hebben dat je niet moet liegen.quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Altijd zo kut hè. Moet je helemaal doen of je enthousiast bent en een harde werker, terwijl je wil zeggen 'ja jeetje, ik wil gewoon geld verdienen en dit lijkt me niet zo heel kut om te doen!'.
Feest!!! Feliciteerd!!quote:Op woensdag 15 juli 2020 08:48 schreef MMF93 het volgende:
DE MAIL IS EINDELIJK BINNEN:
[ afbeelding ]
IK BEN AFGESTUDEERD![]()
![]()
![]()
!!!!!!!
Nee, natuurlijk niet. Ik heb geen zin om aan mijn huidige werk te gaan. Iets met zenuwen af laten glijden.quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:07 schreef Dave het volgende:
[..]
Het was een grapje hè, dacht dat dat duidelijk was. Zo niet, bij deze.quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:10 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Ik heb geen zin om aan mijn huidige werk te gaan. Iets met zenuwen af laten glijden.
Hmm. Photoshop en Lightroom gaan prima met 8, maar After Effects is video-editing toch? Is volgens mij behoorlijk belastend wel ja.quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:48 schreef Guanabana het volgende:
Dat is mijn instelling. Geld verdienen om vaste lasten te betalen en leuke dingen doen.quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Altijd zo kut hè. Moet je helemaal doen of je enthousiast bent en een harde werker, terwijl je wil zeggen 'ja jeetje, ik wil gewoon geld verdienen en dit lijkt me niet zo heel kut om te doen!'.
Ik durf wel te zeggen dat ik redelijk goed ben in overtuigend overkomen tijdens sollicitaties (na mijn vorige werd ik al gebeld dat ik het was geworden toen ik nog amper thuis was), maar probleem is dan een beetje dat daar qua enthousiasme en drive best veel gefake bij zitquote:Op woensdag 15 juli 2020 12:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
'Ik doe niets liever dan een pensioenplan door te nemen en de beleggingsstrategie opnieuw onder de loep te nemen'
Kijk je ook verder dan Bol? [/bemoei]quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat weet ik niet
Met het tegenovergestelde ben je niet echt beter af. Dan krijg je de baan niet eens en kan je niet bewijzen hoe goed je bentquote:Op woensdag 15 juli 2020 12:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik durf wel te zeggen dat ik redelijk goed ben in overtuigend overkomen tijdens sollicitaties (na mijn vorige werd ik al gebeld dat ik het was geworden toen ik nog amper thuis was), maar probleem is dan een beetje dat daar qua enthousiasme en drive best veel gefake bij zitWaar ze dan later wellicht achterkomen.
Niet heel veel verder, wel even Mediamarkt en CoolBlue, maar wat raad jij aan?quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:12 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Kijk je ook verder dan Bol? [/bemoei]Die zijn vaak wel duur hoor.
shit hee.quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:55 schreef Aoibhin het volgende:
Nou, broer is hem gesmeerdPaps was opgebeld door de advocate dat ze mijn broer niet te pakken kreeg. Paps nog even snel naar huis gekomen, maar eenmaal daar trof hij mijn broer niet meer aan, zijn racefiets stond er ook al niet, en zijn mobiel heeft hij thuis gelaten
quote:In de nacht van vrijdag op zaterdag is Neowise het helderst en precies dan lijken er brede opklaringen boven Nederland te ontstaan, meldt Weeronline. „Soms belemmeren wolkenvelden het zicht, maar omdat Neowise urenlang aan onze sterrenhemel staat, is er altijd wel een moment waarop de komeet zich toont”, aldus meteoroloog Jaco van Wezel.
Dat heb ik nu.quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik durf wel te zeggen dat ik redelijk goed ben in overtuigend overkomen tijdens sollicitaties (na mijn vorige werd ik al gebeld dat ik het was geworden toen ik nog amper thuis was), maar probleem is dan een beetje dat daar qua enthousiasme en drive best veel gefake bij zitWaar ze dan later wellicht achterkomen.
Ik denk dat het vooral veel gaat schelen in zware projecten en bij het renderen.quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:11 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hmm. Photoshop en Lightroom gaan prima met 8, maar After Effects is video-editing toch? Is volgens mij behoorlijk belastend wel ja.
Kijk op Tweakers.quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Niet heel veel verder, wel even Mediamarkt en CoolBlue, maar wat raad jij aan?
Wat je sowieso kan doen: google het typenummer van een laptop die je wat lijkt. Dan krijg je vaak meteen andere aanbieders te zien die hetzelfde verkopen, of je kan bij bijvoorbeeld tweakers.net kijken wat geschikte alternatieven zijnquote:Op woensdag 15 juli 2020 12:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee dat weten we nietquote:Op woensdag 15 juli 2020 12:13 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
shit hee.![]()
(weten jullie de uitslag nu wel?)
Dit.quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:11 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Dat is mijn instelling. Geld verdienen om vaste lasten te betalen en leuke dingen doen.
yeahquote:
quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh. Met een beetje googlen zie ik die drie wel eigenlijk de enigen zijn die 'm aanbieden. Vaak zijn er ook nog wel computerspeciaalzaken die er qua prijs dan onder zitten.quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja had ik al gedaan inderdaad.quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat je sowieso kan doen: google het typenummer van een laptop die je wat lijkt. Dan krijg je vaak meteen andere aanbieders te zien die hetzelfde verkopen, of je kan bij bijvoorbeeld tweakers.net kijken wat geschikte alternatieven zijn
Sterkte.quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee dat weten we nietAdvocate moet echt met mijn broer bellen. Echt kutzooi. Zal me niks verbazen als hij expres even weg is
Goed om te weten. Dan ook een poging proberen.quote:
shit johquote:Op woensdag 15 juli 2020 12:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee dat weten we nietAdvocate moet echt met mijn broer bellen. Echt kutzooi. Zal me niks verbazen als hij expres even weg is
Via deze link heb je nog wat laptops die qua specificaties en prijs in de buurt zitten. Voor de Asus die je plaatste lijkt bol.com de enige aanbieder te zijn, maar bij alternatieve laptops zijn er wel meerdere verkopers.quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:15 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ben ik wel even geweest ja, maar vind dat een beetje een lastige site
quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Thanks, ik ga even kijkenquote:Op woensdag 15 juli 2020 12:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Via deze link heb je nog wat laptops die qua specificaties en prijs in de buurt zitten. Voor de Asus die je plaatste lijkt bol.com de enige aanbieder te zijn, maar bij alternatieve laptops zijn er wel meerdere verkopers.
Asus zelf verkoopt ook laptops via de eigen store. Misschien zit daar ook nog wat moois tussen dat net iets beter aansluit bij wat je wil.
Dat is wel close. Ik zou als Omzigt een hertelling aanvragen.quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:20 schreef ijs_beer het volgende:
Het is Hugo geworden. met 0.7% verschil.![]()
CDA stelt nooit teleur qua vermaak.
Damnquote:Op woensdag 15 juli 2020 12:20 schreef ijs_beer het volgende:
Ja, jammer!quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:20 schreef ijs_beer het volgende:
Nee en is natuurlijk ook oppervlakkig om dat als criterium te hebben, maar bij Omtzigt voel ik echt een soort van weerzin en afkeer, en dat lijkt me ook weer niet goed als iemand het gezicht van een partij moet zijn.quote:
Ik ben aan het werk. Ik wil nog even iets afmaken voor ik van mezelf mag gaan lunchen (ook al maakt dat voor de totale werkverdeling geen biet uit)quote:
quote:
Dit.quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk. Ik wil nog even iets afmaken voor ik van mezelf mag gaan lunchen (ook al maakt dat voor de totale werkverdeling geen biet uit)
Nog steeds tevergeefs op zoek naar de foon!quote:
Zou je broer jouw telefoon meegenomen kunnen hebben?quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nog steeds tevergeefs op zoek naar de foon!
Echt geen charisma inderdaad. En dat zoveel PVV/FvD-stemmers zo ontzettend fan van ‘m zijn vind ik ook wat verdachtquote:Op woensdag 15 juli 2020 12:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee en is natuurlijk ook oppervlakkig om dat als criterium te hebben, maar bij Omtzigt voel ik echt een soort van weerzin en afkeer, en dat lijkt me ook weer niet goed als iemand het gezicht van een partij moet zijn.
quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zou je broer jouw telefoon meegenomen kunnen hebben?
Heb je zo’n vind mijn telefoon app zodat je via de laptop kan kijken waar die is?quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nog steeds tevergeefs op zoek naar de foon!
Dat is nog altijd beter dan: shit, zo stond dat niet op de tekening. Kunnen we het nog verbergen als keukenkastje?quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:28 schreef Arizona het volgende:
Ogod ik ben even thuis en nu hoor ik de keukenbouwmensen zeggen: waarom hebben ze dat niet meteen op de tekening gezet, hadden ze zo in de werkplaats uit kunnen zagen.
Echt he ik moet gaan
Over 5 minuten gaan we naar de high tea gelukkig
Dat klinkt inderdaad als een als-ik-weg-ben-en-geen-telefoon-meeneem-dan-gebeurt-er-niets strategie.quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:55 schreef Aoibhin het volgende:
Hugo is inhoudelijk echt dramatisch, ja. Hij is daarnaast ook veel te gladjes voor een CDA-politicus.quote:Op woensdag 15 juli 2020 13:33 schreef Fred_B het volgende:
Hugo de Jonge wordt in een debat door Rutte glimlachend langs alle hoeken van de zaal geleid, dus ik neem aan dat we van het CDA geen last meer hebben.
Bij de VVD zullen ze wel blij zijn ja met deze uitkomst.quote:Op woensdag 15 juli 2020 13:33 schreef Fred_B het volgende:
Hugo de Jonge wordt in een debat door Rutte glimlachend langs alle hoeken van de zaal geleid, dus ik neem aan dat we van het CDA geen last meer hebben.
Ik ken gewoon iedereen op die Milow naquote:Op woensdag 15 juli 2020 13:42 schreef Greys het volgende:
Hoiii
https://www.avrotros.nl/b(...)twitter-bestezangers
Leuke deelnemers nieuw seizoen De Beste Zangers. (Voor wie dat weleens keek.)
Sorry als het al ergens stond.
quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:55 schreef Aoibhin het volgende:
Oh leukquote:Op woensdag 15 juli 2020 13:42 schreef Greys het volgende:
Hoiii
Hier in elk geval nog nietquote:Op woensdag 15 juli 2020 13:42 schreef Greys het volgende:
Hoiii
Belgische zanger, vooral bekend van deze cover:quote:Op woensdag 15 juli 2020 13:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ken gewoon iedereen op die Milow naEn dat komt niet vaak voor
Milow is een Belgische zanger en als je dit liedje hoort ken je hem vast.quote:Op woensdag 15 juli 2020 13:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ken gewoon iedereen op die Milow naEn dat komt niet vaak voor
Ja! Met Nick en Simon als gastheer vind ik ook wel leuk. Die presenteren het vast net zo lekker losjes als Jan. Misschien wel grappiger.quote:
Dat vond ik altijd een heel leuk programmaquote:Op woensdag 15 juli 2020 13:49 schreef Greys het volgende:
Milow met Ilse tijdens de Belgische versie van Beste Zangers.
Oh ja ik ken dit wel ja! Leuke groep iigquote:Op woensdag 15 juli 2020 13:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hier in elk geval nog niet
[..]
Belgische zanger, vooral bekend van deze cover:
Een whopping 23 seconden later, dat telt niet hoorquote:
Ja ik denk ook dat ik Nick en Simon leuker vind dan Janquote:Op woensdag 15 juli 2020 13:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Met Nick en Simon als gastheer vind ik ook wel leuk. Die presenteren het vast net zo lekker losjes als Jan. Misschien wel grappiger.
Leuke namen! Alleen Susan en Freek vind ik intens kut, echt zo’n sufkuttenstel dat alleen in Nederland volle zalen trekt.quote:Op woensdag 15 juli 2020 13:42 schreef Greys het volgende:
Hoiii
quote:Op woensdag 15 juli 2020 13:53 schreef Cee het volgende:
Alleen Susan en Freek vind ik intens kut, echt zo’n sufkuttenstel
“Die zouden ze naar het ESF moeten sturen.”quote:Op woensdag 15 juli 2020 13:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Leuke namen! Alleen Susan en Freek vind ik intens kut, echt zo’n sufkuttenstel dat alleen in Nederland volle zalen trekt.
Och hemel, wie wordt het deze editie...quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
“Die zouden ze naar het ESF moeten sturen.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@MMF93 GEFELICITEERD![]()
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Tell me that it good cums,quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
“Die zouden ze naar het ESF moeten sturen.”
Ja nee Susan en Freek is ook mijn smaak niet, maar ze zijn wel heel populair dus ik snap waarom ze uitgekozen zijnquote:Op woensdag 15 juli 2020 13:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Leuke namen! Alleen Susan en Freek vind ik intens kut, echt zo’n sufkuttenstel dat alleen in Nederland volle zalen trekt.
Oké ik ga verder.
Behalve in 2015, toen stuurde iedereen een man-vrouw duoquote:Op woensdag 15 juli 2020 14:04 schreef Fred_B het volgende:
Ik denk overigens dat er met een redelijk nummer nog best een Douwe Bobbiaans resultaat inzit voor Suzan en Freek. Man-Vrouw duo’s met feel-good-liedjes zijn best populair op het festival en worden maar weinig ingestuurd.
Ja, en het is makkelijk voor de duetten aflevering.quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:04 schreef molloot200 het volgende:
Ja nee Susan en Freek is ook mijn smaak niet, maar ze zijn wel heel populair dus ik snap waarom ze uitgekozen zijn
Susan & Freek.quote:
And next up for the Netherlands, Susan and Freak!quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Susan & Freek.
Eigenlijk zouden ze nog een Eric of Erica moeten toevoegen, dan zijn het ESF
Het hoeft niet in het Nederlands natuurlijk.quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:05 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Behalve in 2015, toen stuurde iedereen een man-vrouw duo![]()
Alleen in het Nederlandstalig is natuurlijk wel gevaarlijk
We wilden ooit Elize (wie was dat ook alweer?) naar het ESF hier. Dit is de kans.quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Susan & Freek.
Eigenlijk zouden ze nog een Eric of Erica moeten toevoegen, dan zijn het ESF
Freakin' Susan.quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:07 schreef Dave het volgende:
[..]
And next up for the Netherlands, Susan and Freak!
Nee, maar Susan & Freek zingen wel alles in het Nederlandstalig dus in het geval ze een liedje naar de selectiecommissie insturen zal deze waarschijnlijk in het Nederlands zijnquote:Op woensdag 15 juli 2020 14:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het hoeft niet in het Nederlands natuurlijk.
Oh ja, Elizequote:Op woensdag 15 juli 2020 14:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het hoeft niet in het Nederlands natuurlijk.
[..]
We wilden ooit Elize (wie was dat ook alweer?) naar het ESF hier. Dit is de kans.
1,4% verschil toch? (alsnog klein, daar niet van)quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:20 schreef ijs_beer het volgende:
Ja maar ja ik zit niet in Nederland dus aan mij heb je weinig.quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:27 schreef Dave het volgende:
Iemand anders toevallig Amazon Prime Video? Ze zouden profielen gaan uitrollen in Nederland, maar ik zie er nog niets van terug.
Ik weet niet precies wat je met profielen bedoelt, maar ik kan gewoon Jiskefet kijkenquote:Op woensdag 15 juli 2020 14:27 schreef Dave het volgende:
Iemand anders toevallig Amazon Prime Video? Ze zouden profielen gaan uitrollen in Nederland, maar ik zie er nog niets van terug.
Nou ja, ik een eigen profiel, en m'n vriend een eigen profiel, zodat wat we los van elkaar kijken goed wordt bijgehouden.quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat je met profielen bedoelt, maar ik kan gewoon Jiskefet kijken
Ah op die manier profielen. Ja dat heb ik hier ook sinds een week of zo, geloof ik.quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:29 schreef Dave het volgende:
[..]
Nou ja, ik een eigen profiel, en m'n vriend een eigen profiel, zodat wat we los van elkaar kijken goed wordt bijgehouden.
Ah zo. Ik gebruik m'n Prime alleen zelf, dus ik heb geen zinnige informatie voor jequote:Op woensdag 15 juli 2020 14:29 schreef Dave het volgende:
[..]
Nou ja, ik een eigen profiel, en m'n vriend een eigen profiel, zodat wat we los van elkaar kijken goed wordt bijgehouden.
Heb je die Asus nu nog niet besteld?quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:35 schreef Guanabana het volgende:
Is Lenovo een beetje een oke merk?Zegt me niks, maar zie nu wel een laptop daarvan die in principe aan al mijn eisen voldoet.
Wel gewoon een geaccepteerd merk in elk geval, geen obscure fabrikant uit Sri Lanka.quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:35 schreef Guanabana het volgende:
Is Lenovo een beetje een oke merk?Zegt me niks, maar zie nu wel een laptop daarvan die in principe aan al mijn eisen voldoet.
Nee pff, ben al heel de middag bezigquote:
Ik heb onlangs bij een klant een laptop van Lenova gehad, dus ze worden ook wel zakelijk gebruikt. Heb er geen problemen mee gehad, afgezien van dat de uitrusting wat tegen viel. (maar daar had ik zelf geen zeggenschap in)quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:35 schreef Guanabana het volgende:
Ja ik las enge dingen over fabrikanten uit China en dat ze je bankzaken volgen, weet ik het, maar dat klinkt ook wel als iets dat 5G-gekkies zouden zeggen.quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel gewoon een geaccepteerd merk in elk geval, geen obscure fabrikant uit Sri Lanka.
Bij Lenovo's? Nou dan houdt het op, wat heb je aan 1 USB poort.quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:39 schreef Dave het volgende:
Wat ik zelf vooral vervelend vindt is dat er 1 USB poort op zit, geen ethernet verbinding etc, dus dat je al heel snel aan de adapters moet (ik heb er nu 2 aanhangen).
Kan wel per type verschillen natuurlijk, wat staat er in de specifications?quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:40 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Bij Lenovo's? Nou dan houdt het op, wat heb je aan 1 USB poort.
Nee, dat is bij m'n Dell. Weet niet hoe het bij Lenovo zit, maar dat soort dingen zou ik dus in de specificaties even checken.quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:40 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Bij Lenovo's? Nou dan houdt het op, wat heb je aan 1 USB poort.
Chinees merk dat ooit de laptopdivisie van IBM over heeft genomen. Volgens mij wel prima, maar een Lenovo op het werk heeft wel een vrij irritant toetsenbord en touchpad (vind ik dan).quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:35 schreef Guanabana het volgende:
Ah okay.quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:41 schreef Guanabana het volgende:
Deze heeft er wel 3 zegt de omschrijving.
https://www.bol.com/nl/p/(...)1_34.38.ProductTitle
Maar dan staat er weer dat de videokaart te slecht is voor videobewerking e.d
*gooit handen in de lucht*
Ja is volgens mij ook zo als ik mijn vriend ook moet geloven.quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah okay.
Hm, ik wist niet dat je voor videobewerking een goede videokaart nodig had. Ik dacht dat dat meer voor spellen was.
Zou je wel denken ja. Volgens mij zit het 'm met videobewerking inderdaad veel meer in die twee aspecten.quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:43 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja is volgens mij ook zo als ik mijn vriend ook moet geloven.
Hij heeft ook 12 GB RAM en een Intel i7 processor, dus dat zit toch allemaal wel goed zou je zeggen.
Maakt niet uit joh, de rest zit nu waarschijnlijk nog veel saaiere dingen te doen.quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:43 schreef Guanabana het volgende:
SORRY DIT IS SUPER ONINTERESSANT ALLEMAAL VOOR DE REST OM TE LEZEN
Ja, ben Hamilton aan het kijken.quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Maakt niet uit joh, de rest zit nu waarschijnlijk nog veel saaiere dingen te doen.
Die videokaart lijkt me nou ook weer niet heel beroerd. Videobewerken zal er vast wel mee kunnen, alleen duurt het langer. Die Asus waar je mee begon heeft wel een iets sneller model kaart dan de Lenovo.quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:41 schreef Guanabana het volgende:
Deze heeft er wel 3 zegt de omschrijving.
https://www.bol.com/nl/p/(...)1_34.38.ProductTitle
Maar dan staat er weer dat de videokaart te slecht is voor videobewerking e.d
*gooit handen in de lucht*
Uiterlijk zou ik in dit geval niet op af gaan.quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:45 schreef Guanabana het volgende:
m is dat ik onmogelijke eisen lijk te hebben. En eentje lijkt wel heel goed, maar die vind ik te lelijk ( )
I know, maar toch.quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:46 schreef Dave het volgende:
[..]
Uiterlijk zou ik in dit geval niet op af gaan.
quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:56 schreef Dave het volgende:
Ah, Trump wil dat ziekenhuizen de corona-gegevens niet meer naar het Amerikaanse RIVM sturen, maar rechtstreeks naar het Witte Huis.
Ah over twee weken zijn er dus geen Corona gevallen meer in Amerika...quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:56 schreef Dave het volgende:
Ah, Trump wil dat ziekenhuizen de corona-gegevens niet meer naar het Amerikaanse RIVM sturen, maar rechtstreeks naar het Witte Huis.
Ik heb privé een laptop van Lenovo en die voldoet prima. Gaat al een aantal jaren mee nooit grote problemen mee gehad. Al stel ik er geen hele zware eisen aan dus zou niet weten wat de kwaliteit van de videokaart enzo is.quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Chinees merk dat ooit de laptopdivisie van IBM over heeft genomen. Volgens mij wel prima, maar een Lenovo op het werk heeft wel een vrij irritant toetsenbord en touchpad (vind ik dan).
Aantal USB-poorten kan overigens ook binnen een merk per model verschillen.
Dit gaat echt steeds meer de Noord-Koreaanse kant op.quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:56 schreef Dave het volgende:
Ja dat lijkt me een vrij cruciale toevoegingquote:
Ja ik vond dit ook en toen kwam ik op hun Insta en zijn ze echt heel leuk met heel veel zelfspotquote:Op woensdag 15 juli 2020 13:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Oké ik ga verder.
Ik heb de kleinste versie, is 15 inch volgens mij. Was al duur genoeg.quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:18 schreef Guanabana het volgende:
Hoeveel inch is de jouwe @:Cee? (@:Dave)
Kan jij gewoon prima After Effecten op 15 inch? Ik heb nu namelijk een 17 inch en wil liever niet kleiner gaan omdat ik dit gewend ben. Maar daardoor wordt de keuze wel minder
Tegenwoordig heb je ook 13 inch MBP's. Op het werk hebben we ook macbooks en dan krijg je er een externe monitor bij, precies om die reden.quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb de kleinste versie, is 15 inch volgens mij. Was al duur genoeg.Kan er prima op werken maar het is ook heel makkelijk aan een extern beeldscherm te koppelen. Dat doe ik voor thuiswerken, een dag lang naar een kleiner scherm staren is niet heel bevorderlijk voor mijn ogen.
Oh die heb ik dan denk ik.quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je ook 13 inch MBP's. Op het werk hebben we ook macbooks en dan krijg je er een externe monitor bij, precies om die reden.
Haar middel is heel raar breed.quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:24 schreef Guanabana het volgende:
[ afbeelding ]
Op zich dapper, maar ik ga Linda wel wat sneu vinden dat ze zo graag in de spotlight wil blijven, ook met haar lichaam en zo.
Oh bah wat een domper!quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:34 schreef Arizona het volgende:
De vaatwasser is niet leverbaar![]()
Nu moeten we nog langer met de hand afwassen.
*gooit gerimpelde handen in de lucht.
Als het te lang duurt doen ze maar een alternatief model hoor![]()
Of ze sturen maar iedere avond een afwasser onze kant op
Zo’n gapend gat nu, letterlijk en figuurlijkquote:
Noooooquote:Op woensdag 15 juli 2020 15:34 schreef Arizona het volgende:
De vaatwasser is niet leverbaar![]()
Nu moeten we nog langer met de hand afwassen.
*gooit gerimpelde handen in de lucht.
Als het te lang duurt doen ze maar een alternatief model hoor![]()
Of ze sturen maar iedere avond een afwasser onze kant op
Heb je je telefoon en/of broer alweer gevonden?quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
NoooooEn wat raar dat jullie dat nu pas horen
Gelukkig was de high tea wel lekker
Nopequote:Op woensdag 15 juli 2020 15:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je je telefoon en/of broer alweer gevonden?
Wereldwijd het meest verkochte laptop merk. En in Europa samen met HP de grootste. Zijn net zo betrouwbaar als ze andere grote merken. Dus zeer zeker aan te raden.quote:Op woensdag 15 juli 2020 14:35 schreef Guanabana het volgende:
Yep. Maar broer komt wel thuis. Vind het serieus wel echt irritant van die mobiel.quote:
Hopelijk is je telefoon weer snel terecht.quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Yep. Maar broer komt wel thuis. Vind het serieus wel echt irritant van die mobiel.
Staat ook de code in van de toneel-venue die ik straks nodig ga hebben
Echt irritant, raar ook! Hij moet toch ERGENS zijn...quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Yep. Maar broer komt wel thuis. Vind het serieus wel echt irritant van die mobiel.
Staat ook de code in van de toneel-venue die ik straks nodig ga hebben
Never mind. Dacht even aan andere versie/ander programmaquote:Op woensdag 15 juli 2020 11:48 schreef Guanabana het volgende:
Ik begin ineens ook te twijfelen of ik hem überhaupt vannacht wel boven hadquote:Op woensdag 15 juli 2020 16:09 schreef BillDauterive het volgende:
Misschien is ie naast het bed gevallen? Misschien ben je vannacht naar het toilet gegaan en heb je hem in je slaap meegenomen en ligt ie ergens op die route?
Hij ligt vast niet in de broekzak van de broek van gisteren? Of in je jaszak? Als ik mijn mobieltje kwijt ben, ligt ie vrijwel altijd in mijn jaszak.
Als ik naar de specs kijk een goede pc voor wat je ermee wilt. Vooral een goede processor. 10e generatie i7quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat weet ik niet
Als je m toen misschien al niet meer had. Kan het ook zijn dat die leeg is.quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik begin ineens ook te twijfelen of ik hem überhaupt vannacht wel boven hadIk zat op Web WhatsApp en meestal neem ik mijn mobiel dan ook mee in het geval die uitvalt, maar helemaal 100% zeker weet ik het nu ook niet meer.
Ja Tim had het geprobeerd, maar kreeg meteen mijn voicemail. Ik hoorde ook niks. Dus dan zal hij wel leeg zijn jaquote:Op woensdag 15 juli 2020 16:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je m toen misschien al niet meer had. Kan het ook zijn dat die leeg is.
Heb niet alles teruggelezen. Maar neem aan dat je al geprobeerd hebt met een andere telefoon jezelf te bellen?
Ja zou inderdaad perfect zijn als hij ook 17 inch zou zijnquote:Op woensdag 15 juli 2020 16:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als ik naar de specs kijk een goede pc voor wat je ermee wilt. Vooral een goede processor. 10e generatie i7
Wat was het laatste moment dat je wel zeker weet dat je hem had?quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik begin ineens ook te twijfelen of ik hem überhaupt vannacht wel boven hadIk zat op Web WhatsApp en meestal neem ik mijn mobiel dan ook mee in het geval die uitvalt, maar helemaal 100% zeker weet ik het nu ook niet meer.
Thanks!quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wereldwijd het meest verkochte laptop merk. En in Europa samen met HP de grootste. Zijn net zo betrouwbaar als ze andere grote merken. Dus zeer zeker aan te raden.
Het ligt er dan wel weer aan welke pc je koopt. Je hebt slechte Lenovo's en HP's en andersom ook goede Acers.
Het belangrijkste blijft nog altijd wat eet voor hardware in zit. Daar maken de meeste mensen nog vaak genoeg de verkeerde keuze in.
En op Tweakers?quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Thanks!
Nadeel is dat ik geen reviews kan vinden van die specifieke laptop. Verder ziet het er wel goed uit.
https://www.bol.com/nl/p/(...)0_25.32.ProductTitle
Reviews van afzonderlijke laptops zijn er niet zo vaak. Dat zie je eigenlijk alleen bij modellen die overal, veel verkocht worden. Plus dat reviews voor dit soort producten alleen relevant zijn als ze uitgebreid zijn.quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Thanks!
Nadeel is dat ik er geen reviews van kan vinden. Verder zien de specs er wel goed uit.
https://www.bol.com/nl/p/(...)0_25.32.ProductTitle
Kans is heel klein.quote:
Wat @Arizona zegt. Wanneer weet je zeker dat je m nog had?quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja zou inderdaad perfect zijn als hij ook 17 inch zou zijnNu wordt het lastig.
Gisterochtend denk ik?quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat was het laatste moment dat je wel zeker weet dat je hem had?
Heb jij Aoi’s telefoon? Dat zou dat raadsel meteen oplossenquote:Op woensdag 15 juli 2020 16:46 schreef Guanabana het volgende:
Er gaat geloof ik iets mis met quoten Redefinapine
Ja zie hetquote:Op woensdag 15 juli 2020 16:46 schreef Guanabana het volgende:
Er gaat geloof ik iets mis met quoten Redefinapine
Heb je de rest van de reacties gisteren op de pc gedaan?quote:
Ik gebruik voor internet altijd mijn laptop. En voor appen ook, als ik thuis ben (via Web WhatsApp)quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heb je de rest van de reacties gisteren op de pc gedaan?
Prima laptop. De twee type schijven zijn geen probleem. Op de HDD bijvoorbeeld gedownloade films zetten en andere grote bestanden.quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:28 schreef Guanabana het volgende:
Oke ik hoop dat ik niet nog 130 keer van mening verander, maar het wordt deze:
https://www.bol.com/nl/p/(...)0_33.38.ProductTitle
Wat ik wel vervelend vind is dat het gecombineerde SSD en HDD is, heb liever alleen SSD.
Ik wist niet dat jij nooit op Mobiel typte op Fok.quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik gebruik voor internet altijd mijn laptop. En voor appen ook, als ik thuis ben (via Web WhatsApp)
Hooguit als ik buiten de deur ben en ik mijn laptop niet bij me hebquote:Op woensdag 15 juli 2020 17:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij nooit op Mobiel typte op Fok.
heeft je broer m niet?quote:
Dat kan inderdaad! Al lijkt zijn mobiel totaal niet op die van mij, dus weinig kans op verwarring.quote:
Vind die 1 TB HDD wel wat overkill. Er is er ook eentje zonder die extra HDD, maar die is alleen tweedehands.quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Prima laptop. De twee type schijven zijn geen probleem. Op de HDD bijvoorbeeld gedownloade films zetten en andere grote bestanden.
En dan je programma's op de SSD.
Die link je geeft is ook een retour open doos geweestquote:Op woensdag 15 juli 2020 17:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vind die 1 TB HDD wel wat overkill. Er is er ook eentje zonder die extra HDD, maar die is alleen tweedehands.
Huhquote:Op woensdag 15 juli 2020 18:00 schreef Redefine het volgende:
Die link je geeft is ook een retour open doos geweest![]()
Ik weet niet wat dat isquote:Op woensdag 15 juli 2020 17:55 schreef Cee het volgende:
Aoibhin, heb je “find my phone”/locatietracker misschien aanstaan?
Ik weet niet of je een iPhone hebt en zo niet, of het op een Android ook mogelijk is, maar als je op je telefoon ‘gps’ aan hebt staan, dus dat apps je locatie kunnen detecteren, kan je vaak via een andere app je telefoon lokaliseren. Maar daarvoor moet je dus wel je telefoon aan die app hebben gekoppeld.quote:
combi van SSD en HDD is juist beter. SSD kan je het beste enkel voor je besturingssysteem gebruiken en de rest de HDD.quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:28 schreef Guanabana het volgende:
Oke ik hoop dat ik niet nog 130 keer van mening verander, maar het wordt deze:
https://www.bol.com/nl/p/(...)0_33.38.ProductTitle
Wat ik wel vervelend vind is dat het gecombineerde SSD en HDD is, heb liever alleen SSD.
Zowat dezelfde specs als m’n kneiterdure MacBook, dus dikke prima Guaan!quote:Op woensdag 15 juli 2020 18:04 schreef Guanabana het volgende:
https://www.bol.com/nl/p/(...)Q_0_3.5.ProductTitle
Nou dan wordt het deze, dan maar geen 17 inch en dan hou ik er nu voorgoed over op, sorry jongens, thank you and goodbye.
Ik las dit en dacht even dat ze zelf vemist werd.quote:Op woensdag 15 juli 2020 18:08 schreef molloot200 het volgende:
Oh jeetje @:Aoibhin nog steeds niet gevonden?
17 inch is sowieso ook wel heel groot als je er ook mee in bed wilt kunnen liggen met dat ding op je benen.quote:Op woensdag 15 juli 2020 18:04 schreef Guanabana het volgende:
https://www.bol.com/nl/p/(...)Q_0_3.5.ProductTitle
Nou dan wordt het deze, dan maar geen 17 inch en dan hou ik er nu voorgoed over op, sorry jongens, thank you and goodbye.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 juli 2020 18:31 schreef Strani het volgende:
[..]
17 inch is sowieso ook wel heel groot als je er ook mee in bed wilt kunnen liggen met dat ding op je benen.Wij zijn hier nette mensen, wij trappen niet in jouw vulgaire voorzetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Awwwquote:Op woensdag 15 juli 2020 18:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wij zijn hier nette mensen, wij trappen niet in jouw vulgaire voorzetjes
quote:Op woensdag 15 juli 2020 18:31 schreef Strani het volgende:
[..]
17 inch is sowieso ook wel heel groot als je er ook mee in bed wilt kunnen liggen met dat ding op je benen.Doe ik al jaren en gaat primaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koel en donker bewaren
Zware programma's en programma's die steeds veel data openen van je schijf. En/of programma's die veel tijd nodig hebben om op te starten, hebben veel baat bij een SSD. Dus die zou ik juist op die schijf zettenquote:Op woensdag 15 juli 2020 18:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
combi van SSD en HDD is juist beter. SSD kan je het beste enkel voor je besturingssysteem gebruiken en de rest de HDD.
True, maar voor de scratch files van bijvoorbeeld Photoshop is een HDD dan weer handig omdat die minder slijtagegevoelig zijnquote:Op woensdag 15 juli 2020 18:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zware programma's en programma's die steeds veel data openen van je schijf. En/of programma's die veel tijd nodig hebben om op te starten, hebben veel baat bij een SSD. Dus die zou ik juist op die schijf zetten
quote:Op woensdag 15 juli 2020 18:38 schreef Strani het volgende:
Ze heeft al een keuze gemaakt jongens, maak haar nou niet weer aan het twijfelen!
Daar zit wel een veel beter scherm inquote:Op woensdag 15 juli 2020 18:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Zowat dezelfde specs als m’n kneiterdure MacBook, dus dikke prima Guaan!
Komt het al zo vaak voor dan dat ze last hebben van slijtage gevoeligheid door dergelijke bestanden?quote:Op woensdag 15 juli 2020 18:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
True, maar voor de scratch files van bijvoorbeeld Photoshop is een HDD dan weer handig omdat die minder slijtagegevoelig zijn
Zeker weer ieniminie 13 inch?quote:Op woensdag 15 juli 2020 18:40 schreef Strani het volgende:
Overigens ben ik zelf enorm blij met mijn recent gekochte laptop van 500 Euro
Nee nee deze is wel 15 inchquote:
Aangezien jij m alleen maar gebruikt om ermee in bed te gaan liggen, is 500 euro nog duur.quote:Op woensdag 15 juli 2020 18:40 schreef Strani het volgende:
Overigens ben ik zelf enorm blij met mijn recent gekochte laptop van 500 Euro
Neemt dat niet onnodig veel ruimte in met die pornovideo's?quote:Op woensdag 15 juli 2020 18:41 schreef Redefine het volgende:
Speltip 1 blijft uiteraard: Belangrijke bestanden sla je op minimaal twee verschillende plekken op (liever nog meer).
Het kan wel, en waarom zou je het risico nemen als je het zo makkelijk kunt vermijden?quote:Op woensdag 15 juli 2020 18:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Komt het al zo vaak voor dan dat ze last hebben van slijtage gevoeligheid door dergelijke bestanden?
Nee hoor ook op de bank, m'n luie stoel, op tafel, in de keuken, in het tuinhuisje, in het bos, óveral!quote:Op woensdag 15 juli 2020 18:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Aangezien jij m alleen maar gebruikt om ermee in bed te gaan liggen, is 500 euro nog duur.
Wie download die?quote:Op woensdag 15 juli 2020 18:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Neemt dat niet onnodig veel ruimte in met die pornovideo's?
Je schijf blijft er wel lekker hard vanquote:Op woensdag 15 juli 2020 18:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Neemt dat niet onnodig veel ruimte in met die pornovideo's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |